vejen mod at blive taget ud til dopingtest!


incognito
 Share

Recommended Posts

tak, folkens

Sweet vid dood! :superman:

Hvor meget kan du egentlig hug-vende?

godt spørgsmål, da jeg ikke træner hugvend for tiden.. Jeg tager det op igen efter roskilde så får vi se

hold da ferie, der sker ting og sager herinde for tiden.. :4thumbup: :superman:

Man er lige væk lidt tid, og så går der praktisk talt hulk i den... hvad siger kropsvægten for tiden? :smile:

93 cirka

jeg har lige gennemskuet hvordan det der Imovie virker, så der kommer også snart noget leee workout footage af gusen... Skal bare lige find eud af hvordan man ligger musik på....

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Hvor meget er det The Gusenator vejer?

Ikke mere kridt! :tongue:

omkring 18-19 kilo

Han er sq da sej! :superman:

Fed video, og cool at farmand allerede er i gang med at miljøskade knægten. :4thumbup:

jeg håber nu at når han skal tage en sport til sig at det bliver noget mere alment dannende end vægttræning alene... men det er jov meget naturligt at han gerne vil være "med" når han så tit er med ude og brænde...

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Hehe, så kender vi knægten igen :superman: !

Fik du ikke video af hans farmerwalk med 2x2kg vanddunke på CMRC? Det var leee' :devil:!

(PS: for at indsætte en youtube video skriver du [ youtube ]det nummer efter lighedstegnet i youtube koden[/ youtube ] )

Edited by LaMotta
Link to comment
Share on other sites

Hehe, så kender vi knægten igen :superman: !

Fik du ikke video af hans farmerwalk med 2x2kg vanddunke på CMRC? Det var leee' :devil:!

(PS: for at indsætte en youtube video skriver du [ youtube ]det nummer efter lighedstegnet i youtube koden[/ youtube ] )

det var nu 2x5, hehe, men tak for tippet

Link to comment
Share on other sites

Træning i Thor hvor jeg mødte Muggz. Gusen underholdt i pauserne...

Inlink (incline DB pres)

1x5@22

1x5@26

1x8@32

3x8@34,5

1x8@37

2x8@34,5

sparede den lidt her for at have noget krudt til dips

Dips

1x10@mig

1x10@mig+10

1x10@mig+15

1x15@mig+15 (PR!)

1x10@mig+15

1x8@mig+15

Kropshævninger (ohg)

2x8@mig (smalt)

2x8@mig (meget bredt)

DB rows

4x8@42

udsolgt

Ingen gunstræning i dag... savner godt nok lidt work capacity, men det kommer vel... 20 reps med +20 kilo i dips coming up :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Træning i ifi hallen med en lidt hyperaktiv gustav

Opvarmning

Trækhiv med forskellige vægte

Power squat

2x5@50

2x5@80

1x3@110

1x1@120

1x1@130

1x1@140 (let?)

1x1@150 (tangering af PR.. ikke løftet ud overhovedet)

2x2@140

Ville egentlig have lavet en tung 3'er, men da der var godt med krudt i hjulene gik jeg lidt opad. Ikke nogen PR's men klart min vildeste power squat træning alligevel. Vil forsøge at lave 3x4 på 140 om en uges tid og et forsøg på 160 lige inden roskilde festival

Frivend

2x5@80

1x3@100 (Var ikke 5 i mig)

2x5@80

Overhead squat

1x8@50

1x5@70

1x4@70

1x5@70

Supersættet med rumænsk dødløft. Bør nok gå ned til 60 og lave flere reps

Rumænsk dødløft

1x8@80

3x6@120

letlet

Abwheel

2x8@mig

skal nok kunne mærkes imorgen...

Link to comment
Share on other sites

blaaah.. så bliver det anden dag hjemme... Gusen har fået roskilde syge, så jeg er herhjemme og vasker sengetøj, underbukser og deslige.... gaaah.. Satser på at komme over i ifi hallen og brænde lidt i løbet af dagen...

Jøsses :tongue: Det lyder dælme ikke spændende... God bedring

Link to comment
Share on other sites

blaaah.. så bliver det anden dag hjemme... Gusen har fået roskilde syge, så jeg er herhjemme og vasker sengetøj, underbukser og deslige.... gaaah.. Satser på at komme over i ifi hallen og brænde lidt i løbet af dagen...

Aahhh bugger, havde selv en omgang over weekenden. Ikke smukt.

God bedring til ham den lille.

Tænkte på om der var kommet flere af proberne i hus her de sidste par uger, hvis du altså har haft gang i dem...?

Link to comment
Share on other sites

Aahhh bugger, havde selv en omgang over weekenden. Ikke smukt.

God bedring til ham den lille.

Tænkte på om der var kommet flere af proberne i hus her de sidste par uger, hvis du altså har haft gang i dem...?

mjoo.. foxo4 er jo i brug nu og jeg er i gang med stumperne fra immobiliseringsforsøget samt foxo1, foxo4 og murf2 på vores stumper fra tidligere, men jeg ved ikke hvor meget mere jeg når i labbet, da jeg først lige skal have gustav rask igen og så skal jeg i den næste uge have lavet halvårsevaluering af min PhD, forberede præsentation til konferencen ECSS i finland (eller rettere sagt noget samarbejdsmøde inden konferencen) og submittet mit gamle manus igen. Næste uge igen står den jo på roskilde festival...

Link to comment
Share on other sites

(undskyld hvis jeg har spurgt før)

Men hvad er din stilling i ADD?

sådan noget konsulent tjuhej. Jeg svarer på spørgsmål på deres hjemmeside og sparrer med dem i forbindelse med at målrette deres indsats mod motionsdoping.

Træning

var i ifi hallen med en næsten rask gustav

Inlink (incline DB pres)

1x8@22

1x5@32

1x5@34,5

1x5@37

1x5@39,5

1x4@44,5 (PR!!)

2x10@30

har alrig reppet med noget over 40'erne, så det var kuhl. Det blev kørt skiftevis med bentåge

Bentåge (BB rows)

1x5@50

1x5@80

1x5@90

1x5@100

1x6@90

1x5@90

1x8@80

1x9@90

Ikke så stærk her som jeg har været.. det kommer tids nok tilbage

Dips

1x10@mig

1x10@mig+20

1x10@mig+20

1x20@mig

køt skiftevis med kropshævninger

kropshævninger (uhg)

1x8@mig

1x3@mig+20 (blaaah brændt af efter rows)

1x6@mig

1x8@mig

Fuldstændig slukket...

EZ curl

3x10@40

BB! Pårmp!

God træning... trængte til at få rørt mig efter 2 hviledage. Imorgen skal jeg lave noget halvtung squat..Cmon muthafucka..

Link to comment
Share on other sites

tror heldigivs at det var en 36-timers 'tusse, for jeg føler mig rimeligt game i dag... Savner dog stadig lidt fast afføring fra the gusenator før jeg tør tage ham med ud og lave noget...

Da jeg var nede i ifi hallen i forgårs var der en gut som lavede en 8'er i dips med 65 kilo.... blev jeg lidt inspireret af, så når jeg har fået mine 20 reps med 20 kilo vil jeg prøve med noget mere vægt fremover...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share