Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

... forresten Nita!

Smider billeder på en DVD til dig så må du selv lige kigge det igennem, for har ikke tid til redigering i weekenden og må tage det lidt i etaper når jeg har tid i hverdagen :smile:

(har nemlig fået 2 hjemmesideopgaver som er lidt mere pressende :innocent: )

Super... jeg har masser af tid i weekenden....

Så kan sagtens selv sortere i dem...

hun får smæk gør hun :bottom:

... og så får hun en lektie omkring dybdelinkning i stedet for det gejl hun har lavet her :tongue:

(... men også min forglemmelse IKKE at have postet det her!)

Hvornår får jeg smæk :innocent:

Stod og struttede med måsen under hele træningen igår, men der kom aldrig smæk :nonono:

Var jo kun derfor jeg stjal billederne, havde lige håbet :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 15/8-07

Væsken er på vej ud af kroppen, det sidste døgn røg der hele 1 kg, men har os siddet på wc det meste af døgnet :w00t: Forventer dog ikke at komme af med alt væsken, da jeg nok også binder lidt væske i musklerne nu hvor jeg er startet på NO-xplode, men om ik andet er det rart at noget af alt det overskydende kommer ud...

Morgentræning:

55 min PW fra kl. 5.10

10 min posering fra kl. 6.10

Det begyndte at regne syg meget til sidst, så jeg droppede den helt lange tur... Så hellere tage lidt mere cardio om eftermiddagen....

Eftermiddagstræning:

Onsdag er egentlig min fridag, men da jeg skal ned til synoptik og have synstest, med henblik på kontaktlinser imorgen, måtte jeg bytte rundt på dagene... Skuldertræningen blev derfor også let, da jeg havde tung skulder igår.. derudover var der triceps og læg på programmet... Nåede det hele på kort tid, da der ik var nogen at snakke med før efter træningen :tongue:

DB lateral raise:

1 x 12 rep x 2 @ 7 kg

4 x 12 rep x 2 @ 6 kg

Supersættet med:

Kabel triceps pull-down:

1 x 15 rep x 35 kg

1 x 12 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 45 kg

1 x 10 rep x 50 kg

BB Upright row:

1 x 12 rep x 20 kg

2 x 10 rep x 25 kg

1 x 8 rep x 30 kg

Supersættet med:

Bagskuldermaskine:

1 x 12 rep x 20 kg

2 x 10 rep x 22,5 kg

1 x 8 rep x 25 kg

Læg i donkey:

4 x 25 rep x 60 kg

De var onde idag.. ikke sjovt når jeg ik får min fridag den rigtige dag.. har trænet læg 3 dage i streg :crazy:

OH Chins:

4 x 5 rep x mig

Supersættet med:

Armbøjninger:

4 x 10 rep x mig med smal armstilling

DB pull-over:

4 x 8 rep x 20 kg

Styrketræningstid: 1 time

Igen en dag med overskud, godt humør og god styrke.. !!

48 min interval og cardiotræning på ArcTrainer:

-- 2 min opvarmning

-- 14 min intervaltræning (11 intervaller @ 30 sek anaerob og 50 sek aerob)

-- 2 min nedkøling

-- 30 min cardio med en bog i hånden

Maskinen beregnede forbrædingen til 654 kcal, hvoraf de 300 kcal var under interval delen.. Idag var også første dag hvor jeg svedte så meget at det dryppede ned på gulvet :devil: Desværre var svedet brunt, hvilket vil sige farven ryger med af :nonono:

Endnu en dag hvor jeg havde lidt krampe tendens under interval/cardio delen... Men dog ikke så slemt som igår... om ik andet så er det positivt at jeg reagere på NO-xplode, havde også et godt pump på triceps efter træningen og pænt synlige vener ned over skulderne :4thumbup: :4thumbup: Så skide være med kramper og motorik-spastiske-problemer efter træning :laugh:

/Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Lige lidt sjov og spas

Jeg postede 2 billeder i loggen igår eftermiddags og idag ser det ud til der er 600 der har set det ene billede :laugh: Det tror jeg simpelthen ikke på... der jo ikke endgang så mange der har været i loggen på 1 dag...

Så med mindre der er en psyko der sidder og kigger på billedet flere hundrede gange, så tror jeg MOL har problemer med at tælle :tongue:

post-12744-1187199504_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 16/8-07

Fik arbejdet 1 time over på arbejde, så det passede med at jegkunne køre direkte til synoptik hvor jeg skulle have lavet synstest med henblik på opstart af kontaktlinser :w00t:

Det var heldigvis ik så slemt som først antaget... men mit syn var gået fra -0,5 til -1/-1,25 siden sidst jeg fik dem testet... Jeg var super hurtig til at lære at tage dem ud og sætte dem i.. tror ik det tog mere end 10 min, men har så heller ikke problemer med at stikke en finger ind og prikke på øjet :tongue:

Så nu må vi se om jeg bliver dybt forelsket :wub: når jeg finder ud af hvordan mændene i OBBC virkelig ser ud :laugh::laugh: Om ik andet, så kan Norah i hver fald ik gemme sig for mig mere, jeg kan se ALT nu :w00t:

Morgentræning:

60 min PW fra kl. 5.00

10 min posering fra kl. 6.10

Det småregnede det meste af turen, men nåede dog hjem inden det for alvor blev til silende regn :bigsmile:

Eftermiddagstræning:

45 min PW fra kl. 18.35

Jeg har modtaget mit protan og dreamtan fra USA idag... pakken kom med UPS, så en nabo jeg aldrig har hilst på før havde taget imod pakken - sød dame :wink: men underligt de bare giver pakken til en fremme, kan udpege mange naboer her ude, som jeg ik ville ønske fik mine pakker :tongue:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Jeg har modtaget mit protan og dreamtan fra USA idag... pakken kom med UPS, så en nabo jeg aldrig har hilst på før havde taget imod pakken - sød dame :wink: men underligt de bare giver pakken til en fremme, kan udpege mange naboer her ude, som jeg ik ville ønske fik mine pakker :tongue:

/Anita

Hvad modtager du med posten da..? :w00t::wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hvad modtager du med posten da..? :w00t::wink::tongue:

Sådan skulle den så ikke forstås :laugh:

Jeg har en par kriminelle indvandre knægte, som jeg ik tror ville aflevere pakken tilbage uden de først havde tjekket om de ku bruge indholdet :laugh:

Men ellers får jeg mest pakker med diverse kosttilskud og lignende, så de ville nok blive pænt skuffet :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Sådan skulle den så ikke forstås :laugh:

Jeg har en par kriminelle indvandre knægte, som jeg ik tror ville aflevere pakken tilbage uden de først havde tjekket om de ku bruge indholdet :laugh:

Men ellers får jeg mest pakker med diverse kosttilskud og lignende, så de ville nok blive pænt skuffet :tongue:

:blahblah: Hehe..! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Diæt opdatering for 14. uges diæt

Mit kalorieindtag i denne uge:

-1 dag med 3500+ kcal (Ladefase 2 i væskeudtømningen)

-1 spisedag

-2 dage med et indtag på omkring 1700 kcal

-3 dage med et indtag på omkring 1500 kcal

Vægten siger: 58,2 kg --> 56,9 kg = -1,3 kg (total -6,3 kg)

Endelig begynder væsken at forlade kroppen :yahoo: Har gået med 2-3 kg ekstra de sidste 3 uger... ! Dog er det hele ikke kommet ud endnu, men da jeg startede NO-xplode i onsdags, vil jeg sandsynligvis også have fået noget væske i musklerne.. Men da hellere det sidder i musklerne end i underhuden :laugh:

Ellers har det bare været en rigtig god uge... Mit gode gamle humør er vendt 100% tilbage og jeg har igen en almindelig lang lunte :yo: Jeg har haft masser af overskud og energi..... arbejde og træning er gået ekstrem godt og jeg har ikke følt mig stresset eller træt :bigsmile: Havde ikke i min vildeste fantasi troede jeg ville opleve det igen før efter diæten.... Så det er bare så DEJLIGT

Ugeopdatering:

PW: 6 timer 50 min --> 51 km

Cardio: 2 timer 17 min

Posering: 1 time 10 min

Total: 10 timer 17 min

Pga. væskeudtømningen måtte jeg ikke lave cardio fredag og lørdag (3-4 timer)... hvilket også er grunden til jeg ikke har nået lige så meget cardio som jeg plejer på 1 uge... Ud over den oplyste hjemmeposering, blev der også poseret en del lørdag i forbindelse med 1½-2 timers fotografering på stranden og senere 1 times fotografering i OBBC...

Status for k-diæten's PW distance indtil nu: 894 km

/Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
MORGENGYS :freaked:

UNDEAD ANITA

17.juli_nita2.jpg

Utroligt hvad man kan photoshoppe :laugh:

Her er THE REAL DEAL!!

17.juli_nita1.jpg

:laugh::laugh::laugh::laugh: The Dawn of The Dead.... :laugh::laugh::laugh:

Alt for cool portrætfoto.... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Diæt opdatering for 14. uges diæt

Mit kalorieindtag i denne uge:

-1 dag med 3500+ kcal (Ladefase 2 i væskeudtømningen)

-1 spisedag

-2 dage med et indtag på omkring 1700 kcal

-3 dage med et indtag på omkring 1500 kcal

Vægten siger: 58,2 kg --> 56,9 kg = -1,3 kg (total -6,3 kg)

Endelig begynder væsken at forlade kroppen :yahoo: Har gået med 2-3 kg ekstra de sidste 3 uger... ! Dog er det hele ikke kommet ud endnu, men da jeg startede NO-xplode i onsdags, vil jeg sandsynligvis også have fået noget væske i musklerne.. Men da hellere det sidder i musklerne end i underhuden :laugh:

Ellers har det bare været en rigtig god uge... Mit gode gamle humør er vendt 100% tilbage og jeg har igen en almindelig lang lunte :yo: Jeg har haft masser af overskud og energi..... arbejde og træning er gået ekstrem godt og jeg har ikke følt mig stresset eller træt :bigsmile: Havde ikke i min vildeste fantasi troede jeg ville opleve det igen før efter diæten.... Så det er bare så DEJLIGT

Ugeopdatering:

PW: 6 timer 50 min --> 51 km

Cardio: 2 timer 17 min

Posering: 1 time 10 min

Total: 10 timer 17 min

Pga. væskeudtømningen måtte jeg ikke lave cardio fredag og lørdag (3-4 timer)... hvilket også er grunden til jeg ikke har nået lige så meget cardio som jeg plejer på 1 uge... Ud over den oplyste hjemmeposering, blev der også poseret en del lørdag i forbindelse med 1½-2 timers fotografering på stranden og senere 1 times fotografering i OBBC...

Status for k-diæten's PW distance indtil nu: 894 km

/Anita

SÅDAN TØZ :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh::laugh::laugh: The Dawn of The Dead.... :laugh::laugh::laugh:

Alt for cool portrætfoto.... :4thumbup:

Ja.... utroligt hvad "Moderne" teknik kan :wub:

hæhæ ... kunne heller ikke dy mig for at lave et af mig selv ... poster det senere :tongue:

Synes nu stadigvæk Anita er søøøøøøøøød som zombie :w00t:

Link to comment
Share on other sites

MORGENGYS :freaked:

[utroligt hvad man kan photoshoppe :laugh:

:laugh::laugh:

Jeg er dælme godt nok glad for det er fotoshoppens skyld jeg ser så vissen ud :w00t:

SÅDAN TØZ :4thumbup:

Ja det sku dejligt det endelig går den anden vej med vægten, det sku lidt mere motiverende end at gå og ligne en oppustet ballon :laugh:

hæhæ ... kunne heller ikke dy mig for at lave et af mig selv ... poster det senere :tongue:

Det glæder vi os meget til at se... !! Gad vide om du kan blive lige så ynkelig at se på som jeg :tongue:

Synes nu stadigvæk Anita er søøøøøøøøød som zombie :w00t:

Tark søde....

Glæder mig til at se dig i eftermiddag og ikke mindst sludre lidt... Har jo slet ik fået mit Norah-behov dækket i den her uge :nonono:

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh:

Jeg er dælme godt nok glad for det er fotoshoppens skyld jeg ser så vissen ud :w00t:

Er du nu sikker på at det er photoshoppen og ikke bare en undskyldning jeg laver :4whistling:

Det glæder vi os meget til at se... !! Gad vide om du kan blive lige så ynkelig at se på som jeg :tongue:

NEVER :lolabove:

Tark søde....

Glæder mig til at se dig i eftermiddag og ikke mindst sludre lidt... Har jo slet ik fået mit Norah-behov dækket i den her uge :nonono:

Kram Nita

... så kommer du til at hænge lidt ud i receptionen for skal på arbejder i OBBC EFTER arbejde :tongue:

Link to comment
Share on other sites

... så kommer du til at hænge lidt ud i receptionen for skal på arbejder i OBBC EFTER arbejde :tongue:

:sneaky2:

Eftersom det er fredag, så ender jeg nok med at hænge ud.. Men først efter jeg har lavet både træning og cardio :superman:

Forresten....

... hvis du er frisk holder jeg fødselsdagsbrunch i Nyborg d. 2.september :wink:

Jeg er MAX frisk :w00t:

Bortset fra jeg så enten må holde diætpause eller selv medbringe lidt mad - må se hvad formen synes jeg kan tillade mig til de tid :4mewantfood:

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Hej Søde

Sad lige og kiggede i mine billeder på computeren og faldt over det her:

post-11838-1187358988_thumb.jpg

Er vi ikke fine? :wub::slut::laugh:Glæder mig sådan til at sidde og kigge op på scenen igen, mens du kigger ned. :w00t:

Knus Pia (Bambi)

Ej jo hvor ser vi da søde og uskyldige ud :laugh: hvilket vi jo selvfølgelig også altid er :innocent:

Jeg glæder mig også til at stå og blinke ned til dig :w00t:

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 17/8-07

God uge på arbejde denne uge, men også dejligt at få weekend.... !!

Morgentræning:

65 min PW fra kl. 4.50

10 min posering fra kl. 6.00

Eftermiddagstræning:

Norah stod i receptionen idag, så før og efter træning fik jeg lige sludret lidt... vi fik også lavet "ny" plan for hvordan jeg skal fordele mit cardio fremover, da jeg skal have øget mængden en lille smule og ikke køre så meget på arctrainer lige efter træning... !! Dagens træning stod på ben, biceps, bryst og læg...

1 bens leg extension:

5 x 10 rep x 15 Ib

Lavet uden pauser :gal:

Hack squat:

1 x 12 rep x mig

1 x 12 rep x 5 kg

1 x 12 rep x 15 kg

1 x 12 rep x 20 kg

Supersættet med:

1 bens galileo leg press:

2 x 10 rep x klods 2

BB lunges:

3 x 15 rep x 40 kg

BB box-squat: (eksplosiv)

4 x 10 rep x 40 kg

Supersættet med:

BB curl:

4 x 8 rep x 20 kg

DB incline BP:

1 x 12 rep x 2 @ 14 kg

1 x 10 rep x 2 @ 15 kg

1 x 10 rep x 2 @ 16 kg

1 x 10 rep x 2 @ 17 kg

1 x 8 rep x 2 @ 18 kg

God styrke idag.. er næsten oppe på mit max igen, efter der har været lidt problemer med skulderen :bigsmile:

DB curl:

1 x 12 rep x 2 @ 12 kg

1 x 10 rep x 2 @ 13 kg

1 x 8 rep x 2 @ 14 kg

Supersættet med:

DB skrå front raise:

1 x 12 rep x 2 @ 8 kg

1 x 10 rep x 2 @ 9 kg

1 x 8 rep x 2 @ 10 kg

Seated calfraise:

4 x 25 rep x 30 kg

Supersættet med:

Armbøjninger:

4 x 10 rep x mig - bred armstilling

Styrketræningstid: 1 time 35 min

Endnu en god træning, hvor jeg havde overskud til at tage 2 øvelser mere end der stod på programmet... Samtidig havde jeg også det sygeste pump på pat, skulder og biceps.. det blev udnyttet ved at øve lidt posering mellem mine bensæt, da pump og posering er en ret god kombination...

Cardio:

25 min på ArcTrainer fra kl. 17.45

Rolig omgang udstyret med en bog... Maskinen beregnede min forbrænding til 307 kcal..

Aftentræning:

51 min PW fra kl. 19.10

Kæft der er energi i mig for tiden... Hvis ik det var fordi jeg ik må tage mere end 20-30 min på arctraineren efter træning, så var jeg blevet ved.. og havde os lyst til mere PW, men blev nød til at komme hjem og få lidt mad indenbors før klokken blev for mange :laugh: Nu håber jeg energien bliver i kroppen lidt endnu, så jeg kan få klaret lidt af alt den rod der er i lejligheden :tongue: føler mig sjovt nok allerede ret træt :laugh:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 18/8-07

Dagen idag står 100% på træning, cardio og rengøring af lejlighed :devil: Nu hvor alt det er overstået, tager jeg ind i byen og slapper lidt af på cafe i aften, dog må det ik blive senere end at jeg kan komme op og morgentræne imorgen :bigsmile:

Morgentræning:

61 min PW fra kl. 9.50

10 min posering fra kl. 10.55

Eftermiddagstræning:

Jeg teamede op med mig selv til en omgang ryg og triceps, dog var der tid og overskud til at tage lidt mave oveni.. ! Jeg nåede lige at se en travlt optaget Norah, som nåede at gå hjem uden jeg fik hilst på hende :unhappy: Til gengæld fik jeg kæwet en del med Christian mellem sættene :bigsmile:

BB sumo-dødløft: (let)

5 x 10 rep x 60 kg

Supersættet med:

OH chins:

1 x 8 rep x mig (NY PR) :yahoo:

3 x 6 rep x mig

Min pr i chins var på 7, men de sidste mange uger har jeg kæmpet med overhoved at få de 5 lavet... Men jeg skal da love for jeg fløj op idag :blink: de var bare lette :bigsmile: håber da det bliver ved :blush:

BB liggende yates row:

1 x 10 rep x 20 kg

2 x 10 rep x 40 kg

1 x 6 rep x 45 kg

Supersættet med:

Bagskuldermaskine:

1 x 12 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 22,5 kg

1 x 8 rep x 25 kg

DB one arm row:

3 x 10 rep x 32 kg

Supersættet med:

Dips:

2 x 10 rep x mig

1 x 12 rep x mig

DB pronerede incline shrugs:

3 x 8 rep x 2 @ 18 kg

Supersættet med:

Kabel stivarmet pull-down:

3 x 10 rep x 45 kg

Kabel triceps push-down:

1 x 12 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 45 kg

1 x 8 rep x 50 kg

Arm extension:

3 x 12 rep x 37,5 kg

Mave på bold:

7 x 10 rep x mig

Lavet som supersætten ved de to sidste triceps øvelser...

Styrketræningstid: 1 time 25 min

18 min intervaltræning på ArcTrainer:

-- 2 min opvarmning

-- 14 min intervaltræning (11 intervaller @ 30 sek anaerob og 50 sek aerob)

-- 2 min nedkøling

Forbrændte kalorier: 285 kcal

Endnu en træning med godt humør, masser af overskud og fornuftig styrke.. ! Jeg nyder det så længe det varer... men har på fornemmelsen det ik bliver ved i takt med at mine depoter bliver mere og mere tømt, får dem jo ik fyldt op i weekenden, som jeg plejer.. !!

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 19/8-07

Weekenden er ved at være gået og jeg har endelig fået styr på min lejlighed, de sidste uger har jeg kun lige kun nå de aller vigtigste huslige ting, så alt tøjvask, rengøring, opvask osv var gået helt i stå :crazy: Det har så også taget det meste af fritiden i weekenden at komme igennem rod og snavs :laugh: Men hvor er det dejligt nu hvor det er overstået, forhåbentlig får jeg tid til at holde det ved lige indtil DM :innocent:

Det var også første weekend uden spisedag :4mewantfood: og hvor er min krop bare vidunderlig, når de ved den ik må få, så tigger den heller ikke, så jeg har slet ik manglet det... Har faktisk nyd ikke at skulle spekulere på om jeg havde lyst til det ene eller det andet :bigsmile:

Væske er godt og grundigt på vej ud af kroppen, så idag nåede vægten ned hvor under den vægt jeg vejede for 3 uger siden, inden jeg fik væske i kroppen :superman:

Ellers har dagen bud på en helvedes masse cardio :bigsmile: fordelt ud over dagen, så jeg kunne nå at få mad og lidt afslapning imellem hver træningspas...

Morgentræning:

62 min PW fra kl. 9.40

Middagstræning:

45 min cardio på ArcTrainer fra kl. 14.00 - 517 kcal

Eftermiddagstræning:

52 min PW fra kl. 16.30

20 min blandet posering fra kl. 17.30

Sebastian fra OBBC som stiller op i AF har også bestemt sig for at kører til Odense mellem indvejning og konkurence... For at spare benzin har vi aftalt at køre sammen der over fredag aften... Det viste sig at han har en stor kassevogn som vi kan smide madrasser ind bagi, så mens hans opvarmer er chauffør, kan vi ligge omme bagi med benene opad og slappe af, spise mad, hyggesnakke, tage en lur eller hvad vi nu har brug for :w00t: Det fanme for fedt :bigsmile:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share