Kampen om at blive klar --> DM '09


musse 1984
 Share

Recommended Posts

37 min@PW til morgen op til Fitnessworld for at se hvor den ligger og tilbage. Lidt meget trafik så måtte vente nogle steder så tempoet var højt

Dagens træning var skulder, baglår og læg:

5 min roning

Lateral raise, db:

10x20

3x8x22

Lying row, db:

15x8 kg

2x12x12

10x14

Calf raise:

5x30xbw + 10 kg

4x30xbw + 10 kg venstre ben

lateral raise,foran, cable:

12x20 kg

3x10x25

Front raise, cable:

3x10x20

Rear deltoid maskine;

20x55 kg

15x70

12x85

2x8x90

Så var skuldrene brændt godt af

Sled calf pres:

30x200 + 10 kg

3x22x200 + 20 kg (+friktionsmodstand da den kørte hårdt imod pga de ekstra kg)

Leg curl:

15x140

12x150

8x160

6x170

5x180 :devil: Skrald på dem idag

10 min endnu højere intensitet på cross-traineren

Rigtig god træning idag og generelt bar en rigtig god dag med masser af energi :bigsmile: Fik både en rigtig god snak i tlf med både Iver og Sved om træning, kost osv.

Edited by musse 1984
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 758
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

PW@63min

Jeg gik en skide lang tur i eftermiddag med Vikingen, ned til Loaded for at se på forskellige tan og fik en god og løs snak med Peter Lagermann :bigsmile: Bagefter gik vi helt ned på strøget for at købe noget nyt spinningtøj. Så en rigtig lang tur.

Dagens træning var bryst, tri og mave:

BP:

8x110

7x110

2x6x110

Flyes, db:

15x26 kg

2x12x30

15x30

10x35 havde en lang pause til den sidste så den gik fint

Pec deck maskine:

8x105 kg + 13 kg

3x10x105 + 10 kg

Dips:

38xbw

32xbw

25xbw

22xbw

Fransk pres:

4x9x37 kg

Pushdown:

15x80

13x85

laang snak og så videre :smile:

12x100 (det hele)

2x9x100

Cable Lying Straight Leg-Hip Raise:

14x10 kg

12xbw

2x9x10

Straight leg hip raise:

4x25

Crunch i stativ:

7 min uafbrudt

7 min endnu højere intensitet på cross-trainer.

Energien spillede max idag ligesom pumpet i arme og bryst :superman:

Link to comment
Share on other sites

morgen pw@60 min

Jeg sku til job samtale hos nogle dyrlæger idag og det gik rigtig fint, men nåede ik at snakke færdig før der kom kunder. Så det vi havde aftalt holdte ik rigtig :nonono: Men så kom jeg med og så en masse ting og den ene patient afløste den anden og endte med at være der til halv fem :omg: Så ingen mad kun protein shake og lidt rugbrød :crazy: Så er helt færdig og får ik trænet idag, de timer uden mad har tæret hårdt på mig.. må forsøge at få læst til eksamen her til aften i stedet.

Link to comment
Share on other sites

Morgen PW i frede. have og Söndermarken@45 min samt 18 min cykling

Ryg, biceps og laeg med Jens viking

Chins:

15xbw

14xbw

11xbw

12xbw

T bar rows:

15x80 kg

13x90

11x95

12x95

Cable rows, træk oppefra:

15x100 + 16 kg

10x100 + 16 + 13 kg

2x12x100 + 16 + 13 kg

Standing calf raise:

5x25xbw + 15 kg

4x25xbw + 15 kg venstre ben

Hyper ext.:

4x25x20 kg

Smith hjemmelavet calf raise:

5xmax x 165 kg vi har ik flere kg :sneaky2:

Jenner fulgte med hele vejen her idag, nu kan han snart kalde sig viking med god samvittighed :tongue:

Siddende db curl:

2x8x20 kg

2x6x22

Preacher db curl:

2x9x20 kg

2x6x22

Og så ku vi ik nå mere, da vi begge sku nå at handle men rigtig god træning :smile:

Link to comment
Share on other sites

Sikke en lorte kamp der blev spillet. Utrolig usportsligt af både spiller og tilskuer :nonono: Jeg var inde i fælledparken og se det på storskærmen samm med nogle af dem fra årgangen, så dvs vi stod en flok både danskere og svenskere. Hyggeligt indtil Danmark fik det første mål og vi jublede, for så fik jeg knaldet en flaske i baghovedet. Den er højst sandsynligt blevet kastet meget dirkete for den kom ik oppefra. Der var en anden der bagefter fik den samme flaske i hovedet og oxo slog sig, så der må sku ha været knald på. Man kan ik andet end sige end han sku har kastet godt ham som sendte den afsted :w00t: Jeg blev lidt svimmel men fik mig puffet igennem mængden og over til security som fik mig til en samarit og der sad jeg så samm med en masse andre og ventede på ambulancen imens blodet stod ud af mig :cry: Jeg kom ind og lå og ventede i en time men der var underholdning nok da :w00t: Først kom en indvandrer der var blevet skudt i benet, tror det var med hagl så vidt jeg hørte :blink: Men klart det har gjort mega ondt på ham men sådan her lød det fra ham eks.: "hvad fuck tror du selv jeg vil sige hva der skete, jeg er blevet skudt giv mig så smertestillende (med baby stemme)" og da hun sagde han skulle løfte hans raske ben vrælede han og kaldte hende alt muligt og var meget grov, dog med den mest feminine stemme fordi han ku jo ik løfte det raske ben når han havde ondt i det andet :blink: Men så råbte sygeplejesken "nu stopper du fandme det der, hvis du ik hjælper mig, kan jeg ik hjælpe dig".

Derudover kom der en anden ind der oxo havde fået en flaske i hovedet som gik og sagde " kom nu, bar to sting så er jeg klar til kamp igen" foran spejlet, imens han boksede ud i luften :w00t::laugh::laugh::laugh: Det var simpelthen for grineren :laugh: Ham den mandlige sygeplejeske jeg havde var oxo skide sjov og kom ind og sagde jeg sku se hans turban (forbinding rundt om hovedet som jeg oxo li havde fået på) og den var fandme lyserød :laugh::laugh: Så sagde han "ja, han scorer jo ik i aften alligevel med den blodige bluse, så vi kan li så godt gøre ham lidt mindre farlig :laugh::tongue: "

Nå men blev der lidt og tog så en taxa hjem fordi jeg ik var helt klar i hovedet :blush:

Har kun sovet halve timer af gangen i nat så nu vil jeg prøve at gå en tur for at få lidt luft :smile:

Træningen igår undlader jeg li at skrive men det blev til skulder,læg og i alt 30 min roning

Fandens jeg ik blev hjemme og så den kamp på min projektor i stedet for at stresse træningen for at nå derind... :dry::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Har glemt en vigtig vigtig ting....! Musse altså :nonono:Har jo slet ik nævnt de søde piger fra årgangen der hjalp en noget fortumlet mand (mig :tongue: ) ud af mængden og speceilt Marie der var med på sygehuset og blev der hele tiden :blush::flowers: Mange takkkkk

Link to comment
Share on other sites

Hej Nita :smile:

Ja det var noget møg rent ud sagt, men det går nok. Har stadig en frygtelig hovedpine, men det tager jo klart nok lidt tid inden den forsvinder. Men er glad for der ik skete mere da. Tak skal du ha :smile:

Edited by musse 1984
Link to comment
Share on other sites

Ingen PW til morgen, da jeg virkelig trængte til søvn da jeg næsten ik havde sovet lørdag til søndag.

Træningen kunne jeg godt mærke ville blive lidt sløv idag da energien ik var for god.

25 min roning

Bryst, tri, mave:

BP:

7x110

3x6x110

Ku mærke det gjorde lidt avs i baghovedet så holdte lidt igen her og gik videre til maskinerne...

Pec deck fly:

4x10x105 kg + 13 kg

Chest press:

4x10xdet hele

Dips:

2x35

30

28

Pushdown:

20x80

2x15x90

2x10x100

Triceps db ext.:

4x15x15 kg

Cable Lying Straight Leg-Hip Raise:

3x15x10

12x10

Hanging leg hip raise, strakte ben:

3x25

10 min i crunch stativ

10 min cross-trainer

Ik meget energi idag men fik mig slæbt igennem træningen... Tror jeg skifter til FItness World imorgen for at få lidt mere gejst, hvilket der ik er meget at hente af hos os mere.... Jeg er egentlig heller ik medlem deroppe mere men mit kort virker dog stadigvæk hæhæ. Så kan da træne der stadig every once in a while :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hey Champ... Ville bare lige høre om hovedet havde det bedre??? Lort med den flaske i lørdags - men fandme en spændende kamp.. :4thumbup:

Ser ud som om vægten er godt på vej ned... _ Så mangler vi bare en bekræftning på at DM bli'r til noget i år... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hej Musse

Har kigge lidt igennem din log i tide og utide. Jeg synes ærligtalt, du skal til at slappe af :nonono:

Dips:

2x35

30

28

kan jeg lige gå med til, men
Chins:

15xbw

14xbw

11xbw

12xbw

det er da noget pjat at begynde på, hvis der bliver et DM og jeg skal stå på scenen ved siden af dig, synes jeg vi skal arbejde på at antallet af chins sættes ned, det er jo p.... hårdt

nå spøg til side, fine pas du får fyret af, der er godt med power.

Og slaps så lige af med de chins

Link to comment
Share on other sites

Hey Champ... Ville bare lige høre om hovedet havde det bedre??? Lort med den flaske i lørdags - men fandme en spændende kamp.. :4thumbup:

Ser ud som om vægten er godt på vej ned... _ Så mangler vi bare en bekræftning på at DM bli'r til noget i år... :superman:

Hey master sensei.

Hovedet har det en del bedre men ja, er ik oppe på dupperne igen endnu.. Tager nok lidt tid, men nu kan jeg da sove om natten :smile:

Ja er sq lidt bange for det næsten går for hurtigt :crazy: Men jeg spiser det samme og har ik ændret i noget som helst, det er bar pludselig blevet sådan, tror det er cardioen der er intensiveret der har gjort det. Men håber ik det fortsætter så vildt da!

Jeg har slet ik givet den hypotese en chance, at det ik sku blive til noget! Det skal det fandme :sneaky2:

:tongue:

Edited by musse 1984
Link to comment
Share on other sites

Hej Musse

Har kigge lidt igennem din log i tide og utide. Jeg synes ærligtalt, du skal til at slappe af :nonono:

kan jeg lige gå med til, men

det er da noget pjat at begynde på, hvis der bliver et DM og jeg skal stå på scenen ved siden af dig, synes jeg vi skal arbejde på at antallet af chins sættes ned, det er jo p.... hårdt

nå spøg til side, fine pas du får fyret af, der er godt med power.

Og slaps så lige af med de chins

:laugh::laugh::laugh: Vent skal li ha vejret :bigsmile::laugh: Skide grineren måde at skrive det på, du lyder ligesom mig overfor mine kammerater :laugh: :4thumbup:

Sys nu jeg er over-mega-dårlig til chins, det var bar den ene gang der var lidt ekstra energi og jeg tog den som det første, at jeg ku få fyret så mange af :innocent::bigsmile:

Jeg håber da vi kommer til at stå ved siden af hinanden, ellers blir jeg satme sur (altså ik fordi jeg ik præcis står ved siden af dig :tongue: ) fordi nu har vi allerede kæmpet en kamp, der blir hårdere endnu, så ville det være så trist hvis vi ik fik lov til at vise det. Mon ik de bananer får taget sig sammen og afviklet det igen i år :wink:

Sidst jeg kiggede i din log sys jeg ik den var så opdateret, men det er længe siden?? det kan være jeg ska ind og lure lidt igen :poking:

Held og lykke med det hele champ :smilerock:

Link to comment
Share on other sites

Hej M

Sygt med den flaske der :crazy: Håber hovedet har det bedre!

Hej Meistro.

Ja det var sq crazy at nogen kan blive så fulde og til trods for man står i en mængde på mange hundrede mennesker så alligevel kaste med glasflasker :nonono::mad: Godt jeg ik så hvem det var :devil:

Men jo tak, har det meget bedre, men træningen går lidt i low mode fordi jeg simpelthen er så træt i hele kroppen efter det :blink::dry:

Link to comment
Share on other sites

Det ku godt være jeg sku pylre lidt mere om mig selv mht det, men sys bar ik jeg har tid til det... Jeg havde ik kvalme da det skete og heller ik under hele aftenen/nat da jeg var på skadestuen og var frisk i hovedet osv. Men da jeg kom hjem fik jeg dog let kvalme men fik lidt at spise og så gik det nu over, så tror det ik. Men skal alligevel snart til lægen så kan det være jeg li skal fremlægge sagen for ham/hende :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så tilmeldte jeg mig Fitness World idag i håb om bedre forhold. Det blir den på frederiksberg jeg kommer til at benytte mest tror jeg.

Dårlig BP, håndvægte til 36 kg og dårlig row-træk.. Men nå nå, der var da mere af det hele, så fint nok.

65 min morgen pw

Ryg, biceps, læg:

Chins:

15xbw

2x13xbw

12xbw

11xbw

Wooo, den kørte idag måske fordi den var anderledes?? Men uden hjælp el noget :4thumbup:

Pulldown:

2x15x85 kg

10x90

6x95

DB lying row:

2x15x12 kg

3x12x15

Hyper ext:

4x25 med sandsæk.... Manglede vægte her

Technogym seated row-maskine:

4x15xdet hele

tech seated row:

3xlala set med.... ja det er ik til at snakke om shit en skod maskine. Alt for kort træk :nonono:

Preacher curl, db:

2x8x20 kg

2x6x22

lying db curl:

2x8x20

7x22

6x22

Seated calf ext.:

5x25xdet hele

Sled (tech.) calf press:

5x25x200 (kg?????)

Let til læggene :smile:

10 min ny sjov cross-trainer

Der blev trænet meget idag må man sige. Den største optur var dog chins'ne så jeg ellers ik mente gik så godt :smile:

Edited by musse 1984
Link to comment
Share on other sites

Sys nu jeg er over-mega-dårlig til chins, det var bar den ene gang der var lidt ekstra energi og jeg tog den som det første, at jeg ku få fyret så mange af :innocent::bigsmile:

bla bla bla bla :blahblah:

og så fyre du sådan et pas her af

Chins:

15xbw

2x13xbw

12xbw

11xbw

Wooo, den kørte idag måske fordi den var anderledes?? Men uden hjælp el noget :4thumbup:

hmmm god stil ellers

Link to comment
Share on other sites

bla bla bla bla :blahblah:

og så fyre du sådan et pas her af

Chins:

15xbw

2x13xbw

12xbw

11xbw

Wooo, den kørte idag måske fordi den var anderledes?? Men uden hjælp el noget :4thumbup:

hmmm god stil ellers

Hvis det udføres med godkendt stil, så er det ganske impressive.. Især hvis du kan holde styrken oppe trods vægttabet..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Equus--> Ja jeg kan godt se det virker lidt lala sagt men det plejer sq ik at gå så godt hehe. Men ja det har det gjort de to sidste gang så det er sq nice :wink:

Anders--> Det var helt oppe med hagen over i hvert fald men det med skulderbladene der skal være helt udstrakte har jeg ik helt styr på, men forsøger dog på det - i hver rep :innocent:

Det med styrken kommer jo nok ik til at holde men indtil videre går det bar bedre, men er jo oxo betydelig lettere nu

Edited by musse 1984
Link to comment
Share on other sites

Morgen pw@54 min

15 min cykling

Skulder, baglår, læg:

Lateral raise, db:

20x14 kg

12x18

9x20

7x22 gik fint idag

Cable lateral raise:

2x12x12,5 kg

2x8x15 kg

Cable front raise:

4x10x10 kg

Leg curl: begge ben

15x35

12x45

2x8x55 puha den var hård

Seated calf ext.:

5x25x67,5 kg

Sled (tech.) calf press:

4x25x200

Fin hurtig træning, var lidt tidspresset idag da jeg sku ud og spise, men det var der calculeret for, så det ik gik ud over diæten og fik heller ik så meget at spise :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share