vejen mod at blive taget ud til dopingtest!


incognito
 Share

Recommended Posts

Så er incognito blevet PhD i muskler!! Tak for opbakningen til alle relevante personer.

ja, det var måske liige friskt nok at tro at jeg kunne starte en smolov 4 dage før mit PhD forsvar, min vanlige sene forberedelse og eksamensangst taget i betragtning... Så jeg gentog lige den første smolov træning ign i forgårs i the gym. De sidste 3 dage inden forsvaret var der ikke så meget søvn og mad på programmet og jeg fik faktisk også et hold i ryggen af at binde mine sko (tror det var stress relateret). Selve låsningen i ryggen forsvandt heldigvis indenfor et døgn, men den er stadig øm.

Bænkpres

2x5@50

1x5@70

6x6@80

Kropshævninger, uhg smal

2x3@mig

2x4@mig

6x6@mig

letlet

Pushpress

2x5@50

3x5@70

letlet

Frivend

2x5@70

3x5@90

bedre end første gang, haha

A1 Lunges

3x6/6@50

Min lænd var lidt øm, så så jeg sprang squat over

A2 stående RC

3x15@noget

A3 Hanging leg raises

3xnogen@mig

Link to comment
Share on other sites

Tillykke!

Mange tak

Starter du forfra ?

Havde ellers håbet på at læse lidt om det dine oplevelser med uge 2. Synes mit pas var underligt nemt i dag.

Ahh. hvis det kun er een træning, tæller det dårligt nok som at starte forfra. Men jeg har også ofte oplevet det med smolov i bænk, at man får lidt ekstra skub, når frekvensen er kørt ind...

Stort tillykke med din PhD.

Mange tak

træning i ik99 med hjemvendne Erik, Simse, Hung, Min ven Kim og krapylerne, som var utroligt søde i dag...

A1 - bænkpres

2x5@50

1x5@80

[email protected]

letlet

A2 - Kropshævninger

2x5@mig

7x5@mig+5

B1 - Squat

2x5@50

1x5@80

3x20@80

Kører stadig kontinuert..

B2 - dips

2x10@mig

3x20@mig

Der skal virkeligt noget vægt på. Føles som om jeg kunne have taget mange i dag

Link to comment
Share on other sites

Stort tillykke med PhD'en herfra også - håber det gik godt og at den efterfølgende diskussion var god/lærerig.

Ked af jeg ikke nåede forbi for at høre forsvaret, men genotyping kunne ikke vente en højhellig torsdag eftermiddag :sneaky2: Vil dog gerne have et eksemplar af afhandlingen ved lejlighed (medmindre de blev revet væk) :bigsmile:

Nyd post-eksamensfølelsen og god træning :smile:

Link to comment
Share on other sites

træning i the gymz med Biiver og Steen i huset.

Vejede over 99 kg i dag, uden sko? Bum sagde det vist lige.

A Råtræk/OH squat

3x3/0@50

2x2/2@60

1x2/2@70

1x2/0@70 (kaPOW, der ramte jeg den)

1x1/0@80 (tangering af PR)

Nåja, den var ikke køn, men den var der... Hvis jeg kan ramme de 70 lige så godt som dem her, skal jeg køre en masse sæt på den vægt...

B1 bænk

2x5@20

2x4@60

1x4@80

[email protected]

Føltes lidt sløv i starten, men så tog jeg mig sammen og brugte musklerne. Til at løfte den.

B2 kropshævninger (uhg, medium)

2x3@mig

2x4@mig

8x4@mig+12.5

Følte mig lidt tung i røven, men det var jeg jo også

C Pushpress

3x5@50 opvarmning m. military

2x3@70

3x3@80

letlet, men river lidt i skuldrene

D Front squat

2x5@50

3x5@80

lige lidt let

E Rack pull (3. hul, 10 cm under knæet)

2x5@70

2x5@120

4x3@160

Gpår helt ind til stangen, så det bliver rent hofte.. River godt i erectoren.

F1 Inlink (incline DB pres)

3x8@21

F2 Incline rear laterals

3x12@8

G1 abd, extern rotation

[email protected]

G2 Wt. hypers

3x15@mig+20

G3 Decline GUSU (Get up sit up)

3x8@mig+20

Mine skuldre piver lidt over nogle af de ekstra presseøvelser jeg har smidt ind..Vægtene er ellers lette nok og de er faktisk kun tænkt som værende noget tilpasning til den næste periode, så jeg ikke skulle samle nogle helt friske øvelser op. Sagt med andre ord, føles det som om skulder stabiliteten endnu ikke er helt frisk med håndvægte og pushpress.... Inlink ryger ud og bliver erstattet af nogle scap pushups, og pushpress sandsynligvis ditto (afprøver måske military eller 1h DB pres som erstatning)

Link to comment
Share on other sites

argh, jeg var ved at væte på min cykel i går, da jeg kørte over en isklump, så jeg skulle lave en redningsaktion, min skulder bestemt ikke syntes var cool. Og den har knirket lidt i den sidste uge i forvejen.

Da jeg absolut ikke løbe nogen risiko, trækker jeg stikket up på min smolov i bænk indtil videre. Jeg kan stadigvæk løfte på 100% hvis jeg vil, men det vil jeg så absolut ikke sætte over styr, nu hvor det ellers går så godt...

Havde en syg eftermiddag i går.

hente unger og smide dem hos eks'en

købe ind

spise lidt rester

cykle ned til nippon sport og købe ny 10 oz handsker

cykle hjem

pakke træningstøj

tage i the gym

turbesmadre smolov i bænk og pullups og high-rep squat

cykle til karate (ved frederiksberg rådhus)

cykle hjem

træt

Vægte

Bænk

2x5@20

2x5@60

1x3@80

[email protected]

kørte grebet en halv håndsbredde ind for at skåne skulderen efter cykelstunt, og det kørte faktisk ok alligevel

kropshævninger

3x3@mig

2x3@,mig+10

10x3@mig+20

OL suat

3x5@20

3x5@60

1x5@90

2x15@90

1x18@90

kørte font nok men jeg sparede et sæt fordi jeg skulle afsted til karate

RC, assorteret

6 sæt

Det hele blev afviklet på præcis 26 minutter

Karate var med en gæstetræner der kæmper i kickboxing og alm boksning også, så det var med fokus på stød teknikker til hovedet.. Det gik meget, meget stærkt, men var fedt nok... Min form er ikke noget at råde hurra for...

Link to comment
Share on other sites

jhax, jeg er simpelthen blevet så gammel at jeg vil forsøge mig med det der klog af skade og stoppe mens jeg stadig er på 100 % fremfor når jeg er på 90 eller 80...

Men jeg skal nok komme og ae dig med hårene, din dejlige dreng

RC er rotator cuff

jeg svedte også heftigt...

Link to comment
Share on other sites

Træning i lørdags før CWC, hvor jeff skulle løfte

Thyge hjalp med at holde styr på dværgene

Det var først noget prowler bandit, som ikke blev helt så systematisk, som jeg havde håbet, da jeg fik en fiber i lysken under opvarmningen (den er heldigvis næsten nede nu). Det var dog primært accelerationstræning

Så kørte jeg mit pullup smolov

Kropshævninger (uhg, medium)

3x6@mig

6x6@mig+7,5

Så prøvede jeg mig lidt frem med forskellige presseøvelser for at finde ud af hvad skulderen vil være med til, hvis jeg SLET ikke skal kunne mærke noget. Det blev lidt smal bænk, military og dips med forskellige vægte.

RC øvelser, assorteret

6 sæt

EZ bar curls

3x10@45

Fransk pres

3x10@45

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

argh.. jeg er bagefter med mine opdateringer

har lige haft lidt stress over min arbejds situation, da jeg har fundet ud af at jeg i praksis er arbejdsløs fra d. 1 april og sandsynligvis frem til slutningen af året, hvor jeg har god mulighed for at få et postdoc stipendie. Desværre er det rigtigt svært at finde job indenfor biotek academia for tiden, og da jeg ikke har råd til at gå på dagpenge, skal jeg til at se om jeg kan leve af foredrag, skribentaktivitet, undervisning og muligvis noget træning. Eller, det lyder som om det er andetvalget og det er det egentlig ikke, men det er klart lidt mere "spændende" end at være lønmodtager. Samtidig har jeg haft lidt nederen over at min krop altid skaber sig åndssvagt, når det går godt med træningen.

Men nu er verden god igen og jeg glæder mig til at komme ud over stepperne

Træning i the gym

råtræk

noget op til 70

desværre fik jeg et lille smæk i ryggen, men det var meget lidt

Træning i IFI hallen

OL squat

3x5@60

3x5@80

5x10@100

mget forsigtigt og kørte faktisk let nok, selvom min kost har været lidt sub par og der ikke er krea og betaswolanin i systemet

Lunges

3x6/6@50

RC øvelser

6 sæt

Træning i shitnessDK med cilius og landau

Smal bænk

2x6@60

2x6@80

3x8@80

1x6@100 (WTF, muligvis PR)

Pullups (V greb, medium)

2x6@mig

1x6@mig+10

1x5@mig+20

1x5@mig+25

1x4@mig+30

1x18@mig

HS rows

5 sæt, stigende vægt

EZ bar curls

Liggende DB triceps extensions

RC

4sæt

Karate træning

1,5 times karate med basis, pummeligt, thai clinch, kast og pudetræning

1 times submission med nedtagninger fra stående, sweeps fra half guard og en smule sparring til sidst

fuck jeg var rusten til brydning

Link to comment
Share on other sites

Hey, kunne se der var kommet en mail fra PLoS. Så lykkedes det at få presset skidtet igennem :superman: ,

Og ja, jobs in biotek academia er svære for tiden. Frygter selv den dag man står og skal kloge sig et andet sted. Jeg tænker lidt at din profil må være interessant for det nye metabolisme center? Men det har selvfølgelig lidt udsigter før de er up n' running.

/Motta

Link to comment
Share on other sites

jeg regner med at leve af foredrags/skribent/undervisningsnings/træner jobs indtil mine artikler er ude, så jeg kan søge post doc stipendie, forhåbentlig til ansøgningsrunden der kommer 1. september.

Fik trænet lidt i forgårs og i går

Tirsdag

Smal bænk

3x5@50

1x5@80

5x10@70

Barbell rows

6x10@70

Frivend

2x5@60

4x3@90

bleeeh, manglede sovs

RC træning

6 sæt

Onsdag

efter en PT time fik jeg kørt det squat jeg ikke nåede i går.

OL squat

3x5@20

3x5@60

1x5@90

2x20@90

1x25@95 (vel en slags PR)

Fuck, jeg synes de bed mere end de burde. Jeg mistænker lidt at det er beta swolanin og krea der kan mærkes er væk fra systemet... Starter igen her om et par dage, så det får vi se med...

I aften karate inkl. kamptræning

Link to comment
Share on other sites

Tog i Thor og trænede med Heffe, hvilket så betød at jeg var får brændt til at tage til karate her til aften....

Dødløft fra klods (5-10 cm)

2x5@60

3x5@100

2x5@140

1x3@160

4x3@180

Rumænsk dødløft

4x6@120

Decline crunches

5 sæt

Military press

7x10@40

ingen skuldersnask, men godt pump

Kropshævninger (ohg, medium)

2x6@mig

6x6@mig+5

2x6@mig

Link to comment
Share on other sites

fredag ingen træning. Lørdag for slemme baglårsdoms til at jeg ville tage til karate... Tog lidt vægte istedet..

A1 Frivend

2x5@50

2x5@60

1x5@70

1x5@80

1x5@90

1x3@100

1x5@80

A2 - dips

3x10@mig

3x10@mig+10

4x10@mig+20

B1 BB curls

1x10@30

3x10@40

2x10@30 (fondaaaa)

B2 og B3 RC

6 sæt af hver

den her træningslog trænger til lidt flere billeder...

dacing-fail.jpg

Link to comment
Share on other sites

min fidus til BCAA er begrænset, hvis man i forvejen har et højt proteinindtag, men vil dog ikke afvise at det kan give en smule ekstra. I min bog står det dog forholdsvis langt nede på den prioriterede rækkefølge af ting man bør prøve.

Beta alanin er dog ret langt oppe, ihvertfald hvis man træner rimeligt lange sæt og/eller med korte pauser, eller laver anden træning der kræver den slags short-term fatigue tolerance. Dosering er 6-10 g/dag, afhængig af hvor stor muskelmasse du har, fordelt i portioner på 2-3 g ud over dagen.

Jeg lol'er stadigvæk over det billede...

Link to comment
Share on other sites

min fidus til BCAA er begrænset, hvis man i forvejen har et højt proteinindtag, men vil dog ikke afvise at det kan give en smule ekstra. I min bog står det dog forholdsvis langt nede på den prioriterede rækkefølge af ting man bør prøve.

Beta alanin er dog ret langt oppe, ihvertfald hvis man træner rimeligt lange sæt og/eller med korte pauser, eller laver anden træning der kræver den slags short-term fatigue tolerance. Dosering er 6-10 g/dag, afhængig af hvor stor muskelmasse du har, fordelt i portioner på 2-3 g ud over dagen.

Jeg lol'er stadigvæk over det billede...

Okay, havde tænkt at kører lidt BCAA om morgnen som fast supp. Mit protein-indtag i løbet af formiddagen er meget begrænset, så tænkte det ville være en god måde at få sat en stopper for protein metabolismen.

Mht BA, har jeg ingen erfaring, men kan se at det er begyndt at sprede sig. Så ville lige se på det, tror jeg køber en omgang og ser hvad det kan gøre.

/Tak for hjælpen

Link to comment
Share on other sites

Fulgte gustav til atletik i KIF, så jeg kunne snige mig ned og brænde lidt i IK99 imens. Der var dog ALT for mange mennesker, så jeg var ikke så dygtig. Jeg kan bare ikke med så mange mennesker....

opvarmning med nogle trækben og træk-balance

OL squat

3x5@50

2x5@80

4x15@100 (PR)

bum sagde det

De første par sæt strøg jeg gennem, men så blev det alligevel tungt hen ad vejen... jeg kunne nok have klemt et par ekstra ud, men det var sgu tungt til sidst. Så mangler jeg bare 5x10@110 og så står den på en tung 5'er og derefter ny rep range....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share