Conscience - HSF Styrkeløft


Conscience
 Share

Recommended Posts

Udemærket gang træning idag. Nu er der kun een trøjetræning tilbage næste mandag, så skal der deloades i storstil :smile:

Lækker omgang i trøjen i dag. :4thumbup: Jeg var også i trøje i dag, og har ligeledes sidste gang i trøjen mandag. :4whip:

Udemærket omgang, trøjen sad fint og jeg kunne fint locke de 260 kg selvom den var tung. Jeg synes formen er lidt bedre end til VM, så det er positive takter.

Det lyder da godt. :bigsmile: Det bliver spændende, hvad det kan blive til til EM. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Næste træning bliver imorgen formiddag, hvor der skal dødløftes lidt, forhåbentligt er der nogle feriebørn i IK99 på den tid af døgnet?

Ja, Erik træner vist med de unge i morgen formiddag. Du kan høre om du kan være med på ungdom/junior-holdet nu hvor du har ferie :wink: Ellers kan du jo træne om eftermiddagen med os andre.

Link to comment
Share on other sites

Ja, Erik træner vist med de unge i morgen formiddag. Du kan høre om du kan være med på ungdom/junior-holdet nu hvor du har ferie :wink: Ellers kan du jo træne om eftermiddagen med os andre.

Nå ja, ok og nej tak. Bare jeg kan få en til at hive stropperne op på dødløftsdragten så er det ok. :laugh:

Imorgen eftermiddag ligger jeg på stranden og nyder den prægtige danske natur :4mewantfood:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Lækker omgang i trøjen i dag. :4thumbup: Jeg var også i trøje i dag, og har ligeledes sidste gang i trøjen mandag. :4whip:

Det lyder da godt. :bigsmile: Det bliver spændende, hvad det kan blive til til EM. :devil:

Txs Katrine :smile: EM skal nok blive spændende. Hvis alt klapper, mon så ikke der kunne blive til en lille PR :superman:

Link to comment
Share on other sites

IK99 - Ryg, lats & calf

Morgenafbrænding i hulen så jeg kunne komme på stranden.

Deadlift

5 x 60 kg

5 x 60 kg

3 x 110 kg

3 x 150 kg

3 x 200 kg

Metalsquatter good ol'

2 x 230 kg

2 x 245 kg

2 x 260 kg

Konventionel raw

3 x 200 kg

3 x 200 kg

Barbel Rows

5 x 60 kg

5 x 100 kg

5 x 140 kg

5 x 140 kg

5 x 140 kg

5 x 140 kg

5 x 140 kg

OH Chins

8

8

8

8

Walking lunges

1 tur - 40 kg

1 tur - 60 kg

1 tur - 60 kg

1 tur - 60 kg

Calf pres i hack squat

10 x 120 kg

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

Kokomælk + gainershake.

Fin morgentræning. Der var smæk på dødløften uden at det var all-out. Det var dog sidste gang at der var kilo på før EM i denne øvelse.

Og så hurtigt til stranden :cool:

Link to comment
Share on other sites

IK99 - DE Bench...

Efter en god eftermiddag på stranden tænkte jeg at jeg ville tage ned og træne lidt. Egentlig er der træningsfridag, men jeg valgte at tage den dynamiske bænk og lidt stablitets arbejde idag, så den ikke forstyrres af tung squat imorgen.

DE Bench

10 x 20 kg

5 x 20 kg + black bands

3 x 50 kg + black bands

3 x 80 kg + black bands

3 x 80 kg + black bands

3 x 80 kg + black bands

3 x 80 kg + black bands

3 x 80 kg + black bands

3 x 80 kg + black bands

3 x 80 kg + black bands

3 x 80 kg + black bands

Der var sku' tryk på. 20 kg lettere end jeg plejer og fokus på opspænd og eksplosion fra bryst.

Hyperextentions

10

10

10

Barbel Curls

8 x 20 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

I anledning af strandvejr :cool:

Rotator

10 x 5 kg

10 x 5 kg

10 x 5 kg

10 x 5 kg

Facepulls

10 x 30 kg

10 x 30 kg

10 x 30 kg

10 x 30 kg

Gainershake undervejs :4mewantfood:

Kort hurtig og let omgang idag. Imorgen står den på en sidste gang heavy ass squat og hams, er der nogen der er game om formiddagen?

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Det gør det nemlig. Pånær det "omkring" du har placeret i sætningen.

:laugh:

Så har han vel ikke lovet noget. Men jeg har hans kort, så han bliver jo nød til at komme, når han ved der er nogen i hulen.

SuneJ gav mig Jespers kort, da Jesper ville træne i eftermiddag, men han kom ikke alligevel :nonono:

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Så har han vel ikke lovet noget. Men jeg har hans kort, så han bliver jo nød til at komme, når han ved der er nogen i hulen.

SuneJ gav mig Jespers kort, da Jesper ville træne i eftermiddag, men han kom ikke alligevel :nonono:

Ahaaa

Jeg lukker kun op kl 10:00 :00, akademisk mødetid er ikke min stil :nonono:

Med hans kort har du overså overtaget nu. Du kunne tvinge ham til at lave mad på kolleget og andre ting :tongue:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Så har han vel ikke lovet noget. Men jeg har hans kort, så han bliver jo nød til at komme, når han ved der er nogen i hulen.

SuneJ gav mig Jespers kort, da Jesper ville træne i eftermiddag, men han kom ikke alligevel :nonono:

Han skulle aldrig have haft det skide kort... Og jeg ville have trænet, men så fandt jeg ud af at jeg skulle på fisketur i morgen i jylland så jeg kan helt sikkert ikke træne fredag og dermed udskød jeg det til lørdag. Og jeg kommer ALTID når jeg siger at jeg kommer... En aftale er en aftale :wink:

Ahaaa

Jeg lukker kun op kl 10:00 :00, akademisk mødetid er ikke min stil :nonono:

Med hans kort har du overså overtaget nu. Du kunne tvinge ham til at lave mad på kolleget og andre ting :tongue:

Jeg kan sagtens lave mad... det skulle da være det mindste, udover det kan jeg også nå ting på høje hylder eller ligge i fosterstilling på en sofa!

Og jeg kommer kl. 10 sharp i morgen.

Link to comment
Share on other sites

IK99 - Quads, hams & abs

Barsk morgentræning i hulen med Thorhauge, som kun kom 3 minutter for sent. Han fører nu stort over Bogs i at komme næsten til tiden.

Squat - Gillingham heavy week 4

5 x 20 kg

5 x 60 kg

5 x 100 kg

3 x 140 kg

3 x 170 kg

3 x 200 kg

3 x 200 kg

3 x 200 kg

3 x 200 kg

3 x 200 kg

Barsk omgang, men jeg kom igennem. Balancen er vigtig når der kommer kilo på, så nogle sæt var bedre end andre.

Walkouts + quarts

3 x 245 kg

3 x 285 kg

3 x 285 kg

3 x 285 kg

Alle sæt uden bælte, pænt nasty.

Leg extentions

10 x 30 kg

10 x 50 kg

10 x 50 kg

10 x 50 kg

10 x 50 kg

Lidt pump til quads

Goodmornings

5 x 20 kg

5 x 60 kg

5 x 100 kg

5 x 100 kg

5 x 100 kg

5 x 100 kg

5 x 100 kg

Crunches

25

25

25

1 liter mælk undervejs + gainerhake bagefter.

En god omgang ben med tryk på landingsstellet, nu drosler jeg ned på kilo'ene her også, så øvelse nummer 1 ikke forstyrres af den slags pjat.

Nu går turen til fælledparken hvor jeg vil nyde naturen og lave sovelyde...

Link to comment
Share on other sites

IK99 - Quads, hams & abs

Barsk morgentræning i hulen med Thorhauge, som kun kom 3 minutter for sent. Han fører nu stort over Bogs i at komme næsten til tiden.

Hov hov hov... Det må vi lave om på på mandag! :mad:

Hvad er kriterierne for at være bedst til at komme næsten til tiden i øvrigt? :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hov hov hov... Det må vi lave om på på mandag! :mad:

Hvad er kriterierne for at være bedst til at komme næsten til tiden i øvrigt? :innocent:

Jeg ved ikke lige om der er nogle kriterier, det var bare en kommentar. Er du nu vågen midt om natten igen Anna? :tongue:

Er der igrunden nogen der er frisk på barsk træning her til formiddag eller middag? Jeg skal afsted til bryllup og det er i nordjylland IGEN :crazy: Jeg tror jeg har været i nordjylland nær 10 gange i år. Hvorfor er det liiige at alt skal foregå derover :dry:

Link to comment
Share on other sites

I feel your pain! www.sterling.dk er en skattebasse i den slags situationer. Tjek ind i sidste øjeblik og hav dit grej som håndbaggage, så tager det ca. 25% af tiden ift. turen i bil.

Thx :smile:

Jeg ved det godt, jeg flyver næsten altid, denne gang er der dog pitstop i århus, så det bliver den lange vej.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share