Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja det er dejlige smukke Pia (bambi1981) jeg sidder ved siden af, billedet blev taget til Loaded Cup 2007 :bigsmile:

KnuZ Nita

P.S. Er det ik snart på tide vi ser dig i OBBC igen :tongue:

:cool: Uanset om det er taget ved loaded Cup 2007 eller ej, så er det satme nogle ....... suk :wub: ......lækre

øjne bambi :tongue4::surrender: render rundt med.

Selv P.S. :newtongue: Jeg har ca 10 dages hvile indtil jeg begynder på ny

grundtræning..... så jeg holder lidt træningsferie, men godt at se du går hårdt til

den på den ene eller den anden måde. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

:blush: Nøøøøj sikke da et sødt kompliment, og så endda ikke i min egen log. :slut:

Mange tak Holsting. :flowers:

- Pia (Bambi)

:cool: Man skulle være et skarn, hvis man ikke var i stand til at give et

kompliment når lejligheden byder sig. Det er vel det, det handler om.

Og tak for blomster :wub:

Ja, undskyld Anita, at vi breder os på din se....... øh log. Som kompensation

for logspam må du få en :flowers: af mig.

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 20/8-07

Semikedelig dag på arbejde... !!

Morgentræning:

62 min PW fra kl. 4.50

10 min posering fra kl. 6.00

Eftermiddagstræning:

Jeg teamede op med mig selv til en omgang ben, læg og ryg... Norah og Christian var dog begge lige i nærheden :4thumbup: Jeg havde trætte ben og lav kaloriedag, så det var egentlig min mening at køre rolig bentræning med højrep, men der kom en djævel op i mig og det endte med halvtunge sæt udført med højrep :blink:

Leg extension: (opvarmning)

1 x 12 rep x 50 Ib

1 x 12 rep x 50 Ib

1 x 10 rep x 60 Ib

1 x 10 rep x 60 Ib

1 x 10 rep x 70 Ib

Supersættet med:

OH chins:

1 x 9 rep x mig (NY PR)

1 x 6 rep x mig

1 x 6 rep x mig

1 x 6 rep x mig

45 grader leg press:

1 x 15 rep x 136 kg

1 x 15 rep x 136 kg

1 x 15 rep x 166 kg

1 x 15 rep x 166 kg

1 x 15 rep x 191 kg

1 x 15 rep x 191 kg

1 x 15 rep x 216 kg

1 x 15 rep x 216 kg :gal:

Næsten samme vægt som sidste uge (236 kg), men som højrep og med 2 ekstra sæt.... Gal jeg var færdig bagefter :blink: Tror vist næsten det er rep PR over hele linien :bigsmile: Mellem sættende fik jeg øvet lidt posering..

1 bens leg extension:

1 x 10 rep x 25 Ib

1 x 10 rep x 25 Ib

1 x 12 rep x 20 Ib

1 x 12 rep x 20 Ib

1 x 15 rep x 15 Ib

1 x 15 rep x 15 Ib

De 2 første sæt blev kørt sammen med de første sæt leg press, indtil Norah kom og stoppede mig, jeg havde igen igen ik helt styr på vores program og trods hun har sagt det før, så har jeg ik fattet det :innocent: mig og min diæthjerne er glad for at Norah er en tålmodig pige :bigsmile:

Prone leg curl:

1 x 15 rep x 40 Ib

1 x 12 rep x 45 Ib

1 x 12 rep x 50 Ib

1 x 10 rep x 55 Ib

Læg i donkey:

1 x 10 rep x 90 kg

1 x 10 rep x 90 kg

1 x 10 rep x 90 kg

1 x 10 rep x 90 kg

1 x 10 rep x 90 kg

1 x 10 rep x 90 kg

1 x 10 rep x 90 kg

1 x 10 rep x 90 kg

1 x 10 rep x 90 kg

1 x 10 rep x 90 kg

Styrketræningstid: 1 time 30 min

Super træning.. Er selv meget stolt over at jeg endelig kan magte at køre højrep og så endda på de tunge sæt... Nu må vi se hvor lang tid jeg kan holde til det endnu, efter som depoterne ik bliver fyldt op i weekenderne, får det nok snart sin ende :dry:

Jeg fik øvet lidt posering med Norah, generelt ser det fint ud, bortset fra jeg havde fået tildelt mig selv en dårlig vane ved front posering, den er nu rettet og jeg holder lidt ekstra fokus på det i ugens løb, så den kommer til at sidde 100%.. !

Cardio:

20 min på ArcTraineren fra kl 17.50

Roligt tempo udstyret med en bog... maskinen beregnede forbrændingen till 232 kcal....

Aftentræning:

46 min PW fra kl. 19.30

Idag har jeg fået af vide at min VIP til VM i NY er gået i gennem, så det er nu også 100% aktuelt at jeg holder/fortsætter diæten efter DM og stiller op sammen med Norah og Maria d. 10 November :bigsmile: Nøj hvor jeg glæder mig.. det bliver en så fed oplevelse...

/Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Idag har jeg fået af vide at min VIP til VM i NY er gået i gennem, så det er nu også 100% aktuelt at jeg holder/fortsætter diæten efter DM og stiller op sammen med Norah og Maria d. 10 November :bigsmile: Nøj hvor jeg glæder mig.. det bliver en så fed oplevelse...

/Anita

Jep Jep, det bliver bare såååå fedt!!! :cheer:

Kan også afsløre at hotellet er blevet booket.... :shades:

Knus

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jep Jep, det bliver bare såååå fedt!!! :cheer:

Kan også afsløre at hotellet er blevet booket.... :shades:

Knus

M :elvis:

Nej det snyd... :sneaky2: Jeg vil sgu også til NY :laugh::laugh::laugh::laugh:

Nej spøg til side - alt for sejt med jer tre tøspigebørn... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jep Jep, det bliver bare såååå fedt!!! :cheer:

Kan også afsløre at hotellet er blevet booket.... :shades:

Knus

M :elvis:

Lyder fanme godt Maria :cheer:

Skal vi bo på et stort værelse eller er det flere små der er booket ?

Nej det snyd... :sneaky2: Jeg vil sgu også til NY :laugh::laugh::laugh::laugh:

Nej spøg til side - alt for sejt med jer tre tøspigebørn... :tongue:

Der er 12 uger endnu Iver - Hvis du er vaks kan du nå at kommer i form og tage med os :w00t:

Eller måske gøre dig som opvarmer :slut:

Link to comment
Share on other sites

Lyder fanme godt Maria :cheer:

Skal vi bo på et stort værelse eller er det flere små der er booket ?

Et stort, med to senge :pimp:

Der er 12 uger endnu Iver - Hvis du er vaks kan du nå at kommer i form og tage med os :w00t:

Eller måske gøre dig som opvarmer :slut:

:laugh: Ja, bare ud over stepperne med dig Iver :superman:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Der er 12 uger endnu Iver - Hvis du er vaks kan du nå at kommer i form og tage med os :w00t:

Eller måske gøre dig som opvarmer

I er nok sjove hva???? 12 uger og 20 kilo... Mmmmm det går sgu ikke - men måske har de tid på HCA privathospitalet??? Har hørt så meget om fedtsugninger... :laugh::laugh::laugh:

Jaaaa opvarmer for tre chicks.. YES sir... Håber ikke fruen læser det her... :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hey tøsen

Super fedt i skal til NY! Virkelig respekt :devil: Jeg har ik li fulgt så godt med i loggen... ja, generelt ik været meget på MOL men håber din udtømning gik godt, jeg sidder her og kører en masse væske i hovedet samtidig med jeg render på wc konstant - det kan du vel kun grine af når du li er færdig med det :laugh:

Glæder mig til vi ses til dm :wink:

Link to comment
Share on other sites

I er nok sjove hva???? 12 uger og 20 kilo... Mmmmm det går sgu ikke - men måske har de tid på HCA privathospitalet??? Har hørt så meget om fedtsugninger... :laugh::laugh::laugh:

Jaaaa opvarmer for tre chicks.. YES sir... Håber ikke fruen læser det her... :laugh::laugh::laugh:

:laugh::laugh: Iver pas på jeg sidder med tlf i hånden og ku nemt ringe hjem til damen :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hey tøsen

Super fedt i skal til NY! Virkelig respekt :devil: Jeg har ik li fulgt så godt med i loggen... ja, generelt ik været meget på MOL men håber din udtømning gik godt, jeg sidder her og kører en masse væske i hovedet samtidig med jeg render på wc konstant - det kan du vel kun grine af når du li er færdig med det :laugh:

Glæder mig til vi ses til dm :wink:

Hey Musse

Min udtømning gik godt, jeg blev dog ik så udtømt som jeg skal være til DM, men vi kørte også kun en mild en på mig.. !! Fik taget nogle gode billeder som kommer i loggen i løbet af ugen, dog er der postet en 3-4 stykker... !!

Held og lykke med udtømningen - og ja jeg kan sagtens huske hvordan det var... rendte frem og tilbage på arbejde hele dagen.. og var endda på wc 10 gange under den ene træning :laugh:

Sejt med PR i pullups :superman:

Ja det dælme cool :devil:

Men til gengæld os kun det eneste der bliver lavet PR's i her i slutningen af diæten :laugh:

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Jubiiiii - Glæder mig sådan. :wub::4jumpy::tongue4:

Hvor er du sød Pia :wub::wub:

Glæder mig så meget til efter NY, hvor jeg skal til Århus og træne, feste, spise og hygge med DIG :wub:

... og se din nye lejlighed :w00t:

P.s: Jeg skal se på Anniluce tøj i morgen. :w00t:

Du bliver så lækker i det tøj :tongue4:

Link to comment
Share on other sites

Ikke VIP søde ... men wildcard :wink:

... men hvem ved ... måske du vil blive behandlet som en very important person :superman:

Ang. lørdag ... tror jeg grabser mit videokamera med så kan du få lov at filme noget af min rygtræning - skal øve i at lave små film og trænger til lidt live aktion på min hjemmeside :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ikke VIP søde ... men wildcard :wink:

... men hvem ved ... måske du vil blive behandlet som en very important person :superman:

:tease:

Jeg har kun en ting at sige --> DIÆTHJERNE

Ang. lørdag ... tror jeg grabser mit videokamera med så kan du få lov at filme noget af min rygtræning - skal øve i at lave små film og trænger til lidt live aktion på min hjemmeside :tongue:

Det gør du bare, jeg vil hellere end gerne lege kameramand :hehe: men kun hvis jeg må sige frække ord til dig imens :banana3:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 21/8-07

Var det mig der havde energi i overskud i sidste uge :raisebrow: Skal love for Norah nye plan mod det virker... Da jeg vågnede i morges føltes det som en fredag så træt som jeg var.. og så er det kun tirsdag :sleepy: Den øgede mængde cardio, ingen spisedag og lavere kcal indtag sætter så småt sine spor på trætheden, oveni er mine ben hårdt ramt af træthed efter bentræning og øget cardio.. !!

Men heldigvis påvirker det ikke mine træningspas - endnu.. !

Morgentræning:

63 min PW fra kl. 4.55

10 min posering fra kl. 6.00

Eftermiddagstræning:

Teamede op med mig selv til en omgang bryst, skulder, biceps og læg.. !!

DB flad bænk:

1 x 12 rep x 2 @ 15 kg

1 x 10 rep x 2 @ 16 kg

1 x 10 rep x 2 @ 17 kg

1 x 10 rep x 2 @ 18 kg

1 x 8 rep x 2 @ 19 kg

Supersættet med:

DB lateral raise:

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

DB semi-flyes:

1 x 12 rep x 2 @ 12 kg

1 x 12 rep x 2 @ 12 kg

1 x 10 rep x 2 @ 13 kg

1 x 10 rep x 2 @ 13 kg

Supersættet med:

DB UH front raise:

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 8 rep x 2 @ 9 kg

1 x 8 rep x 2 @ 9 kg

Norah kunne informere mig om at min flyes, kun er en semiflyes... Men ligemeget med det, den rammer klart brystet, så jeg fortsætter med øvelsen, hvad det så end er for en øvelse eg laver :laugh:

DB skulder press:

1 x 10 rep x 2 @ 13 kg

1 x 10 rep x 2 @ 13 kg

1 x 8 rep x 2 @ 14 kg

1 x 7 rep x 2 @ 14 kg

Supersættet med:

DB incline curl:

1 x 12 rep x 2 @ 10 kg

1 x 10 rep x 2 @ 11 kg

1 x 10 rep x 2 @ 10 kg

1 x 10 rep x 2 @ 10 kg

Jeg kan normalt ik køre så tungt i skulder press, da jeg får roblemer med skulderen hvis jeg presser normalt, det er dog muligt at køre øvelsen hvis jeg vinkler armen lidt, trods det tager lidt af styrken.. Dog fungere det bare slet ik nu her hvor diæten tager af energien, så resten af diæten holder jeg mig til arnold press, som jeg ik har problemer med.. Samtidig fik jeg en rettelse på min biceps øvelse af Norah, og nu fungere det bare...

BB spider curl:

1 x 12 rep x stang

1 x 8 rep x stang + 10 kg

1 x 8 rep x stang + 10 kg

Jeg holdt en kort pause fra træningen, for at Norah lige kunne tjekke mine poseringer inden hun tog hjem.. !! Jeg havde allerede fået styr på rettelserne fra igår :4thumbup: og Norah kom med den dejligste kommentar - du er blev mere hakket siden igår, kan godt se væske er på vej ud af kroppen på dig :wub:

Siddende læg i david:

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 10 rep x 50 kg

Styrketræningstid: 1 time 40 min

19 min intervaltræning på ArcTrainer:

-- 2 min opvarmning

-- 15 min interval (12 intervaller @ 30 sek anaerob og 45 sek aerob)

-- 2 min nedkøling

Meget tunge og trætte ben der måtte kæmpe sig igennem intervalerne :dry: Endelig er jeg nået op på de 12 intervaller, somjeg bliver på resten af diæt perioden... !! Forbrændingen blev beregnet til 308 kcal og jeg svedte som en gris :tongue:

Aftentræning:

46 min PW fra kl. 19.50

Og nu er jeg helt brugt... klar til at gå på hoved i seng... det er 3. dag i træk hvor jeg falder om kuld kl 21 :blink:

Godnat til MOL

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Hvor er du sød Pia :wub::wub:

Glæder mig så meget til efter NY, hvor jeg skal til Århus og træne, feste, spise og hygge med DIG :wub:

... og se din nye lejlighed :w00t:

I lige måde :wub: Det bliver rigtig hyggeligt. :yahoo:

Du bliver så lækker i det tøj :tongue4:

Jeg skal nok fortælle i loggen hvad det er blevet til med tøjet i morgen. :tongue4:

Kram Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ahh.... det var Jacob... Jeg ku bare huske det var med J og tænkte derfor Jens eller Jan :laugh:

Han virkede til at være ganske flink :bigsmile:

:laugh::laugh::laugh: Yes sir - Jakob er vildt flink....

:superman: han spurgte lige til DM da han synes folk er totalt rippede i jernhulen.... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh::laugh: Yes sir - Jakob er vildt flink....

:superman: han spurgte lige til DM da han synes folk er totalt rippede i jernhulen.... :4thumbup:

Vi er jo også et par stykker der skal stille op, men vist ik mere end 4-5 så vidt jeg ved.. !!

men der er nu også mange der går rundt og har en ret ond form, trods de ik skal stille op... !!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share