Stats


Pumba
 Share

Recommended Posts

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Alder 21

Højde 1.78

vægt ca. 84 kg

Trænet i 2½ år nu.....startede på 63 kg

Jeg tager normalt ca 6 x100 kg i bænk

Jeg har ikke kørt dødløft og squat i et stykke tid da jeg har problemer med min lænd, men jeg kørte vist 6 x 130 i dødløft og 4 x 110 i squat. I skulderpress tager jeg 20 kg en 6-8 gange.

I sommers vejede jeg 78 kg rimelig rippet, men er ved at bulke lige nu.

Og jeg træner BB som i nok kan regne ud.

Link to comment
Share on other sites

uha, jamen jeg er jo nok en af de små herinde, men ok:

trænet i 3 år

21år gammel

179 høj

vejer 68Kg iøjeblikket

ifølge xax`s exel ark, bf på 6.5% (tro det eller ej, men jeg bulker faktisk)

Skulderpræs (stang) 6 løft med 45Kg (inkl. stang)

Bænk 5x110kg

dødløft og squat er jeg lige begyndt på indenfor en måned, så......men ok, dødløft 70kg og squat 80kg...

Link to comment
Share on other sites

26      år

182    cm

124,6 kg (var lige på vægten)

Squat max? træner med 5x150 kg

Dødløft max? 8x150 kg

Mi-press 8x90 kg

bænk ligger med 5x145 overvejer at smide mere på!

Kører næsten altid 5 set.

Da jeg træner hjemme og kun har lidt over 150 kg at smide på stangen, kender jeg ikke mine max løft i squat og dødløft!

Link to comment
Share on other sites

Og her kommer så motion-online's svageste makker!

Alder: 21 år

Højde: 172 cm

Vægt: 89 kg

Fedtprocent: Alt for høj! Over 20% ifølge mit regneark

Squat: 70 kg (estimeret for 1½ måned siden)

Bænk: 65 kg

Dødløft: 70 kg (med god teknik!)

Har trænet i snart 1 år(med kun de 2 sidste måneder har jeg trænet seriøst nok - dvs. med squat og dødløft).

De resterende måneder har jeg spildt, typisk med for mange curls/maskiner/forced reps og alt for lidt af de gode øvelser, herunder basisøvelser.

Startede med at træne BB. For 4-5 uger siden begyndte jeg at fokusere på styrke. For 2 uger siden konverterede jeg så helhjertet til styrkeløft.

Det eneste jeg fortrød, var ikke at konvertere til styrkeløft noget før... :angel:

Link to comment
Share on other sites

Hmm nej Xax den titel har jeg.

Til Lomax hvor meget vejer du når du er ripped?

lidt stats på mig.

182cm. 74kg.

Bryst 109cm, arme 36cm.. Trist.

Dødløft

66kg 4 sæt i alt 37reps.

3 sæt Bænk med 62kg 6 reps.

61 kg i 7 reps og 60 kg 8 reps.

Jeg har trænet rigtig længe, dvs noget i nærheden af 5 år. Dog har jeg kun trænet, tungt, seriøst, og korrekt i et år. Har kun haft et fornuftigt program i 5 måneder.

Jeg træner hjemme og har næsten altid gjort det. jeg har ikke mere end 66 kedelige kg, derfor løfter jeg ikke mere end det. Kan løfte en del mere i dødløft, bænkpres mangler jeg virkelig en god spotter, og et ordenligt stativ.

jeg har ikke squat stativ derfor udfører jeg dumbel squat med 26kg håndvægte. Kedeligt.

Dem laver jeg 3 sæt med 10 reps, til lidt under paralel med............

Sørgeligt.

Men det gode er så at jeg har en lav fedt procent, så er det er pænt. Det er da altid noget

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan da også smide lidt stats på bordet.

Højde: 195 cm

Vægt: 130 kg

Alder: 28 år

Har trænet i ca. 8 år. De første 5 år en blanding af almindelig styrketræning og bodybuilding. De sidste 3 år har jeg trænet seriøs styrkeløft. Det har virkeligt ændret mit syn på effektiv træning. Da jeg stoppede med at kører bodybuilding programmer kunne jeg kun bænke 110 kg og jeg havde aldrig squattet før. Jeg havde kørt lidt dødløft, men det var også alt.

Min max vægte i de 3 styrkeløft er:

Squat:  235 kg til godkendt dybde (har dog lavet en partial squat til lidt over parralel med 250 kg)

Bænkpres:  170 kg med pause på brystet

Dødløft:  270 kg

Har også lidt løst og fast i andre øvelser:

Military presses:  100 kg

Push presses (military presses med et lille afsæt fra benene):  130 kg

Partial dødløft fra 5 cm under knæet:  330 kg

Benpres:  900 kg

Cable rows:  125 kg x 35 reps

Incline bænkpres (alm. touch & go):  160 kg

Close grip bænkpres:  155 kg

Har aldrig rørt noget stærkere end kreatin og proteinpulver.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

>Lomax< har du nogensinde været på AS?

Ellers er det da en kanon vægt du holder dig. Plus at du er temmelig stærk.

Jeg selv har altid været stærk, min størrelse taget i betragtning.

Pga. en alvorlig skade, har er jeg dog ikke i nærheden af mine tidligere max. mine bedste resultater var dog mens jeg trænede i USA med nogle af line-backerne fra Florida States fodboldhold(de ved sgu hvad hård træning er!!!).

Dengang var min max. dødløft 160 kg.

Max squat var: 215 kg.

Bænkpres var: 110 kg.

Det var med en kropsvægt på 80 kg. og en fedtprocent på 8-9  %. Jeg var 19 år dengang.

Dengang fik jeg at vide(af en personlig træner) at jeg havde nogle af de stærkeste ben han nogensinde havde set, hvis man så på min alder og størrelse.

Så jeg har altid haft nemt ved at "klaske" lidt flere kilo på vægtstangen.  :)

Link to comment
Share on other sites

Det er jo til at få mindreværdskomplekser over det her... Men anyway i skal da have noget at le af... ;)

185 høj

77 kg

En fedtprocent på 15,5%

netop fyldt 18 år

Jeg har trænet i 2 år men kun seriøst i 1!

Aner ikke hvad mine arme etc. måler og har da heller ikke modet til at måle dem, så det må i undvære...

Jeg ved ikke hvad mine max ligger på, men jeg kan da skrive hvad jeg træner med pt.

Squat 50 kg 3 X 8 reps

Dødløft 50 kg 3 X 8 reps

Bænkpres 45 kg 3 X 8 reps

Men på et eller andet tidspunkt skal jeg nok komme til at ligne min avatar! :biggrin2:

(Redigeret af Lagoon ved 7:31 pm på Nov. 15, 2001)

Link to comment
Share on other sites

hey Lagoon.

der er ikke noget at grine af. Vi skal jo alle starte et sted. Det vigtigste for dig er at du har opdaget dette forum. Det vil højst sandsynligt spare dig for et par år af spildt arbejde, som nogle af os andre har måttet igennem :(

klø på, så skal det nok komme.

Link to comment
Share on other sites

Ok, nu er det vist min tur

17 år

178 cm

70 kg

Fedt% kender jeg ikke, men den er vel ca. 10-15%

Jeg har trænet i næsten 2 mdr nu. Primært BB

Dødløft: den kører jeg ikke endnu, men sandsynligvis fra næste uge af :smile: Jeg glæder mig!

Squat: 50 kg x 6 reps (3 uger siden start)

Bænkpres: 52,5 kg x 6 reps

Skulderpres: er faktisk ikke helt klar over det, da jeg kun har kørt den rigtigt en gang. Men det ligger ca. på en 25 kg x 8 reps.

Som T siger, så er jeg også KANON glad for at have opdaget dette forum! Jeg tør ikke tænke på hvordan det havde gået, hvis jeg fulgte min træningspartners nogle gange lidt mærkelige metoder, med forced reps OVERALT!

Link to comment
Share on other sites

Jeg priser mig nærmest lykkelig at have adgang til dette forum...Det er mere end guld værd!

Hvis ikke, så havde jeg stadig spildt tiden på at træne alle muskelgrupper 2 gange om ugen til max med tonsvis af forced reps, og overdreven træning af biceps/triceps.

Rent faktisk har jeg stået stille i bænk de sidste 6 måneder af min BB-tid, netop pga. af overdreven brug af forced reps... :cries:

Men jeg har på fornemmelsen at det går den rigtige vej med min bænkpres nu hvor jeg træner styrkeløft, men det får jeg at se næste gang jeg kører 1RM tests...  :cool2:

(Redigeret af xax ved 7:59 pm på Nov. 15, 2001)

Link to comment
Share on other sites

Så er det pelsdyrets tur:

Højde: 190 cm.

Vægt: 95 kg.

Alder: 26 lysår

Fedt% ca. 19

(K)ærlig og kan godt lide gåture langs stranden. ;)

Har bulket de sidste måneder, så vægten er på vej ned, og fedtprocenten forhåbentlig også! (Jeg savner mit vaskebræt).

Har dyrket BB i snart 5 år, men skiftede for et par måneder siden til styrkeløft. Er i generel forvirring med hensyn til træning, da jeg er kæmpe sportsidiot, og ikke kan holde mig fra basket, skiløb (tro mig: en sæson på ski gør ikke underværker for en BB'er!), squash, badminton osv. Derfor har jeg svært ved at vie mig totalt til BB/styrkeløft og bliver nok aldrig en ordentlig kleppert. (Havde en periode på 2 år, hvor mit liv var BB, og der syntes min omgangskreds da godt nok at jeg skulle til at stoppe, men den slags tager man jo bare som en kompliment, når "Bigger is better". :smile2: )

Nå, men bedste løft:

Bænkpres: 130 kg.

Begyndte først på dødløft og squat for et par måneder siden, og har ikke kørt decideret max-test, men de ser ca. sådan ud:

Dødløft: 160 kg.

Squat: 100 kg. (Elendig teknik)

Nå, det var en længere historie, men lad mig lige tilføje, at jeg også er overordentlig glad for dette forum.

Morten

Link to comment
Share on other sites

Helt sjovt at høre hvad folks stats er. Mine stats er følgende:

alder: 29

vægt: 93 kg

højde: 187

squat: 180 kg

bænkpres: 150 kg

dødløft: 220 kg

håndvægts curls: 6X30kg

cabel rows: 10X140 kg

chins: 15 kontrollerede reps med kropsvægt

Jeg har trænet i mange år... ca 14. De første 8 år seriøs bb, men på grund af studier og længere udlandsophold, har de sidste 6-7 år ikke været så dedikerede. De sidste 3 mdr har jeg trænet seriøs styrkeløft, og bare jeg dog var begyndt på det noget før :wzbigcry:

Hvis der for øvrigt er styrkeløft interesserede, der endnu ikke har læst Thomas J´s artikel på getbig.dk, så kan jeg kun anbefale det (når Thomas nu ikke selv gør det :biggrin:).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share