En stærk maskinrytter


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

Hva' hulen er idéen i kun at køre med maskiner!?
Nej nej baardi, du ta'r jo helt fejl, han kører da barbell preacher curls :lol: :ugone2far: ......

Han må åbenbart syntes at de er vildt fedt/lettere at læsse en masse kilo på i maskinerne og handicap-stativet, for derefter rigtigt at give den gas til failure efterfulgt af en røvfuld forced reps.... Man kan jo kun undre sig over hvorfor han er en maskin-rytter, og ikke vælger at køre med frie vægte istedet.(i det mindste bare i nogle af øvelserne) :confused3: :smashtard:

wuss
Det ved jeg ikke, men det kan jo være at han føler sig mere sikker i maskinerne (har jeg ikke hørt det andensteds før :baaa: )

Nogle burde bitchslappe ham væk fra maskinparken og ud i det virkelige liv.

Gad vide om han så dødløfter i et smithstativ, eller de også har en maskine der kan klare det.... :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg funderede over om hans spotter ved hans leg-extensions ville kunne holde al den vægt hvis han gik kold  :huh:

Vandpyt > Jeg har indtryk af, at ideèn med at han står der og skubber er, at ellers ville vognen køre skrævt eller køre på.... :unsure::unsure:

Men NEJ, hvordan skulle han kunne holde den vogn ?!! :lol: Og så med walkman på... han er en 'wanna-be' spotter :lol:

Link to comment
Share on other sites

For døvlen, det var godt en lækker røv hende sørøveren har...

Hvis der er nogen tøser der læser med derude, der syntes det mest af alt minder om et spejlbillede - så send lige en pm :bblush: :) :rolleyes: :D :lol:

Tjah jeg kender en… Men det min kone og hende holder jeg godt fast i! ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share