Jonas Andersen's log


omeg@
 Share

Recommended Posts

  • Replies 443
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning onsdag d. 14/3 2007:

Løb:

6 km. - (65-75 %), meget fokus på løbeteknik/løbeøkonomi.

Klatring:

2 t. klatring i Skælskør. Uddannelse i føring + tre forsøg, på mit crux - kom ud over i tredie forsøg.

2 x 8 Pullups, som afslutning.

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag d. 15/3 2007:

Løb:

1,5 km. - Opvarmning.

2 x 1,5 km. - 90 %, 4.55 min. (tung pga. sen aftensmad)

0,5 km. - Afjog.

Styrketræning:

3 x 5 Chinups

3 x 5 Hanging leg raise

2 x 10 Skrå dumbbell press

2 x Ankeløvelse

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag d. 20/3 2007:

Løb:

8 km. - Rest. tempo, men med 4 kg. oppakning.

MTB:

25 km. - Niveau 3/4.

Styrketræning:

2 x 8 Chinups

2 x 8 Pullups

2 x 8 Haning leg raise

5 min. på vippebræt.

Edited by omeg@
Link to comment
Share on other sites

Buenos noches amigo,

Dejligt at se en ny log fra dig - jeg vil selvfølgelig følge med!

Håber du har det godt :)

Jamen halløj :smile:

Du skal være så velkommen! Jeg har det fint tak... Prøver at få det hele til at hænge sammen! :laugh:

Hvad med dig?

Link to comment
Share on other sites

Jamen halløj :smile:

Du skal være så velkommen! Jeg har det fint tak... Prøver at få det hele til at hænge sammen! :laugh:

Hvad med dig?

Det går rigtig godt. Skal i gang med en masse sjove ting og projekter her til sommer, så det glæder jeg mig utrolig meget til :)

Link to comment
Share on other sites

Faldskærmskursus, svæveflyvning (hvis pengene rækker til det) og så er jeg og nogle drenge gået i gang med et nyt community for parkour-udøvere :)

Hvad med dig - har du planlagt noget godt i sommeren?

Det lyder godt! :4thumbup:

Peter og jeg går lidt med en plan om at bestige Mt. Blanc, men det strækker sig ind i august, og der skal jeg starte i militæret, så nu må vi se.. :smile:

Ellers skal jeg til Island, på en mini ekspedition, hvor vi kører rundt i en Land Rover bus, langs hele sysiden, med stik op i landet.

Udover det havde jeg tænk at jeg også skulle ud og springe lidt mere med faldskærm, og evt. tage et paraglider kursus.

Link to comment
Share on other sites

Det lyder godt! :4thumbup:

Peter og jeg går lidt med en plan om at bestige Mt. Blanc, men det strækker sig ind i august, og der skal jeg starte i militæret, så nu må vi se.. :smile:

Ellers skal jeg til Island, på en mini ekspedition, hvor vi kører rundt i en Land Rover bus, langs hele sysiden, med stik op i landet.

Udover det havde jeg tænk at jeg også skulle ud og springe lidt mere med faldskærm, og evt. tage et paraglider kursus.

Lyder godt med Blanc - går selv med samme ide omkring Blanc eller K2, da jeg kender nogle ældre herrer, med flere år på bagen. Men det koster jo igen en del :)

Er du så blevet optaget til JGK? Og hvad med AFF - er du begyndt på det? :)

Link to comment
Share on other sites

Haha, håber du joker med K2! :laugh:

Nej, jeg har ikke søgt endnu. Jeg har søgt direkte på Sergentskole, så hvis jeg kommer ind, har jeg minimum to år før jeg kan søge/komme ind. Nej desværre, jeg har kun sprunget en gang, og jeg ved ikke rigtigt hvor mange penge jeg vil bruge på det, hvis jeg nu alligevel søger JGK. :smile:

Skal du have AFF? Hvad koster det der hvor du vil tage det?

Link to comment
Share on other sites

Haha, håber du joker med K2! :laugh:

Nej, jeg har ikke søgt endnu. Jeg har søgt direkte på Sergentskole, så hvis jeg kommer ind, har jeg minimum to år før jeg kan søge/komme ind. Nej desværre, jeg har kun sprunget en gang, og jeg ved ikke rigtigt hvor mange penge jeg vil bruge på det, hvis jeg nu alligevel søger JGK. :smile:

Skal du have AFF? Hvad koster det der hvor du vil tage det?

Nej, det er ikke en joke - men det bliver nok først om et par år.

Priserne på AFF hos Faldskærmsklubben.dk er følgende:

De første 3 "levels" koster hvert 1.100,-

De næste 4 "levels" koster hvert 800,-

De sidste 3 "levels" koster hvert 300,-

I alt: 6,6K

Prisen på solo-springet kostede mig 1.950,- og bliver d. 22/4 :)

Link to comment
Share on other sites

Nej, det er ikke en joke - men det bliver nok først om et par år.

Hmm, du vil bestige verdens næsthøjeste (+ meget tekniske) bjerg om et par år..... Så skal du altså til at lave noget SERIØS march og styrketræning, samt komme ud og bestige nogle bjerge i en h******* fart :bigsmile:

Hmmm, tror jeg poster min 6,6 K et andet sted :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hmm, du vil bestige verdens næsthøjeste (+ meget tekniske) bjerg om et par år..... Så skal du altså til at lave noget SERIØS march og styrketræning, samt komme ud og bestige nogle bjerge i en h******* fart :bigsmile:

Hmmm, tror jeg poster min 6,6 K et andet sted :smile:

Ja, der skal helt klart et meget intensivt og planlagt program til - men man kan jo også, hvad man vil! ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share