vejen mod at blive taget ud til dopingtest!


incognito
 Share

Recommended Posts

så er familien ved at være raske igen så jeg kunne komme ud og træne.. Der var adskillige godtfolk i ik99 blandt andre doktorferie og sirprise

Opvarmning

trækben, trækhiv

Power squat

1x5@50

2x3@80

1x3@110

1x2@130

3x4@140 (det første sæt var PR så det var resten vel også på en måde)

Endda med lidt overskuu

Frivend

1x5@50

1x5@80

1x2@100 (for brændt af)

2x5@80

Rumænsk dødløft

1x6@110

3x5@140

åppaahhh

Getup situps

1x8@20

3x0@40 (haha)

Cheat curls

1x4@65

skulle lige prøve hvad doktoren havde gang i

Har scoret mig noget mere krea, så jeg kan loade op og smadre min power squat pr helt hjernedødt næste weekend...

Link to comment
Share on other sites

"it was like a fountain of shit, henning. I swear"

Nej, det var temmeligt meget hinsides kreatin mave, det her... Og nej tuja spiste heller ikke kreatin :laugh: :laugh: . Sjovt nok gjorde gusen det samme, altså virkede ovenpå igen i 36 timer og fik så et tilbagefald...

Link to comment
Share on other sites

ahh... det føles nu meget bedre her hen på eftermiddagen... Men jeg har godt nok ikke fået spist så meget som planlagt. Det må jeg kompensere for med tarwelige carbs.

Jeg har tænkt mig at maxe no matter what og jeg har tænkt mig at det skal blive brændeeearggh!

Link to comment
Share on other sites

Power squat

1x5@50

2x3@80

1x3@110

1x2@130

3x4@140 (det første sæt var PR så det var resten vel også på en måde)

Endda med lidt overskuu

Flot squattet. Det kører virkelig for tiden må man sige.

Jeg er misundelig. Jeg tror aldrig jeg lærer det (eller får) et godt squat. Selv efter nu en del år, og mange "reboots" kan jeg ikke ramme formen. Det føles forkert i knæ, og hofter, og jeg kommer for langt for over.

Det er så irriterende, at jeg ikke på samme måde, i squat, som i bænk, og dødløft, kan ramme en bane, hvor det føles rigtigt, hvor det føles godt, hvor jeg føler styrke, og balance. Sucks.

Men 3x 4 med 140 i power style, er virkelig i orden. Congrats :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

træning i går i BB99 med teh BB!!11! crew

Power squat

2x3@50

2x3@80

2x3@110

2x1@140

1x1@150

1x1@160 (PR+10kg, video kommer)

0x1@165 (video kommer)

Der var fornuftigt skub i benene, så jeg tænkte at jeg lige så godt kunne prøve... der er vel ikke nogen bedre måde at komme sig på efter sygdom end ved at maxe i squat....

Villle lige finde niveauet i bænk og military, nu da jeg ikke har lavet dem i over en måned

Bænk

2x5@50

1x5@80

1x1@100

den føltes alt for tung, så gad ikke mere.. guesstimeret 1RM 110 kilo

Military

1x5@50

2x2@70

De var til gengæld meget bedre... guestimeret 1RM 77-80 kilo

Kropshævninger

2x8@mig

lige lidt til trækkemusklerne også

Så er det tilbage på den gamle vogn igen efter roskilde

Link to comment
Share on other sites

Flot squattet. Det kører virkelig for tiden må man sige.

Jeg er misundelig. Jeg tror aldrig jeg lærer det (eller får) et godt squat. Selv efter nu en del år, og mange "reboots" kan jeg ikke ramme formen. Det føles forkert i knæ, og hofter, og jeg kommer for langt for over.

Det er så irriterende, at jeg ikke på samme måde, i squat, som i bænk, og dødløft, kan ramme en bane, hvor det føles rigtigt, hvor det føles godt, hvor jeg føler styrke, og balance. Sucks.

Men 3x 4 med 140 i power style, er virkelig i orden. Congrats :4thumbup:

tak..

nu har jeg jo altså også squattet rigtigt meget i de sidste måneder, så det gode måde være at det trods alt virker, det der træning :laugh:

Når jeg træner nogen som, hvis squat teknik ikke duer bruger jeg næsten altid overhead squat med en formaning om at holde hælene i gulvet til at få den rigtige fleksibilitet og bane ind for det er øvelse med automatisk korrektion (læs: hvis banen ikke duer vælter folk)...

Derudover må jeg tilstå at jeg aldrig fik et godt forhold til power squat og at holde hoften bagude i gamle dage... Jeg synes at OL squat føles langt mere intuitivt "rigtigt"...

Link to comment
Share on other sites

Der skal nok komme mere på.... det har jo sådan set gået meget godt med træningen, så jeg vil forsøge at duplikere den igen herefter roskilde festival, så får vi se....

Dagens træning i ik99 med sune og Bogdanovich. Maven var begyndt at drille igen, så jeg tænkte at den bedste måde at slå det ned var med nogle maxforsøg. Det passer ikke helt, men jeg havde nu besluttet mig for at lave de maxløft inden roskilde og jeg ville ikke lade min dårlige mave stoppe mig længere.....

Dødløft

2x5@60

2x3@100

2x2@130

2x1@160

1x1@180

1x1@190

1x1@200

Rigtigt godt smooth, sikkert løft... klart det bedst løft på 200 jeg har lavet, specielt eftersom jeg ikke har trænet systematisk dødløft i snart et år :superman:

0x1@210

desværre...den var ellers tæt på... af alle ting så missede grebet efter at min ene hånd var blevet fedtet efter at have givet mig selv lidt flade... video kommer.. når jeg får taget det på igen jeg har tabt på min diarrhé, bulket lidt op og loadet noget kreatin, så flyver den rundt, amager halshug :4thumbup:

Dips

1x10@mig

2x5@mig+20

1x20@mig+20 (PR!)

hehe... ikke så meget ballade der

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

så er jeg back in business.. jeg har været til roskilde festival i en uge og derefter på konference i sports science i finland i en uge (som, hvis man er i tvivl, tilsyneladende også involverer en del druk og sauna).... Ikke lige måden at passe bedst på sin krop, men jeg har da haft det sjovt og fået networket en del, blandt andet med Thue Kworning, skulle nogen vide hvem det er...

Jeg trænede en enkelt gang i finland hvor det mest blev til noget squat, som jeg blev hjernedødt øm af

Dagens træning i IK99 med posten

Squat

2x5@50

4x10@80

Bentåge

2x5@50

4x10@70

Bænkpres

4x10@70

Rumænsk dødløft

4x10@80

EZ krøl

2x15@35

Fransk pres

2x15@35

Declie crunches

2x20@mig

Det var hårdt..... Tog lidt under en time...

Iøvrigt starter løbetræning i morgen.... brrrr

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

blaaah.. fandt lige ud af at jeg har tabt mig 4 kilo henover roskilde og konferencen.... nitten..

nå lavede lige lidt gulvtræning herhjemme, mens gusen sov

3xbronzecirkel, 8:45

slut puls 186, efter 2 min 132

fuck det er hårdt... jeg brugte det en del tidligere hvor jeg vist nåede ned på 6:noget... tror sgu jeg vil til at have en fast ugentlig session eller to med dette

Link to comment
Share on other sites

ja lige over da... hva' tænder du på?

Var nede og brænde i ik99

Military press

2x5@40

4x10@50

det' dælme mange reps i military

Kropshævninger (uhg)

4x10@mig

Front squat

1x10@70

3x10@80

wåpwåpwåp.. liiiight weight, men høj puls.. blev supersættet med lidt dødløft fra knæ

Dødløft fra knæ

1x10@110

2x10@140

1x20@140

Det skulle have været fra lige under knæet, men stangen var bøjet, så den startede lige et par cm højere oppe... så kunne jeg bare tage lidt flere i det sidste sæt for at kompensere

Hammer curl

[email protected]

Siddende DB tri extensions

[email protected]

den BE'!

håber på at nå løbeturen i aften...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share