vejen mod at blive taget ud til dopingtest!


incognito
 Share

Recommended Posts

Thyge: fordi de virker godt for de fleste.. Jeg vil anbefale dig beginners 1. Jeg kan bare ikke huske hvilket nummer den har. Spørg evt- poul, han har styr på det...

Disse træninger er dedikeret til figure skating:

So-stretchy.gif

var nede og brænde i the gym i fredags trods ok doms

Dødløft (oh)

2x5@60

1x5@10

1x4@130

4x3@140

Pushpress

2x3@50

2x3@60

2x3@70

1x5@80

Kort pause, og så...

Military press

1x8@50

Nuj, det brændte

Laterals

3x8@11

I går aftes, mens der var finale i et eller andet lortespil, var jeg i thor og brænde.

Smolov bænk

1x6@50

1x6@60

6x6@70

Sheiko OL squat

2x5@50

1x5@60

[email protected]

5x5@85

godt tryk i det hele

Rumænsk dødløft

5x5@100

let, men forsigtig på grund af at jeg ikke vil løbe ind i dooms

Leg curl

3x8@15

Lortelortelortemaskine

Laterals

1x8@16

[email protected]

2x10@11

Et-bens læg raises

2x15@mig+16

2x15@mig

Og så var det det

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Sheiko virkede da også godt for dig, gjorde den ikke, thomas?

Jo da og jeg er også enig med dig Anders, du tolker min post forkert. Tjr skal bare gøre som der bliver sagt istedet for at betvivle autoriteterne :tongue: et skidt forsøg på at være morsom, I know :unhappy:

Sheiko er nok et af de bedste squatprogrammer der er, det er bare ikke alle der "gider" lave den store workload og deraf store arbejde det dikterer :smile:

Måske jeg burde bruge flere smilies i mine posts :cool:

Link to comment
Share on other sites

vejede mig forresten i dag. Glemte godt nok at få det gjort lige fra morgenen af, så det er nok lidt mere off end normalt, men jeg klikkede ind på 86,7, så nu er jeg oppe med over 5 kg siden PhD'en. Jeg tog noget fedt på på Roskilde, men ellers ser det ikke ud som om fedtprocenten er eksploderet. I de to uger før Roskilde var jeg faktisk begyndt at få en smule blodårer på maven, men de er væk igen nu... Jeg vil forsøge at få mig plattet til endnu en Dexa scanning om et par uger, så jeg kan se hvordan det står til...

Link to comment
Share on other sites

Hej Incog

Hvad er din holdning til høj-frekvente fullbody træninger? Jeg ved du selv har gjort brug af det førhen. Jeg har selv haft enorm fremgang ved fx Stripped Down Hypertrophy. En af mine store bekymringer er selvfølgelig at brænde ud forholdsvist hurtigt - men jeg tænker at man kan undgå dette ved at træne forskellige bevægelses-mønstre på forskellige dage - og selvfølgelig tage hensyn til volumen, intensitet og lytte til sin krop.

Derudover ved jeg du er lidt tosset med fx Smolov Jr - som jo også er høj-frekvent. Det er selvfølgelig også en del af planen, at indlægge deload/pre-hab uger efter 3-4 uger.

Link to comment
Share on other sites

i virkeligheden er svaret nok at volumen bare styrer, om det så er medium eller høj frekvens.

Din overvejelse om at undgå udbrænding ved at rotere øvelser er god og klart noget jeg anbefaler til folk med stor træningsbyrde. Man kan vænne sig til de drabeligste ting, hvis man bare progredierer langsomt nok ind i dem.

Link to comment
Share on other sites

Her er det endegyldige bevis på at mennesker nedstammer fra aberne

http://il.youtube.com/watch?v=cBr0_lhwLv0

jeg fik desværre et smæk i lænden efter den sidste træning. Jeg ved ikke helt om det kome under selve træninngen, eller dagen efter. Jeg har desværre erfaret en gang i mellem, at hvis jeg kommer hjem fra træning og er træt i ryggen og efterfølgende sidder dårligt, så kan det godt sætte sig lidt. Jeg hælder til at det var det der skete.

Træning i onsdags i the gym. Kom 40 minutter før lukketid, så det gik STÆRKT

smolov bænk

2x5@60

7x5@75

Dødløft fra klods (doh)

2x5@60

1x5@100

1x5@120

1x5@140

3x5@100

Lunges

3x8/8@40

Kropshævninger (uhg, smal)

1x5@mig

3x5@mig+10

2x5@mig

fuck det brændte med så korte pauser

Power BB curls

2x8@50

2x10@40

Stiffarm kickbacks

4x8@35

Det var måske lidt et gamble at køre dødløft med en ryg der kke er 100%, men det gik og rent faktisk fik den det bedre efterfølgende, så fr en gangs skyld var det et gamble jeg vandt på.

Jeg har købt et skateboard til Gustav, som han meget gerne vil vise hvor god han er til at stå på, så jeg har fået brugt noget tid i bananana park. I går fik jeg lavet lidt pump til overkroppen derovre imens.

Armstrækninger

4x25@mig

supersættet med..

Body rows (med hævede fødder)

4x12

Link to comment
Share on other sites

To træninger mere under bæltet. Bænken føles tung, men det har den jo også gjort i starten af de andre smolov'er jeg har kørt... Lænden er stadig ikke helt kosher, men fortsat i bedring.

Disse træninger er dedikeret til Jeff Cooper, "A man's man"

Coljeffcooper.jpg

Han har skrevet en masse kloge ting om skydevåben og martial philosophy. Specielt kan anbefales "To ride, shoot straight, and speak the truth"

http://en.wikipedia.org/wiki/Jeff_Cooper

Derudover var han totalt fucked konservativ republikaner

Fredag i the gym

Bænk

2x5@50

1x5@70

8x4@80

Laterals

2x8@16

[email protected]

OL squat

2x5@50

1x5@60

[email protected]

2x3@85

5x3@90

kørte fint og rimeligt let. Følte meget på dem pga lænden.

rumænsk dødløft

3x10@90

lidt med i vægt og langsommer reps for at passe på lænden igen

Leg curl

udgik pga The gyms latterlige leg curl maskine

Læg

missede jeg pga af tid.

Om aftenen var jeg på stranden oppe ved ålsgårde, hvor jeg drak mange øl med munden og sov den af på stranden. Som en sjov historie så vi omkring klokken 01 et lys der bevægede sig rundt under vandet 50-100 m ude, lidt længere nede af kysten. Vi snakkede en del om hvad fanden det kunne være og endte med at gå ned for at se nærmere på det. Vi anråbte den svømmende UFO (USO?) og erfarede at det var en dykker der svømmede rundt og kiggede efter havørreder... (?) Det fortsatte han så med indenfor vores synsafstand i 2-3 timer.... meget underligt...

Næste træning Søndag i the gym

Bænk

2x5@50

2x5@70

10x3@85

Kørt skiftevis med kropshævninger

Kropshævninger (ohg, medium bredde)

10x5@mig

skulle egentlig have været rows, men de blev udskiftet med kropshævninger, igen pga lænden

DB twist curl

1x8@11

[email protected]

1x8@16

[email protected]

kabel triceps ext.

6x8@45

Rollouts

1x8@mig

1x4@mig

stoppede her, da jeg allerede her kunne mærke at det var mere end rigeligt

Wt. hypers

1x20@mig+10

1x20@mig

Satser på at få klemt en træning ind i dag, da jeg er en dag eller to bagefter i planen.

Og så lavede jeg min morgenvejning i dag... Jeg klokkede ind på 88.3, hvilket nu betyder at jeg har taget næsten 7 kg på lidt under 6 uger. I virkeligheden er det bekymrende hurtigt i forhold til fedt gain, men det ser ikke ud som om det er helt galt. Der er ihvertfald stadig abs. Jeg har ellers slacket lidt på mad og kreatin den sidste uge da jeg har holdt ferie med ungerne, men det er åbenbart gået fint alligevel...

Link to comment
Share on other sites

jeg har allerede kigget lidt på den. Jeg er lige ved at overveje om jeg skal samle kræfter til at blande mig... Jeg kommer velsagtens i the gym igen på fredag, lørdag og søndag. Alternativt i dag, fredag og lørdag. Så kan jeg nemlig undgå at skulle træne med tømmermænd efter summer BRO BOOM.

Gårsdagens træning i the gym

OL squat

1x5@60

[email protected]

2x3@85

5x2@95

Smolov bænk

1x6@50

1x6@70

6x6@75

Laterals

[email protected] (liiiige lidt for tung)

3x8@16

[email protected]

OL squat

1x3@65

[email protected]

4x3@90

Rumænsk dødløft

3x8@90

Skulle have kørt lidt baglår og læg, men det nåede jeg ikke. Det var det første dobbeltpas med squat og det det kørte egentlig fint og jeg føler mig faktisk stærk, men jeg er så pissenervøs for min lænd og mit knæ at jeg føler alt for meget på det hele - jeg tør slet ikke løfte igennem, det er ret nederen, men nok meget sundt. Indtil videre holder både knæ og ryg jo.

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Jeg synes snart du skulle skrive et nyt indlæg på kropblog.dk, vi er nogen der mangler lidt kvalitetslæsning!

Ps: Jeg kan godt lide dine "Disse træninger er dedikeret til" :4thumbup:

Edited by west
Link to comment
Share on other sites

Jeg synes snart du skulle skrive et nyt indlæg på kropblog.dk, vi er nogen der mangler lidt kvalitetslæsning!

Ps: Jeg kan godt lide dine "Disse træninger er dedikeret til" :4thumbup:

jeg er ved få flyttet den til en ny og mere pålidelig host netop i disse dage. I mellemtiden er jeg ved at brygge på en artikel (måske en artikelserie) om støttetræning til kampsport. Der kommer også nogle beskidte udgydelser om "kernesund millionøse" ganske snart....

Link to comment
Share on other sites

jeg er ved få flyttet den til en ny og mere pålidelig host netop i disse dage. I mellemtiden er jeg ved at brygge på en artikel (måske en artikelserie) om støttetræning til kampsport. Der kommer også nogle beskidte udgydelser om "kernesund millionøse" ganske snart....

Den artikel/artikelserie vil jeg da glæde mig til.

Link to comment
Share on other sites

Hej Incognito

Har forgæves prøvet at få fat på nogle fra IK99 og kan se du til tider træner der, så jeg ville høre om du tror der er chance for at blive lukket ind ved 17 tiden i dag? Er der ofte folk eller risikerer jeg at der er lukket og slukket?

AMB

Link to comment
Share on other sites

jeg er ved få flyttet den til en ny og mere pålidelig host netop i disse dage. I mellemtiden er jeg ved at brygge på en artikel (måske en artikelserie) om støttetræning til kampsport. Der kommer også nogle beskidte udgydelser om "kernesund millionøse" ganske snart....

Det lyder sku godt :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej Incognito

Har forgæves prøvet at få fat på nogle fra IK99 og kan se du til tider træner der, så jeg ville høre om du tror der er chance for at blive lukket ind ved 17 tiden i dag? Er der ofte folk eller risikerer jeg at der er lukket og slukket?

AMB

du burde kunne se åbningstiderne for hele idrættens hus på københavns idrætsanlægs hjemmeside. Men jeg mener bestemt at de har åbent til længere end klokken 17 om fredagen, så du burde sagtens kunne blive lukket ind....

Link to comment
Share on other sites

aaargh, jeg er mange opdateringer bagud

Disse træninger er dedikeret til bloodninja

Jdogg: Hey

QT-Pie: Hey

Jdogg: whats goin on

QT-Pie: Nothing. Who are you?

Jdogg: Jdogg. Wanna cyber?

QT-Pie: what does that mean?

Jdogg: what are you wearing?

QT-Pie: T-shirt. Jeans.

Jdogg: Garter belt?

QT-Pie: Ummm...no.

Jdogg: Are we gonna cyber or not?

QT-Pie: uh, okay.

Jdogg: Sweet, I start by rubbing your ass all around. You love this.

Jdogg: You're wet already. I can smell your p*ssy stink from here.

QT-Pie: WHAT?!

Jdogg: I execute standing position 12 from the Kama Sutra. Passion fills the room. Your head is close to the ceiling fan.

Jdogg: You leave everything to Jdogg.

Jdogg: I am completely inside of you. You are my dick puppet. I put on a little play.

QT-Pie: This is weird. I should go.

Jdogg: I drop you on the ground, and lay a stripe down your back.

QT-Pie: A stripe?

Jdogg: I need a sandwich.

QT-Pie: You're a freak.

Jdogg: I was great. You loved it.

torsdag

Bænk

2x5@60

7x5@80

Dødløft fra klods

2x5@60

2x5@100

2x5@120

2x3@140

2x5@120

2x5@100

Lunges

5x5/5@50

Kropshævninger (ugg, smal)

2x5@mig

1x5@mig+10

3x5@mig+20

1x5@mig+10

fredag

OL ben

1x4@60

[email protected]

2x3@85

6x3@90

Bænk

2x4@60

1x5@70

8x4@85

Laterals

[email protected]

3x8@16

OL ben

1x3@65

[email protected]

4x2@90

lørdag

Summer MO Bro Boom træning i the gymzorz

Frivend (det eneste jeg er stærkere end de fleste MOL'er i - lol)

3x3@50

3x3@80

2x2@90

2x1@90

2x1@100

1x1@105

2x2@80

Ikke nok krudt til 110 endnu. Det blev supersættet med dips

Dips

1x15@mig

2x20@mig

1x25@mig

1x15@mig

Frivend og dips er en overraskende god kombi

Herefter havde jeg besluttet at jeg ville give Crossfit benchmark træningen Fran et forsøg

Det er 21-15-9 reps i thrusters med 42.5 kg og pullups (må gerne være med kip) på tid.

Efter den første runde fik jeg revet et kæmpe stykke hud af den ene hånd på kropshævningerne og var samtidig med ret forpustet, så jeg tabte tællingen og lavede bare "nogen stykker", så jeg aner i praksis ikke om jeg fik det hele med. Det var hårdere end man skulle tro, så det skal helt klart beholdes...

Herefter stod den på Rio Bravo og stegt FLEX med persillesovs. Jeg endte med at blive aalt for fuld og løbe rundt og plukke frugter på christiania i undertrøje hele natten. Det blev jeg så forkølet af. Meget modent.

Tirsdag

Bænkpres

2x5@50

2x3@80

9x3@95

1x5@90

Alle de første sæt kørte så latterligt, så jeg tog lige et par ekstra til sidst for at overbevise mig selv om at der var overskud.. Det blev supersættet med kropshævninger

Kropshævninger (ohg, medium)

2x5@mig

10x7@mig

Det gav det sygeste pump i hele overkroppen... Alting strittede totalt. Undervejs fik jeg en enorm trang til at squatte, så det gjorde, selvom det er udenfor sehikoen. Undskyld Boris

OL ben

2x6@60

3x3@90

2x2@100

2x3@90

Alternating DB curl

2x8@21

[email protected]

1x8@16

Triceps pushdown

4x10@noget

Boom.

Jeg er desværre lidt bagud med programmet, så jeg må lige se hvordan det kan passes ind. Jeg vil tage træning nr. 9 i dag, og så 10 og 11 fredag og lørdag og 12 mandag. Så er jeg færdig med smolov delen, kun forsinket to dage eller sådan noget.... Nu får vi se om logistikken passer med børn og så videre... Det gode er at hvis jeg kan tage 5x90 efter 90 tunge sæt bænk, så svarer 90 nok til mit 8-10RM, hvilket burde betyde at mit 1RM er steget de 10 kg jeg håbede på (pleasepleaseplease)

Link to comment
Share on other sites

Vi kan godt lige tage lidt mere bloodninja

Bloodninja: I lick your earlobe, and undo your watch.

Sarah19fca: mmmm, okay.

Bloodninja: I take yo pants off, grunting like a troll.

Sarah19fca: Yeah I like it rough.

Bloodninja: I smack you thick booty.

Sarah19fca: Oh yeah, that feels good.

Bloodninja: Smack, Smack, yeeeaahhh.

Bloodninja: I make some toast and eat it off your ass. Land O' Lakes butter all in your crack. Mmmm.

Sarah19fca: you like that?

Bloodninja: I peel some bananas.

Sarah19fca: Oh, what are you gonna do with those?

Bloodninja: get me peanuts. Peanuts from the ballpark.

Sarah19fca: Peanuts?

Bloodninja: Ken Griffey Jr. Yeaaaaahhh.

Sarah19fca: What are you talking about?

Bloodninja: I'm spent, I jump down into the alley and smoke a fatty. I throw rocks at the cats.

Sarah19fca: This is stupid.

Bloodninja: Stone Cold Steve Austin gives me some beer.

Bloodninja: Wanna Wrestle Stone Cold?

Bloodninja: Yeeaahhhh.

Sarah19fca: /ignore

Bloodninja: Its cool stone cold she was a bitch anyway.

Bloodninja: We get on harleys and ride into the sunset.

jeg indså lige at jeg iøvrigt havde glemt lidt ekstra træning i sidste opdatering... Før the gym i lørdags var jeg hjemme hos Guarden og sladre lidt, samt at træne en smule. Det blev til lidt leg med rolling thunder og jeg fik også lavet et par snatches med hans 48 kgs KB's

Træning i går i the gym

Squat

1x5@60

[email protected]

2x3@85

5x3@95

Smolov bænk

2x6@60

[email protected]

De første sæt vækkede nogle helt forfærdelige DOMS. Efter hvert sæt sad jeg bare og var helt bleg og kampsvedte fordi det gjorde så nas i patterne. Af samme grund blev pauser alt for lange. Fuck det var frygteligt

Laterals

5x8@16

Squat

1x5@60

[email protected]

5x5@85

Jeg skulle have lavet lidt mere, men var helt stegt... Så stod jeg og sladrede lidt med Femina/Cornelia...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share