DM 2009!


missLaw
 Share

Recommended Posts

I know , I know.....og manden har jo ret!!!! :dry: Men tror det hjalp at få svedt godt igennem , nu er jeg bare helt busted :unhappy: René har smittet mig med et eller andet! :sneaky2:

Hvordan går det med at træne 2 gange pr. dag? :smile:

Hehe, det viste sig være alt for ambitiøs en plan - det tænkte jeg næsten, men ville alligevel sætte målet op for at se om jeg ikke kunne tage mig sammen :bigsmile: Så det er bare blevet til det sedvanlige alligevel. :blush: Plus en forfærderlig masse med søvn - i går sov jeg næsten hele dagen væk, med resultatet mega hovedpine i dag :crazy: Men til gengæld er al form for ømhed jeg haft lidt halvt i kroppen de senste par uger helt væk :smile: Så nu kan jeg jo bare gå til den fra i morgen igen :wink:

Fedt at du er gået igang med løb! :w00t: Husk at spurter er the shizzle :cool: Og 100 gange sjovere end lunte... :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 642
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har i øvrigt fået tænkt igennem hvilket job jeg skal vælge...så jeg starter hos Ofir i april.

Glæder mig meget til det, dejligt miljø, og så har de træningscenter i kælderen :w00t:

Håber jeg har valgt det rigtige,men det føles sådan.... og så ryger der lige en lønforhøjelse med i puljen, super fedt!!!

Hvad er det nu Ofir er for noget?

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det nu Ofir er for noget?

Ofir er en jobportal, det ligger i Søborg, og under Ofir A/S er søndagsavisen, matchwork,boligportalen og forum.dk alt under samme tag. Sidstnævnte er der jeg skal være som Key Account Manager og skal sælge on-line kampagne og opbygge en kundeportefølje. det er et meget frit job, og glæder mig meget til at starte :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ofir er en jobportal, det ligger i Søborg, og under Ofir A/S er søndagsavisen, matchwork,boligportalen og forum.dk alt under samme tag. Sidstnævnte er der jeg skal være som Key Account Manager og skal sælge on-line kampagne og opbygge en kundeportefølje. det er et meget frit job, og glæder mig meget til at starte :w00t:

Uh, lyder avanceret - fedt at du glæder dig til at starte, jeg håber du bliver glad for det! :bigsmile:

Hvornår kommer der i øvrigt nye billeder?? :poking:

Link to comment
Share on other sites

Uh, lyder avanceret - fedt at du glæder dig til at starte, jeg håber du bliver glad for det! :bigsmile:

Hvornår kommer der i øvrigt nye billeder?? :poking:

he he... billeder kommer først når jeg rammer de 70 kg, så om 1,5 måneds tid...forhåbentlig :wink:

Apropos billeder....hvor bliver billederne af lamsebenene af?!?? :w00t:

Edited by missLaw
Link to comment
Share on other sites

he he... billeder kommer først når jeg rammer de 70 kg, så om 1,5 måneds tid...forhåbentlig :wink:

Apropos billeder....hvor bliver billederne af lamsebenene af?!?? :w00t:

*host host* :blush: De lamseben er jo i bloat mode nu igen... :innocent: Men måske skulle jeg passe på nu og få de billeder taget, fordi så vil der hurtigt kunne ses en forskel på det efterfølgende billede :wink:

Hvordan ser din diæt ud, om man kigger på den i stort? Går den i periodisering, eller klør man bare på i samme stil hele vejen? Spisedage? Makronutrientfordeling??

Link to comment
Share on other sites

Træning 22/3-08:

Stod alt for sent op, så besluttede at tage min morgenmad med i centret så jeg først kunne lave cardio og efter en times tid spise min morgenmad, vente lidt, og så gå igang med vægtene. Det viste sig at være ret dårligt tænkt,men fik da trænet dte igennem jeg skulle. Der blev indlagt en lille pause da jeg mødte en gammel kollega, som ikke var til at stoppe igen, super hyggeligt! :4thumbup:

PW 40 min med 3 spurter på de sidste 10 min.

20 min spurt på cykel

Skulderpres DB:

4x8 12 kg

Superman :superman: laterals:

1x15 3kg

1x10 4 kg

1x8 4 kg

1x6 4 kg

UDSOLGT!!!!

Front raises:

1x10 4 kg

2x8 5 kg

skulderpres i smith:

4x10 10 kg+ stang

lateral raises:

1x8 5 kg

2x8 6 kg

superset med

upright row:

3x8 15 kg

Hammercurl:

1x8 6 kg

1x8 7 kg

1x8 8 kg

Cable curl:

3x16 10 kg

BB curl EZ:

3x10 7,5 kg+ stang.

Og så var der helt udsolgt, der tog også 3 timer i centret :w00t:

Edited by missLaw
Link to comment
Share on other sites

*host host* :blush: De lamseben er jo i bloat mode nu igen... :innocent: Men måske skulle jeg passe på nu og få de billeder taget, fordi så vil der hurtigt kunne ses en forskel på det efterfølgende billede :wink:

Jamen det er da slet ikke en dårlig idé! Kunne være superfedt at se forskellen fra bloat til udvæsket på nuværende tidspunkt :4thumbup:

Hvordan ser din diæt ud, om man kigger på den i stort? Går den i periodisering, eller klør man bare på i samme stil hele vejen? Spisedage? Makronutrientfordeling??

Jamen min diæt ligger på 1700 kcal ca. Synes det føles som om jeg spiser konstant, og kunne sagtens klare mig med mindre, så det gør jeg engang imellem. :innocent:

Jeg ved ikke hvordan min vejleder har tænkt den skal se ud fremover, ved dog at hun passer på med at sætte kcal og carbs fordi hun ikke vil have jeg skal gå kold. Jeg har det jo lidt sådan:"Bring it on!!!!" :devil: Men så længe jeg ser resultater er jeg egentlig godt tilfreds :wink:

fordelingen hedder f.eks idag; p 45%,k 41%, f 14%. Så det ligger generelt deromkring. Jeg skærer dog af og til ned på kulhydraterne fordi jeg synes det er meget mad, så protein ligger som regel lidt højere.

Jeg har spisedag én gang om ugen ,med måde og nyyyyyder det!!!!!! Dagen efter spiser jeg kun grøntsager,lidt frugt, magertkød og drikker shakes.

Jeg skal til "check up" den 3 april, så må vi se hvad hun siger til det :wink:

Min følelse af det er at det går ok, jeg har det godt og føler ret stort overskud når jeg træner, både cardio og vægte. Det ville dog som sagt ikke gøre mig noget at komme længere ned i kcal, kan sagtens undvære frugt, salat og knækbrød osv :innocent:

Edited by missLaw
Link to comment
Share on other sites

Træning 23/3-08:

1 time og 15 min PW.

Det blev til en lyntræning idag , da jeg troede centret lukkede kl 17 og ikke 16.....så der var sveeeed på panden!!!

Squat i smith:

1x10 30 kg+stang

1x10 20 kg+stang

2x10 25 kg+stang

Leg press(high):

1x15 50 kg

1x10 60 kg

1x10 70 kg

Leg curl:

1x15 42,5 kg

2x10 42,5 kg

seated Goodmornings:

1x10 15 kg

2x15 20 kg

DB triceps ext:

1x15 6 kg

2x10 7 kg

Triceps rope ext:

3x10 15 kg

one arm cable:

3x10 5 kg

Godt syret til da der ikke var tid til mange pauser!!!! :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Træning 23/3-08:

Det blev til en lyntræning idag , da jeg troede centret lukkede kl 17 og ikke 16.....så der var sveeeed på panden!!!

:laugh: Har lavet nøjaktig det samme i dag.. pokker tage helligedage og korte trænings åbningstider :nonono:

Men man finder ud af HVOR effektiv man kan være når man SKAL :devil:

PS. Syntes det lyder til at din diæt går RIGTIG godt for tiden.. glæder mig rigtig meget til at høre om opdateringen d. 03 April.. :bigsmile:

Jeg har været en uartig tøs hele ugen (påske-ferie) :blush: Jeg hopper med på vogen og ser hvad vægten siger d. 03 April også :wink: Der burde væsken fra Påskegildet da være ude af kroppen :innocent:

Klem Nille

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Har lavet nøjaktig det samme i dag.. pokker tage helligedage og korte trænings åbningstider :nonono:

Men man finder ud af HVOR effektiv man kan være når man SKAL :devil:

Præcis!!! ER helt smadret nu, især mine trisser er RAMT!!!!!

PS. Syntes det lyder til at din diæt går RIGTIG godt for tiden.. glæder mig rigtig meget til at høre om opdateringen d. 03 April.. :bigsmile:

Jeg har været en uartig tøs hele ugen (påske-ferie) :blush: Jeg hopper med på vogen og ser hvad vægten siger d. 03 April også :wink: Der burde væsken fra Påskegildet da være ude af kroppen :innocent:

Klem Nille

Ja jeg er også spændt. :w00t:

Morgenvejningen sagde 74,4 kg, så det går den rigtige vej.

Jeg har heldigvis ikke været til nogen påskefrokoster, det betyder altså en del at der ikke er mange sociale sammenkomster hvor det bare gælder om at skovle ind og drikke , for det ville virkelig være svært for mig!!!! :4mewantfood:

Mit aktivitetsniveau cardio-mæssigt er i hvert fald røget i vejret, hvilket jeg sætter stor pris på! Såååå glad for at min vejleder ikke kom med store planer om timer på crosstraineren , for det havde dræbt min motivation fuldstændig. ER så glad for at jeg nyder mine PW, hvem skulle have troet det?!??! :cool:

Jeg er dog spændt på at se hvordan det kommer til at gå når jeg starter nyt job den 1 april....dog er der ingen undskyldninger, da der er træningscenter i kælderen :4thumbup:

Idag har jeg dog brugt det meste af dagen på at surmule over at jeg ikke må få noget chokolade :mad::blush:

Du må virkelig få bygget noget muskel på med al den træning, så selv om kosten ikke kører helt bliver det bare endnu federe at se hvor fin formen er når flæsket ryger! :wink:

Knus!!!

Link to comment
Share on other sites

Jamen det er da slet ikke en dårlig idé! Kunne være superfedt at se forskellen fra bloat til udvæsket på nuværende tidspunkt :4thumbup:

Jamen min diæt ligger på 1700 kcal ca. Synes det føles som om jeg spiser konstant, og kunne sagtens klare mig med mindre, så det gør jeg engang imellem. :innocent:

Jeg ved ikke hvordan min vejleder har tænkt den skal se ud fremover, ved dog at hun passer på med at sætte kcal og carbs fordi hun ikke vil have jeg skal gå kold. Jeg har det jo lidt sådan:"Bring it on!!!!" :devil: Men så længe jeg ser resultater er jeg egentlig godt tilfreds :wink:

fordelingen hedder f.eks idag; p 45%,k 41%, f 14%. Så det ligger generelt deromkring. Jeg skærer dog af og til ned på kulhydraterne fordi jeg synes det er meget mad, så protein ligger som regel lidt højere.

Jeg har spisedag én gang om ugen ,med måde og nyyyyyder det!!!!!! Dagen efter spiser jeg kun grøntsager,lidt frugt, magertkød og drikker shakes.

Jeg skal til "check up" den 3 april, så må vi se hvad hun siger til det :wink:

Min følelse af det er at det går ok, jeg har det godt og føler ret stort overskud når jeg træner, både cardio og vægte. Det ville dog som sagt ikke gøre mig noget at komme længere ned i kcal, kan sagtens undvære frugt, salat og knækbrød osv :innocent:

Nice, det er dejligt du synes det fungerer! Jeg er også tilfreds med diæter hvor jeg må spise meget kød - det holder jeg mig dejligt mæt på. :smile: Det er det eneste "dårlige" med Getting shredded - at jeg ikke kan spise så meget kød, da fedtet skal udgøre en stor del. Men begynder da blive vant til det.

Når Getting shredded er overstået, må jeg se hvad jeg finder på - kunne sagtens finde på at gå tilbage til Atkins igen, havde det super godt på den. Men måske kunne det være en idé at prøve lidt mere carbs og mindre fedt over en periode - bare tillade mere protein en på the Zone, som jo tydeligtvis var lort for mig.

Link to comment
Share on other sites

Nice, det er dejligt du synes det fungerer! Jeg er også tilfreds med diæter hvor jeg må spise meget kød - det holder jeg mig dejligt mæt på. :smile: Det er det eneste "dårlige" med Getting shredded - at jeg ikke kan spise så meget kød, da fedtet skal udgøre en stor del. Men begynder da blive vant til det.

Når Getting shredded er overstået, må jeg se hvad jeg finder på - kunne sagtens finde på at gå tilbage til Atkins igen, havde det super godt på den. Men måske kunne det være en idé at prøve lidt mere carbs og mindre fedt over en periode - bare tillade mere protein en på the Zone, som jo tydeligtvis var lort for mig.

Synes altså også at Atkins passede mig godt, ikke kød mæssigt,men var rigtig glad for fedtet :smile: Bare ærgerligt jeg lod carbs'ne få overtaget :blush:

Det ville bestemt ikke gøre mig noget at komme lidt længere ned i carbs snart, føler ikke jeg har brug for dem... i hvert fald ikke så mange, nok også derfor jeg ikke altid komme op på 1777kcal....

Getting shredded må også være overkommelig når du har så fine resultater på den :4thumbup: Glæder mig meget til at se hvor leeee' du er blevet! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Træning 24/3-08.

1 time og 20 min PW, hold da op hvor det bare blæste!!! Helt vanvittigt!!!! Var dog ikke ved at kollidere med nogen fugle idag :tongue:

Pulldown:

4x8 40 kg

CG pulldown:

3x8 40 kg

Straight arm pulldown:

3x10 17,5 kg

Rope pulldown:

3x10 35 kg

Skrå DB pres:

4x10 12 kg

DB Pullover:

2x10 14 kg

1x10 16 kg

Flys:

1x10 7 kg

2x10 8 kg

Siddende læg:

4x16 37,5 kg

Edited by missLaw
Link to comment
Share on other sites

1 time og 20 min PW, hold da op hvor det bare blæste!!! Helt vanvittigt!!!! Var dog ikke ved at kollidere med nogen fugle idag :tongue:

Blæste :blink: det har ellers været vindstille på fyns land idag :tongue:

Men det var godt, du ikke fik fugle eller klatter i hovdet :wink: det havde nok ikke, været så behageligt igen... jeg skal heldigvis ikke frygte fugle der, hvor jeg går, men til gengæld skal jeg vist lære at holde bedre øje med biler :innocent:

Det virker til, at det går godt med dig på den nye diæt... Godt at se :smile: Og det er virkeligt dejligt, når man har sine spisedage, med måde self, dem ville jeg nødig være foruden :blush:

Du må have god PW-vind :hippy:

Rikke

Link to comment
Share on other sites

Blæste :blink: det har ellers været vindstille på fyns land idag :tongue:

Men det var godt, du ikke fik fugle eller klatter i hovdet :wink: det havde nok ikke, været så behageligt igen... jeg skal heldigvis ikke frygte fugle der, hvor jeg går, men til gengæld skal jeg vist lære at holde bedre øje med biler :innocent:

Det virker til, at det går godt med dig på den nye diæt... Godt at se :smile: Og det er virkeligt dejligt, når man har sine spisedage, med måde self, dem ville jeg nødig være foruden :blush:

Du må have god PW-vind :hippy:

Rikke

Kan rent faktisk være et problem når der er mange måger, der er altså ret ligeglade med hvor de lander eller hvor klatterne rammer :crazy:

Ja diæten går ok, kan mærke der sker noget, dog mest at fedtet ligesom rykker sig rundt :wink:

Link to comment
Share on other sites

Træning 25/3-08:

Behind neck press smith:

4x10 15 kg + stang

:superman:laterals:

2x10 4 kg

2x8 4 kg

Side laterals:

1x6 4 kg

2x6 5 kg

front laterals:

1x8 5 kg

3x8 6 kg

rear laterals:

4x12 4 kg

DB curl:

1x8 8 kg

2x8 9 kg

1x8 10 kg

Preacher curl:

2x10 7,5 + stang

1x10 10 kg+ stang

Cabel curl med reb:

1x12 7,5 kg

2x12 10 kg

25 min cardio

Link to comment
Share on other sites

Træning 24/3-08.

1 time og 20 min PW, hold da op hvor det bare blæste!!! Helt vanvittigt!!!! Var dog ikke ved at kollidere med nogen fugle idag :tongue:

Tænkte på om du har overvejet et pulsur med kcal tæller osv.

Måske det ville gi et lille kick til din PW, for at se hvor du ligger henne og yder nok hver gang.. :bigsmile: En tanke jeg selv går og leger lidt for tiden..

Link to comment
Share on other sites

Tænkte på om du har overvejet et pulsur med kcal tæller osv.

Måske det ville gi et lille kick til din PW, for at se hvor du ligger henne og yder nok hver gang.. :bigsmile: En tanke jeg selv går og leger lidt for tiden..

Sjovt du siger det, for det har jeg faktisk. :smile: Jeg har et ur liggende , så burde faktisk bruge det imorgen... hvis jeg kan finde ud af om det virker :crazy:

Engang imellem synes jeg nemlig det kan være svært at finde ud af hvor "jævnt" tempo jeg holder.

Link to comment
Share on other sites

Træning 27/3-08:

1 time og 20 min PW

Bredstående squat:

2x10 30 kg+stang

2x10 40 kg+stang

Bulgarian splitsquats:

3x12 10 kg+stang

Leg curl:

1x10 37,5 kg

3x10 40 kg

1x10 35 kg

Bottom up's:

3x12 BW

Pushdown:

4x10 17,5 kg

Fransk pres:

1x10 12,5 kg+stang

3x8 12,5 kg+stang

rope triceps ext:

3x12 17,5 kg

25 min cardio på cykel

Link to comment
Share on other sites

Så sagde morgenvægten 74,0 kg!!!!! Det var skønt, var ved at miste modet lidt. Dog så jeg gerne at der var røget noget mere. Skal have vendt kosten med min vejleder....

Idag er spisedag, den er nøje til rettelagt :4eat:

Idag er der ingen PW, men træning og cardio senere :superman:

Edited by missLaw
Link to comment
Share on other sites

Mere træning 28/3-08:

Pulldown til nakke:

4x10 35 kg

Seated row:

1x8 27,5 kg

2x8 30 kg

Yates rows:

3x8 35 kg

Pullover m stang:

3x8 15 kg

Incline flys:

1x8 9 kg

3x8 10 kg

Skrå pres:

3x8 30 kg

Bænkpres:

4x6 30 kg +stang

Siddende læg:

1x10 42,5 k´g

1x8 40 kg

1x6 40 kg

1x10 37,5 kg

Cardio 30 min.

Spisedagen har indtil videre stået på franskbrød med nutella, en hjertekage, og senere hjemmelavet pizza, kager og i biffen og se "Horton hears a who" !!!! Glæder mig!!!!

Edited by missLaw
Link to comment
Share on other sites

Træning 29/3-08:

Gigantiske mad-tømmermænd idag!!!!!!

Fik dog slæbt mig op i centret til 45 min cardio.

35 min PW/løbe intervaller, det gik stærkt , og var HÅRDT!!!

10 min cykling.

Det bliver træningsfri dag idag istedet for imorgen.

"Horton hears a who" kan i øvrigt varmt anbefales!!! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Træning 29/3-08:

Gigantiske mad-tømmermænd idag!!!!!!

Fik dog slæbt mig op i centret til 45 min cardio.

35 min PW/løbe intervaller, det gik stærkt , og var HÅRDT!!!

10 min cykling.

Det bliver træningsfri dag idag istedet for imorgen.

"Horton hears a who" kan i øvrigt varmt anbefales!!! :4thumbup:

Aldrig hørt om den film - hvad handler den om?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share