Christian B´s log


Christian B
 Share

Recommended Posts

  • Replies 261
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvornår kommer det i?

Og kan vi regne med at du bliver head huntet til næste Vild med dans?

Lørdagsliv den her weekend :laugh:

Har lige fået 2 mm hår så frygter at jeg ligner en bøllewannabe på billederne!

Har læst artiklen igennem og det lyder ikke helt som mig, men hun ville gerne have en bestemt vinkel på så det gør ikke så meget :smile:

FX blir jeg quoted for at sige "Jeg syns det er for dyrt at gå i træningscenter" Jeg lagde nu mest vægt på bekvemmeligheden ved at have sit eget- men tror pris blir et generelt fokus i artiklen så det er ok med mig at jeg fremstår nærig :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Skuldre ryg og læg i går!

5*5 pullups med fokus på lat aktivering (bw 84)

3*12 db rows(25kg) med ordentlig teknik- compliments to Blackice

4*12 to arms db rows(25) på maven på skråbænk

4*15 yates rows 50kg lat squeezing (for let men de andre skiver var i brug til squat)

4*12 lat raises liggende på skråbænk for backdelt (10 kg var det vist- fuld rom)

4*12 side lat raises- meget isolerende- start med arme langs siden og ikke foran

3*15 db shoulderpress 17kg db

En masse læg vip til de brændte godt :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Ja jeg elsker den :wub:

Hvad har du givet for dine tre tungeste sæt håndvægte?

Det er helt plat, så billigt var det. Jeg har givet 1500 kroner for alle håndvægtene. Det center jeg trænede i, skiftede pludselig mange af deres håndvægte ud. Jeg var så den hurtigste af dem der træner dernede til at spørge hvor de gamle var henne. De lå på et depot og jeg måtte godt købe dem. :smile: Heldigvis spurgte jeg en torsdag, for samme fredag formiddag var der to andre der også havde spurgt til dem, men centerlederen var cool og mente at 'først til mølle' var bedre end 'hvem byder højest'. :blush:

Ellers kunne jeg snildt have skullet bløde 1500 alene for 35'erne, og i så fald havde jeg nok slet ikke investeret i håndvægtene, og således nok heller ikke i resten.

Link to comment
Share on other sites

Det er helt plat, så billigt var det. Jeg har givet 1500 kroner for alle håndvægtene. Det center jeg trænede i, skiftede pludselig mange af deres håndvægte ud. Jeg var så den hurtigste af dem der træner dernede til at spørge hvor de gamle var henne. De lå på et depot og jeg måtte godt købe dem. :smile: Heldigvis spurgte jeg en torsdag, for samme fredag formiddag var der to andre der også havde spurgt til dem, men centerlederen var cool og mente at 'først til mølle' var bedre end 'hvem byder højest'. :blush:

Ellers kunne jeg snildt have skullet bløde 1500 alene for 35'erne, og i så fald havde jeg nok slet ikke investeret i håndvægtene, og således nok heller ikke i resten.

Fuck hvor heldigt :w00t:

Tjeck i øvrigt gerne musikken i youtube videoen højere oppe på siden! Homemade dødsmetal :devil:

Link to comment
Share on other sites

Fuck hvor heldigt :w00t:

Tjeck i øvrigt gerne musikken i youtube videoen højere oppe på siden! Homemade dødsmetal :devil:

Har skam tjekket din video. Mener også du postede den i 'dagsform'-tråden, gjorde du ikke?

Og selvfølgelig poserer man til metal. Det virker bare forkert med Creamy eller Ace Of Base. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Guest Slettet bruger
Senere bænk- som jeg har besluttet mig for fremover at være markant stærkere i...

Ligesom MAJOR GUNS WBF EDDIE RROBINSON!

EddieRobinson3.jpg

235 x 8 raw som 19 årig!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share