Christian B´s log


Christian B
 Share

Recommended Posts

Nu laver jeg sgu også en blog om min træning :superman:

De sidste 8 år har jeg trænet regelmæssigt men useriøst, og uden særligt meget forstand på hva jeg lavede. Indenfor de de sidste par år er det gradvist blevet mere seriøst, og jeg har en fået en masse viden, bla. ved at læse herinde!

Fornylig besluttede jeg mig så for at indrette mit loftsrum som træningslokale!

Min bænk stod allerede deroppe, blandt kæmpe dynger af tøj, tegneserier, og ualmindeligt meget useless crap! Det var et temmeligt uoverskueligt projekt, men jeg fik kæmpet mig gennem dyngerne. Halvdelen røg ud og resten pakkede jeg i flyttekasser og rykkede ind på vores fælles loftsrum.

Nu stod jeg så med et tomt rum på 10 kvm med et styks tagvindue. Jeg havde noget hvid maling tilbage fra da jeg malede min lejlighed, det brugte jeg på væggene og loftet. Bindingsværket lod jeg stå i rå træ!

Tilfældigvis skulle mine underboer skille sig af med deres kæmpe perserwannebe tæppe, så det fik jeg lov til at overtage. Det skar jeg så til og lagde på gulvet i rummet!

Det næste jeg gjorde var at hænge en lampe op, man skal jo ku træne på alle tider af døgnet

Så stillede jeg mit bænkpres ind i bunden af rummet og så begyndte det sgu efterhånden at se ud af noget!!! :tongue:

Derefter hængte jeg en pullop bar op i loftet, og satte en lille hvid reol ind som passede perfekt til alle mine vægtskiver.

Prikken over iét var så at jeg smed en subwoofer og 2 højtalere ind sammen med min gamle ipod så jeg kan få musik til træningen.

Mit loftsrum ligger lige over min egen lejlighed, så jeg kan larme lige så tosset jeg vil uden at genere nogen! En anden stor fordel er al den tid man sparer på transport, det tager 20 sekunder fra jeg ligger på sofaen til jeg er i gymét klar til at give den gas :devil:

Den nyeste erhvervelse til mit gym er en spinningcykel jeg fik af en kammerat der havde overvuderet sin egen træningsmoral :tongue:

Permalink | Kommentarer: 0

post-11455-1193907008_thumb.jpg

post-11455-1193907065_thumb.jpg

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 261
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Indlægget ovenover er ca 4 måneder gammelt, jeg flyttede det fra min blog, jeg valgte at droppe den og lave en log istedet.

Jeg fik opereret en visdomstand ud sidste tirsdag så har ikke kunnet træne siden da. Håber at ku begynde igen omkring weekenden efter ca 10 dages dekonditionering.

Der er deværre gået betændelse i lortet, så nu er jeg på penicilin. Har også pisse ondt i maven efter en uge med totalt mange smertestillende.. Hver fjerde timer tager jeg to kodeiner, to panodiler og 600mg ibuprofen øv.... Skal have fjernet stingene imorgen...

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

Røg på skadestuen i nat :cry: Havde syge smerter, så jeg fik et præparat der hed Dolol.. 600mg ibu, to kodein, to panodil, og to slags penicilin :blink: Men fuck jeg sov godt! Fik fjernet sting i dag, og smerten kom af at der var åbent helt ned i knoglen, men nu var der lidt skorpe, og ingen betændelse! Fuck jeg har ikke lyst tl at få fjernet den anden! :sneaky2:

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

Har lavet et 5 ugers progressionsprogram som starter i dag efter alt for lang tids pause pga den dumme tand :sneaky2:

Har tidligere haft gode gains ved at starte ved meget meget lav vægt i alle øvelser og toppe efter de 5 uger! Kan godt mærke at jeg mister noget styrke ved at gå så langt ned, men hva faen, det er jo kun en god måned det drejer sig om! Mave kører jeg dog uden for programmet, man, ons fre 4x 20 med en 22,5 db oppe unde hagen, uden progression..

Kørte bicepcurl før aftensmaden..

Aftenen sluttede med military og shoulder ext

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Prøver at få gang i min log igen :smile:

Er stoppet med de der flueknepende progressionsprogrammer, og træner efter lyst og dagsform, men alle muskler bliver ca pryglet to gange om ugen!

Lidt stats 89 kg, 183 høj bf på 17 vil jeg skyde på, max bænk 1 rep 100kg- guns og læg 40cm (ikke fyldestgørende men det er hvad jeg har)

Mål 85kg med bf på 10, og derudover så stor smidighed som muligt (meget stiv krop)

Har lige udnyttet en psyko arbejdsperiode til at dekonditionere i 11 dage, og startede ud med bænk og skuldre igår!

Bænk 10 sæt af 12 reps

Skuldre (sideløft eller hvad den hedder) 4*12 til bagskulder 4*12 til midterste delthoved og 4*12 til forreste

Og derefter ca 20 min udstrækning, kroppen føles skønt i dag :superman:

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

Er lige kommet ned efter dagens træning.... 10*20 squats fuck den rev tænder ud til sidst!!!! Imellem sæt trænede jeg læg ved at vippe med et ben af gangen, med tæerne på en vægtskive for større rom... Sluttede af med 3*20 crunches og s¨var der ikke mere i mig.. Bardibilding Ruhles!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Lørdag skuldre og ryg og i går stod den på bænk :superman: Fik ekstra udstyr til jernhulen da jeg vandt Melisens Auktion. Så nu har jeg 6 sæt håndvægte fra let til tung, så jeg slipper for at skifte skiver som jeg plejer, det er fandme for cool!!! Havde den vildeste optur over mit gym i aftes, fik ryddet helt op og rykket lidt om! Det eneste jeg mangler er et dipstativ og et squatstativ, men det begynder at blive lidt trangt med pladsen....

Link to comment
Share on other sites

Så har jeg lige kørt 10*10 curls for bicep og 10*10 overhead extension for tricep.. Har det onde pump :devil:

Har fået et mikro glasskår i hælen som jeg prøver at få ud med nål og urtekniv, og det er fucking umuligt når man er så usmidig :mad:

Edit: Så er det ude, har tilgengæld gravet pænt dybt i min hæl...

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

Lækker lækker træning i går :smile: 8*8 80 kg bænk 5*5 pullups(87kg) 5*15 atg squats (50kg var det vidst, har jo intet squatstativ) og 30 min udstrækning bagefter! Tror jeg får større endorfinboost af udstrækning end af vægttræning for jeg var sgu helt høj da jeg lå på sofaen bagefter......

Jeg skal desværre arbejde sent i dag, men jeg håber fandme der er plads til et træningspas når jeg kommer hjem! 4*12 lat raises til alle tre delthoveder :devil: Åh gud i himlen hvor jeg dog elsker BB

Tog i øvrigt 6*30 sek stomach Wacum på vej til arb selvom jeg efterhånden tvivler på deres effekt :dry:

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik så ikke trænet i går, til gengæld lavede jeg en skade i min chefs bil da jeg var inde og hente aftensmad i byen .. Crap crap crap!!! I krydset af grønnegade og Gothersgade bakkede jeg ind i en anden bilist! Bilen er så høj at når jeg kiggede i bakspejlet så jeg lige over taget på den anden bil! Min chef var heldigvis helt cool!

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

arbejder psyko meget for tiden så presser lidt træning ind når det er muligt, kom hjem fra arb halv ti i går og kørte en time og et kvarters fullbody, tog et bad og gik i seng med en portion spaghetti med kødsovs!

Sidder og designer et træningsskrivebord i hovedet når jeg sidder og arbejder så længe af gangen! Man ku jo sagtens sidde og curle lidt ben under bordet mens man arbejder!

Link to comment
Share on other sites

For første gang i hvad der føles som evgheder har jeg haft en hel fridag! Fik trænet bænk og tric for fuld skrue! Reppede med godt overskud 17kg i overhead tricep extension, der er flere kg i den i nærmeste fremtid :devil:

Bænken fik 5*12 og efterfulgt af 5*8 med flere kiks på, ved ikke hvor meget der var på præcist...

Nu er maven fuld af wenerscnitzel kartoffelmos og en herlig sovs :4mewantfood: nu skal der slappes af til fjernsyn, og når jeg har fordøjet maden lidt skal der strækkes ud en halv times tid! I morgen skal jeg have ryg, skuldre og skvat... Love me my Bardibilding :wub:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Grundet specialets afsluttende fase, er mine i forvejen meget sparsomme træningsreferater blevet syltet..

Lad dog ikke dette narre jer- Jeg træner hårdere og oftere end ever TAG IKKE FEJL AF DET!!!!

PGA min svage bænk er jeg begyndt at køre færre reps og mange sæt- 3*85 20 sæt i går...

I frustration over ikke at have ordentlige dipmuligheder i hjemmegymet ses jeg oftere og oftere på udflugt til Amgerbro metrostation-

Under trappen er der et gelænder og hvis man kravler under og stiller sig i hjørnet (på indersiden) har man det perfekte dipstativ...

Folk kigger på mig som om jeg er sindsyg når jeg kører min 10*15 dips DET er ægte BB :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share