Christian B´s log


Christian B
 Share

Recommended Posts

  • Replies 261
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

I går trænede jeg skuldre og ryg på min nye bænk :inlove: :devil:

5*10 to arms rows liggende på maven på incline bænk med 25kg db´s

5*10 yates rows med 90

5*5 pull ups med fokus på lat aktivering

5*10 rear delt raises igen liggende på maven på incline bænk

5*10 stående latraises til sidedelts 15kg (tsk- raketter)

3*3 milipres med 55kg

Det var også lægdag, men det er for tidligt- godt mine sødmælkskalve er massive :bruce:

Jeg har skrevet et digt om mit gym Birkely :wub: Navnet stammer fra sidste sommer hvor jeg havde en del gutter hængede i lejligheden i perioder. en aften havde vi smidt nogen madrasser og dyner op i jernhulen så to af mine venner ku sove der. De lå så og snakkede mens regnen trommede mod tagvinduet, hvilket mindede dem om en lejrskole de var på i 6. klasse i en hytte der hed Birkely- så det har det heddet siden :rudolph:

BB digt 1

Kommer hjem fra arbejde med rod i mit hoved

gulvet i min entre i ligeså rodet...

Min spændte blære tigger mig om at tømme

både min lænd og mine tanker er ømme

Jeg plejer min teint med stråler fra mit tv

min disciplin bør jeg nok ikke skrive på mit cv

Tjekker de samme nyheder jeg læste på arbejdet på nettet

min hjerne er alligevel også mættet...

Jeg sparker mine bukser af og trækker i de slidte grå

på gulvet tager jeg den nærmeste Tshirt jeg kan nå

En flaske vand, et par slippers og op i Birkely

Min hemmelige hule, hvor jeg blir født som ny

Meget ghey :rudolph:

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

Prøvede du TOM PLATZ Db curlsne?

(OH NOES! ISOLATIONZWORKZORS!!!!)

Ja- men har jeg forstået det rigtigt at det er 2-3 min curling uden pause med 15kg varieret med statisk hold, små vip i toppen af rommen osv?

Min guns var FULDstændingt ødelagte bagefter og ku slet ikke uden pauser- men ok- ret optimistisk at benytte den samme vægt som the great Tom Platz :rudolph:

Edit Men jeg ku SLET ikk spænde biceps bagefter, det må jeg give dig :devil:

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ja- men har jeg forstået det rigtigt at det er 2-3 min curling uden pause med 30punds db varieret med statisk hold små vip i toppen af rommen osv?

Min guns var FULDstændingt ødelagte bagefter og ku slet ikke uden pauser- men ok- ret optimistisk at benytte den samme vægt som the great Tom Platz :rudolph:

haha ja. alt du kan komme på...

full reps, half reps, quarter reps (fra top, bund eller midte), isometrics, forced reps, "afslappet" bare at holde den i bunden..alt du kan komme på.

GUARANTEED TO JACK YOU UP!!! BOOOOOOOOOOOOM!!!

Link to comment
Share on other sites

haha ja. alt du kan komme på...

full reps, half reps, quarter reps (fra top, bund eller midte), isometrics, forced reps, "afslappet" bare at holde den i bunden..alt du kan komme på.

GUARANTEED TO JACK YOU UP!!! BOOOOOOOOOOOOM!!!

Det er fandme sweet!!!! :nissecool: Blev lidt desperat da jeg så på uret så var ikke helt tilfreds bagefter :rudolph:

I morgen skal de køres med 100% fokus og mind muscle connection !!!! Hvis jeg er for svag vil du så anbefale en 10kgs vægt eller at køre et kortere sæt?

EDIT 200% BOOOOM!!!!!!!!!

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jeg ville nok vælge en mellemting - kør på så hårdt du kan med 15 kg, og så når den bliver for hård, så drop den og ØJEBLIKKELIG saml 10kgs håndvægtene op og brug dem :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville nok vælge en mellemting - kør på så hårdt du kan med 15 kg, og så når den bliver for hård, så drop den og ØJEBLIKKELIG saml 10kgs håndvægtene op og brug dem :nissecool:

Aha- du kører ikke en arm af gangen? Jeg tog den siddende med albuen fikseret på inderlåret "for extreme biceps isolation"!! I morgen prøver jeg sådan en dropset variant hvor jeg skifter til 10ére når det er nødvendigt!

I morgen er det Juleaften, der er længe længe til-

hvad skal jeg dog finde på

Jeg kan køre Tom Platz curls

Jeg kan køre nogen Yates rows

I morgen er det juleaften, der er længe længe til

Link to comment
Share on other sites

Har lige kørt ryg skuldre og bi´s!

Ryg og skuldre kørte jeg ca som sidst men gun træningen var et for søg på Tom Platz curls.... fuck i helvede hvor er de vilde :devil: gik meget bedre end sidst da jeg var bedre forberedt kørte ca et min med 12kgs og skftede så til tiere det sidste min.. kørte tre sæt så godt som jeg nu ku! Min bi´s er sindsygt spændte! Glæder mig til at se resultatet af dem på sigt :santa2:

Link to comment
Share on other sites

Snupper to træningspas i dag da jeg holder jul med famillien den 22. og 29. kæresten er overseas hos sin familie

Første sæt ryg og skuldre:

4*12 db rows på inc bænk med 25 kg dbs

4*4 pullups bredt greb (MR punyverse ftl :rudolph: )

3*12 one arm rows med 25 (In fierce need of heavier weights)

4*12 rear delt raises på inc bænk med 8 kg dbs (lette men får pumpet godt med blod ud i musklen)

4*12 stående latraises til side delts 15 kg dbs

ca et min front raises med 10kg dbs -højre venstre højre venstre.... Brænder striwer i kanonkuglerne :devil:

*3

Startede i øvrigt dagen med en omgang tabatasquats BW- Anklen brokkede sig ikke- men den er godt nok stiv! Udstrækning er påkrævet...

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tiden mellem jul og nytår blev brugt på hardcore træning to gange om dagen :smile:

Blev som de fleste andre pissefuld nytårsaften og i dag er faktisk første træningsdag siden mandag- Birkely var pisse koldt så jeg skal snarest købe en vameblæser, men fik mig en super ryg skulder og bicep træning alligevel! Orker ikke rigtig gå i detaljer :blush:

Fik et indfald i går aftes og barberede mit hår af :blink: Badboylook FTW :laugh:

post-11455-1199562665_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Bryst og tris i dag :smile: Veloplagt på to store glas kaffe med mælk!

flad bænk 5*10 75kg

inc bænk 4*12 25kg db et hak mere oprejst end normalt-gik lige i patkødet :devil:

4*12 dips bw85kg

5*12 tri overhead extensions 15 kg db!

Edit- Efter Overhead ext smadrede jeg mine tris ved at stå med armene langs siden og spænde dem on of i sæt af 15. squeze dem fuldstændigt i smadder fuck de var pumpede tilsidst :bigsmile:

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share