Essensen - BB @ 2009!


essensen
 Share

Recommended Posts

Kom lige i tanke om følgende hvad angår din småirritation i albuerne.

Et tykt greb fjerner rigtig meget stress omkring albueleddet og fordeler det mere jævnt ud. Det er helt sindssygt så meget stress det fjerner og hvor meget mere man rammer sine triceps eller biceps og forarme på denne måde. Du behøver ikke en fatbar, du kan bare købe fat gripz på elitefts. Hold dig fra Tyler Grips. Tro mig, dine albuer vil takke dig og du vil opleve vilde gains i arm styrke og størrelse. Jeg har været, der så ved hvad jeg taler om.

Har hørt følgende anologi, som egentlig rammer temmelig plet.

Forestil dig at blive trådt over hånden af en kvinde i høje hæle. Dette vil selvfølgelig gøre ekstremt ondt da alt vægten samles på et meget lille sted. Forestil dig nu en almindelig sko. Samme vægt men trykket er nu fordelt og smerten er derfor slet ikke så udtalt. Same deal med en fatbar versus en almindelig bar.

Nu har Essensen et pænt sygt greb, så tror ikke ligefrem, han behøver træne det yderligere!! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Grebsstyrke er da ikke særligt relevant i presse øvelser? Fordelen skulle være at fjerne stress fra albuerne, sådan som jeg forstår det.

Intern joke efter Mortens epic grebsstyrke til træning i dag! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jep, det er korrekt forstået, Christian. Forvent dog et ledt pump i dine forarme ved high rep bænkpres. :devil:

De ku godt bruge mere masse, så det lyder sweet :smile: Googler dem lige! Sorry for trådkapring Morten

Edit: for interesserede http://www.flexcart.com/members/elitefts/d...14&pid=3181

De skal i indkøbkurven! :smile:

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share