Jonas Andersen's log


omeg@
 Share

Recommended Posts

  • Replies 443
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jo tak :smile:

Jeg bliver stærkere og hurtigere for hver dag der går! :devil:

Jeg går også igang med let styrketræning i morgen samtidig med jeg løber 3-4 gange om ugen og får snart nogle af hærens gamel M58, NÅr jeg får dem bliver der fyret op for noget seriøst march/orienterings march træning... :4thumbup: :superman:

Link to comment
Share on other sites

Jeg går også igang med let styrketræning i morgen samtidig med jeg løber 3-4 gange om ugen og får snart nogle af hærens gamel M58, NÅr jeg får dem bliver der fyret op for noget seriøst march/orienterings march træning... :4thumbup: :superman:

Lyder godt! Skal du så ikke have dig en log? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Champ

Heckmann begynder snart med noget intervalløb om lørdagen. Det giver super lige at få pulsen op i det røde felt engang imellem. Håber du er frisk på at følges når det starter.

Uhhh, perfekt.. Jeg er frisk!

Det eneste jeg mangler mht. min loebetraening, lige nu, er et ordentligt interval traeningspas! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag d. 31/3 2007:

Løb:

8,25 km. - Niveau 2 og 3.

Styrketræning:

3 x 8 Hanging leg raise

3 x 8 Lateral raise

3 x 10 Chinups

3 x 25 Rygbøjninger

3 x 20 Armbøjninger

5 min. på vippebræt.

Edited by omeg@
Link to comment
Share on other sites

Hey Jonas

Husker jeg galt eller døjede du på et tidspunkt med en ond omgang skinnebensbetændelse?

I så fald hvordan kom du af med den (jeg går ud fra at du kom af med den, din træning taget i betragtning), endte det med at du fik indsprøjtet binyrebarkhormon? virkede det?

Jeg har efterhånden holdt en hel del pauser og har på flere måder forsøgt at slippe af med lortet, men det er sørme noget standhaftigt stads og har snart fulgt mig i halvandet år hvor det ikke har været væk for good.

Et godt råd?

Link to comment
Share on other sites

Hey Jonas

Husker jeg galt eller døjede du på et tidspunkt med en ond omgang skinnebensbetændelse?

I så fald hvordan kom du af med den (jeg går ud fra at du kom af med den, din træning taget i betragtning), endte det med at du fik indsprøjtet binyrebarkhormon? virkede det?

Jeg har efterhånden holdt en hel del pauser og har på flere måder forsøgt at slippe af med lortet, men det er sørme noget standhaftigt stads og har snart fulgt mig i halvandet år hvor det ikke har været væk for good.

Et godt råd?

Lyder lidt langt ude, men jeg fandt mig nogle lette vinterstøvler(blanding mellem sko og støvle), med skaft lige over anklen.. Dem løber jeg med hver 2. gang, specielt hvis jeg skal løbe på asfalt, og efter jeg begyndte på det, har jeg ikke mærket noget til det.. heller ikke, hvis det har naget et par dage før..

Ellers bruger jeg alm. løbesko, hvis jeg skal løbe en tur i skoven, og der mærker jeg heller intet.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share