Joakims !


Juvic
 Share

Recommended Posts

Fredag kl. 12 arbejder jeg, (for verdensfreden) :laugh:

Det har undret mig at I har trænet midt på dagen,

men du går måske bare og går ? :bigsmile::bigsmile:

henning :showoff:

Vi har som regl trænet tidligt om morgen...The Bear møder senere, og jeg har i et stykke tid været arbejdsløs (har sabbat år). Men har job nu på Mackie's i Århus, hvis du kender det?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 454
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cut - Workout 7 - BicepsBURN, Flex og Downunder musik i hulen idag.. YEAH!:

Fuck vi var hoocked begge to i dag, den stod på LEE biceps burn idag, og overall mega fed træning. Lavede to PR's til ære for Bjørnen. Han kaldte mig - i sin log - for et stort tudefjæs.. Well så er det jo bare at modbevise det :devil: Derpå skulle jeg også lige prøve noget WSB look-a-like bryst træning, med eksplosivitet i højsædet!

Dagens træning:

Squatt:

1x20 @ 60kga

1x10 @ 90kg

1x110 @ 110kg

1x10 @ 120kg - PR

1x9 @ 130kg - PR - den 10. kunne jeg godt have taget, hvis jeg havde hold 20sec længere pause. :cool:

Bænk:

1x10 @ 40kg - :w00t:

1x3 @ 60kg

4x3 @ 70kg

Utrolig nemt, men tror det giver godt med lidt eksplosiv træning!

DB Incline bænk:

1x10 @ 250kg

2x8 @ 30kg

Så var det at Bjørnen, ville køre BICEPSBRUN !

DB Curl

1x10 @ 25kg

Supersættet med:

1x10 @ 22.5kg

Supersættet med:

1x10 @ 20kg

Supersættet med:

1x10 @ 17.5kg

Supersættet med:

1x10 @ 15kg

Supersættet med:

1x10 @ 12.5kg

Det får man sku the pump af. Efter lidt pause Køres det EN gang til

Dips:

2x10-12 @ BW + 10kg

Supersættet med:

Chins

3x6-8 @ BW + 10kg

Bend over row

1x12 @ 50kg

1x10 @ 60kg

1x10 @ 70kg

1x6 @ 75kg

Tiden løb desværre af med mig, så jeg glemte lige at køre skulder (får bare ekstra gas på søndag) og det blev kun til lidt mave!

BB Shurgs

2x10 @ 80kg

Supersættet med:

Crunch:

2x20@ BW <-- Den bidder fandme godt :w00t:

Denne køres med hovede, nakke og skuldre ud over en bænk. Herved kommer der et "negativt" træt. Gør godt i mullerne

All in all, en god træning. Fik 2 pr's hvilket jeg ikke havde regnet med. :4thumbup: Og armene fik også en omgang der gav den Lee' pump. Så det var dejligt. Bare lidt nedren jeg glemte skulder og ikke fik så meget mave med. Men sådan går det jo.

Til sidst flexede Bjørnen og mig - og fandme om man ikke kunne se nogle cut resultater. Min ryg er blevet meget mere defineret, six-packen titter så små frem, brystet er blevet mere cut og sidst men ikke mindst så er bentøjet også ved at få nogle fee markeringer.. Det er sku fed. Skruer lige mit Kcal indtag lidt mere i vejret det næste stykke tid, for vil ikke falder så hurtigt i vægt som jeg har gjort de sidste 2-3 uger. Prøver med 3-3200Kcal/dagen, så ser vi hvad der sker.. !

Link to comment
Share on other sites

Var meget imponeret over den vilde fremgang under dit CUT... Dine markeringer er blevet så meget vildere på bare 14 dage, at det lover utrolig godt for fremtiden... Til sommer bliver du sgu en lean mean killing machine :wink:

Virkelig defintion på ryggen, traps, bryst og skuldre... Maven kan (som det også er mit tilfælde) godt mangle det sidste, men noget fedt slipper altså første til allersidst.... Super flot champ :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Cut - Workout 8 - Feat. Henning !

Kalenderen siger Søndag d. 3 dec, uret siger 12:00, og kroppen skriger efter træning! Sådan skal det være. Idag kom der endnu en MOL'er i hulen, nemlig Henning. Han er sku en sej mand... !

Dagens træning:

Bænkt:

1x15 @ 60kga

3x5 @ 90kg

1x4 @ 95kg

Synes sku ikke min bænk kører super duper mere... Må jeg lige se at lave om på!

DB Incline Bænk:

1x15 @ 25kg - :w00t:

2x8 @ 30kg

Cable Incline flyeres:

2x8 @ 20kg

Som en af de andre gutter i hulen sagde "Ja, lidt afslapnings kabeløvelser skal der også til"

Det var nu meningen jeg at ville køre dødløft, men der var af en eller anden kosmisk grund 2 andre der skulle bruge squat-stativet. Har jeg ALDRIG oplevet før. Tror måske der er sket noget frygteligt i centeret, der er ikke så mange diskopumpere mere. Så der er ved at være kø ved de RIGTIGE ølvese. Damit :tongue: Men så curlede jeg bare lidt med Bjørnen, mens Henning Dippede.

DB Curl

1x10 @ 25kg

Supersættet med:

1x10 @ 22.5kg

Supersættet med:

1x10 @ 20kg

Supersættet med:

1x10 @ 17.5kg

Supersættet med:

1x10 @ 15kg

Supersættet med:

1x10 @ 12.5kg

Det får man sku the pump af. Efter lidt pause Køres det EN gang til :pumpin::yahoo: Fuck det syrere til !

Chins

3x10 @ BW

Pga. køen til squat stativet, varmede jeg lige lidt op med nogle chinner. Uden vægt, for at spare lidt krafter til dødløften

Dødløft:

1x15 @ 80kg

1x6 @ 110kg

1x6 @ 120kg

1x6 @ 130kg

1x2 @ 140kg

Kæft mand, kunne godt mærke jeg havde brugt en masse energi på de andre øvelser.. Derfor fik jeg desværre kun 2 reps med de 140kg - satser på jeg kan få den op med mindre besvær næste gang

Skulderen blev forsømt sidste gang, derfor skulle den fandme have en omgang idag. Desværre var tiden ved at være knap - igen :dry: - men det er nu "undskyldt" - for man kan jo ikke tillade sig ikke at snakke lidt ekstra nu når Henning gæster

Milltary Press

3x8 @ 40kg <- Meget nemt. men der sku også være powar til de 2 andre skulder øvelser jeg ville supersætte!

Henning så på her, og han skulle jo da selvfølgelig være med. Han er sej :cooldance:

Supersættet med:

Leg Extension

3x12 @ 40kg <- Køres meget let og med høj rep-range, dels fordi det bare er en suppleringsølvse og dels fordi jeg gerne vil have high reps ben øvlser, for at se om benene bliver "lettere" under løb. Men på den anden side, så er det fedt at træne ben med tånge vægte.

Supersættet med:

Bend Over DB Rise

3x10 @ 15kg

Utrolig nem, men den brænder godt

Supersættet med:

DB Laterial Rise

3x15 @ 10kg

Dips:

3x12-15 @ BW

Supersættet med:

DB Shurgs

1x10 @ 27.5kg

2x12 @ 30kg

Crunch:

2x20@ BW <-- Den bidder fandme godt :w00t:

Denne køres med hovede, nakke og skuldre ud over en bænk. Herved kommer der et "negativt" træt. Gør godt i mullerne

Supersættet med:

Hanging Reverse Crunch

2x8 @ BW

1x4 @ BW

Damn, synes godt nok den bed meget mere i mausen. Tror måske min teknik er blevet bedre :superman:

Fed træning - Ingen tvivl om det. Desværre bare lidt træls jeg ikke fik min dødløft som en af de første øvelser. Men hva faeen!

Edited by Juvic
Link to comment
Share on other sites

Jeg vil da lige....

...benytte den morderne teknik, til at spørge alle jer MOL'ere (de få der læser loggen her) om deres meninger mht. min træning. Er der for lidt af af noget, for meget af noget andet, og mangler der noget helt 3.?

Er lidt i tvivl, da jeg p.t. ikke køre sådan et direkte program. Er lidt inspirert af HST, men har ikke rigtig nogen fast prograssion på, og alle de andre program afhængige ting... Derfor ville det være super met lidt input, ris og ros.. hvad I nu kan finde på :cool:

God weekend - det der er tilbage :blink:

Link to comment
Share on other sites

...Derfor ville det være super met lidt input, ris og ros.. hvad I nu kan finde på :cool:

God weekend - det der er tilbage :blink:

Har ingen forslag til forbedring af din træning, kun ros til den.

Rigtig flot stil i dødløft, både højrep og tung i samme sæt.

Og så endda sidst i dit både tunge og lange træningspas.

Utroligt at du kan blive ved med at have energi og styrke til det.

Du har sq evnerne, både fysisk og mentalt :smile:

Milltary Press

3x8 @ 40kg <- Meget nemt. men der sku også være powar til de 2 andre skulder øvelser jeg ville supersætte!

Henning så på her, og fandme om han ikke lige var med. Han er sku sej :cooldance:

Takker,

men absolut ikke nemt for mig :laugh:

Tak for inspirerende træning og for dine gode råd :4thumbup:

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Cut - Workout 8:

Dagen hvor jeg ikke havde mere No-xplode, blev altså idag. Og var derfor meget spændt på om jeg havde energi (eller lige så meget) til sidst i mit træningspas. Faktsik synes jeg at energien var der, måske ikke helt super duper som den har været, men det gik fint.

Dagens træning:

Squatt:

1x20 @ 60kg

1x10 @ 90kg

2x10 @ 100kg

Havde fokus på teknik, og især at komme ned til vandret med lårknoglen/benet. Det bed lidt ekstra, da jeg gik langsomt ned.

Bænk:

1x5 @ 50kg

2x5 @ 70kg

1x15 @ 60kg

Eksplosiv pat træning, håber det virker

Supersættet med:

Chin ups

3x10 @ BW

Suoersættet med:

Cable Incline Flyers

2x8 @ 25kg

1x6 @ 25kg

Er faktisk ret svag i den her øvelse, må jeg lave om på

DB Incline bænk:

1x10 @ 25kg

2x8 @ 27.5kg

1x8 @ 30kg

Min styrke i patværket er sku ikke hvad den har været - SKAL der laves om på!

Bend over barbell row

1x12 @ 60kg

1x10 @ 70kg

2x12 @60kg

Igen en øvelse jeg synes jeg er for svag i - det løber sku op efterhånden :blink:

Bend over DB rise

1x10 @ 15kg

2x10 @ 17.5kg

Supersættet med:

Reverse DB Flyers:

2x10 @ 10kg

1x8 @ 15kg

DB Incline Curl

2x10 @ 17.5kg

1x12 @ 17.5kg

Supersættet med:

Dips:

1x15 @ BW + 10kg (90kg)

2x12-15 @ BW + 15kg (95kg]

DB Shurgs

2x10 @ 30kg

1x12 @ 32kg

DB Side Bends:

1x10 @ 22.5kg

1x10 @ 25kg

1x10 @ 27.5kg

1x10 @ 30kg

1x10 @ 32kg

Supersættet med:

Cable Crunch:

1x10 @ 45kg

1x10 @ 50kg

1x10 @ 55kg

1x10 @ 60kg

1x10 @ 65kg

Træningen var ok - dog er jeg lidt træt af at Bend Over Row + Flyers + Bænk + Incline Bænk ikke køre som i fordums tid. But it's part of the game when one is cutting... Desværre!

Edited by Juvic
Link to comment
Share on other sites

Squatt:

1x20 @ 60kg

1x10 @ 90kg

2x110 @ 100kg

Havde fokus på teknik, og især at komme ned til vandret med lårknoglen/benet. Det bed lidt ekstra, da jeg gik langsomt ned.

Tror gerne det bed med 110 gentagelser x 2 sæt af 100 kg :wink:

Ej, fornuftig træning med masser af engagement du fører dig :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tror gerne det bed med 110 gentagelser x 2 sæt af 100 kg :wink:

Ej, fornuftig træning med masser af engagement du fører dig :4thumbup:

Hehe - en mindre detalje, tror måske også jeg ville være ret blæst efter 220reps..

Mange tak da - håbder da det også føre til nogle resultater !

Link to comment
Share on other sites

Fin træning idag champ... Hvis jeg var dig, ville jeg tage det stille og roligt med styrken i de forskellige øvelser. Det er altså svært at cutte og så ikke samtidig blive en smule slappere. Grunden til jeg nævner det er, at du nemt kan komme ind i en negativ spiral, hvor det aldrig er helt godt nok.... Du skal hellere fejre din sejre (at det går godt med cut, at du bliver stærkere i nogle øvelser), end fokusere på din tilbagegang.....

Jeg har set mange brænde ud på, at de aldrig var tilfredse og altid mente de kunne og burde gøre det en smule bedre...

Bare en tanke young padawan :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Fin træning idag champ... Hvis jeg var dig, ville jeg tage det stille og roligt med styrken i de forskellige øvelser. Det er altså svært at cutte og så ikke samtidig blive en smule slappere. Grunden til jeg nævner det er, at du nemt kan komme ind i en negativ spiral, hvor det aldrig er helt godt nok.... Du skal hellere fejre din sejre (at det går godt med cut, at du bliver stærkere i nogle øvelser), end fokusere på din tilbagegang.....

Jeg har set mange brænde ud på, at de aldrig var tilfredse og altid mente de kunne og burde gøre det en smule bedre...

Bare en tanke young padawan :xmas:

Tak for rådet My master.. Det er dejligt lige at have lidt erfraing i form af en levende "bog" :nissegrin:

Tror også bare jeg vil fokusere på at tabe mig stille og rolig, og så ellers håbe på jeg kan få den six-pack frem. Det er vist et hit hos det modsatte køn :nissetunge:

Hvad med dig - er du begyndt at mærke cutten's lede græb om styrken? Det ser ud om om du er upåvirket indtil viddre.

Ligger pt. på ca. 2900kcal om dagen, så har skruet det et par 100 på - som vi snakkede om. Så må vi se. Ellers er jeg måske frisk på en bette bulk senere... !

By the way, nu du lige er her. Så vil jeg da lige sprøge hvad du synes om min træning? Er der noget der ikke bliver ramt, og evt. for lidt/meget? Min træning ser sådan her ud:

Hver træning har følgende:

Bænkpres - Eksplosiv, tung eller highrep

CG Pulldown / Chins

Dips

Bend over row / Yates row

DB Curl / DB Incline Curl

Crunch/ Side bends / Hanging reverse crunc / Cable Crunch

Ydermere er der nogle ekstra øvelser:

Workout A:

Dødløft

Milltary Press

Laterial Rise

Shurgs

Leg Extension

Calf Rises

Workout B:

Squat

Incline DB bench

Cable Flyers

Bend over DB rise

Reverse DB Flyers

Hyperextension

Edited by Juvic
Link to comment
Share on other sites

Cardio

Fik små 4.5 - 5km i hjulene her i formiddags. Hjulene havde gode omdrejninger idag, og løb faktisk en del hurtigere end jeg plejer. Trods at jeg fik squattet i går. Det gør sku meget at køre 10 rep frem for f.eks. 5-6 stykker,

Anyways, så forstår jeg ikke dem der siger vejret ikke egner sig til løb pt. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Cardio

Fik små 4.5 - 5km i hjulene her i formiddags. Hjulene havde gode omdrejninger idag, og løb faktisk en del hurtigere end jeg plejer. Trods at jeg fik squattet i går. Det gør sku meget at køre 10 rep frem for f.eks. 5-6 stykker,

Anyways, så forstår jeg ikke dem der siger vejret ikke egner sig til løb pt. :blink:

Hvad gør det af forskel om du kører 10 eller 5-6 stykker i squat ?

Er vejret til løb ?

Tænkte på det, men synes heller ikke vejret lokker.

Iøvrigt et rigtig lee. træningspas i går :4thumbup:

Trænede du sammen med BEAR ?

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Hvad gør det af forskel om du kører 10 eller 5-6 stykker i squat ?

Er vejret til løb ?

Tænkte på det, men synes heller ikke vejret lokker.

Iøvrigt et rigtig lee. træningspas i går :4thumbup:

Trænede du sammen med BEAR ?

Henning :showoff:

Jeg er gået over til at køre 10reps i squat, og derved også en lidt lettere vægt. Før kørte jeg 5-6 rep og en højere vægt. Hvorved jeg syntes at mine ben føltes lidt som beton, under løb. Det har ændret sig nu, men måske det også bare kommer eftersom man får flere og flere km i de små tændstikker.

Vejret er da super fint til løb idag. Der er 10grader(?), det er tørt, dog er der godt nok lidt vind men det er ingenting. Jeg bruger bare mine vintercykelbukser. Nogle langbenet nogle, og en cykelsved trøje + løbe "jakke". Så er jeg sku varm.

Dårligt vejr, det er når man cykler til Skagen, fra Thorsager, hvor det pisser ned hele vejen derop (220km), og nå man så triller ind i Frederiskhavn, så synes vejrguderne lige det er tid til skybrud... 50km, efter 170km, i skybrud er ikke sjovt :crazy: 5cm vand på vejene... Se det er dårligt vejr, og så vil jeg sku hellere være indendøre :nissegrin::nissetunge::santa2:

Jep det var TEAM-Bear n' Juvic igår. Skulle gerne gentage sig ingen fredag - 8:30 - og søndag - 12:00 - kommer du der? Altså søndag?

Link to comment
Share on other sites

Squatt:

1x20 @ 60kg

1x10 @ 90kg

2x10 @ 100kg

Havde fokus på teknik, og især at komme ned til vandret med lårknoglen/benet. Det bed lidt ekstra, da jeg gik langsomt ned.

Jeg synes ellers det er et vildt squatpas,

men der skal åbenbart endnu mere til før det går ud over benene.

Jeg er gået over til at køre 10reps i squat, og derved også en lidt lettere vægt. Før kørte jeg 5-6 rep og en højere vægt. Hvorved jeg syntes at mine ben føltes lidt som beton, under løb. Det har ændret sig nu, men måske det også bare kommer eftersom man får flere og flere km i de små tændstikker.

Vejret er da super fint til løb idag. Der er 10grader(?), det er tørt, dog er der godt nok lidt vind men det er ingenting. Jeg bruger bare mine vintercykelbukser. Nogle langbenet nogle, og en cykelsved trøje + løbe "jakke". Så er jeg sku varm.

Dårligt vejr, det er når man cykler til Skagen, fra Thorsager, hvor det pisser ned hele vejen derop (220km), og nå man så triller ind i Frederiskhavn, så synes vejrguderne lige det er tid til skybrud... 50km, efter 170km, i skybrud er ikke sjovt :crazy: 5cm vand på vejene... Se det er dårligt vejr, og så vil jeg sku hellere være indendøre :nissegrin::nissetunge::santa2:

Jep det var TEAM-Bear n' Juvic igår. Skulle gerne gentage sig ingen fredag - 8:30 - og søndag - 12:00 - kommer du der? Altså søndag?

Selvfølgelig kan man løbe, hvis man vil (smadre sine løbesko til)

Har du cyklet den tur til Skagen i det vejr ?

Kommer ikke søndag, nu har jeg været der og hilst på jer, og så synes jeg det er lidt dyrt

for en enkelt træning, når jeg ellers træner gratis.

Centeret er ellers lækkert nok, bortset fra at der er lige lidt nok plads,

og så er vægtene for tunge :laugh::laugh:

Henning :showoff:

Edited by Henning
Link to comment
Share on other sites

Jeg synes ellers det er et vildt squatpas,

men der skal åbenbart endnu mere til før det går ud over benene.

Hvis man sammenligner med f.eks. Crawdaddy, MASS og Tunen så er det sissy-vægte :blush::blink::crazy: Men var da ret stolt af mig selv da jeg lavede en 1x9 @ 130kg for nogle dage siden.. Så er 1x1 @ 150kg ikke helt urealistisk.
Selvfølgelig kan man løbe, hvis man vil (smadre sine løbesko til)

Har du cyklet den tur til Skagen i det vejr ?

Løber i skoven, og det er da ikke så muddret. Men det kan jo nåes endnu :xmas:

Jep gjorde jeg i 05, det regnede hele vejen. Var endda nede og kysse astfalten og togskinnerne hurtigt i Randes. Der er nogle gamle ubrugte togskinner, som var super glatte i det våde vejr. Var uopmærksom i 2 split sekunder, da jeg blev forvirret over hvilken vej vi skulle dreje, kiggede tilbage mod de andre i feltet, mens jeg fortsatte ligeud. Tra la la :4whistling:... BANG og så lå jeg lige der, valgte at tage af med hagen - så klog jeg nu er. Først synes jeg ikke der var sket noget, blødte godt nok lidt fra hagen, men det gik nok over. 20km senere fik jeg at vide at der hang en stor luns kød/skin fra løs fra hagen... Så der var åbenbart sket noget :wink:

Men det værste ved den tur, var det f*****g skybrud, det var et helvede.. Og vi havde selvfølgelig en del pukteringer pga. regnen. Også er det altså MEGET koldt at stå der i vand til knæene, skifte slange og pumpe dækket op til 8.5bar men en bette lorte pumpe.. :blink:

Kommer ikke søndag, nu har jeg været der og hilst på jer, og så synes jeg det er lidt dyrt

for en enkelt træning, når jeg ellers træner gratis.

Centeret er ellers lækkert nok, bortset fra at der er lige lidt nok plads,

og så er vægtene for tunge :laugh::laugh:

Ja det er ret dyrt, forstår jeg udemærket.

Der måtte gerne være ldit mere plads ja, bare det man er 5 er der pladsmangel. Også måtte der gerne være en benslæde.

Begynder først at klage over håndvægtene når jeg curler de 42'ere der :devil:

Link to comment
Share on other sites

Cut - Workout 9:

Teamede op med selveste Juvic fra MOL, kæft vi gør et godt team. Han har sku den gode indstilling til tingene.. Lære af ham hver gang. Yeah ! :blink::nissetunge:

Nevertheless, så fuckede mit madindtag lidt op idag. Der for lang tid mellem to af måltiderne idag, så mit måltid inden træning lå ca. 20min før træningen. Hvilket gjorde at jeg ikke havde så meget power. Men blev stædig og fortsatte - nok ikke så smart. Men det er træls at være træt når man vil brænde aw. Kan godt mærke at cutten tærre lidt på min beskede muskelstyrke.. IHHH :4slap:

Hyper Extension:

1x12 @ BW

Dødløft:

1x15 @ 60kg

1x10 @ 90kg

1x8 @ 120kg

1x6 @ 130kg <- Den var sku lidt tåång i daw.. :annoyed:

1x0 @ 140kg <- Sjå var tuben tom for kraft, den kom op til knæ-højnde hvor den så hang, mens jeg tænkte "Hvorfor satan stopper jeg her - KOM NU DU KAN JO GODT..." Men nej. Træls for at sige det mildt.

Nå, men så viddre til bænk efter en mindre vellykket omgang død!

Bænk:

1x10 @ 50kg

1x10 @ 70kg

1x10 @ 75kg

1x10 @ 80kg

1x5 @ 95kg

Ville high-reppe idag, og det gik da udemærket. Alt taget i betragtning

Chin ups

3x10 @ BW <- Helt ned i strakt arme og op igen!

DB Calf rise

3x10 @ 25kg

Bend Over Row:

1x10 @ 50kg

1x10 @ 60kg

1x8 @ 70kg

Lidt sjovt, synes energien var fin fin her - og det gik nemmere end sidste gang

Military Press

1x10 @ 40kg

1x8 @ 45kg

1x6 @ 45kg

Tjow

Supersættet med:

DB Laterial Rise

3x10 @ 10kg

Køre den med vilje ret let, da den bidder ok når den supersættes med Milly. Desuden rammes skulderen ved hvert træningspas - foran og bagved

DB Incline Curl

1x10 @ 17.5kg

2x10 @ 20kg

En lille optur, da 20kg fløj nemt op - synes 17.5kg sneglede sig op sidste gang. Fedt. Når jeg curler incline, så går den altså bare mere i bicepserne. Så den er et hit

Dipsl

2x10 @ BW + 20kg (~100kg)

1x8 @ BW + 30kg (~110kg)

Overraskende meget energi i dipper-musklerne.. najs

Leg Extension:

1x10 @ 45kg

1x10 @ 55kg

1x8 @ 65kg

1x8 @ 75kg <-- Så var der ikke flere vægte i den maskine... Tsk tsk.

Crunch:

2x20 @ BW

Kørt med hovede og skulder udover bænken - med fokus på den excentriske fase

Supersættet med:

Hanging Reverse Crunch

1x8 @ BW

1x6 @ BW

1x8 @ BW

Synes den her brænder mere og mere for hver gang jeg køre den. :devil::blink:

Ok træning, dog med et mindre energi underskud = knap så oplagt vilje til træning. Dagens nedtur var klart at jeg failede i dødløft, men opturen var DB Incline Curl + Dips, her var energien ganske god!

Edited by Juvic
Link to comment
Share on other sites

Crappy days.....

... Med sygdom. De sidste par dage har jeg haft det af helvedes til. Ondt i maven og faktisk INGEN energi what so ever. Har kunne sove i 14 timer, være vågen i 4 timer også være træt igen. Ud over at jeg har haft/har sindsygt ondt i maven, så har jeg heller ingen appetit. Hvilket også kan ses på vægten. I morges da jeg for "sjov" stilte mig på vægten, sagde den foruroligende 77,1kg og det er altså præcis 1måned siden jeg startede på cut, hvor jeg vejede 81kg... Sygdom eller ej, så kan jeg konkludere at det er gået alt, alt, alt for hurtigt. Jeg har tabt mig cirka med dobbelt hastighed. Hvilket så absolute ikke var min mening. Planen var at jeg ville cutte langsomt ned i vægt, sådan at jeg engang i april bare skulle holde vægten. Men fortsætter, vil jeg i april veje ca. 65kg. SÅ derfor har jeg besluttet mig at jeg - når jeg bliver rask - vil bulke lidt op igen. Hvis jeg engang i febuar kan veje omkring 80-82kg igen, så ville det være fint.

Det kan virke underligt, at jeg nu vil bukle igen. Og jeg har da også tænkt over at det virker lidt underligt,og måske ikke er super sundt. Men jeg nægter simpelthen at veje så lidt på det her tidspunkt af året. Desuden har jeg også lært en masse af denne korte cut.

  1. Jeg har bevist for mig selv, at jeg kan cutte
  2. Jeg har set at jeg HAR mavemuskler
  3. Jeg har fundet ud af, at jeg skal spise mere og cutte langsommere

Det har været super fedt for mig, at se mine mavemuskler for første gang nogensinde. En ting som virkelig har givet mig mere blod på tanden..

Midt i september skrev jeg en del med TheRealHurra her fra MOL, som sagde han har haft store succes med, at bulke nogle kg op, for derefter at cutte lidt igen. På denne måde har han fået strammet huden omkring maven op, og opnået et fedt resultat. Det er også lidt det jeg vil prøve. Og nu hvor jeg har eksperimenteret lidt med kusten at cutte, og haft fine resultater på meget kort tid, er jeg sikker på at jeg vil være mere "rolig" under næste bulk-periode. For da jeg bulkede i okt/nov blev jeg hurtig "nervøs" over om jeg nu kunne tabe mig igen, altså på den rigtige måde... Så har fået bevist over for mig selv, at jeg har lidt af det der kræves. En sidste og meget vigtig ting, er at jeg har fundet ud af, at jeg skal undgå at spise store kulhydratholdige måltider, men istedet splitte det op i mindre måltider over hele dagen. Altså sådan, at jeg måske kommer op på 7/8 måltider om dagen, under bulk. For min mave har det med at reagere voldsomt, og blive oppustet, udspilet osv. hvis jeg spiser større måltider ad gangen. En ting som jeg er sikker på, vil gøre mig mere "nervøs" under en bulk, fordi jeg - hvis jeg spiser store måltider - vil gå og føle mig størrer (på den negative måde) end jeg faktisk er.

Så alt i alt, ser jeg MEGET frem til en snarlig bedring i det her sygdoms pis... Vågnede faktisk i dag, og var ret positiv da jeg følte mig frisk og rask. Maven var helt rolig og det hele. Derfor ville jeg over og træne, og det kom jeg da også..... sådan da. Fik "trænet" i små 50min, hvorefter jeg måtte tage hjem. Var helt smadret, og fuldstændig udmattet. Ind i mellem sættene, blev jeg da også overdrevet træt - i forhold til hvis man var rask - og styrken var sjovt nok også ret tam. Så jeg var åbenbart ikke så frisk som jeg trode. Men her er hvad jeg fik "trænet":

Squat:

1x15 @ 60kg

1x10 @ 90kg

1x8 @ 110kg

1x6 @ 120kg

1x5 @ 130kg <- Den kom slet ikke ned i vandret.

DB Incline Bænk:

1x8 @ 22.5kg

1x8 @ 25kg

1x8 @ 27.5kg

Incline Cable Flyers:

3x8 @ 20kg

Chins:

1x9 @ BW

1x8 @ BW

1x6 @ BW

Incline DB Curls:

1x8 @ 15kg

2x5 @ 17.5kg

Dips:

1x15 @ BW

1x12 @ BW

Bend Over DB Rise:

2x8 @ 15kg

"Supersættet med":

Reverse DB Flyers:

2x10 @ 10kg

DB Shrugs:

2x10 @ 27.5kg

1x10 @ 30kg

Det var hvad jeg kunne komme igennem. Egentlig var det meget dumt af mig, overhovedet at træne. Men I kender det vel godt, man føler og tror man er rask.. Godt nok er enerigen, ikke helt oppe på de normale 100%, men "det er nu ikke noget, en god omgang træning ikke kan kurrere". Da jeg kom hjem idag, var jeg helt smadret. Altså ikke sådan normal træt, men sådan virkelig drænet for krafter. Fandme en uderligt følelse. Anyways, fik helt vildt ondt i maven igen da jeg prøvede at presse lidt mad ned, og det er ligesom bare blevet værre siden...! FORHELVEDE !

Men ja den korte version:

Har tabt mig for hurtigt - Vejer 77.1kg - vil bulke lidt op - er syg - dårlig træning - vil cutte igen til febuar, efter LANGSOM bulk. Men igen, det går jo aldrig 100% som man tror/gerne vil have det.

Link to comment
Share on other sites

Hej Joakim

Igen en sej træning, og det endda selv om du ikke er helt frisk :4thumbup:

Det er ikke godt at træne, når man ikke er rask, og slet ikke tungt.

Kroppen skal bruge resourcerne til at komme sig, og derfor skal ikke

kræve resourcerne til muskelvækst i den periode.

Feber er kroppens reaktion til at slå virus ned ved hjælp af opvarmning,

lidt forenklet fortalt. Det har jeg udnyttet, når jeg er ved at blive rask.

Når jeg har været syg og er ved at komme mig, starter jeg op med lette vægte.

Det giver varmen, og jeg tror at det er med til at accelrere helbredelsen op,

næsten som en slags kunstig feber.

Jeg oplever at jeg kommer mig rigtig hurtigt på den måde.

Lækkert at du har fået mavemusklerne frem ved dit ufrivillige cut :4thumbup:

Midt i september skrev jeg en del med TheRealHurra her fra MOL, som sagde han har haft store succes med, at bulke nogle kg op, for derefter at cutte lidt igen. På denne måde har han fået strammet huden omkring maven op, og opnået et fedt resultat. Det er også lidt det jeg vil prøve. Og nu hvor jeg har eksperimenteret lidt med kusten at cutte, og haft fine resultater på meget kort tid, er jeg sikker på at jeg vil være mere "rolig" under næste bulk-periode.
Ser ud til at være en god ide, TheRealHurra har virkelig styr på det.

Hvor lang tid skal de perioder være til bulk og cut, sådan ca. ?

God bedring og god træning :smile:

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Er godt klar over feber er kroppens værn, mod de vira der kommer i løbet af livet. Men har nu ikke haft feber eller noget..! Er heller ikke snottet - endnu..

Det var nu også en lidt dum træning, men kender du ikke det hvor man gør det, selvom man ved det måske ikke er det mest optimale?

Nu ved jeg ikke helt hvad du mener med "ufrivillig cut", men altså jeg har jo cuttet med vilje. Men åbenbart alt for hurtigt. Men ja, ved blot at cutte 2-3kg kom maven så småt frem. Altså ikke super veldefineret vaskebrædt, men jeg kan da se en bette 4-pack når jeg spænder. Og generelt er der kommet flere linjer osv, på mausen. Men er sku lidt vild efter at gøre TheRealHurra efter, hans resultater er jo helt fantastiske...

Hvor længe disse cut/bulk perioder skal være, er jeg faktisk ikke klar over. Men så vidt jeg lige husker, så skrev han bulk nogle få kg op, og cut så lidt igen. Sådan kort fortalt.

Men det er da en lidt fed approch, du har dig, med at træne for at få varmen og skabe en - som du siger - kunstig feber... !!

Edited by Juvic
Link to comment
Share on other sites

Er godt klar over feber er kroppens værn, mod de vira der kommer i løbet af livet. Men har nu ikke haft feber eller noget..! Er heller ikke snottet - endnu..

Det var nu også en lidt dum træning, men kender du ikke det hvor man gør det, selvom man ved det måske ikke er det mest optimale?

Jo, kender det, nogle gange kan man bare ikke lade være.
Nu ved jeg ikke helt hvad du mener med "ufrivillig cut", men altså jeg har jo cuttet med vilje. Men åbenbart alt for hurtigt. Men ja, ved blot at cutte 2-3kg kom maven så småt frem. Altså ikke super veldefineret vaskebrædt, men jeg kan da se en bette 4-pack når jeg spænder. Og generelt er der kommet flere linjer osv, på mausen. Men er sku lidt vild efter at gøre TheRealHurra efter, hans resultater er jo helt fantastiske...

Hvor længe disse cut/bulk perioder skal være, er jeg faktisk ikke klar over. Men så vidt jeg lige husker, så skrev han bulk nogle få kg op, og cut så lidt igen. Sådan kort fortalt.

Men det er da en lidt fed approch, du har dig, med at træne for at få varmen og skabe en - som du siger - kunstig feber... !!

Jeg mente netop, at du ufrivilligt tabte hurtigere end planlagt.

TheRealHurra's resultater er fantastiske.

Kan huske da han startede her i forumet, han har vist haft mega_fremskridt i alle årene.

Lige som dig :4thumbup:

Var Bear også til træning i dag ?

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share