vejen mod at blive taget ud til dopingtest!


incognito
 Share

Recommended Posts

Shit du er flyvende! Er der bw gains?

Edit: Nu er det ned ad bakke til de 180...Og vild dværg der!

Danke sehr...

jow.. vejer vel 93 uden tøj på, så det kommer lige så stille

Hvilke dage træner dig og Heffe i Thor i næste uge? Tænkte på at lure hytten af ved en gang træning :smile:

Ved jeg sgu ikke helt... Det bliver sjældent planlagt særlig lang tid i forvejen... løredag, mandag eller torsdag er nok de bedste bud...

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Var først i sundbyhallen med volleyball spillerne hvor jeg fik lavet dagens benbøjninger

Ben foran - smolov jr.

1x6@60

1x6@80

[email protected]

op og ned. op og ned. op og ned. ikke så meget at sige....

Så blev vi fortrængt af nogle håndboldtøser, så jeg tog i thor (ligger på hjemvejen)

Military

1x4@40

1x4@50

1x4@55

1x4@60

1x4@65

1x4@70

1x1@75

God runde.. mit gamle 5RM er 70 men det var fra gulv, og det som om der altid er mere smæk på den første efter et frivend, så det her tegner godt... næste gang forsøger jeg at forskyde det hele 2.5 kilo

Bænkpres (et sæt for hver 90 sekunder)

1x8@90

1x6@85

1x5@80

1x5@75

1x6@70

1x6@65

1x6@60

1x7@55

Alle sæt til udmattelse.. damn det gav et leee pump i pattøjet... God afveklsing fra smoloven

Back-to-back supersæt

rumænsk dødløft

4x8@110

Overhead triceps extension

1x10@30

3x10@20

Link to comment
Share on other sites

Der skal lægges nyt gulv i Thor 3. eller 4. juni til 6. juni, så det kan i godt nå.

Og så må du sætte Tunen på ignore, når han hele tiden sviner AK Thor til. Sådan noget holder jo slet ikke.

Tillykke med bænken (og juniors dødløft :tongue: ) i øvrigt.

Link to comment
Share on other sites

Der skal lægges nyt gulv i Thor 3. eller 4. juni til 6. juni, så det kan i godt nå.

Og så må du sætte Tunen på ignore, når han hele tiden sviner AK Thor til. Sådan noget holder jo slet ikke.

Tillykke med bænken (og juniors dødløft :tongue: ) i øvrigt.

IK99 > thor

Link to comment
Share on other sites

Træning i IK99

Ben bagpå

2x5@50

1x5@80

1x3@110

1x2@120

1x1@130

1x1@140

Manglede måske lidt på dybden men rimeligt nem. Vil forsøge at køre lidt halvtung ben bagpå indimellem, så jeg ikke mister for meget bagpå, mens jeg kører foran...

Ben foran - Smolov jr

1x3@80

6x6@90

EASYPEASY! Samtidig emd lavede jeg lidt chinups

Kropshævninger (uhg)

2x5@mig

1x4@mig+15

1x4@mig+22

1x4@mig+27

1x4@mig+32

1x2@mig+37

Bentåge (90 sekunder imellem starten af hvert sæt)

1x9@90

1x6@85

1x6@80

1x7@75

1x6@70

1x5@65

1x8@60

1x10@55

Supersæt back-to-back

frivend

3x5@80

Stående BB curl

3x10@40

Undervejs stod den på lidt tandem VL og gode takte fra Heffe

Link to comment
Share on other sites

Jeg sværger mand, jeg er stadig pumpet i ryggen :crazy:

Kraftedeme nogle lede kropshævninger! Jeg lagde ikke ordentligt mærke til dem dernede. Er det den der Bear der lurer i baghovedet? Kunne være lirens at vise de der kb'ere hvordan man gør i hvert fald.

njøønjæææ... det her med skiftevis at gå op til noget max 4-5 stykker og den anden dag gå efter totalt udtrætning i noget 2-splits agtigt noget har jeg tidligere benyttet mig af med gode resultater, så det holder jeg fast i.. og så kunne det da være meget blæret at lave de her kropshævninger med 50-60 kilo :superman:

efter roskilde bliver det nok mere styrke agtigt med højere frekvens, lavere udmattelsesgrad og en del singler og doubler....

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Hvad er den af skal den beskidte Ææææmkåååckneedååå også på Roskilde... så må vi jo lige ses på pladsen og råbe til de tøser der trænger til at køre mere inlink eller skvaaatte helt i kælderen

Det' en deal

Træning i Thor med det store hvide træk håb hurtirenko

Ben foran

2x5@50

1x5@80

1x3@90

7x5@100

Rimelig nem. I et anfald af ubesmittet storhedsvanvid proklamerede jeg at jeg var game på at køre smoloven hjem med +10 kilo i anden uge og +15 i tredje uge... Kort efter indså jeg så at det betyder 10x3@117... brrrr

Bænkpres

2x5@50

1x4@80

1x4@90

1x4@100

1x4@105

Stem (90 sekunder mellem starten af hvert sæt)

1x6@62,5 (vistnok noget pr snask)

1x4@60

1x4@57,5

1x3@55

1x4@52,5

1x5@50

1x5@47,5

1x6@45

1x7@42,5

alle sæt til udmattelse... og så gider jeg ikke det her brænde træning mere.....

Og det var det

Link to comment
Share on other sites

Var ovre ved ifi hallen men den var tilsyneladende lukket (?), så jeg smuttede en tur i ShitnessDK nygårdsvej efter at have spillet lidt fodbold med knajten...

Ben foran - Smolov

1x5@40

1x5@60

1x5@80

8x4@105

Puha.. den var da halvtung.. men 8x4 med 110 skal også nok komme i hus

Rumænsk dødløft

3x10@100

letlet... bare lige med det der nu var på stangen

Inlink (incline DB pres)

1x8@17,5

1x8@26

1x8@31

1x6@36

Har ikke kørt noget håndvægtspres i flere år, så den var lidt wobbly. Det føltes egentlig let, men lige pludselig brændte trisserne bare af...

Siddende rows, fonda style strict peak contraction of doom

3x8@63

Det brændte urimeligt meget... Har heller ikke lavet dem i flere år..

Link to comment
Share on other sites

Træning i ik99 med heffe

Ben foran - smolov

1x5@50

2x3@80

1x3@90

1x2@100

10x3@112,5

Ikke let, men heller ikke faretruende... 10x3@117 kommer til gengæld til trække blod....

Frivend/stem

2x1/1@50

1x1/2@60

3x1/2@70

1x1/2@75

2x1/1@82,5 (Var nok lidt ben i begge to, men mest den første.. PRish anygay)

1x1/5@75 (pushpress)

Kropshævninger

2x8@mig (oh)

1x16@mig (uh)

2x8@mig (oh, meget bredt fat)

Link to comment
Share on other sites

Kæft, nogle gode vægte du får reppet med. LEE' :superman:

Fra ål til stål :4thumbup:

tak skal du ha'!! Jeg har lavet en aftale med hr smolov... Han skaffer mig et bænk på 150 og et squat på 200 og til gengæld skal min sjæl lave et eller andet med noget evig pinsel på den anden side af porten...

Skulle egentlig have holdt fri, men endte med alligevel at lave lidt da jeg var til den sidste træning med volleyballspillerne...

Enhånds DB vend og pres

1x5@20

1x5@25

1x3@30

1x3@35

1x1@40 (kun højre)

1x3@35

Træk til bryst

1x4@80

1x4@100

1x4@110

1x2@120

1x1@130

1x1@140 (vist noget PR, men det tæller ikke i maskiner :tongue: )

Armbøjninger

1x50@mig (så mange har jeg vist aldrig lavet før, men jeg prøver så heller ikke så tit

Decline crunches

2x20@mig

Windmills

1x6@25

Link to comment
Share on other sites

Enhånds DB vend og pres

1x5@20

1x5@25

1x3@30

1x3@35

1x1@40 (kun højre)

1x3@35

Anders :nonono:

Når du nu har været skadet så meget, så forstår jeg ikke at du tør køre øvelser med så stort skadespotentiale. Ej heller alle dine burnouts i military lige efter bænken :crazy:

Give it a rest....din viden er 10 x vores indenfor træning...og så gør du det alligevel.

Bare en bekymring herfra, og det er ikke første gang jeg siger det :smile:

Link to comment
Share on other sites

sune

Tak for din bekymring, jeg sætter skam pris på den, og du har delvist ret, men kun delvist. Brænder jeg for meget igennem? Sikkert. Jeg drikker også letmælk selvom jeg burde drikke skummet og gør sikkert mange andre ting som i princippet kunne gøres bedre.

Men jeg er uenig i at 1H DB pres er en øvelse med stort skadespotentiale. Faktisk vil jeg hands down til hver en tid sige at den er mere skånsom for skuldrene end f.eks. stående stem med så bred fatning som du selv bruger eller f.eks. siddende skulderpres med håndvægte. Derudover er det at mokke ting over hovedet faktisk altid det der har generet mine skuldre mindst. Hvis du kigger efter i min log, vil du også se at jeg meget sjældent brænder i ikke-overhead ting af samme grund. Endelig skal man også lige holde sig for øje hvad der er årsag og effekt i skader. Efter min sidste omgang er det gået op for mig at det gennemgående problem jeg har haft med skuldrene har været 1)holdnignsproblemer med fremfaldne skuldre og 2) dårlig skulderbladsmotorik, i.e. scapula setting og ikke overbelastning. Efter at have lært at arbejde med det, har de fået det fantastisk (ja, de har faktisk aldrig haft det bedre :bigsmile: ), og selv når jeg brænder ret hårdt er jeg meget opmærksom på at holde dem på plads.

Men jeg vil give dig at jeg sikkert brænder lidt for hårdt. Det var min hensigt at brænde 2-3 uger efter smoloven i bænkpres var overstået og det har jeg så gjort....

Men der er langt fra preach til practice. Jeg burde også træne mere systematisk, men jeg synes det er svært at få passet sammen med at være eneforælder halvdelen af tiden og arbejde 60 timer i ugen (hvilket jeg er presset til pga af en latterligt høj husleje og et umuligt boligmarked i københavn :crazy: ). Derfor vælger jeg denne blanding med noget indenfor program og noget på dagsform....

Men tak for din bekymring. Det er skam taget til efterretning.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share