Essensen - BB @ 2009!


essensen
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvis det er den slags aktiviteter du foretager dig med dine piger, tror jeg nærmere du hænger ud med de forkerte :nissetunge:

Træning mandag:

Fullbody

Trænede solo i dag, da makkeren først skulle træne ret sent - jeg kunne dog ligeså godt have ventet, da jeg var en krig om at blive færdig med træningen. Jeg fik ikke supersættet alle øvelser, og lidt for meget snak var vist grunden. Vi endte faktisk med at blive færdig på samme tid, på trods af jeg kom 30 min før ham :bigsmile: Druk og knap så god kost i weekenden gjorde vægten kun sagde 67,4kg i morges, og det er vist ikke kun væskeudsving, da den har været dernede omkring siden fredag ! Derfor jeg har nu besluttet der skal 5kg på rammen, - det er jo hurtigt lige at cutte af igen.

Chins:

12

12

12

10

-Så dukkede Christianspoer op, og skulle front squatte - og så kunne jeg ligeså godt joine, selvom jeg havde planlagt at køre den lidt senere i programmet.

Front Squat:

9 @ 40kg

10 @ 60kg

9 @ 70kg

1½ @ 65kg - stod ikke langt nok fra racket, så slog den ene side af stangen ind i det, fik overbalance og smed stangen... på den igen:

10 @ 65kg

10 @ 65kg

benchpress:

10 @ 50kg

9 @ 70kg

10 @ 80kg

10 @ 80kg

10 @ 80kg

10 @ 80kg

- kørte nogenlunde i dag.

SS:

Seated cable rows:

9 @ 50kg

3 x 10 @ 80kg

Db rows:

10 @ 36kg

4 x 10 @ 45,5kg

SS:

Db flys:

10 @ 18kg

10 @ 20,5kg

10 @ 23kg

10 @ 20,5kg

8 @ 20,5kg

Abs

5 sæt

SS:

Standing calf raise:

5 sæt

Robe extentions:

10 @ 20kg

4 x 10 @ 25kg

cable curls:

10 @ 18

4 x 10 @ hele stakken + to plader

SS:

Db lateral raise:

10 @ 10kg

3 x 10 @ 11

--------------------------------------------------------------------------------------------

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag:

Jeg sympati-droppede dødløften til dagens træning, da makkeren havde for mange doms i hamstrings og nedre ryg til at køre den - vi tager den i morgen i stedet. Dagens træning blev derfor rimelig kørt, og gennemført uden de store problemer... det er faktisk vildt så meget overskud man har når der ikke bliver kørt tunge compound-øvelser! Til gengæld blev der kørt hårdt på i dag i chin ups - skulle gerne resultere i solide doms i vingerne i morgen.

Fullbody

Warmup

Chin ups:

10

9 @ +10kg

9 @ +10kg

8 @ +10kg

10 @ +5kg

12

- ret god omgang. Makkeren ownede mig så totalt her ved at reppe 10'ere med +30kg :blink:

High incline BB press:

10 @ 50kg

2 x 10 @ 62,5kg

10 @ 60kg

- har stadig ret meget Doms i pecs, så det var lidt underligt at bænke.

SS:

One arm seated rows

10 @ 30

4 x 10 @ 35kg

SS

Db press:

9 @ 20,5

4 x 10 @ 25kg

Db incline curls:

10 @ 13,5kg

3 x 10 @ 16kg

10 @ 13,5kg

SS:

Cg bænk

10 @ 50kg

2 x 10 @ 70kg

2 x 10 @ 65kg

- non-lockout på de fleste reps.

Standing scarecrows:

10 @ 3plader

4 x 10 @ 4plader

SS:

Standing calf raise:

5 sæt -highrep

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Rigtig fin form Essensen! :nissegrin:

Hvordan ser det ud med ryggen massemæssigt? Jeg kan huske, at det har været en af dine 'svagere' sider :xmas:

Thanks Rasmus. ... ja, du husker rigtigt, og jeg har stadig problemer med at få den til at matche fronten, men jeg synes den er blevet bedre. Ham jeg træner med for tiden tæsker sin ryg en del, og det er vist meget godt for mig.

Link to comment
Share on other sites

Kan se du træner i Power studio - ligger du tilfældigvis inde med åbningstiderne i julen?

Mvh.

Asker

Ja, jeg skrev dem faktisk ned her i lørdags - de er som følger:

D. 23: 10 - 14

D. 24: lukket

D. 25: lukket

D. 31. 10-14

D.1: lukket

Hvilket minder mig om jeg skal have fundet et sted at træne der har åbent efter kl. 16 den 31, hvis jeg kan....men det sker nok ikke! ?

Du træner måske også i powerstudio?

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag:

Eftersom vi sprang dødløft over igår, besluttede vi at lave den i dag i stedet, så det blev til en kort omgang dødløft og abs til dagens træning.

Dødløft:

8 @ 60kg

8 @ 90kg

3 @ 120kg

3 @ 120kg

5 @ 110kg

5 @ 110kg

5 @ 110kg

6 @ 100kg

3 @ 100kg

- alle sæt med stop. Vi fokuserede på fart - så når farten gik af stoppede vi med sættet.

Herefter lidt leg med cleans og powercleans - den teknik er altså virkelig svær at lære.

Abs:

6 sæt

-------------------------------------------------------------------

Jeg har haft lidt maveonde hele dagen, og er ikke helt på toppen - kunne godt være noget begyndende sygdom, så ved ikke helt om jeg træner i morgen. Ser lige hvordan jeg har det i morgen når jeg vågner...

Jeg har btw allerede doms i min erector :blink:

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag d:

Fullbody

Late night solo-disko. Kom sent ud af døren, så træningen foregik i et ret tomt center. Dog var der to indvandrere der begge er ved at være lidt oppe i årene, som jeg har omtalt i loggen for nyligt - to pindarme der træner med submaksimale vægte for 25 reps. Min makker og jeg har anslået dem til at være guidos - eller nok nærmere wannabe guidos. Boss-guidoen (ham med de ultra klæbende t-shirts) havde så besluttet de skulle lave seated barbell shoulderpress med omkring 15kg - men de kunne selvfølgelig ikke bruge en bænk med ryglæn, så de valgte at bruge hinanden som rygstøtte - ryg mod ryg og gav hinanden instruktioner i hvor incline det skulle være :blink::laugh: Udover påfund som dette, tæller den ene guido alle 25 reps højt på egyptisk, eller lignende sprog - det er hamrende irriterende.

Jeg var i øvrigt ikke helt på toppen, har haft noget virus i maven de sidste par dage, så jeg har ikke haft den store appetit, hvilket er meget usædvanligt for mig, men har sørget for at smide det jeg skulle indenbords. Dog har jeg haft en del ondt i maven, og det generede hele dagen i går, og kunne også mærkes til træning. Det er heldigvis ikke brudt ud i sygdom og lader til at være på retur nu (nu håber jeg ikke jeg jinxer mig selv).

Chin ups:

10

8

8

- kunne godt mærke de weighted chins fra i onsdags i lats.

Db incline press:

9 @ 25kg

8 @ 34kg

8 @ 34kg

2 x 10 @ 29,5kg

SS:

Lying Barbell rows:

10 @ 30kg

8 @ 50kg

9 @ 40kg

8 @ 40kg

9 @ 40kg

+stang. Brugte den her øvelse for at skåne lænden lidt.

Decline db press:

8 @ 32kg

8 @ 36kg

8 @ 36kg - den var meget tæt på at faile, da sidste rep blev skudt meget dårligt fra bunden.

8 @ 34kg

SS:

close grip pulldown:

9 @ 50kg+plade

8 @ 80kg+plade

8 @ 80kg+plade

2 x 8 @ 70kg+plade

Military press:

8 @ 40kg

8 @ 50kg - de var ikke videre pæne!

8 @ 47,5kg

8 @ 47,5kg

8 @ 42,5kg

SS:

Cable rear delt rows:

8 @ 20kg

2 x 8 @ 30kg

8 @ 20kg+plade

Læg:

5 sæt

Barbell curls:

8 @ 30kg

8 @ 40kg

8 @ 50kg

8 @ 50kg

8 @ 45kg

SS:

Dips:

12

8 @ +10kg

10 @ +15kg

- Ville lige prøve den igen, men synes mest bare den rev i pec-vedhæftningerne.

+ 2 sæt pushdowns.

Seated lateral raise:

9 @ 10kg

3 x 8 @ 12kg

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg tror, jeg vil tage hen og smede den nu - en gang quads og hammies står på menuen.

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag:

For en gangs skyld en ben-træning hvor jeg ikke havde tømmermænd eller absolout ingen søvn havde fået. Mødte Christianspoer der ligeledes skulle smede den før al det kommende julemad. Selve træningen var ok - ikke den vilde power i benene, de virkede lidt døde, og knæet brokkede sig en smule, men det gik som sædvanligt i sig selv efter en 4-5 sæt squat. Havde god tid i dag, så gad ikke supersætte øvelserne, men tog det bare stille og roligt. Min makker dukkede op senere til en gang hurtig tømmermænds-træning, as usual.

Det var i øvrigt et kæmpe skur der trænede i centeret i dag - høj og mindst ligeså bred. Jeg var sikker på han var BB'er - men fandt så ud af efter træningen, at han er en norsk stærkmand og kun er 22år :blink: WTF - en genetisk freak altså. Han barbell rowede nok en 160-180stykker for 8-10 easy reps, mens jeg squattede.

Squat:

9 @ 60kg

8 @ 80kg

8 @ 90kg

5 @ 100kg

8 @ 90kg

8 @ 90kg

8 @ 90kg

8 @ 60kg - med pause i bunden på hver rep.

-Tror dybden var rimelig god i dag.

Stiff legged deadlift:

10 @ 50kg

8 @ 80kg

8 @ 90kg

8 @ 90kg

8 @ 90kg

10 @ 80kg

Leg extentions:

10 @ 7plader

11 @ 13

10 @ 13

10 @ 13

10 @ 13

Leg curls:

8 @ 15kg

8 @ 25kg

8 @ 25kg

8 @ 25kg

Front squat:

8 @ 60kg

Abs:

6 sæt

Shrugs:

6 sæt - forskellige variationer.

----------------------------------------------------------------------------------

Det er blevet til ganske meget træning i denne uge - så holder en velfortjent hviledag i morgen, hvor jeg tager hjem til Kalundborg og holder jul med mine forældre. Da træningscenteret i Klb ligger i en offentlig hal, ved jeg de har lukket, så jeg smeder den med al sandsynlighed onsdag og fredag i min storebrors skur, hvor jeg har en bænk, barbell + dumbbells liggende.

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Late night solo-disko. Kom sent ud af døren, så træningen foregik i et ret tomt center. Dog var der to indvandrere der begge er ved at være lidt oppe i årene, som jeg har omtalt i loggen for nyligt - to pindarme der træner med submaksimale vægte for 25 reps. Min makker og jeg har anslået dem til at være guidos - eller nok nærmere wannabe guidos. Boss-guidoen (ham med de ultra klæbende t-shirts) havde så besluttet de skulle lave seated barbell shoulderpress med omkring 15kg - men de kunne selvfølgelig ikke bruge en bænk med ryglæn, så de valgte at bruge hinanden som rygstøtte - ryg mod ryg og gav hinanden instruktioner i hvor incline det skulle være :blink::laugh: Udover påfund som dette, tæller den ene guido alle 25 reps højt på egyptisk, eller lignende sprog - det er hamrende irriterende.

Hahaha! :nissegrin: Det er så godt beskrevet. Jeg har lagt mærke til, at der er en del af de store drenge dernede, der gør grin med dem og deres måde at tælle på/lyde på når de også er der. Det er god underholdning.

Det var i øvrigt et kæmpe skur der trænede i centeret i dag - høj og mindst ligeså bred. Jeg var sikker på han var BB'er - men fandt så ud af efter træningen, at han er en norsk stærkmand og kun er 22år :blink: WTF - en genetisk freak altså. Han barbell rowede nok en 160-180stykker for 8-10 easy reps, mens jeg squattede.

Ordentlig kleppert må man sige. Jeg opfangede så ikke at han var nordmand. Vanvittigt han kun er 22!

Link to comment
Share on other sites

Hahaha! :nissegrin: Det er så godt beskrevet. Jeg har lagt mærke til, at der er en del af de store drenge dernede, der gør grin med dem og deres måde at tælle på/lyde på når de også er der. Det er god underholdning.

Ordentlig kleppert må man sige. Jeg opfangede så ikke at han var nordmand. Vanvittigt han kun er 22!

Ja, men han/de er sgu også grinagtige - og det værste er jo netop at ham pindarmen i de klæbende t-shirts selv tror han er et skur :laugh:

Jeg (og måske også little mr. big) træner i kollegiekælderen ved 16-tiden den 31. Du er most welcome!

Fedt - Det var jo en mulighed :smile: Hvor ligger kollegiekælderen?

Jeg fik kørt med 36'erne i incline DB benchpres idag. Kørte ok. 10, 11, 11 og 11 reps. Den sidste var godt nok ret ustabil og måtte presse den op i flere ryk, men op kom den. Så skulle bare have et los i røven. Tak :nissecool:

God jul :rudolph:

Det er jo rigtig godt taget i betragtning af du har lavet selvsamme øvelse dagen før ! Jeg skal nok give dig nogle flere los i røven fremover så :nissetunge:

---------------------------------------

I morgen smeder jeg den som aldrig før i min storebrors skur - altså under den forudsætning jeg kan finde nøglen til det!

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Træning mandag den 24/12:

Fullbody

En gang juletræning alene i min brors skur hvor jeg har lidt udstyr stående. Det blev ganske alene, da alle mine gamle venner herfra efterhånden alle sammen er holdt op med at træne. Jeg har et gammelt anlæg stående i skuret, men havde slevfølgelig glemt cd'er, så fandt en eller anden dårlig techno-cd i min brors lejlighed, jeg måtte stille mig tilfreds med. Det blev faktisk en ganske fornuftig træning, omstændighederne taget i betragtning - og jeg sluttede af med stil: curlende i bar overkrop med høj techno-musik :laugh:

Kan ikke helt huske hvad hændvægtene vejer, så de fleste kg i db øvelser er angivet lidt under hvad der nok er.

Chins:

10

10

10

10

SS:

benchpress:

10 @ 50kg

8 @ 70kg

8 @ 80kg

8 @ 80kg

8 @ 80kg

2 x 8 @ 75kg

-Ikke de vilde kg, men jeg er fortrøstningsfuld, jeg bænker altid mindre på den bænk.

Yates rows:

10 @ 50kg

10 @ 80kg

8 @ 90kg

8 @ 90kg

Db rows:

8 @ 35kg

8 @ 52kg

8 @ 52kg

8 @ 52kg

6 @ 52kg

SS:

Db incline flys:

10 @ 20kg

10 @ 25kg

9 @ 25kg

9 @ 25kg

10 @ 22kg

Close grip fransk pres:

8 @ 20kg

5 x 8 @ 25kg

+stang

seated cable curls:

8 @ 16kg

8 @ 18kg

8 @ 18kg

9 @ 18kg

8 @ 18kg

Db lateral raise:

5 sæt

SS:

Abs

3 sæt

--------------------------------------------------------------------------------------------

Fint fint ... og så var det hjem og skovle julemad indenbords!

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Rektorparken 1

- sydlige Vesterbro, ved Enghave st. :devil:

Thanks... skal lige have tjekket ud med transport osv. Jeg har desværre en formodning om det vil tage mig lidt tid at kommer dertil fra nordvest, hvilket ikke stemmer så godt overens med aftenens planer...men kigger lige på det!

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag:

En sen træning, da motivationen ikke var på sit højeste grundet sløvsind som følge af druktur. Men jeg kom da afsted til et mennesketomt Powerstudio - og fik trænet. Jeg kunne godt mærke at jeg ikke har spist så godt den sidste uge - godt nok har jeg fået julemad osv, men kosten har bare ikke været særlig god eller sammenhængende ud over det. Vejede mig lige i dag, den 27, og vægten er smuttet ned på 67,5kg. Resten af denne uge og starten af næste bliver lidt hektisk pga. en opgave og drukturer - men efter der skal der virkelig tages seriøst fat i træningen + kost igen og smides noget muskelmasse på kroppen.

Fullbody

Warmup

Chin ups:

10

2 @ +15kg - og så røg bæltet af mig. På den igen:

6 @ +15kg

6 @ +15kg

8 @ +10kg

10

-Udmærket runde. De +15kg er muligvis PR. Kunne være sweet at lave 5 @ +20kg. Det må være målet.

High incline BB press:

9 @ 50kg

8 @ 65

6 @ 70

6 @ 70

8 @ 65

SS:

pulldowns

10 @ 40kg

6 @ 90kg

6 @ 90kg

6 @ 90kg

8 @ 80kg

Front Squat:

10 @ 40kg

7 @ 70kg

7 @ 70kg

6 @ 70kg

8 @ 60kg

8 @ 60kg

-Den kørte virkelig elendigt i dag - har ellers gået godt de sidste par gange. Ingen følelse med teknikken.

Db shoulderpress:

9 @ 20,5kg

6 @ 27kg

6 @ 27kg

8 @ 25kgkg

6 @ 25kg

SS:

Standing scarecrows:

9 @ 4plader

8 @ 4

9 @ 5

9 @ 5

8 @ 5

Cable curls:

8 @ 18

8 @ 20+to plader

8 @ 20+to plader

9 @ 20+to plader

8 @ 20+to plader

SS:

Robe extentions

8 @ 20kg

8 @ 25kg

8 @ 25kg

9 @ 25kg

9 @ 25kg

10 @ 20kg

SS:

Abs:

6 sæt

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Og så løb jeg tør for tid - ville ellers gerne have haft tæsket læggen lidt.

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Træning fredag d:

Fullbody

Smedede den solo i dag, med den sædvanlige disko-fredag, dog ikke helt så disko som almindeligvis, da jeg dødløftede. Har sovet ret uregelmæssigt de sidste dage, så trætheden hang i kroppen i dag, og det kunne godt mærkes lidt til træningen. Motivationen er heller ikke helt på det højeste for tiden, så jeg burde nok snart snuppe en deload og skifte program.

Morgenvægt: 67.6kg

Chin ups:

10

10

9

8

8

SS:

Db incline press:

10 @ 25kg

8 @ 32kg

6 @ 36kg

6 @ 36kg

10 @ 32kg

-Ok, I guess.

Dødløft:

9 @ 60kg

8 @ 90kg

5 @ 120kg

5 @ 120kg

4 @ 120kg

Alle med stop. Ikke den store lyst til dødløft i dag.

Decline db press:

8 @ 32kgkg

7 @ 38,5kg

6 @ 38,5kg - sidste rep kom dårligt op og var ret presset.

10 @ 34kg

- Fint nok ... har øget jævnt i presseøvelserne de sidste par uger.

SS:

close grip pulldown:

8 @ 50kg

6 @ 90kg

6 @ 90kg

8 @ 80kg

Military press:

8 @ 40kg

6 @ 50kg

6 @ 50kg

8 @ 45kg

8 @ 45kg

- My shoulders sucks.

SS:

Machine rear delt rows:

5 sæt

-Eksperimenterede med en ny øvelse. Fungerede ok i nogle af sættene.

Læg:

5 sæt - Dropsæt

Barbell curls:

9 @ 30kg

8 @ 52,5kg

7 @ 52,5kg

7 @ 50kg

8 @ 45kg

-Fin styrke i guns i dag.

SS:

triceps pushdown:

10 @ 25kg

8 @ 35kg

7 @ 45kg

6 @ 45kg

8 @ 40kg

Seated lateral raise:

8 @ 10kg

7 @ 13,5kg + 8 @ 11kg + 8 @ 10kg + 8 @ 9kg-

- Burrrrn.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Havde lidt travlt til sidst da jeg stod skulle nå en aftale bagefter - noget familie fra København kom med nogle af mine julegaver jeg ikke kunne slæbe med i toget. Fik blandt andet min wokpande og blender, hvilket betød jeg i den anledning selvfølgelig lavede en protshake efter træning i blenderen, og wok-ret med masser af grøntsager til aftensmad :

post-3217-1198879432_thumb.jpg

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag:

Efter lidt forskellige gøremål (hvor jeg dog hader at vaske tøj), kom jeg afsted til træning. Quads stod på menuen og jeg fik da også givet dem en del tæsk. Hørte en del af infected Mushrooms nye album, Vicious Delicious, igennem - det er faktisk super fedt og tilmed ret god træningsmusik :smile:

Squat:

10 @ 60kg

8 @ 80kg

6 @ 90kg

5 @ 100kg

5 @ 100kg

5 @ 100kg

8 @ 90kg

6 @ 90kg

Goodmornings:

10 @ 50kg

8 @ 65kg

8 @ 65kg

8 @ 65kg

9 @ 65kg

SS:

Leg extentions:

17 @ 8plader

15 @ 8

15 @ 8

15 @ 8

20 @ 8

- fokus på stil. Mega burn.

Leg curls:

10 @ 25kg

10 @ 25kg

10 @ 25kg

10 @ 20kg

10 @ 20kg

SS:

Abs:

5 sæt

seated calf raise:

5 sæt.

+ et lille sæt benpres

----------------------------------------------------------------------------------

Lige efter træning downede jeg en shake bestående af whey, maltodextrin, druesukker og kreatin.

1 time efter lavede jeg følgende shake i blenderen: ca. 280ml skummetmælk, 2 spiseskeer fromage frais, 1 scoop whey (banan), 7 frosne bær, 2 isterninger og en hel banan.

Den lægger en ret god bund :bigsmile: Jeg burde egentlig lave en ret presserende opgave i medieanalyse der har snarlig deadline... men jeg er blevet inviteret på druk, så jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre (eller - jeg ved godt hvad jeg burde gøre...men sådan er det jo ofte).

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

PAAAARTY TIME BIIIATCH!!!

:alright:

:tongue: Det blev faktisk bare til en rigtig hyggelig tur på en bar på nørrebro :smile:

Så snup dig dog en durum og lidt andet snask på vej hjem fra byen idag, Doctor Dancefloor.

Pinligt at have gainet 0,0kg efter endt diæt. Så det slut med at være efter mig og min ringe kropsvægt...

Forskellen er jeg snildt kan gaine 10kg hvis jeg ønsker det - og det kan du ikke dr.I-cant-eat! Men jeg har ikke ønsket det da jeg, som jeg også har skrevet før, har det langt bedre i min nuværende fedtprocent. Når det er sagt så vil jeg gerne være mere massiv, og planen er derfor nu at smide små 5 kg på i løbet af de næste par måneder.

At jeg ikke har gainet noget skal nok tilskrives mit zigzag approach jeg har kørt den sidste 1½ måned, hvor jeg har været i overskud på træningsdage, og i underskud eller vedligeholdelsesniveau på ikke-træningsdage. Det sjove er jeg faktisk har reduceret min fedtprocent yderligere siden jeg stoppede med at cutte, men har bevaret massen - måske endda smidt en lille smule på mine puny ben og ryg, så det approach kan anbefales hvis man ønsker at holde en lean form gennem længere tid :smile:

---------------------------------------------------------------

I morgen bliver en særdeles travl dag.. jeg regner med at stå forholdsvis tidligt op for at træne fra kl. 10 til ca. 11.40 - tage hjem og downe en shake, tage på arbejde fra kl. 12 til 16, tage hjem og gøre mig klar for så at tage til fest hos en af mine venner i Vanløse. Om tidsplanen klapper, skal jeg ikke kunne sige - den har en tendens til ikke at gøre det, men jeg håber det lykkes. Jeg sidder i øvrigt og kæmper med en opgave der har deadline den 2. januar. Det er lidt af en stemningsdræber, da jeg ikke bliver færdig med den i dag, og derfor kommer til at sidde den 1. januar og lave resten :dry: Men det kan jeg jo kun takke mig selv for!

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Træning mandag:

Som sædvanlig klappede min tidsplan på ingen måde! Jeg skulle have været oppe ca. kl. 9, for at stå omklædt i centeret kl. 10 - men jeg havde glemt at sætte mit vækkeur, og det var rent held at jeg pludelig vågnede op 9.50! Derefter kastede jeg morgenmad ned og skyndte mig hen i centeret, stadig halvsovende, og gik igang med at smede den. Som følge af tidsforskubbelsen fik jeg ret travlt, og måtte cutte mave og læg af træningen (sjovt det er altid er det der ryger under tidspres). Efter træning og et hurtigt bad, skyndte jeg mig hjem, lavede en kæmpe shake i blenderen, kastede den i svælget, og så videre afsted til arbejde hvor jeg mødte 1. min over tid. Alt i alt en ganske god indsats, synes jeg :superman:

Hilste i øvrigt lige hurtigt på Nissen, men jeg havde møgtravlt på det tidspunkt, så smuttede umiddelbart efter han kom.

Chins:

10

10

10

SS:

Front squat:

10 @ 40kg

8 @ 60kg

6 @ 75kg

5 @ 75kg

7 @ 70kg

- bah!

benchpress:

10 @ 50kg

8 @ 70kg

6 @ 80kg

5 @ 90kg

5 @ 90kg

5 @ 90kg

8 @ 80kg

SS:

Seated rows:

10 @ 50kg

6 @ 90kg

7 @ 90kg

8 @ 80kg

8 @ 80kg

Db rows:

8 @ 36kg

7 @ 53kg

7 @ 53kg

6 @ 53kg

8 @ 38,5kg

SS:

Db incline flys:

10 @ 18kg

10 @ 25kg

10 @ 25kg

10 @ 20,5kg

10 @ 20,5kg

Robe extensions:

9 @ 20kg

6 @ 25kg+plader

7 @ 25kg+plade

8 @ 25kg

8 @ 25kg

cable curls:

8 @ 18

3 x 10 @ 20+2plader

9 @ 20+2 plader

Db lateral raise:

10 @ 10kg

8 @ 13,5kg

8 @ 13,5kg

8 @ 11kg

8 @ 11kg

--------------------------------------------------------------------------------------------

Nedtur med opgaven, men rigtig godt nytår Mr. Smallest-waist-award-2007! :smile:

2008 må stå i lean-mass gains' tegn :4mewantfood:

Ja, den opgave går jeg i krig med nu - wish me luck! Og tak :smile: Ja - nu skal der gaines!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share