Jeres HST resultater


Nexus
 Share

Recommended Posts

hmm jeg har desværre ikke haft så positive resultater som mange af jer. Men dog absolut heller ikke dårlige.

Det bedste har været 10-15kg stigning på mit dødløft.

Men har desværre også et alt for godt stofskifte, og sidder lidt fast her hvor jeg er nu mht vægt. Så jeg vil bestemt ikke udelukke at det er fordi der skal mere mad til.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det bedste har været 10-15kg stigning på mit dødløft.

Men har desværre også et alt for godt stofskifte, og sidder lidt fast her hvor jeg er nu mht vægt. Så jeg vil bestemt ikke udelukke at det er fordi der skal mere mad til.

en stigning på 10-15 kg DL er da flot

:)

DL er personligt der jeg har sværest ved at stige - det er en svær en..

Link to comment
Share on other sites

Yes. Det er også derfor at jeg har været godt tilfreds med HST programmet. jeg er steget i alle løft. Dog er DL det der skælder sig mest ud derfor nævnte jeg det. Så længe jeg har syrkefremgang er det også ok at jeg ikke bliver størrere. Det kan jeg godt leve med.

Det iritere mig bare vildt at jeg ikke gainer i bænk.

Link to comment
Share on other sites

OK - den er begyndt at tage form, denne tråd.

Jeg synes det kunne være sjovt at prøve, at udbygge den lidt mere!!

Her er ideen så: Da der tilsyneladende er god opbakning, og gode resultater omkring HST, kunne det være spændende, hvis folk der har prøvet HST, og postet deres kommentar, tilføjede nogle stats (redigere indlæg - evt. PS: i bunden).

Eksembelvis: Vægt før start af HST - Vægt efter HST - evt. styrkeforøgelse - størrelse (vægt/højde) - you get the idea.

Jeg ved godt mange af disse ting står i jeres log, men det ville blot være for at gøre tråden mere overskuelig og anvendelig.

MVH

Link to comment
Share on other sites

Motivationen var der. Dog forsvandt den lidt før og under den eccentriske del. Skal jeg gerne indrømme. Kosten kunne åbenbart være bedre. Dog troede jeg dog på det tidspunkt at den var i orden. Men som bekendt er jeg igang med at finde på noget alternativt da jeg øjensynligt skal ha en ordentlig portin mad indenbords før at der sker noget.

Så du har da ret.

Link to comment
Share on other sites

Mit første møde med HST er også gået over alle forventninger! Jeg er lige blevet færdig med 5 reps ugerne. Min vægt er næsten den samme, men jeg er blevet meget mere markeret og stærkere - da jeg for ca. 2 måneder siden målte min 5 rm i bp var den på 67,5, men i dag til den sidste træning i 5 rep ugerne var den oppe på 75.

Jeg ved så ikke helt om jeg skal køre excentrisk i de næste to uger, eller om jeg skal holde en uges pause og starte forfra. Så jeg har lige et par spørgsmål:

- Skal man ved excentrisk træning selv hjælpe med at løfte vægten?

- Skal de øvelser som man ikke træner excentrisk i de to uger, køres med rm vægten? - for det virker da ikke logisk at gå ned i vægt igen!

Håber i kan hjælpe, så jeg kan få afsluttet med stil...

AN

Link to comment
Share on other sites

ja de skal trænes med RM vægten, og nej du skal ikke selv hjælpe med at løfte vægten. Det kan dog blive et must da det ikke er alle øvelser hvor makkeren kan komme til at løfte det hele.

At du bliver mere markeret har intet med HST at gøre. Fedt procent. Det er det eneste.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er nu også ganske godt tilfreds resultaterne selvom jeg ikke har gainet det helt vilde (ca. 1 kg.). Som sagt er jeg blevet stærkere og har fået mere muskelmasse, og samtidig tabt lidt fedt...

Hvis jeg har forstået dig ret BLACKICE, skal jeg de næste to uger fortsætte progresionen på de excentriske øvelser, og holde vægten på min 5 rep max ved de andre øvelser.

Tak for svaret forresten!

AN

Link to comment
Share on other sites

BUMP!!

Så fik jeg afsluttet min 2. HST-cycle (modificeret)

Jeg har kun kørt 10 - 5 og ikke andet. 15 reps er alt for meget til mig og for at have en stigende progression sprang jeg fra 10reps til 5 reps.

Resultater:

skulderbredde: +3cm

Bryst: +3cm

Arm: +0,7 cm

Lår: +0,8cm (har ikke kørt squattet efter HST)

Læg: +0,5cm (ikke efter HST)

Talje: +1,5

Vægt: +2kg (men det er som om jeg er blevet mere markeret :blink: )

Ved ikke hvor meget jeg kan regne med resultaterne da jeg har kørt kreatin. Men jeg er sgu godt tilfreds da cyklussen kun har varet 2x14 dage!

Jeg er steget i styrke i alle øvelser B)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg har rimelige gode resultater med HST.

Nu bruger jeg ikke målebånd, men spejl, og der er klart sket en del :D

Har taget ca 2 kg på og tabt en hel del spæk :)

MHT Vægt har jeg øget bænkpres med 15 kg ( max 10 rep )

og 35 kg i dødløft ( max 3 rep), squat lidt mindre kun ca 10 kg (max 5 rep), men har også lidt problemer

med teknikken. :(

Jeg skal igang med den sidste cyklus på fredag i mit første førsøg på HST.

Så alt i alt synes jeg det spiller max.:D

Link to comment
Share on other sites

Jeg er lige blevet færdig med første omgang HST.

Har taget et par kilo på, og fået et par cm mere om armene og brystet.

Mine 5 RM har jeg fået flyttet lidt på.

Før Efter

Squat 57,5 77,5

Rowing 60 75

Dødløft 47,5 92,5

Bænkpres 55 62,5

Military press 32,5 42,5

Stående Bicepcurls 32,5 40

L. Tricep extensions 30 37,5

Desuden kører jeg også Goodmornings, Chins, Dips og Cable Curls, men udenfor HST regi.

Den store fremgang i Squat og Dødløft skal selvfølgelig også ses udfra at jeg aldrig har trænet det før.

Har f.øvrigt kun trænet siden midten af Juli måned.

Men jeg er meget godt tilfreds med resultaterne af HST programmet, og fortsætter med en runde til.

Mvh. Mike

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share