31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Zac Efron Tribute!

Det er vist anden gang, men han er jo et prægtigt eksemplar af det mandlige køn!

enhanced-buzz-19204-1280165717-23.jpg

Chins

10

9

8

6

5

4

3

2

1

enhanced-buzz-19158-1280166901-27.jpg

Læg i en uhyre snedig Smith opsætning

12x100 kg

12x100 kg

12x100 kg

12x100 kg

12x100 kg

25x50 kg

25x50 kg

25x50 kg

25x50 kg

25x50 kg

enhanced-buzz-19211-1280167291-27.jpg

TV Shop abs

20

20

15

15

15

15

15

15

15

15

enhanced-buzz-19158-1280168265-28.jpg

Skrå Bænk

8x70 kg

8x70 kg

6x80 kg

6x80 kg

6x80 kg

6x80 kg

8x70 kg

enhanced-buzz-19151-1280168476-14.jpg

Cykel

10 min intervaller

"Bet on it!"

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes han er for stor.

Dette er en god observation.

No6bach, tag og få dig nogle andre idoler. Eventuelt en der ikke tager steroider, freak.

Jeg har også et godt øje til Mathew Mccanna, Mccouagh, Mccaughn.. Ham der

0.jpg

Han er da også en flot fyr, ikke?

Træning

Bulgarian Split Squat

5x40 kg

8x40 kg

8x40 kg

8x40 kg

5x50 kg

5x50 kg

5x50 kg

Og måske en mere - jeg kan ikke huske det :smile:

Men fint ellers. Jeg regner med at kunne stige i styrke stille og roligt

Smal Bænk

12x60 kg

12x60 kg

12x60 kg

12x60 kg

A1 Hypers

8

8

8

Stadig lidt DOMS at spore i erectoren

A2 Face Pull

8x60

8x60

8x60

Front Raise

10x12,5 kg

10x12,5 kg

10x12,5 kg

Og noget mere som jeg også har glemt.

Link to comment
Share on other sites

Hej Morten

Skrev du ikke på et tidspunkt et indlæg omhandlende din kost omkring træning, og hvordan du skulle forbedre den?

Fik du nogensinde optimeret det - og har det i så fald virket?

Som jeg har skrevet i min log er jeg selv begyndt netop at kigge på det samme, da jeg tror at der er meget som kan forbedres netop her. Kunne være rart, hvis du havde lidt erfaringer :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Morten

Skrev du ikke på et tidspunkt et indlæg omhandlende din kost omkring træning, og hvordan du skulle forbedre den?

Fik du nogensinde optimeret det - og har det i så fald virket?

Som jeg har skrevet i min log er jeg selv begyndt netop at kigge på det samme, da jeg tror at der er meget som kan forbedres netop her. Kunne være rart, hvis du havde lidt erfaringer :smile:

Hey Hansen

"Optimeret" er måske så meget sagt, men jeg kører konsekvent en portion kulhydratholdig mad (Levebrødssandwich, havregryn eller lign.) ned 1,5 time før træning. 10-15 min inden tager jeg så en lille shake af protein, superpump, beta alanin og leucine og under træning spiser jeg som regel to stykker frugt og af og til ryger der også en liter mælk. Efter træning drikker jeg en shake og ca. 45 min efter spiser jeg et større måltid igen. Typisk kød + grøntsager.

Ret simpelt men umiddelbart virker det fint. Mit energiniveau og min træningslyst er i hvert fald rigtigt fine for tiden :smile:

Har arbejdet hele weekenden og var på P tur i en eller anden hytte søndag. Der foregik de ting, der nu engang sker på sådan en tur, og jeg har haft det jævnt magert i dag.

Dagens træning

Cross Trainer

30 min

Det var hårdt og ubehageligt.

I aften tager jeg ind og ser Inception :smile:

Her er i øvrigt et billede af mig i Bilka's bistro en halv time efter jeg var vågnet

39114_423336053330_696238330_4600480_5085555_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Lang weekend med lortekost og en masse alkohol. Sjovt nok var jeg temmelig off til træning i dag, og måtte bare tage det med jeg kunne få. Absurd sund levevis indtil lørdag :smile:

Træning

Rack Pull

10x100 kg

10x100 kg

6x130 kg

6x130 kg

6x130 kg

6x130 kg

Bænk

5x90 kg

6x90 kg

8x90 kg

3x100 kg

3x100 kg

Yates

10x70 kg

10x70 kg

10x70 kg

10x70 kg

Evil Wheel

10

10

12

Con Curl

8x17,5 kg

6x17,5 kg

Ja, vi må håwe det bliwer bæjre i mårn!

gertrudsand.jpg

Link to comment
Share on other sites

Desuden fik jeg ryddet lidt op i mine gamle træningsfaciliteter i laden, så jeg er klar til et eller andet Flotmandsfunktionsmandstræning i morgen.

/Fixed!

P.s. Har du set Breat Easton Ellis har udgivet en ny bog? Tænkte at det måtte ha' interesse for dig - din logundertitel taget i betragtning! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Har du set Breat Easton Ellis har udgivet en ny bog? Tænkte at det måtte ha' interesse for dig - din logundertitel taget i betragtning! :smile:

Jeg har set det. Tænker at bør få læst Less than Zero først, men der er jo altid en million bøger på ventelisten. Har i øvrigt lige bestilt "...an a bottle of rum" og "The myth of fair value". To emner, der interesserer mig gevaldigt.

Landlig træning

morten-korch-idyl.jpg

Jeg falder stille og roligt til her hos mine forældre. Der er sgu så dejligt på landet :smile:

Var dog heller ikke helt på toppen i dag, så træningen i dag var mest af alt fordi jeg bare havde lyst til at røre mig lidt. Det blev dog til et ganske fint sammenkog af BW squats, Military, swings, snatches (hvor er det bare en overdrevet fed øvelse) og iso til them gunz. I morgen løber jeg på bakke, tror jeg :smile:

PWO meal i dag var i øvrigt Skyr, lidt cheasy, blåbær, brombær, hindbær, mandler og mørk chokolade. Det smagte så godt at jeg næsten ikke kunne overskue det. Jeg elsker - nej seriøst, jeg fucking ELSKER friske bær!

Det er i øvrigt en af de lækre ting ved at være hos mine forældre. Jeg har ikke rigtig andre omkostninger end (en del af) min mad, så med lidt deciplin til at modstå alle kage, slik og diverse fristelserne i huset kan jeg sammensætte en superkost for få penge. I like it!

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Jeg har været en fucking DURACELL BUNNY i dag!

Lad mig lige tage tid til at fortælle hvad jeg har nået:

Sende 25 mails til min bankrådgiver, til sidst låne 25.000 og i samme ombæring sende dem videre til Californien, slå vore gigant græsplæne med 10 frugttræer og underlige bede, køre ti læs træ, støvsuge hele hytten, snuppe 5-6 towell chins x mange i pauserne, gå lidt over 5 clicks med Mor Bach (hvor vi blandt andet kiggede lidt på den største myretue jeg i mit liv har set. At kigge på en myretue er lidt ligesom at kigge ind i gløderne fra et bål :smile: ), sende min forsikring afsted til skolen, sende de forhåbentlig sidste papirer afsted til SU Styrelsen (bitches) og sidst men ikke mindst...

Hill Sprints

10 styks

Pause var tiden det tog at gå tilbage til vandflasken

Ja, det ser jo lidt sølle ud på skrift, men det var BRUTAL SHIT!!

I morgen rejser jeg til KBH og min plan fremad ser således ud

Onsdag: Arbejde for Martini 12.00-24.00

Torsdag: Arbejde for Martini 9.00-23.00

Fredag: Hekken 23.00-06.00

Lørdag: Hekken 23.00-06.00

Søndag: Hekken 15.00-06.00

Mandag: Hekken 23.00-06.00

Jeg hader i øvriget U2 af et godt hjerte, så det bliver ganske frygteligt! (Ej, det gør det da ikke, venner :smile: )

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Long time, no see :smile:

Sikken masse ting, der er sket siden jeg sidst skrev i min kære dagbog. Mennesker har jeg mødt - nogle har jeg snakket med, andre har jeg bollet med. Nogle af dem endda begge dele!

Martini har jeg serveret:

45570_428757243330_696238330_4730486_310100_n.jpg

Pølser ligeså:

41344_428757578330_696238330_4730505_2161741_n.jpg

Jeg har spist bær:

45652_431175438330_696238330_4788178_7648689_n.jpg

Jeg har også trænet en lille smule:

45652_431175443330_696238330_4788179_189089_n.jpg

Og sørme om jeg ikke også har hørt lidt musik :smile:

Ja, der har været nok at se til og jeg har stort set ikke været hjemme de sidste 14 dage/3 uger. Som en konsekvens deraf har min træning også været - lad os bare kalde det sparsom.

I dag var der dog en åbning og følgende blev kørt:

KB Squat

10x48 kg

10x48 kg

10x48 kg

10x48 kg

OH Pres

8x24 kg

8x24 kg

8x24 kg

SeeSaw Row

12x24 kg

12x24 kg

12x24 kg

Bicycle Abs

20

20

25

BB Curl

12x?

12x?

12x?

Og lidt underarm.

Slap og slatten. Ingen arbejdskapacitet what so ever. Det kommer dog hurtig igen, tror jeg :smile:

Som en tribute til DBM læste jeg "Less than Zero" på turen frem og tilbage til Norge. Den er ikke helt så opsigtsvækkende i dag som jeg kunne forestille mig den var for 25 år siden, men af og til rammer den alligevel plet. Eksempelvis sekvensen hvor hovedpersonen Clay bliver inviteret til at overvære en oral voldtægt af en 12 årig, doped up pige og det går op for ham, at han stort set er ligeglad. Kort efter beskriver han med noget større alvor risikoen for at påkøre en prærieulv og det simpelthen er en risiko man må leve med hvis man vil bo "in the Hills". Det er så gennemført sygt, og Ellis skriver på en måde så man næsten ikke opfatter absurditeten før efter lidt reflektion.

Nu skal resten af dagen gå med lidt e post korrespondance omkring skole og SU. Det er seriøst ved at presse mig, at jeg ikke har fået mit stipendie endnu.

Link to comment
Share on other sites

Venner, jeg er GLAD for at være tilbage :smile:

Træning i går

Opvarmning med mobility drills, KB Swings, simple hurdles og lign

A1 Get-Up Sit-Up

5/5 @ 24 kg

5/5 @ 24 kg

5/5 @ 24 kg

5/5 @ 24 kg

A2

KB Snatch 10/10 @ 24 kg

Double KB Swing 10 @ 24 kg

Double KB Swing 10 @ 24 kg

KB Swing 20 @ 24 kg

Dækflip

5

5

5

5

5

Jeg ved ikke hvad dækket vejer, men føltes lidt a la 120 kg dødløft

B1 Back Extension

15

15

15

B2 Push Up med hævede fødder

15

15

15

Finisher

KB Farmer Walk @ 2x24 kg til total udmattelse

Her mens min træning ikke er helt optimal har jeg valgt den tilgang, at jeg spiser godt igennem for at tabe så lidt masse/styrke som muligt. Jeg kan godt se, at jeg er blevet lidt polstret om livet, men jeg tror ikke det er værre end det er væk i løbet af en uge/14 dage med god kost. Jeg tager med andre ord til USA og satser på at tabe mig :tongue:

I dag må jeg helle lave et eller andet også inden turen går til Horsens og sidste aften i DK. Søndag er der konkurrence i KBH :smile:

Link to comment
Share on other sites

Skulle du deltage i konkurrencen? hvordan gik det?

Hvordan er San Diego? :smile: Tell us...

Jeg fik mere eller mindre røvfuld :smile: Det var ikke lige min type drink de var ude efter, men jeg er nu stadig ganske godt tilfreds med mit produkt.

San Diego. Hvor skal jeg begynde - her er så awesome! Skal nok vende tilbage efterhånden, men jeg er stort set på vej på druk :w00t:

Link to comment
Share on other sites

En lille update fra Sunny San Diego.

Jeg har trænet både i dag og i går, og det har været ganske fine runder. Jeg er dog (stadig) ret dekonditioneret, så lige nu går det egentlig bare ud på at få min wc banket i vejret igen. Om et stykke tid begynder jeg på et eller andet fastlagt program. Har i øvrigt fået bestilt proteinpulver og Jack3d og med mine indkøbte Psyllium frø i skabet mangler jeg kun fiskeolie og multivitaminer før min stack er i vinkel. Overvejer at købe et Greens+ agtigt produkt også.

Dagen i dag har mestendels været brugt i våddragt og i færd med at hoppe op på et brædt. Shit hvor er det bare sjovt at surfe, selvom jeg var pivringe til det. Jeg kan snildt forstå hvordan det bliver en decideret livsstil for mange. San Diego er simpelthen bare SÅ nice - folk er venlige, imødekommende og afslappede, vejret er nice og alkoholen er billig :smile:

Jeg skal nok smide et par billeder op, når jeg får mig taget sammen til at få dem lagt over på computeren.

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Hej venner :smile:

Min ferie er nu næsten forbi, og i den anledning en lille update.

Vegas 9/10

Grand Canyon 9/10

Los Angeles 4/10

Der er så meget at fortælle, at jeg ikke helt kan overskue det..

Well, i aften begynder jeg på en omgang Stripped Down Hypertrophy, der kommer til at så sådan her ud:

Dag 1

5x5

A1 - Incline DB Press

A2 - DB Row

B - Hammerstrength Leg Press

4x10

A1 - DB OH Pres

A2 - Pull Down (Eller noget andet. Jeg gider ikke rigtig den bevægelse)

B - Leg Extension

Dag 2

5x5

A1 - Military

A2 - Chin-Up

B - Dødløft

4x10

A1 - Flad DB Pres/Hammerstrength

A2 - Cable Row

B - Leg Curl

Senere skal jeg ned og kigge på våddragt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share