BOGS


Bogs
 Share

Recommended Posts

Me bad? :blink: Nooo.. me = little angel :innocent::laugh:

Det er vist Linis' opgave at holde Polle kørende med kager og pølsehorn en masse :wink: Jeg vil selvfølgelig gøre mit bedste for at lave en separat tallerken til ham, når de kommer over til middag, og Linnéa og jeg skal spise vores diæt mad :wink: Vil nødigt have, at mine gæster sulter sig ihjel jo!

Tak Simon! :smile:

Ja det ved jeg godt men alle der til daglig er i nærheden af Polle skal hælde kcal'er i ham :devil:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg har forsøgt at overtale Poul til at masse-indkøbe Muscle Milk og simpelthen bulke alene på det - manden skal have kave kcal!!!

Stort tillykke med bacherlon Anna - godt gået. Og nu kommer du ind i en steady træningsrytme igen.

Husk dog, selvfølgelig, ikke at føle dig "afmagtet" af kiropraktorens analyse og råd.

Træn det du kan træne uden at det gør ondt - bliv stærkere i de ting der ikke gør ondt - forsøg på bedst vis at rehabbe det der gør ondt - og everything else er detaljer.. :smile:

UHT mælk fra Aldi med vores 90+ chokolade pulver og cashew butter er ellers en MEGET god parallell till muscle milk når man vil gaine :4mewantfood:

Så jeg må hellere løbe ned og købe butter til "killen". Har ikke fundet cashew i kbh endnu, dog... Har du en idé, Anna?? :innocent:

Link to comment
Share on other sites

He he ja, jeg fik også at vide, at jeg skal glæde mig til at blive gammel og dermed mere stiv i kroppen :laugh: Troede egentlig heller ikke selv, at jeg havde en så mobil rygsøjle :crazy:

Tja, man ved jo aldrig, det kunne meget vel være jeg blev bidt af BB :innocent: Især når man til dagligt render rundt i IK og indånder the BB! spirit :wink:

Thanx, splittet er inspireret af en sej og totalt talentfuld BB tøs :cool::wink:

:laugh:

Det var hvad en fys sagde til mig også, når jeg søgte om min skuldre - at det bliver bedre når jeg bliver gammel og stiv. Men uden tvivl at den tunge træning gjort mine hofte bedre. Jeg har altid været alt for mobil i de muskler som "strammer" ledbånden op kring hoften, men sumos har hjulpet på det :thumbup:

Det ville være super fedt hvis du også blev en BB tøs! :4flex: Til forskel fra mig, ville du nok dog være nød at arbejde meget med dine arme og ben, hvorimod din ryg sikkert ville eksplodere! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

UHT mælk fra Aldi med vores 90+ chokolade pulver og cashew butter er ellers en MEGET god parallell till muscle milk når man vil gaine :4mewantfood:

Så jeg må hellere løbe ned og købe butter til "killen". Har ikke fundet cashew i kbh endnu, dog... Har du en idé, Anna?? :innocent:

Nej, jeg har heller ikke kunne finde cashew butter nogen steder :unhappy: men skal nok sige til, hvis jeg formår at grave den frem :smile:

:laugh:

Det var hvad en fys sagde til mig også, når jeg søgte om min skuldre - at det bliver bedre når jeg bliver gammel og stiv. Men uden tvivl at den tunge træning gjort mine hofte bedre. Jeg har altid været alt for mobil i de muskler som "strammer" ledbånden op kring hoften, men sumos har hjulpet på det :thumbup:

Det ville være super fedt hvis du også blev en BB tøs! :4flex: Til forskel fra mig, ville du nok dog være nød at arbejde meget med dine arme og ben, hvorimod din ryg sikkert ville eksplodere! :w00t:

Ja, tanken er mig jo ikke såååå forfærdelig fjern :innocent: Især når jeg ikke kan træne efter max styrke pt :crybaby: Men du har ret - mine arme og især ben har svært ved at syne af så meget, når de er så lange... Hvornår var det du begyndte din bulk/bygge op fase igen? Så kunne det være vi kunne time det samtidigt for at få ekstra motivation :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Nej, jeg har heller ikke kunne finde cashew butter nogen steder :unhappy: men skal nok sige til, hvis jeg formår at grave den frem :smile:

Ja, tanken er mig jo ikke såååå forfærdelig fjern :innocent: Især når jeg ikke kan træne efter max styrke pt :crybaby: Men du har ret - mine arme og især ben har svært ved at syne af så meget, når de er så lange... Hvornår var det du begyndte din bulk/bygge op fase igen? Så kunne det være vi kunne time det samtidigt for at få ekstra motivation :w00t:

Jeg håber være i form til DC og/eller luciapokalen i midt december. Så ville jeg bulke igen fra januar, cirka. Det kunne måske passe ind i din diætplan også? Kunne være super fedt!

Cashew butter må man kunne finde et eller andet sted - nægter tro at man kan få noget på Fyn, som man ikke kan få i Kbh :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 28.08.07 - IK / Ryg + triceps

Opvarmning/skulderaktivering:

Band pull-downs

Push-ups op ad væggen (1 arms)

McKenzie push-ups

Ext. rotation + rotator cuff: 10*1,25

BB bent-over rows:

8*35

8*35

6*40

6*40

4*45

...let, godt at vide, jeg ikke er blevet helt slap i ryggen. Kørte meget kontrolleret dog istedet for at sætte flere kg på (selvom det var fristende :innocent:)

DB rows (1 arm): 4x6*16

Pull-downs (bredt): 3x8*35

supersettet med

Pull-downs (smalt): 8*35, 7*35, 6*35

+bagudbøjninger mellem sættene

...kunne mærke lænden, så droppede det sidste sæt

Skull-crushers: 3x8*15

Cable press-down: 12*5, 13*5, 15*5

Swiss-ball crunches: 3x15*BW

Link to comment
Share on other sites

Jeg håber være i form til DC og/eller luciapokalen i midt december. Så ville jeg bulke igen fra januar, cirka. Det kunne måske passe ind i din diætplan også? Kunne være super fedt!

Cashew butter må man kunne finde et eller andet sted - nægter tro at man kan få noget på Fyn, som man ikke kan få i Kbh :nonono:

Jeg sætter en eftersøgning i gang :wink:

Jeg har planer om at være på diæt til midt oktober og ende på en ca. 15%. Så må jeg lige se, hvor meget muskelmasse der reelt gemmer sig indenunder :wink: Hvis jeg ikke ser helt afpillet ud, kunne jeg jo godt køre den et par mdr. til på lavt blus, og så starte på noget opbygning sammen med dig i januar :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 29.08.07 - IK / Posterior chain + skulder

Teamede op med Rommel og SuneJ til en ordentlig omgang afbrænding af bagkæden :superman:

OH squat: 3x10*kosteskaft

Frivend: 5*20, 5*25, 5*30

...resulterede i skrabede skinneben og blåmærker på halsen - I'm BACK! :laugh: (sidstnævnte blev bekymret kommenteret af mine kollegaer, men jeg fik overbevist dem om, at det altså kun var vægtløftningens skyld hihi)

Rumænsk DL: 4x10*50

Goodmornings: 4x12*30

Lunges: 4x15 (per ben)*BW

Leg curls: 15*5, 3x12*5

...totaaaalt brændt af!!! :crazy:

Hele bentræningen blev fyret af på 45 min - med pauser på 30-60 sek. mellem alle sættene - the buuuuurn.... :devil:

Og så hyggede jeg mig lidt med noget skulder:

DB military press: 5x5*2x14 kg

Superset:

Front raises/laterals/bent-over raises: 2x12*2x1,25 kg

Face pulls: 3x12*10

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 30.08.07 - Well-Come / Bryst + biceps

30 min. cykling

Skulder warm-up:

1 arms push-ups (op ad væggen): 2x12

Rotator cuff: 1x12*2

Ext. rotation: 1x12*1

Face pulls: 1x15*"1"

Incline DB bænk:

8*2x10 kg

8*2x10 kg

6*2x12,5 kg

6*2x12,5 kg

4*2x15 kg

...mine triceps var i forvejen brændt af, og nu døde de - kørte stort set close grip for at skuldrene kunne klare det... :crazy:

Push-ups (på knæ): 10, 8

...kan godt mærke mine skuldre er ikke heeelt klar til den, skulle fokusere meget på at holde albuerne tæt ind til kroppen

Superset A (som blev supersettet med superset B):

High incline DB flies: 3x10*2x3 kg

Low incline DB flies: 3x10*2x3 kg

Flat DB flies: 3x10*2x3 kg

Superset B:

Preacher curl: 8*stangen+10 kg; 3x8*stangen+7,5 kg

Reverse curl: 4x12*stangen+2,5 kg

Om aftenen: 50 min cykling (Gentofte - Amager) - det var godt nok en hård tur grundet vanvittige DOMS i min bagkæde :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Jeg sætter en eftersøgning i gang :wink:

Jeg har planer om at være på diæt til midt oktober og ende på en ca. 15%. Så må jeg lige se, hvor meget muskelmasse der reelt gemmer sig indenunder :wink: Hvis jeg ikke ser helt afpillet ud, kunne jeg jo godt køre den et par mdr. til på lavt blus, og så starte på noget opbygning sammen med dig i januar :bigsmile:

Lyder som en god deal :wink:

Link to comment
Share on other sites

Fredag 31.08.07 - TSK / Basis + skulder (rehab)

en masse hoftestræk + følgende opvarmning:

OH squat: 3x10 m. kosteskaft

McKenzie: 2x12

Vendinger (fra hæng): 3x5*20

...av mine baglår :crazy: kunne SLET ikke strække dem ordentligt pga. fortsatte DOMS!

Front squat:

10*20

5x10*35

Amit pulls:

3x10*40

...kørte ikke helt optimalt, da mine bagkæde stadig var sååååå øm...

Så begyndte jeg at lave lidt BW lunges og split squats, men fik en vanvittig krampe i min højre fod, som blev ved i 10 min. :unhappy: så jeg kunne ikke færdiggøre min træning og heller ikke træne lørdag. Lænden blev også godt mærket af squats og amit pulls, selvom de var ret lette, så den næste uge vil jeg prøve at køre benpres, indtil lænden bliver bedre.

Og nu må jeg bøde for min fetich for høje hæle - der er dømt flade sko i hvert fald den næste uge (kan slet ikke løfte tæerne på min venstre fod, uden at det gør ondt) :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

Lørdagen stod på en tur til IKEA og derefter en hyggelig middag med Linis og Poul :bigsmile:

Så var det også tid til en ny fedt% måling (7 punkts m. tang), og hold op, hvor der er sket meget! :w00t:

På de sidste to uger er jeg gået fra 18,6% til 16,3% og min lean body mass er gået fra 54,4 til 55,2 (men nu er jeg også startet på kreatin igen, så det er højst sandsynligt væske). Vægten sagde 65,6 imorges... Det meste af fedtet er tabt på ryggen og underkroppen i denne omgang.

edit: har i alt tabt 7,7 kg siden Nordland i juni :blink:

Sååå... The Get Shredded Diet virker efter hensigten! :4thumbup: Har lige afsluttet 3. uge, og føler mig ikke specielt mærket af det - koncentrationen er i top (på arbejde i hvert fald :laugh:). De første to uger kørte jeg endda på et lidt højere kcal indtag, end anbefalet - men mest for at komme langsomt ind i det (ca. 1800-2000 kcal). Så havde jeg en 1½ spisedag (af totalt crappy mad, fordi jeg var til implementering af et arrangement på Fyn hele sidste weekend :dry:), og den sidste uge har stået på ca. 1500 kcal om dagen. Jeg føler mig ikke sulten og er ret frisk - men nu tager jeg også de forskrevne supplements - BCAA 4x dagligt, kreatin (4x3g), glutamin (kan mærke en kæmpe forskel!), PowerDrive (et hit efter træning!) og en bred palette af vitaminer/mineraler.

Er lidt spændt på den næste måneds tid - for det er gået hurtigere med fedttabet, end forventet. Ville oprindeligt kun ned til 16-15%, men nu det går så smertefrit, så fortsætter jeg i en måned endnu :smile:

Jeg var helt sikkert aldrig hoppet på en sådan diæt, hvis jeg fortsat legede styrkeløfter og skulle til Copenhagen Cup i december!!! Meeeen, nu min egen krop har sat en stopper for alle de tunge løft (SUK! :cry:), så kunne jeg lige så godt tilfredsstille min forfængelighed :wink:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Synes også det er en god idé, at bare lave det du synes er sjov, nu hvor du er "dårlig" i ryg og fødder. Så kan du lige så godt prøve ting du ellers ikke ville, så som at smide fedt via hårde diæter, f eks :wink:

Skal du ned på 12 procent, før du bulker igen?

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Synes også det er en god idé, at bare lave det du synes er sjov, nu hvor du er "dårlig" i ryg og fødder. Så kan du lige så godt prøve ting du ellers ikke ville, så som at smide fedt, f eks :wink:

Skal du ned på 12 procent, før du bulker igen?

Hehe, det er jo ikke utænkeligt :wink: Og ja, det er sjovt at have mulighed for at lege lidt med forskellige trænings-/kosttilgange nu, hvor jeg er handicappet :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share