Kampen om at blive klar --> DM '09


musse 1984
 Share

Recommended Posts

Jeg har haft DOMS og pump i lårbasserne næsten konstant siden igår :blink:

Så PW'en idag gik ik så hurtigt men det blev til 53 min.

Jeg fik det så efterfølgende dårligt og var ved at kaste op så det var ik helt som planlagt! :dry:

Så ren afslapning idag med læsning ude i solen :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 758
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sq godt du er startet op med log igen skipper.. følger da med.. Kan sq ikk sende PMs til dig.. dens kriver du har valgt ikk at modtage PMs?? :crazy:

Hey champ :4thumbup: Godt at se dig i min log :bigsmile: Hmm aner ik hva der li er sket for ku godt se at du var blevet blokket, ik meningen, sorry! :blush:

Link to comment
Share on other sites

Dagen startede rigtig fint ud med varmt vejr og dejlig morgenwalk @ 43 min

Energien var ik for god idag så drak li noget "svensk kaffe"=meget stærk

Bryst, triceps, mave:

BP:

2x9x100

8x100

6x110

3x114

2x120 med hjælp

Shit en lorte bænkdag idag :crazy:

Flyes, DB:

12x18

2x10x20

8x22

6x24 her gik det lidt bedre.. de var dybe

Dips:

18xbw

15xbw

2x13xbw

Fransk pres:

10xca. 37 kg efterfulgt - 10 rep med smal BP

7xca. 41 efterfulgt - 8 rep med smal BP

Så gjorde begge m. ext. carpi radialis ondt igen (og for Lasse T's skyld: den muskel der sidder på oversiden af underarmen, der hæfter på biceps :tongue: ) Så stoppede øvelsen skide sur :nonono:

Pushdown:

16x75

3x12x85

Vertical hip raise med strakte ben:

25

2x25 med skub fra Hinge

Crunch i stativ med ben i vejret:

10 min uafbrudt

10 min PW@ 7km/t

Træls træning idag, det med armene vendte tilbage :sneaky2: Minder om noget inflammation synes jeg, men fik li et par tips fra Lasse T, da han har de samme probs. Så håber det kan hjælpe, for jeg har hverken tid el lyst til det pjat!

Dagens højdepunkt til træning var at "Vikingen" var inde og spinne og mig og Hinge gik ind og interviewede ham imens han oksede igenenm :4thumbup: Og det optog vi self :bigsmile: Så kan være det kommer ud i en video fra Hinge hehe :tongue: Og så var det nu oxo li lidt sjovt at Hinge li kiggede ind til pigernes omklædning - for at se om det var bedre end drengenes, bar i døråbningen, da der ingen var der og så væltede hele spinningsholdet ud fra spinning og så ham stå og lure og troede han kiggede på damer :w00t::laugh:

Nu vil vi fandme oxo snart se den log du går og ævler om Jens Viking :cheer::poking:

Link to comment
Share on other sites

Ingen pw idag, men morgen træning med Vikingen

Ryg, biceps, læg:

Ingen DL da jeg ville skåne underarmene.

45 grader back ext:

20

4x16 plus 20 kg

Chins:

13xbw

2x11xbw med hjælp

cable high row med tov:

20xdet hele (100)

13x100 + 13 kg

2x8x100 + 13 kg + 16 kg

Så begyndte underarmene at gøre ondt :nonono:

Sled calf pres:

4x25xdet hele

Preacher curl, DB:

10x20 og så var den helt gal med underarmene

3x15x14 og så ku jeg ik mere, skulle næsten bæres væk fordi jeg havde så ondt

Rigtig skidt træning, havde ellers smurt tigerbalsam på i håb om at det skulle hjælpe

Link to comment
Share on other sites

Morgen PW med G. Markusson @ 1 t og 10 min :4thumbup:

Det blir et herligt vejr idag igen kan man allerede mærke :sun:

Senere efter forelæsning skal jeg op og hjælpe en med noget program og vil se om jeg kan lave en smule bentræning hvor jeg ik stresser underarmene.

Og så kommer der 3 gutter hjemmefra jylland fordi de vil på den berygtede fredagsbar og se nogle svenske tøser :laugh: :4thumbup: og så skal vi til Loadedcup hele dagen imorgen, det blir sååå feeeee' :superman:

Link to comment
Share on other sites

Var lige på vægten og den siger 97 kg, dvs 5 kg tabt siden i fredags :w00t::blink: Men det er nok hovedsageligt væske..

Ja men fuck det om det meste er væske.. bare det vægten daler er kanon og holder gejsten oppe.. hva ligger du på kcal-mæssigt under diæt? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja men fuck det om det meste er væske.. bare det vægten daler er kanon og holder gejsten oppe.. hva ligger du på kcal-mæssigt under diæt? :smile:

Hey le' champos

Jeg har ik været på sådan diæt før fordi jeg som 14-15 årig var skide tynd, så har nok en fobi mht at blive tynd igen.. Så tænkte li shit hvo jeg taber mig men er glad for det, for har hele tiden i baghovedet at det blir godt og ondt i sidste ende :4flex:

Jeg ligger på 2600- 2800 kcal pr. dag alt efter om der er træning el ej :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning var ik noget specielt da jeg ville afstresse underarmene lidt og egentlig sku hjælpe en med noget træning. Jens Viking var oxo oppe og træne :4thumbup:

Ben og læg:

Ingen SQ da jeg har kunnet mærke det her

Leg ext:

Et ben af gangen.

3x15x200 lbs

4x12x200 + 10 kg

3x8x200 + 10 + 5 kg og nu var der friktion mellem vægtskiver og jernpladen som gjorde der ekstra hårdt :4thumbup:

Lying leg curl:

et ben af gangen.

2x12x130 lbs

2x8x140

2x6x150 det ku mærkes nu

Sled calf pres:

4x25x200

Ik mere træning da jeg sku nå at ringe inden kl et for igen at brokke mig over jeg ik har fået det skide protein og glutamin selvom det er over to uger siden jeg betalte og nu står jeg i den herlige situation at jeg ik har mere protein :mad:

Ses vi til loadedcup?? blir sååå feeeee' glæder mig helt vildt... det er NÆSTEN bedre end jul :w00t::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Halløj :smile:

Håber, at underarmene har det bedre, og at du nyder Loaded Cup :wink:

Ha ha, spottede dig lige i går, da du gik forbi ovre på Frederiksberg ved 16-tiden, men du så ikke mig.... Og jeg sagde ikke noget, da jeg netop befandt mig på en bænk i solen i færd med at dele en 1/2 liter Ben & Jerry's fløde-is med min veninde, ha ha :tongue::icecream: Så fik straks dårlig samvittighed over, at én fra trænings-centret skulle se mig i dén usportslige situation :laugh: Meeen man må jo gøre ét eller andet i kampen for at genvinde de tabte kilo på sidebenene efter den drøje omgang med eksotisk rejse-mave :superman:

Ses!

Link to comment
Share on other sites

Halløj :smile:

Håber, at underarmene har det bedre, og at du nyder Loaded Cup :wink:

Ha ha, spottede dig lige i går, da du gik forbi ovre på Frederiksberg ved 16-tiden, men du så ikke mig.... Og jeg sagde ikke noget, da jeg netop befandt mig på en bænk i solen i færd med at dele en 1/2 liter Ben & Jerry's fløde-is med min veninde, ha ha :tongue::icecream: Så fik straks dårlig samvittighed over, at én fra trænings-centret skulle se mig i dén usportslige situation :laugh: Meeen man må jo gøre ét eller andet i kampen for at genvinde de tabte kilo på sidebenene efter den drøje omgang med eksotisk rejse-mave :superman:

Ses!

Halløjsa :smile:

Hehe nej der så jeg dig ik lige, der har jeg været sammen med de 3 tosser jeg havde på besøg her i weekenden og vi sku købe ind fordi vi sku grille hvorefter vi sku på fredagsbar :cooldance: Ellers har det li været hvor jeg har hentet dem...

Det var skide fedt til Loadedcup og oxo en laaaanng dag da vi tog til det fra morgenen af men fedt show :4thumbup:

Du sku da ha hilst alligevel!... en is fortjente DU da i det varme vejr og ja du døjer jo ik med overvægt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Da jeg havde besøg i hele weekenden af Jakob G, torben (harryy) og Dennis blev det ik til meget cardio el træning (men skide hyggeligt i var her, kom snart igen :4thumbup: )....MEN vi var da ovre og hygge træne idag :bigsmile:

Jeg ville ha trænet ben og skulder og læg, men det blev ik sådan.

SQ:

16x110

9x150

6x155

og så fik jeg igen ondt i underarmene :crazy:

Cable Lying Straight Leg-Hip Raise:

3x15x5 kg

3x10x10

Abs maskine:

3x20

Crunch i stativ med strakte ben:

5 min

Sled calf pres:

2x25xdet hele

3x35xdet hele

og så en masse fjol og pjattede videoer :laugh: Men igen ondt i underarmene som jeg nu har sporet min ind på bar må være noget overbelastning da de ik hæver op og det kun kommer ved tunge løft el løft der stresser oversiden af underarmen

Link to comment
Share on other sites

PW morgen @ 46 min

Træningen blev lidt let idag da jeg ik ville stresse underarmene for meget. Træning med Hingeboy.

Bryst, triceps og mave:

BP:

20x80

2x10x100

7x110

4x120

Smal BP med stop/pause på brystet:

20x60

2x16x70

2x11x80

Pushdown:

33x65

25x75

15x85

10x90

gjorde sq ondt nu så snakkede lidt med Hinge om det og fandt så på at prøve med tov...

Pushdown med tov:

2x40x30

2x30x40

2x25x40

Så var der kommet et godt pump

Crunch i stativ uafbrudt i 7 min, med benene skiftevis oppe og nede.

PW @ 6 km/t med 6% stigning i 15 min

Skide træls træning når man gerne vil noget mere men ik kan fordi man kan mærke det begynder at gøre lidt ondt :nonono: Men Hinge sørgede for lidt underholdning med nogle tunge SQ med mine knæbind :wink:

Link to comment
Share on other sites

YoYo!

Ja jeg måtte så træne alene i dag da Jesper "tonser" valgte at høvle søvn... ej han var vist syg. Jeg fandt lige billederne på telefonen fra den dag, hvor vi kørte tung squat :devil:

Bemærk matcho-opstillingen med vægte bundet på med tov, haha :4thumbup:

post-14667-1178045937_thumb.jpgpost-14667-1178045904_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hej alle sammen.

Internettet er nede derhjemme så derfor var der ingen opdatering igår :nonono:

Hinge>>> Fed med de billeder!!!! :4thumbup: Altid klar med kameraet :bigsmile:

Igår blev det til PW @ 46 min

Træning idag stod på Ryg biceps læg

Stiff legged DL: tog den let for at skåne underarmene

20x80

16x90

15x100

13x110

11x120

Front Pulldown:

8x190

2x7x200

så gjorde de lidt ondt så stoppede

Træk i tov til bryst:

4x13xdet hele

DB curl:

3x15x14 kg

gjorde ik ondt så fortsatte

13x18

12x20

10x24

7x26 :superman:

Cable curl:

20x50

16x65

13x75

9x85

30 min PW @ 6,7 km/t

Sled calf pres:

6xmax xdet hele

nu lukker de her på bib så slutter nu... Håber snart det virker igen derhjemme.. :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Hey champ

Ja var næsten som at lave en ny PR fordi det var så fedt at jeg ik fik ondt :bigsmile: Men læg mærke til der ingen preacher curls var, fordi det er dem der gør ondt :crazy:

Jamen jeg ku mærke det idag men tænker over det hele tiden og stopper inden det blir slemt. Jeg er derudover startet med noget underarmtræning hjemme nogle gange i ugen. Det har jeg gjort før og sys det hjælper godt, da det kun er med lette vægte men med mange gentagelser.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share