Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

Hej ANITA

Super flot form du er ved at være i.... bliver spændende at se dig på scenen :4thumbup:

Hilsen

Ole Okke

Hejsa Ole

Mange tak skal du have.. og jeg kan da kun sige i lige måde, rigtig flot off-season form du render rundt med :devil: Og tillykke med udgivelsen af din bog, regner med jeg vil læse den når der kommer lidt mere ro på min hverdag :bigsmile:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mandag d. 13/8-07

God dag på job idag.. Jeg får virkelig lavet nogle gode forsøg i laboratoriet for tiden, som samtidig vender op og ned på vores viden.. Skide spændende :bigsmile:

Morgentræning:

63 min PW fra kl. 54.55

10 min posering fra kl. 6.05

Eftermiddagstræning:

Jeg teamede op med mig selv til en omgang ben, læg, ryg og mave... Dog var Norah lige i nærhenden, da hun var 1 øvelse foran mig... hvorved vi kunne sludre imellem sættene.. ! Jeg kørte igen en del højret, er så småt begyndt at kunne lide det, eller det vil sige, diæten gør de meget tunge sæt uoverskueligt, hvorved højret er det bedste alternativ :laugh:

Leg extension:

4 x 10 rep x 50 Ib

1 bens leg extension:

1 x 10 rep x 20 Ib

1 x 12 rep x 20 Ib

1 x 15 rep x 20 Ib

1 x 20 rep x 15 Ib

45 grader leg press: (let)

2 x 15 rep x 136 kg

2 x 12 rep x 186 kg

1 x 10 rep x 211 kg

1 x 10 rep x 236 kg

De sidste uger har jeg kun kørt med max 186 kg, så man må sige styrken var god idag.. Ikke så høj som i starten af diæten, men pænt der opad..

Prone leg curl:

1 x 15 rep x 40 Ib

1 x 12 rep x 45 Ib

1 x 10 rep x 50 Ib

1 x 10 rep x 55 Ib

OH chins:

4 x 5 rep x mig

Supersættet med:

Læg i donkey:

10 x 10 rep x 90 kg

TechnoGym pull-down:

1 x 15 rep x 35 kg

1 x 12 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 45 kg

Supersættet med:

Mave på bold:

3 x 12 rep x mig

Styrketræningstid: 1 time 35 min

Rigtig god trænig, hvor styrken og overskudet var helt i top.. ! Samtidig gik træningen i et behageligt tempo, hvor der var tid til lidt sludren mellem sættene... !! Håber virkelig mit humør bliver ved med at være så godt nu hvor jeg er sat ned i kcal.. !!

Cardio:

51 min på ArcTraineren fra kl 17.20

Roligt tempo udstyret med en bog... maskinen beregnede forbrændingen till 617 kcal....

/Anita

Link to comment
Share on other sites

:tongue4:

Ser sgu godt ud Anita, men gal det må have været koldt. :tongue:

Jeg takker og nejer :tongue:

Det var faktisk ikke så slemt den første time, med den sidste halvde time blæste det op og jeg skulle samtidig ligge på maven på stranden, så der blev jeg godt nok kold og ku ik lige sådan få varmen igen :blush: men der var vi også ved at være færdig, så skyndte os ned i bilen og tænde for varmen :bigsmile:

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Hej min ven

Jeg vil bare lige sige, at det er et utroligt smukt billede Norah har postet i loggen. Man bliver nærmest suget med ind i det pga. de flotte omgivelser. Det kan du godt være stolt af. :wub: Jeg er spændt på, at se nogle af de andre 840 billeder der blev skudt af. :blink::laugh:

Knus Pia (Bambi) post-11838-1187030754.gif

Link to comment
Share on other sites

Hej min ven

Jeg vil bare lige sige, at det er et utroligt smukt billede Norah har postet i loggen. Man bliver nærmest suget med ind i det pga. de flotte omgivelser. Det kan du godt være stolt af. :wub: Jeg er spændt på, at se nogle af de andre 840 billeder der blev skudt af. :blink::laugh:

Knus Pia (Bambi) post-11838-1187030754.gif

Mange tak søde Pia :flowers:

Jeg synes os selv de er blevet gode, jeg kan speceilt godt lide den lidt dystre baggrund der er på stranden... NU glæder jeg mig bare til at se dem der blev tage i OBBC, da de jo afslører formen lidt mere end strandbillederne :tongue:

P.S. Hvis du kommer onlien på MSn en af dagene, kan du få lov at se lidt flere billeder...

:wub: :1112: :4jumpy:

Har ik så meget andet at sige end det sidste billede var rigtig FINT! Var der nogle der så dig derude :tongue: ?? Næste gang så vælg Blåvand strand det giver endnu bedre billeder... og så skriv i forvejen :innocent:

Tusind tak Musse :bigsmile:

Nu er Norah jo kendt i Nyborg, så vi var på et lille strandstykke som man kun kender hvis man bor i Nyborg, bagved var der en stor skrænt, så det var et ret øde sted.. !! Dog mødte jeg en der luftede hund inden og en der var ude og løbe bagefter.. og sagde til Norah, det var da heldigt det var før og efter de kom forbi, hvorefter Norah sagde, der har da også været nogen forbi imens, det så du bare ikke fordi du sad med ryggen til :laugh::laugh:

Så med mindre du kender et meget øde sted ved Blåvand, så tror jeg jeg vælger Nyborg igen næste gang :tongue:

Krammer til jer begge

Link to comment
Share on other sites

Hey Anita...

Super fedt billede... Waauuuwww... :wub::blush::blush:

Ja den dejlige fotograf har været rigtig dygtig :w00t:

Formen er lee' jo... :w00t:

Mange tak Iver... Det går klart den rigtige vej... en 4 kg mere, så sku formen gerne spille max :devil:

Lige 2 billeder jeg har tyv stjålet inde fra Norah's hjemmeside:innocent:

post-12744-1187079385_thumb.jpg post-12744-1187079402_thumb.jpg

KnuZ Nita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 14/8-07

God dag på arbejde.. Dog har jeg været ret sulten først på dagen.. begyndte allerede under min morgen PW, hvilket jeg ik normalt oplever... Men det skyldes nok at jeg er sat ned i kcal og derfor ik har så meget i depoterne som jeg plejer...

Morgentræning:

63 min PW fra kl. 4.50

10 min posering fra kl. 6.00

Eftermiddagstræning:

Teamede op med mig selv til en omgang bryst, skulder, biceps og læg.. !! Måtte undvære Norah, men fik i stedet sludret lidt med Kragen.. !! Bliver en hård uge nu hvor jeg ik så Norah idag... ser hende så først på fredag :blink: hele 4 dage vi skal undvære hinanden :nonono:

DB flad bænk:

1 x 12 rep x 2 @ 15 kg

1 x 10 rep x 2 @ 16 kg

1 x 10 rep x 2 @ 17 kg

1 x 10 rep x 2 @ 18 kg

1 x 8 rep x 2 @ 19 kg

Supersættet med:

DB lateral raise:

2 x 12 rep x 2 @ 7 kg

3 x 10 rep x 2 @ 8 kg

DB flyes:

2 x 10 rep x 2 @ 12 kg

2 x 10 rep x 2 @ 13 kg

Supersættet med:

DB UH front raise:

2 x 10 rep x 2 @ 8 kg

2 x 8 rep x 2 @ 9 kg

DB arnold press:

2 x 10 rep x 2 @ 12 kg

2 x 8 rep x 2 @ 13 kg

Supersættet med:

DB incline curl:

2 x 10 rep x 2 @ 10 kg

1 x 8 rep x 2 @ 11 kg

1 x 8 rep x 2 @ 12 kg (NY PR)

Dejligt med NY PR, det sker ik så ofte længere... Og fakstisk så var det nem... ved ik lige hvor den styrke kom fra :blink:

BB spider curl:

1 x 15 rep x 15 kg

3 x 8 rep x 20 kg

Siddende læg i david:

1 x 10 rep x 50 kg

9 x 10 rep x 40 kg

Fik giga meget krampe i læggen i første sæt, så blev nød til at tage lidt kilo af...

Styrketræningstid: 1 time 30 min

Rigtig god træning... Forstår slet ik hvor alt den energi og styrke kom fra.. Har lavcarb dag med 1500 kcal, så det kan ik være maden der gør det... Måske det skyldes jeg er startet på NO-xplode og cellmass idag....

38 min interval og cardio træning på ArcTrainer:

-- 2 min opvarmning

-- 14 min interval (11 intervaller @ 30 sek anaerob og 50 sek aerob)

-- 2 min nedkøling

-- 20 min cardio

Jeg var ret tung i benene.. men fik alligevel klaret en god omgang... hvor jeg i alt fik beregnet forbrændigen til 520 kcal.. hvoraf de 290 kcal blev forbrændt under intervaldelen.. !!

Jeg havde taget cellmass mellem styrketræning og cardio.. hvilket gav sig udtryk med at jeg gik i krampe konstant under interval delen.. Speciel min fingre var slet ikke til at styre... Sikker NO-xplode der så har været skyld i jeg krampede under lægtræningen... !! Håber da kun det er noget jeg skal døje med i opstart fasen, for ellers bliver det da ik sjovt.. havde selv problemer med at køre bilen hjem, da fingrene gik i krampe når jeg holdte ved rattet :laugh:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Opdatering omkring kosten

Det er lang tid siden jeg har kommet med en opdatering omkring kosten... Foruden de første 3 uger af diæten hvor jeg spiste det samme hver dag, så har jeg spist varieret de andre uger, dog har min hverdagskost været forholdvis ens, da det er tidskrævende at lave nye kostplaner hele tiden...

Fra i søndags kører jeg efter en fast plan igen, som dog minde meget om det jeg har fået i hverdagenen i sidste mange uger, kun med enkelte variationer i weekenden hvor jeg har tid til at lave lidt andet mad som samtidig indeholder det som jeg plejer at få. Hvis jeg har tid og overskud vil jeg dog lave lidt andet i weekenderne, men hvor jeg stadigvæk får den mængde kcal jeg skal og den rette fordeling mellem p,k,f.

Kostplanen i grove træk:

Jeg skifter mellem 1500 kcal og 1700 kcal, det med kursiv får jeg kun de dage hvor jeg får 1700 kcal.. !!

Morgenmad kl. 7:

180 g yougurt 0,5%

20 g müsly

25 g fiber kost

Mellemmåltid kl. 8:

15 g mandler

100 g agurt

Mellemmåltid kl. 9:

75 g kylling

40 g hytteost 1,5%

mellemmåltid kl. 10.15:

1 stk knækbrød

2 skiver magert pålæg

Frokost kl. 11.30:

280 g kødret (se længere nede)

5 g udo's

Mellemmåltid omkring træning kl. 14.40-18.00:

NO-xplode kl. 14.40 (lige inden jeg kører fra arbejde)

2 stk frikadeller kl. 15.15 (i bilen på vej til OBBC)

Cellmass kl. 17.00 (mellem styrketræning og cardio)

35 g proteinpulver kl. 18.00 (efter cardio)

3 riskager kl. 18.00 (efter cardio)

Aftensmad kl. 19.30:

150 g oksekød 5%

140 g grøntsager

5 g udo's

Natmad kl. 21.00:

30 g protein dessert

150 g skummetmælk

35 g frosne bær

Jeg får omkring 190 g protein og 50 g fedt... kulhydrater svinger alt efter om jeg får 1500 kcal eller 1700 kcal...

Jeg har valgt at dele min mad ud over mange måltider, specielt om formiddagen har jeg stor glæde af at kunne spise ofte, da jeg i det tidsrum føler meget sult.... mange små måltider får min krop til at tro den får meget mere at spise end hvis jeg i stedet fik 2 større måltider... Heldigvis har jeg så også et arbejde hvor jeg som regel kan tillade mig at spise når det passer mig..

Samtidig er jeg ik til kylling/ris diæter, det er simpelthen for tør og kedelig efter min smag :blush:

Indholdet i en kæmpe gryde kødret:

1600 g oksekød 5%

200 g skinetern

125 g kalkunbacon 3%

35 g speltpaste

1 dåse bønner

1 glas champingnon

1 glas knorr sauce

300 g grøntsager

Giver en fordeling på omkring (16, 4, 3)

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Host host... Får vi flere billeder at se fra weekenden eller er det lukket land?? :innocent:

Ja I får flere at se, i hver fald af dem der blev taget i OBBC og måske et par stykker mere fra stranden, men Norah har alle billederne, så vi må have tålmodighed til hun får tid, der er immervæk mange billeder der skal sorteres :blush:

Strandbillederne skal vi kigge igennem på søndag, så de bliver i hver fald ik postet før senere... !!

KnuZ Nita

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ja I får flere at se, i hver fald af dem der blev taget i OBBC og måske et par stykker mere fra stranden, men Norah har alle billederne, så vi må have tålmodighed til hun får tid, der er immervæk mange billeder der skal sorteres :blush:

Strandbillederne skal vi kigge igennem på søndag, så de bliver i hver fald ik postet før senere... !!

KnuZ Nita

Hej Ven...

Var også bare nysgerrig... Synes bare det er så fedt med de billeder... Rent professionelt synes jeg Norah gør et godt og fedt stykke arbejde - det billede er bare så fedt taget... De er en helt speciel flot stemning over det...

Er også selv begyndt at lege lidt med fotografering... Se her...

post-6578-1187169264_thumb.jpg post-6578-1187169257_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Var også bare nysgerrig... Synes bare det er så fedt med de billeder... Rent professionelt synes jeg Norah gør et godt og fedt stykke arbejde - det billede er bare så fedt taget... De er en helt speciel flot stemning over det...

Jeg kan kun give sig ret.. er også selv vild med den stemning der kom på billederne.. så selv om vi ik fik den flotte solopgang vi havde håbet, blev det alligevel et godt resultat...

Er også selv begyndt at lege lidt med fotografering... Se her...

post-6578-1187169264_thumb.jpg post-6578-1187169257_thumb.jpg

Jeg skal nok sende nogle billeder til dig over mailen når iv får overblik... Det er jo begrænset hvor mange der kan komme i loggen :blush:

Har fulgt med inde på din hjemmeside og det nogle rigtig gode billeder du har taget i weekenden :4thumbup:

KnuZ

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg kan kun give sig ret.. er også selv vild med den stemning der kom på billederne.. så selv om vi ik fik den flotte solopgang vi havde håbet, blev det alligevel et godt resultat...

Jeg skal nok sende nogle billeder til dig over mailen når iv får overblik... Det er jo begrænset hvor mange der kan komme i loggen :blush:

Har fulgt med inde på din hjemmeside og det nogle rigtig gode billeder du har taget i weekenden :4thumbup:

KnuZ

Tarrrkkk :blush: Jo de blev så glade det brudepar... :4thumbup:

Synes der er et uhyggeligt fedt lys også selvom I ikke fik solopgangen... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Samtidig er jeg ik til kylling/ris diæter, det er simpelthen for tør og kedelig efter min smag :blush:

SÅDAN... ...HØRT :smilerock:

35 g speltpaste

Skal der stå speltpasta? Hvis ikke hvad er det så? :blink::blush:

Knus Pia (Bambi)

P.s: Ang. billederne fra træningssalen så lagde jeg selvfølgelig aller først mærke til hvor godt du ser ud. :innocent: og først derefter begyndte jeg at savle over dit outfit. :tongue4::laugh: Hvor har du købt overdelene og hvilket mærke er det? :w00t:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Skal der stå speltpasta? Hvis ikke hvad er det så? :blink::blush:

Jeps, der skulle have stået speltpasta :tongue:

P.s: Ang. billederne fra træningssalen så lagde jeg selvfølgelig aller først mærke til hvor godt du ser ud. :innocent: og først derefter begyndte jeg at savle over dit outfit. :tongue4::laugh: Hvor har du købt overdelene og hvilket mærke er det? :w00t:

Tusind tak Pia :bigsmile:

Jeg er også selv vild med toppen, da den er god til bluser med åben ryg... De er fra mærket anniluce, et firma der har meget fedt fitnesstøj.. Normalt koster toppen vist 199 kr.. Dog fik jeg den grønne på tilbud til 50 kr.. kan ik huske hvad den lilla har kostet, måske 150 kr, da jeg fik rabat :cool:

Tror dog kun toppen er god hvis man har lidt barm :tongue: Den giver i hver fald ingen støtte :laugh:

Kram Nita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Trådkaprer lige, og forespørgslen er nok ikke lige hvad man havde forventet som det første spørgsmål fra en mandlig læser af tråden. :laugh:

Men alligevel:

Hvornår på døgnet? Ved hvad lukketid blev der skudt? Blænde? ISO? U know what I want, Norah... DETAILS! :shades:

For jeg synes billedet er godt. Kan godt lide dybdeskarpheden der tillader at krusningerne står skarpt, men ikke at hele havet er i fokus. Og så er du heldig at horisonten blander sig nærmest trinløst med himlen. Det giver en god effekt.

Skal nok kommentere på modellen på et tidspunkt. Men først når hun har købt et fjernsyn med scart-indgang! :tongue:

Skal nok lige tjekke det når jeg kommer hjem i aw'ten :smile:

Link to comment
Share on other sites

... forresten Nita!

Smider billeder på en DVD til dig så må du selv lige kigge det igennem, for har ikke tid til redigering i weekenden og må tage det lidt i etaper når jeg har tid i hverdagen :smile:

(har nemlig fået 2 hjemmesideopgaver som er lidt mere pressende :innocent: )

Link to comment
Share on other sites

he he ja hun er en lille tyv er hun.... FYYYY :laugh::laugh::laugh::laugh:

hun får smæk gør hun :bottom:

... og så får hun en lektie omkring dybdelinkning i stedet for det gejl hun har lavet her :tongue:

(... men også min forglemmelse IKKE at have postet det her!)

Edited by NORAH
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share