Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er jo som at se sig selv snydt lige ud af næsen. :tongue::laugh: Jeg tager hatten af for at vi i det mindste kom fri af dynen og afsted. :4thumbup:

Knus Pia (Bambi) :wub:

Ja jeg er sku os ret imponeret selv.. fordelen var dog, at jeg kunne gå og synge med på musikken fra iPod'en uden at det forstyrrede nogen, da ALLE andre holdt sig indendørs....

Fest i fetich klubben :tongue:

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 11/6-07

Morgentræning:

37 min PW fra kl 8.45

Kort tur... Var slet ik til at gå i det vejr :nonono: Grusstierne var total oversvømmede....

Formiddagstræning:

Grundet ekstreme DOMS i stor set hele kroppen, blev der ændret lidt i programmet... Specielt chins sidder i hele ryggen, nakke, bagskulder osv... ! Og flyes sidder kraftigt i brystet.. Så let ryg og let bryst blev taget ud af programmet... Dagens muskelgrupper lød derfor på triceps, skulder og læg..

Der var masser af søde mennesker at snakke med.. så det gjorde ik så meget at jeg skulle træne selv.... Glæder mig dog til Norah er klar igen....

DB lateral raise:

1 x 12 rep x 2 @ 6 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 10 rep x 2 @ 9 kg

1 x 8 rep x 2 @ 10 kg

1 x 8 rep x 2 @ 11 kg

DB skulderpres:

1 x 10 rep x 2 @ 11 kg

1 x 10 rep x 2 @ 12 kg

1 x 8 rep x 2 @ 13 kg

1 x 6 rep x 2 @ 14 kg

Supersættet med:

DB front raise:

2 x 10 rep x 2 @ 8 kg

2 x 8 rep x 2 @ 9 kg

Maskin lateral raise:

1 x 10 rep x 40 Ib

1 x 10 rep x 45 Ib

1x 8 rep x 50 Ib

Supersættet med:

Bagskuldermaskine:

1 x 10 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 22,5 kg

1 x 8 rep x 25 kg

Svenske dips:

1 x 10 rep x mig

1 x 6 rep x mig

Var simpelthen for hårdt medtaget af DOMS til at køre dips idag.. så droppede det midt i 2 sæt...

Half press i smith:

4 x 3 rep x 37 kg

Db lying triceps kick-back:

4 x 8 rep x 18 kg

Supersættet med:

Rygposering ved rygspejlet.

Kabel triceps pull-down:

1 x 10 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 45 kg

1 x 7 rep x 50 kg

Læg i David:

2 x 12 rep x 30 kg

2 x 10 rep x 40 kg

Supersættet med:

Mave på bold:

2 x 10 rep x mig

Styrketræningstid: 1 time 30 min

Cardio:

16 min ArcTrainer - hvor der var indlagt 7 intervaller af 2 min (30 sek anaerob og 90 sek aerob).

Fik god underholdning af Rene imellem mine anaerobe intervaller... Og må indrømme jeg sjældent har være så medtaget efter intervaltræningen som idag.. Var tæt på både at kaste op og besvime :tongue: Måske ik tæt på, men i hver fald mere tæt på en normalt :crazy:

Resten af dagen er blevet brugt sammen med en god veninder.... hvor vi har hygget med diætmad... og hun måtte jo ligefrem sprøge efter opskrifter, så godt var maden :w00t:

Aftentræning:

4 km gåtur med veninden fra kl 17.00

I aften står den på tidlig sovning, så jeg kan være frisk til morgendagens udflugt til Kbh, hvor der er generalforsamling i DBFF...

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 17/6-07

Alt træning var aflyst til ære for den ekstra ordinære generalforsamling i DBFF.. ! Som de fleste ved, var vi nogle stykker der havde valgt at stille op til bestyrelsen, da vi ikke havde lyst til at se en bestyrelse ligesom den der har været de sidste år.

Til gengæld var der bestemt heller ikke nogen af os der havde lyst til at blive valgt ind alene og så skulle sidde med den gamle bestyrelse og derved skulle lægge navn til det dårlige omdømme de har haft den sidste periode. Derfor var vi meget afklaret med at vi gik ind i det som en gruppe... Altså et tilbud til medlemmerne, os alle eller ingen.

Vi var inden klar over at det hurtigt kunne blive et problem at vi ikke ville stille op individuel.. og det blev selvfølgelig også et problem, men til gengæld åbnede det op ofr debatten og var medvirkende til at Stellan valgte at stille op som formand. Hvilket jeg personligt kun kan bakke op omkring, da han virkelig kan sit kram og ikke er bleg for at sige sin mening og sige den gamle bestyrelse imod.. Han er forretningsmand ud til fingerspidserne og vil klart få gang i forbundet.

Jeg er overbevist om vi igen får et forbundt der er til at komme i kontakt med, der kommer en brugbar hjemmeside og sidst men ikke mindst et DM.... Eneste negative kan være min skeptis omkring den nye bestyrelses ønske om at få indførst top 3. test igen... Jeg håber de gør det, men har mine tvivl, desværre... Men i det store hele var det dejligt at se der kom nogle nye kræfter ind på banen...

Der ud over var det super hyggeligt at få hilst på alle de MOL'er der var til stede, både dem jeg kende inden og dem jeg ikke havde mødt før... ! Fik også hilst på andre atleter, som ikke er så aktive på MOL...

Bagefter tog Norah, Maria og jeg ud og spise kæmpe store og god burger :4mewantfood:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Sat på en mild måde... Så kunne det kun blive bedre end sidst :laugh:

Ej, du så sku godt ud :4thumbup: og formen fejlede bestemt ikke noget :superman:

Hehe.. nej det kunne vist kun gøres bedre..! :laugh:

Tak skal du have.. ! :smile: Snakkede også lidt med Casper om, at det helt klart kan ses, der er røget nogle kilo hos dig! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Og hvad så nu?

Jeg har pt ikke været helt sikker på hvad jeg egentlig trænede mod.... Alle på MOL vidste det drejede sig om Bodyfitness til DM, men da vi ikke før igår var klar over om DM overhoved blev til noget, har jeg selvfølgelig også haft andet i tankerne.

Planen hed sig, at hvis DM blev aflyst, ville jeg være taget til et åbent stævne i Norge, som ligger weekenden efter DM. Lige nu ser det ud til at DM bliver aktuelt, hvilket jeg er meget glad for og jeg har derfor ikke intentioner om at stille op i Norge. Enkelte har spurgt om jeg ikke vil begge dele, men det tror jeg ikke.

Dog har jeg i sinde at tage et stævne mere, nemling den Danske Miss fitness... Godt nok synes jeg de nye regler er meget åndsvage, men har ladet mig ofrtælle at sådan er regler altid og man skal ik tage dem så bogstavelige... og skulle de blive en realitet, ja så er det jo ens regler for os alle sammen, så kan vi stå og se tarvelige ud i fælleskab.

Dog vil DM være mit primære mål... Jeg ivl gøre alt hvad jeg kan for at nå også at blive klar til Miss fitness, men kan selvfølgelig ikke på nuværende tidspunkt forudsige om jeg har energi og overskud til begge dele.. Men den endelige beslutning omkring Miss fitness skal jeg heller ikke tage endnu... Men jeg vil klart træne mod det, og er allerede så små igang med at få min smidighed trænet op og arbejde med momenter til den frie rutine.. !!

Min log vil de næste måneder blive meget konkurence fokuseret... hvor der jævnligt vil komme opdateringer, billeder og video.. så der kommer noget spændende at læse og kigge på for loglæserne :bigsmile:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Hey Nita

Jeg faldt li over at du snakkede om et stævne li efter DM i Norge... Hvor er det og hva hedder det, for jeg sku jo selv til CityOpen i Sandnes på samme tidspunkt så er det det du omtaler??? Det er blevet flyttet til december nu :nonono: Passer mig skide dårligt da det blir en nærmest mega lang diæt, men jeg gør det alligevel :superman: Der er oxo Stavanger Open på samme tid, som oxo er li ved Sandnes (de samme som med med-arrangører) det ligger LIGE efter DM og det ku oxo være det du snakkede om :blush: ?? Det er så vidt jeg ved stadig i slutten af sept...

Link to comment
Share on other sites

Hey Nita

Jeg faldt li over at du snakkede om et stævne li efter DM i Norge... Hvor er det og hva hedder det, for jeg sku jo selv til CityOpen i Sandnes på samme tidspunkt så er det det du omtaler??? Det er blevet flyttet til december nu :nonono: Passer mig skide dårligt da det blir en nærmest mega lang diæt, men jeg gør det alligevel :superman: Der er oxo Stavanger Open på samme tid, som oxo er li ved Sandnes (de samme som med med-arrangører) det ligger LIGE efter DM og det ku oxo være det du snakkede om :blush: ?? Det er så vidt jeg ved stadig i slutten af sept...

Det er Stavanger Open jeg snakker om... !! Kunne være max spændnede at tage afsted også selv om Dm ser ud til at blive en realitet... Lige pt synes jeg dog jeg har rigeligt med 2 stævner :blush: Har jo også et fuldtidsarbejde der skal passes, og hver stævne koster jo lidt ferie dagene op til :dry:

(måske man skulle overveje om man kunne få arbejdet til at sponsorere lidt konkurence ferie :w00t: )

Link to comment
Share on other sites

Du kan altid tage til DM, da det er det der ligger nemmest for i forhold til a trejse udenlands. Diæt er du jo igang med, så hvis lysten er der, er det vel bare om at fortsætte :smile:

Jeg har også DM som mit primære mål, udlandet var kun en reserve løsning hvis DM blev aflyst... ! Kan jeg overskue det bliver Miss fitness også aktuelt, om ik andet træner jeg i hver fald mod begge konkurencer :4thumbup:

Så nu må vi se... Som du selv siger, diæten er i gang og hvis lysten er der, er der jo flere muligheder :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Sådan kan Nita også bruges... som hovedpude :wub:

post-363-1182117138_thumb.jpg

Tak for en skøn dag SMUKKE :slut:

Selv tak søde.. !!

Hehe... Ja jeg er endnu blød nok til at bruges som hovedpude :blush: Kæft de var søde de små prinsesser :wub:

Hej N

Hyggeligt lige at hilse på igår og møde endnu en Mol´er :smile:

Selv tak Jon

Selv om vi desværre ikke nåede at snakke så meget sammen... !!

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg har også DM som mit primære mål, udlandet var kun en reserve løsning hvis DM blev aflyst... ! Kan jeg overskue det bliver Miss fitness også aktuelt, om ik andet træner jeg i hver fald mod begge konkurencer :4thumbup:

Så nu må vi se... Som du selv siger, diæten er i gang og hvis lysten er der, er der jo flere muligheder :bigsmile:

Tager du også Miss :crazy: fitness

Efter min mening er det ret vildt at tage begge konkurencer :nonono: Syntes at du skulle satse på Miss fitness istedet for DM :4thumbup: Da det kræver langt mere at skulle lave de to minutters fri rutine :blink: Men ved selvfølgelig ikke om du er en "lille" tekno dansemus i weekenden :laugh: Og smidig som en gymnast....?

Link to comment
Share on other sites

Tager du også Miss :crazy: fitness

Efter min mening er det ret vildt at tage begge konkurencer :nonono: Syntes at du skulle satse på Miss fitness istedet for DM :4thumbup: Da det kræver langt mere at skulle lave de to minutters fri rutine :blink: Men ved selvfølgelig ikke om du er en "lille" tekno dansemus i weekenden :laugh: Og smidig som en gymnast....?

Den frie rutine skulle ikke blive det store problem, jeg er tidligere spring og rytmisk gymnast (på ret høj plan)Så jeg er vand til at lave serier, springmomenter, bevæge mig til musik osv.. !!

Det jeg får sværest ved er som alle andre at lære at posere ordentlig, passe diæt osv... At skulle gennemføre en rutine er ikke den store udfordring.. !! Men men men jeg skal selvfølgelig øve mig osv så jeg kan få skruet et godt program sammen... !! Så nu hvor jeg alligevel har lært at posere, passet diæten osv, kan jeg lige så godt tage begge konkurence... og har jo 5 uger imellem til at få styr på de sidste ting til miss fitness, så burde være muligt med min baggrund.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Den frie rutine skulle ikke blive det store problem, jeg er tidligere spring og rytmisk gymnast (på ret høj plan)Så jeg er vand til at lave serier, springmomenter, bevæge mig til musik osv.. !!

Det jeg får sværest ved er som alle andre at lære at posere ordentlig, passe diæt osv... At skulle gennemføre en rutine er ikke den store udfordring.. !! Men men men jeg skal selvfølgelig øve mig osv så jeg kan få skruet et godt program sammen... !! Så nu hvor jeg alligevel har lært at posere, passet diæten osv, kan jeg lige så godt tage begge konkurence... og har jo 5 uger imellem til at få styr på de sidste ting til miss fitness, så burde være muligt med min baggrund.

OK :wink:

Jeg desværre ikke den sammen baggrund for ellers havde jeg også tager MR Fitness iår :smile: Så vi ses til DM :cool:

Men skal nok side i salen og klappe/råbe som besat til Miss fitness :tongue:

Link to comment
Share on other sites

OK :wink:

Jeg desværre ikke den sammen baggrund for ellers havde jeg også tager MR Fitness iår :smile: Så vi ses til DM :cool:

Jeps, ses i hver fald til DM..

Jeg ville bestemt heller ikke stille op til det, hvis ikke det var fordi jeg har den baggrund jeg har... Havde dog i først omgang valgt jeg først ville tage miss fitness næste år, men på den anden side, kan jeg lige så godt komme igang og få lidt erfaring.. Så har jeg lidt større chancer for en god placering næste år :bigsmile:

Men skal nok side i salen og klappe/råbe som besat til Miss fitness :tongue:

Lyder godt :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hehe... Ja jeg er endnu blød nok til at bruges som hovedpude :blush: Kæft de var søde de små prinsesser :wub:

:laugh: Kæft det eneste sted du er blød endnu er da det sted Alba lå :boobs:

Det var en SUPER fornøjelse at tilbringe såååå mange dejlige timer i dit selskab og jeg overvejer om jeg skal begynde til stemmetræning allerede nu, så jeg er sikker på ikke at miste stemmen til alle de konkurrencer du stiller op.... Nøøj, hvor skal der rååååves!!!!!!!! GOOOOOOO NITA!!!!!!!!!!! :smilerock:

:4winkkiss:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Kæft det eneste sted du er blød endnu er da det sted Alba lå :boobs:

Det var en SUPER fornøjelse at tilbringe såååå mange dejlige timer i dit selskab og jeg overvejer om jeg skal begynde til stemmetræning allerede nu, så jeg er sikker på ikke at miste stemmen til alle de konkurrencer du stiller op.... Nøøj, hvor skal der rååååves!!!!!!!! GOOOOOOO NITA!!!!!!!!!!! :smilerock:

:4winkkiss:

M :elvis:

Hvor er du sød Maria :flowers:

Hvis ik jeg selv står på scenen når du skal på scenen, kan du os være sikker på at jeg sidder og råber som en tosse nede i salen...

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 18/6-07

Morgentræning:

63 min PW fra kl. 5.30

Eftermiddagstræning:

Fik endelig taget mig sammen til at blive vejet i OBBC... Er ik så god til at få det gjort.... Vejningen siger min fedt% ligger på omrking de 18-19%, så det er ganske udemærket....

Teamede op med Norah til ben, læg og skulder....!!

Cardio:

10 min på drømmemaskinen

DB lateral raise:

1 x 12 rep x 2 @ 6 kg

4 x 8 rep x 2 @ 10 kg

Supersættet med:

DB arnold press:

2 x 10 rep x 2 @ 10 kg

2 x 10 rep x 2 @ 11 kg

Alle vægte var optaget og jeg var total useriøs.. men fik da lige klaret det jeg som minumum skulle løfte...

BB upright row:

1 x 10 rep x 20 kg

3 x 8 rep x 30 kg

Supersættet med:

Bagskuldermaskine:

1 x 10 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 22,5 kg

1 x 10 rep x 25 kg

Chins:

1 x 4 rep x mig (NY PR)

Et enkelt sæt med det jeg nu kunne tage..

Leg extension:

1 x 10 rep x 55 Ib

1 x 10 rep x 60 Ib

1 x 10 rep x 65 Ib

1 x 10 rep x 70 Ib

1 x 10 rep x 75 Ib

1 x 10 rep x 80 Ib

1 bens leg extension:

2 x 8 rep x 30 Ib

2 x 8 rep x 35 Ib

Prone leg curl:

1 x 10 rep x 50 Ib

1 x 10 rep x 55 Ib

1 x 8 rep x 60 Ib

1 x 8 rep x 65 Ib

Standing glutes:

1 x 10 rep x 45 kg

1 x 8 rep x 50 kg

1 x 8 rep x 55 kg

Supersættet med:

Hip abduction:

3 x 8 rep x 80 Ib

Læg i david:

1 x 10 rep x 90 kg

1 x 10 rep x 80 kg

1 x 12 rep x 70 kg

4 x 15 rep x 60 kg

Styrketræningstid: 2 timer

Super træning... Hvor humøret var meget højt lige fra start... og det gjorede det jo ikke mindre godt at der var tøse-kom-sammen ude i receptionen bagefter :tongue:

/Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

post-12744-1182193106_thumb.jpg

Må dog erkende at vi ikke er lige så gode til det som Jan.

Du er simpelthen bare så FRÆK :biggrin::tease:

Forresten... griner stadigvæk over Stinas udtryk over den kommentar jeg fyrede af lige inden vi gik :rofl2::laugh:

nøøøøøøøøøøøøj... hvorfor er alt bare så skægt i dag --> måske vi har været for seriøse på det sidste :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share