Christian B´s log


Christian B
 Share

Recommended Posts

Så er der pyglet arme :devil:

10*10 hammercurls 18kg

10*10 overhead tricep extension 15kg

bagefter kørte jeg læg

Foregår på et trappetrin vipper med stor rom helt op helt i bund 20 vip skiftesvis højre og venstre uden pause fortsatte til jeg ikke ku mere ca 10 sæt..

Og så lidt mave....

Og SÅ boller i karry :devil:

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 261
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Operationen var INTET sammenlignet med sidst :smile:

Det var overstået på 20 min på trods af at den sad mere besværligt end den anden, og kirurgen var proffesionel til fingerspidserne-

Kan kun råde alle i samme situation til at betale og få det lavet af en erfaren tandkirurg!!!!! De bedste 2500 jeg har givet ud nogensinde :smile:

EDIT:Den pille jeg havde fået fra min læge var bs.. blev en anelse sløv og det var det, gjorde nada forskel...

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

Startede træning op i forgårs efter operationen, ikke max intensitet, men skønt!

Har et kæmpe problem med mit trådløse netværk derhjemme!

Har en forbindelse der hedder 20mb ned og 2mb op men nettet har længe været meget ustabilt og ikke særligt hurtigt!!

Jeg har 2 lejere, en der er trådløst på som jeg selv og en stationær.

Jeg troede problemet var at jeg havde to routere, en til fastnet og en til trådløs, men det var tilsyneladende ikke problemet.

Min ene lejer havde en ven forbi i forgårs og han satte det ene router til at være switch, samt forwarde alle porte.

Nettet er langsommere end nogensinde, og ved Nat test på azureus er porten tilsyneladende STADIG ikke forwarded :unhappy:

Talte med en tdc tekniker som mente problemet var at porten kun var forwardet til routeren og ikke fra routeren til den bærbare, men der blir det for teknisk for mig!

Jeg vil meget gerne finde en løsning hvor jeg tvinger min lejer til at gå trådløst på, så vi kan nøjes med en router, og jeg slipper for at have en ledning liggende henover stuegulvet.

Hvis nogen herinde har ekspertise på dette område vil jeg meget gerne betale for et teknikerbesøg- Det kræver viden om trådløs netværkopsætning- port forwarding og eventuelt azureus.

Jeg er Mac bruger, og de to andre pc, men går ikke ud fra det har noget at sige.

Link to comment
Share on other sites

Revsede rygstykkerne i går-

2*15 og 6*12 stiff legged dødløft med 60kg

Eksplosive og uden pause i bunden!

Derudover kørte jeg squat tabata til essensens musik- dybe og uden vægt, ca 14 reps per set, brændte lunger og hjul godt af!

Sluttede med noget læg med en barbel hacksquatstyle- men mit greb var fucked af dødløft....

I forgårs, en ornli syyg omgang pattræning, doms i dag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Trænede ryg i går :smile:

5*12 BOR med 55 kg- koncentrerede mig om at trække fra albuerne-

5*12 Yates rows med 70 kg 100% Mind to lat forbindelse- Dorian Yates" Learn how to pull RIGHT"

5*12 dødløft 70KG til en cm over gulvet..

Det er i øvrigt ikke alle træningspas jeg noterer her :smile: har max to offdage om ugen, oftest kun en.

Har lige malet loftet i min Iron Dungeon- og nu vil jeg have noget frokost, shake style :smile:

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

Skønt med en dag hvor man har tid til 2 træningspas :wub:

5*10 hammercurls 19 kg

5*10 siddende curls med albuen i inderlåret for isolation- skønt pump!!

Toppede af med et perfekt stegt berberi andebryst med ca samme mængde low kcal pulvermos :4mewantfood:

mens det sitrede på panden lavede jeg udstrækning - Kæmpe forskel på nu og da jeg startede!! Røven er ca 30 cm fra split, og inden ku jeg dårligt binde mine snørrebånd...

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

Super skulder træning bla 6*8 latraises med 18 kg- raketter i rigtig god stil og med overskud- Skal generelt til at løfte lidt tungere fremover tror jeg, har siddet lidt fast pga vanen!

Nå men alle tre deltoide hoveder fik hardcore prygl- er blevet meget glad for bent over latraises til bagskulder. Kørte også siddende skulderpres 4*6 med 21kgs db.

Derudover kørte jeg bicep 5*5 hammercurls med 21kg db og 5*8 siddende curls med albuen i inderlåret, også med 21kg.

Cut går rigtig godt, har smidt 5 kg på 7 uger uden at det er gået ud over styrken.. Er gået fra 92 til 87, og går efter at cutte ned til 83 og se hvordan det ser ud, og derefter beslutte om jeg skal blive liggende der, om jeg skal længere ned i fedt% eller om jeg skal bulke :smile:

Link to comment
Share on other sites

Skøn bænk i går! Den er blevet nedprioriteret længe, og kommer i forreste række fremover! Det er sjældent jeg får et decideret pump i pecsne som jeg havde i går :devil: reppede med 85, tog nogen singles med 95, men havde nok bommet på de 100 på trods af at jeg tidligere har presset den op en enkelt gang :sneaky2:

Derudover kørte jeg 5*15 yates rows med 55kg med fuld fokus på lataktivering- alt for lette men som Dorian Yates siger "Learn how to pull right" stiger gradvist så mind 2 muscle = 100%

Jeg brækkede min ankel for 5 år siden og har 5 skruer og en skinne i anklen! De gnaver jævnligt så har længe gået med tanken om at få dem ud- har dog syltet det da jeg har en mindre fobi for operationer i lokalbedøvelse... Var til undersøgelse i går med henblik på at få dem ud, og ortopædkirurgen sagde at knoglen var vokset rundt om skruerne, så det sku selvfølgelig gøres i fuld narkose!

Skal opereres den 12/12 :smile:

Link to comment
Share on other sites

Filosofisk paradoks

Da jeg sku sove den anden dag poppede et paradoks op i mit hoved...

Jeg er semi utilitarist og mener at man i de fleste retfærdigheds spørgsmål kan træffe en beslutning ud fra et utilitaristisk grundlag.

En utilitarist stræber efter at opnå mest værdi for flest mennesker og jeg er derfor meget fordømmende overfor virksomheder der ikke producerer reel værdi, men blot omfordeler goder og tager en bid i processen. Børsmæglere- selskabstømmere- boligspekulanter- nummerologer- astrologer osv..

I mit konkrete eksempel har jeg valgt skønhedsindustrien, men det ku være så meget andet...

Utallige undersøgelser har påvist at en ganske billig fugtighedscreme virker lige så godt som den dyreste dyreste Estee Lauder Anti Age BioTech rynkecreme! Da produktet ikke har en reel merværdi i forhold til den billige creme, fordømmer jeg naturligvis disse virksomheder til helvede- de er kun ødelæggende for menneskeheden, da de ikke producerer reel værdi!

En undersøgelse for nylig gik ud på at tre testgrupper sku prøve hver sin creme. Én gruppe fik Estee lauder i neutral emballage. en anden gruppe fik "netto creme" i neutral emballage og sidste gruppe fik "Nettocreme" i Estee Lauder emballage. De blev alle bedt om at vurdere tilfredsheden ved cremeoplevelsen, og de mest tilfredse var dem der havde fået nettocreme i fin emballage! Mit spørgsmål er så: kan man utilitaristisk betragte placeboværdi som reél værdi? Hvis den dyre creme leverer en værdi til forbrugerne, er det så værd at efterstræbe når nu værdien er i hovedet på forbrugeren og ikke réel?

Opvejer placeboværdien at pengene lige så godt kunne skylles ud i lokummet?

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Stang og kiks har jeg i forvejen- desværre ikke olympisk :rudolph: Det må blive senere

Det kostede 2800 sammenlagt- fandme billigt ,virker som super kvalitet :santa2:

Hey Christian B... jeg har kigget i din log, men synes ikke jeg kan finde nogle steder hvad du skriver speciale i ? :xmas:

Du må i øvrigt lige sige til hvis du skal bruge nogle flere numre med tabata-intervaller lagt over...har et par mere liggende, hvis du er blevet træt af dem du har.

Link to comment
Share on other sites

Hey Christian B... jeg har kigget i din log, men synes ikke jeg kan finde nogle steder hvad du skriver speciale i ? :xmas:

Du må i øvrigt lige sige til hvis du skal bruge nogle flere numre med tabata-intervaller lagt over...har et par mere liggende, hvis du er blevet træt af dem du har.

Meget gerne! Send til samme mail :nissecool:

Specialets navn var "Associationsprogrammering i praksis" i faget sprogpsykologi på KUA. Handler om hvordan tankestrømme bliver til associationskæder og hvordan man påvirker disse i branding øjemed :xmas:

EDIT: Der bliver desværre en pause i tabataen, da jeg skal have opereret 5 skruer og en skinne ud af anklen i morgen :4crutches: Gammel drukskade fra roskildefrestivallen!

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share