Kampen om at blive klar --> DM '09


musse 1984
 Share

Recommended Posts

Nå så min mening tæller ikk ? :superman: jamen så kan jeg jo roligt sige min mening om alt det er log værk :D og kan med ro i sindet sige at jeg slet ikk gide kigge på hvor mange kg du tar i de forskellige øvelser, for jeg kan slet ikk tælle så højt :tongue: Hey billetterne til loaded er kommet, så skal du bare lige minde mig om at jeg skal ha bestilt det der orange værk til kbh den her gang.

Men skal nok kigge forbi din log jævnligt og se hva der blir kloget på den :=)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 758
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nå så min mening tæller ikk ? :superman: jamen så kan jeg jo roligt sige min mening om alt det er log værk :D og kan med ro i sindet sige at jeg slet ikk gide kigge på hvor mange kg du tar i de forskellige øvelser, for jeg kan slet ikk tælle så højt :tongue: Hey billetterne til loaded er kommet, så skal du bare lige minde mig om at jeg skal ha bestilt det der orange værk til kbh den her gang.

Men skal nok kigge forbi din log jævnligt og se hva der blir kloget på den :=)

Hey Torbe' :4thumbup: Godt du fik kigget forbi :superman:

Det er da så fed at de billetter er kommet :banana::banana::banana: Shit jeg glæder mig til det :innocent: Det orange kan du godt bar bestille nu, så er det gjort :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Så er jeg li kommet hjem fra at have lavet genetik!! Jeg er rimelig stolt af mig selv at jeg holdte ud til sidste opgave var løst :4disguise::4jumpy::4smartass:

Dagen idag var igen læsning fra tidlig morgen af og kl et røg vi alle på mac d :nonono: Jeg sad li og talte min big tasty mellem menu + cheeseburger og en halv mellem pommes èn ik ku spise, sammen da jeg sad derinde :4mewantfood: Det gav noget i stil med 2200 kcal :w00t: Men skal siges det sjældent sker :innocent:

Den stod igen på sen træning med Hinge hvorefter jeg skulle ned og spise med en fra skolen og lave genetik, så tiden var knap, men nåede programmet ok.

Idag var den stænger skulder og læg

10 min@6,5 km/t med 6% hældning (jaa Anders H. nu sku det prøves, nu hvor det føltes så let :wink: )

Smith SQ:

12x130

10x140

7x160

7x165 gik nemt

Lying leg curl:

et ben af gangen.

2x9x130

8x140

5x150 i højre og 7x150 i venstre :blink:

Leg ext., et ben af gangen:

10x200 lbs (hmm har li set at jeg i hvert fald har skrevet 100 lbs et sted i loggen, men det er altså 200! :blush: )

3x12x200

Db lateral raise:

12x14 kg (15kg i virkeligheden)

10x18

2x6x20

Smith upright row:

12x40 kg

2x8x45

12x15 kg

2x9x20

Sled calf press:

4x30x200 lbs

Da der ingen var oppe og træne så vi liiige vores mulighed for at skyde nogle billeder of videoer og træningen :w00t::weight_lift::dumbbell_lift: Så kan være Hinge smider lidt sjov video halløj ind :laugh:

Sov godt!

Link to comment
Share on other sites

Hinge var her for at læse og spise idag :tongue: Så det blev mest til det sidste :tongue: Men vi fik da trænet noget pat, trisser og vom efter lidt læsning

her til aften. Klara fra mit kollegie var oxo med og trænede lidt vægte med os selvom hun mest til konditionstræning :4thumbup:

PW @ 6,5 km/t med 6% Hinge lavede akrobatik på løbebåndet ved siden af :laugh: sidelæns, uden bukser, baglæns osv... :laugh::tongue:

Så fandt vi lige den seriøse indstilling frem... :innocent:

BP:

12x100

2x6x110 her ku man virkelig mærke forskellen på vores LORTE udstyr, stangen er tynd og stativet passer ik til widegrip.

2x3x120

2x130 af h... til!! :crazy: Savner Varde fitness :unhappy:

Smith incline: (vejer stangen noget her??)

20x40 kg

10x70

6x80

5x80

Cable standing fly:

16x30 i hver

12x35 Så var den pludselig gal med M. ext. carpi radialis :gal: Så stoppede her

Pec deck:

3x9x105 (fuld skrald i maskinen)

Dips:

16xbw

3x15xbw lod være med at tage weighted når jeg havde lidt ondt nu

Cable pushdown med tov:

20x40

15x55

12x60

2x11x65

9x70

tri ext., en arm:

12x12 kg

9x14 meget lette bar li for at slutte af.. og så blev de taget i mørke da Hinge sys det var til at gøgle igen og slukkede alt lys :tongue:

Vert leg-hip raise med strækte ben:

3xmax med skub på benene fra Hinge :4thumbup:

Crunches i stativ:

8 min uafbrudt hvor man har benene oppe og så når man ik kan mere sætter man dem ned og fortsætter alm crunch :bigsmile:

Skide træls med musklen der gjorde ondt men ellers god træning og så en masse snak og videor/pics af Hinges gode form :4thumbup: :superman:

Link to comment
Share on other sites

Dagens mega sene træning stod på ryg, biceps og læg energien var ik så god idag :nonono:

Sammen med Jens "Viking" :superman: :4thumbup: Hinge var på vej ud da vi kom kl 21 efter en omgang ryg og biceps træning :bigsmile:

10 min PW@6,5 6% stigning

DL:

16x60

12x110

10x130

8x140 ku mærkes i det såkaldte gode ben :mad:

6x150 hmm ik godt

var godt nok ramt efter DL idag

Chins:

8xbw

2x9xbw

10xbw med hjælp fra jenner i de sidste rep i nogle af sets'ne

Skidt chins'dag idag

Pulldown:

2x10x190 lbs

2x8x200

Cable row:

3x200 lbs

Lidt roligt idag for kunne mærke min m. ext. carpi radialis igen nu :mad:

Smith calf:

2x20x110

2x16x140

Preacher curl, DB:

2x10x20

2x6x22

så brændte de.. men måtte hjælpe den venstre pga den gjorde ondt som nævnt før :dry:

Cable curl:

20x50

16x60

12x70

7x80

Alt i alt en lidt træls træning, men i godt selskab med Jenner og så komme væk fra bøgerne var oxo tiltrængt :4thumbup: Men det lugter meget af at jeg må tage et par uger med let træning for at give armen ro :cry: Passer mig dårligt men hellere det end at det blir til en skade..

Link to comment
Share on other sites

Deload

Træning med "vikingen" :4thumbup: kl halv ti

PW@21 min, 6% NY PR :tongue:

Bred SQ: Med fokus på den mediale quadriceps

6x12x70

Shit den "Viking" så vild ud i den tanktop idag, der er sku sket noget med ham :blink::devil::showoff:

Leg ext: et ben af gangen

15x200 lbs

10x200

15x200

10x200

Leg curl: et ben af gangen

2x12x130

7x140

5x150

Smith calf Press:

5x16x110 kg

Lateral raise, db:

2x15x12

2x15x14

Cable lateral raise:

5x10x15 kg

16x15 kg

Skulder pres i maskine:

3x15x170 lbs

Meget nem træning idag og blir nok oxo den eneste inden eksamen på lørdag, hvis jeg skal nå at blive klar :crazy::nonono:

Link to comment
Share on other sites

Så er det imorgen kl halv to :4smartass:

:please: lad mig komme igennem den her eksamen.. Er sq ved at være nervøs :cry: så går i seng nu og prøver at få læst imorgen tidlig selvom mange siger man ik skal læse på selve dagen man skal op.

Så kryds lige fingre for mig ik :innocent:

Godnat

Link to comment
Share on other sites

Eksamen gik rigtig godt :bigsmile: Tror jeg da, men vi får at se når svaret kommer.

Deload

Patter trisser og lidt mavse

Det skulle blive godt at ku træne med lidt god samvittighed idag :smile:

pw@10 min, 7km/t, 6% og så skulle jeg ind og spotte Hinge ved BP og bagefter pw@12 min 7 km/t, 6%

BP:

25x70 kg

2x10x100

3x9x90

DB flyes på flad bænk:

20x12 kg i hver

3x16x14

Dips:

4x16xbw

Cable pushdown:

20x65

16x75

4x11x80 så kunne det godt mærkes lidt :bigsmile:

V-ups i stativ:

10 min uafbrudt, hvor jeg i "pausen(satte benene ned)" lavede alm crunch.

Mærkedes godt :4thumbup:

Dejligt let træning idag hvor mig og Hinge havde centeret for os selv :4thumbup: Og Hinge heavy musik satte en god træningsstemning :smilerock:

Link to comment
Share on other sites

SÅ er det vist tid til en status... :4smartass: Cellebiologi og histologi stod den på idag. 4 timer uden hjælpemidler, men tror det gik nogenlunde, nu er det bar at vente og se. Er blevet helt god til det der med celler så meget jeg har læst :tongue::w00t: Så nu skal jeg få mig selv til at læse kemi idag og imorgen og så op på fredag og så skal jeg ellers igang i en fart med at tabe mig og få trænet noget :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Officiel diet start

Morgenvægten sagde et sted mellem 101-102. Så må ud og ha købt en digitalvægt, nogle forslag til en ik så dyr men samtidig kan stole på?? Jeg vil prøve at smide på den gode side af 1 kg om ugen de første uger og så gå lidt ned.

Kemiprøven gik fint idag, men lad os nu se når resultatet kommer :innocent:

Bryst og triceps blev det til idag :4thumbup:

BP:

30x70

9x100

8x100 her ku jeg godt li ha brugt en spotter, for fik li skindet på hænderne i klemme da jeg satte den tilbage, gjorde satme naaassss :crazy:

9x100

6x110

DB flyes: flad bænk

20x14

16x18

2x10x20

2x8x22

Pec deck maskine:

2x8xmax kg

12xmax

Dips:

2x17xbw

21xbw

15xbw

17xbw

Pushdown med tov:

17x65

4x11x75

6x85 :4thumbup:

PW 35 min @ 6,5 km/t :superman: dejligt at være kommet igang.

Det var dejligt at få trænet igen idag, med en masse snak med forskellige fine folk, men oxo nogle der ville ha hjælp til deres program og det er jo altid hygge :bigsmile:

NU skal jeg til fest med en masse fra skolen men holder mig til en enkelt cultshaker :beerchug:

Link to comment
Share on other sites

Så stod den på PW i frederiksberghave kl halv ti, selvom vi var til fest igår til kl halv tre, men drak oxo kun to cult shaker i min tro om at det måtte være bedre en to øl :w00t:

Gik en tur med G. Markusson som er tilbage fra Island igen. Ham fra Nutramino :cool: Der var flot solskin og li som vi kom derind var der en runner tøs der spurgte om vej til dem der sku løbe for athletik klubben på Frederiksberg og om vi var på vej derhen :w00t::laugh: Det havde jeg da alligevel ik troet af nogen ville anse mig for at være medlem af :laugh:

det blev til 1 time og 3 min med godt tempo :smile:

Link to comment
Share on other sites

Vær hilset Musse! Så fik jeg sgu lortet til at virke... Er lige kommet hjem fra en omgang bunkepul og fællessang i en spejderhytte up north, så er virkelig klar til en omgang træning i morgen!!!

Jeg har jo vores video - men hvordan får jeg den ind på Smangs server?

Det blir' spændende at følge dit vægttab - og mit eget ikke mindst, hehe.

HINGE

Link to comment
Share on other sites

Vær hilset Musse! Så fik jeg sgu lortet til at virke... Er lige kommet hjem fra en omgang bunkepul og fællessang i en spejderhytte up north, så er virkelig klar til en omgang træning i morgen!!!

Jeg har jo vores video - men hvordan får jeg den ind på Smangs server?

Det blir' spændende at følge dit vægttab - og mit eget ikke mindst, hehe.

HINGE

Hey Konge-mand :4thumbup: :superman:

:laugh: Ja det må jeg høre mere om imorgen, det lyder sjovt :w00t:

Så skal vi bar igang med træningen og vægttabet for alvor nu hvor de eksamer er slut :dumbbell_lift:

Har lige snakket med ham han sender en mail om lidt som jeg videresender til dig, hvori der står hvordan man skal gøre :smile: Blir sjovt at se hva du har fået møjet sammen :superman::smilerock::banana:

Link to comment
Share on other sites

Hva saa i to tynde aal. Nu skal i passe paa I ikke falder igennem risten imens i staar og saeber hinanden ind oppe i brusekabinen..

Godt at se at du er kommet i dietmode Musse - Det burde jeg nok ogsaa kigge paa naar jeg kommer hjem. Det eneste sted jeg blir' stoerre er rundt om maven..

Skal hilse fra de 18 lyshaarede svenske piger, som jeg ska afsted med nu her paa vores 400 hk nye speedbaad rundt om Phi Phi oeerne.. Jow, det skal nok blive sjovt.. :tongue:

Edited by Svedbaronen
Link to comment
Share on other sites

Hva saa i to tynde aal. Nu skal i passe paa I ikke falder igennem risten imens i staar og saeber hinanden ind oppe i brusekabinen..

Godt at se at du er kommet i dietmode Musse - Det burde jeg nok ogsaa kigge paa naar jeg kommer hjem. Det eneste sted jeg blir' stoerre er rundt om maven..

Skal hilse fra de 18 lyshaarede svenske piger, som jeg ska afsted med nu her paa vores 400 hk nye speedbaad rundt om Phi Phi oeerne.. Jow, det skal nok blive sjovt.. :tongue:

Hey champ :bigsmile:

Hov hov hov, vi er bar glade for hinanden og der er ingen piger der gider sæbe os ind :laugh::tongue:

Haha det lyder da til du rigtig hygger dig hva :boobs: Men vi har mere end 18 svenske tøser her, du kan sætte et 0 efter 18, så mange har mig og Hinge :nahnah:

Men en 400 hk speedbåd kan vi ik helt være med på.... tæller en gummibåd med 5 hk?? :laugh:

Ja har oxo glædet mig til at sku igang med det, så er ved godt mod :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

HAHAHA!!! Godt at se dig herinde Sloth!! Men jeg synes nu, at Hr. LASTBILDÆK skal passe lidt på med de flabede udtalelser!! :wink:

I dette øjeblik er dette forum vidne til ikke mindre end en verdenspremiere på Musse og Hinges Pro Style MAXX POWWWER BOOGIE TRAIN - VIDEO!!!! VOLUME 1, som er optaget i tidlige morgen- og sene nattetimer på Det Biovidenskabelige Fakultet For Fødevarer, Veterinærmedicin og Naturressourcer på Frederiksbergs træningshule.

Here goes:

Gå ind på http://areian.is-a-geek.net/fftp/ - hent filen Train - April - læn jer tilbage og find den 3-lagdelte rulle frem :laugh:

HINGE

Link to comment
Share on other sites

HAHAHA!!! Godt at se dig herinde Sloth!! Men jeg synes nu, at Hr. LASTBILDÆK skal passe lidt på med de flabede udtalelser!! :wink:

I dette øjeblik er dette forum vidne til ikke mindre end en verdenspremiere på Musse og Hinges Pro Style MAXX POWWWER BOOGIE TRAIN - VIDEO!!!! VOLUME 1, som er optaget i tidlige morgen- og sene nattetimer på Det Biovidenskabelige Fakultet For Fødevarer, Veterinærmedicin og Naturressourcer på Frederiksbergs træningshule.

Here goes:

Gå ind på http://areian.is-a-geek.net/fftp/ - hent filen Train - April - læn jer tilbage og find den 3-lagdelte rulle frem :laugh:

HINGE

:poking:

FUUUUUUUCKKKKK MAANNNNNDDDDD!!!!

Det er så fedt det der :devil:

Det er et stort øjeblik må man sige ja, jeg var så spændt på hva du fik bikset sammen :w00t:

Men jeg ved oxo vi har nogle bedre videor af mig, men de kommer måske i næste film :firebounce::poking: Glæder mig allerede :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hey gamle jas...

Jeres video ser ret blaret ud, faktisk ret cult! men hvem har cam, det er vel ikke dig der har raget sådan et til dig i norge? du fik vist en del med hjem :tongue:

træning ser fint ud, men hva sker der for det mac d mad? tror sq ik jeg har spist mac d siden sidst vi var omme ved vardes mest pumpede lår... :nonono:

Nå men blir rigtig spændende at følge med i dit vægttab, uden tvivl noget af det hårdeste du kommer til at lave i dit liv tror jeg :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hey gamle jas...

Jeres video ser ret blaret ud, faktisk ret cult! men hvem har cam, det er vel ikke dig der har raget sådan et til dig i norge? du fik vist en del med hjem :tongue:

træning ser fint ud, men hva sker der for det mac d mad? tror sq ik jeg har spist mac d siden sidst vi var omme ved vardes mest pumpede lår... :nonono:

Nå men blir rigtig spændende at følge med i dit vægttab, uden tvivl noget af det hårdeste du kommer til at lave i dit liv tror jeg :bigsmile:

Hey mini-lokum :banana:

Nej nej, det er bare optaget med vores mobiler :bigsmile: Men rigtigt, jeg fik en masse gode ting med hjem, billigt derfra :innocent:

jaa den der med mac d er lidt svær at rede, men jeg tror jeg vælger gruppepres og eksamen som undskyldning her :tongue: :4mewantfood: Men skal ik ske igen, nu står den på stram diet!

Haha, ja siden vi var ved Vardes-mest-pumpede-lår... ham vi altid vælter ind til dagen efter druk uden nogen invitation :laugh:

Ja det blir skide hårdt, men oxo skide sjovt når jeg forhåbentlig blir ripped to tha' bone !

Link to comment
Share on other sites

Dagen startede ud med 43 min PW i Freder.have :smile:

Her til aften var jeg så ovre og træne, alene uden Hinge el Vikingen, da de begge vist led under grove tømmermænd... el bar dovenskab :tongue:

Ryg, Biceps, Læg:

DL:

15x100

12x120

2x8x140

5x150

Ku godt mærke jeg ik har lavet denne øvelse i rigtig rigtig lang tid, men idag gik det bedre med teknikken :smile:

Chins:

2x8xBW

9xBW

Front pulldown:

2x8x190

2x6x200

Seated high row med tov:

20x55

15x70

12x80

10x90

8xhele stakken

Preacher curl:

2x8x20 kg

10x20

8x20

2x7x22 med lidt hjælp i de sidste

Cable curl:

15x60

2x12x65

2x9x75

8x80

yeeaahh så brændte det :4thumbup:

Efter alt det PW blev det kun lidt let læg træning...

Sled calf press:

4x25xdet hele

God træning idag, men da jeg skulle cykle hjem var jeg li ved at køre galt da jeg var ved at blive ramt af en due-lort! Jeg kiggede faktisk lige op og så den skød den af li mod mig så prøvede at undvige og var li ved at køre galt men det gik kun ud over cyklen :laugh: Møgdyr :chicken::rocketwhore:

Link to comment
Share on other sites

Morgen cardio: 45 min PW

Eftermiddags træning med Hr. Hinge

Ben, skulder og læg:

SQ: De 3 første set=fokus på mediale hoved.

16x100

2x12x110

så gik jeg efter at maxe :bigsmile:

12x140

5x185 gik let

3x200 :superman:PR Sådan, så er jeg vist tilbage i SQ, efter operationer og infektioner deraf, virkelig dejligt :bigsmile:

Leg ext.: et ben af gangen

2x10x200 tog ik mere end 2 set pga SQ

Liggende leg curl: et ben af gangen

12x130

10x140

2x8x150

Lateral raise, DB:

2x10x18

2x7x20

Smith upright row:

2x8x40

2x8x45

Cable lateral raise, en af af gangen:

4x10x20

Sled calf press:

6x25x200

Rigtig god træning, tog dog lang tid fordi vi begge forsøgte max idag, og hinge fik oxo en rigtig fin ny PR - 3x150 kg. Og så var der jo ik vægte nok, så vi hængte skiver på med tov :w00t:

Så var der oxo en del snak med Nobleza :blahblah:

Link to comment
Share on other sites

Sick pr :4thumbup: Filmede i det? Gerne se 3*200kg da :superman:

Hey champ.

Ja var oxo glad men den første var ik helt hundred procent, for da jeg sku løfte den af fik jeg ik sat foden efterfølgende helt præcist, men den gik fint op alligevel og uden ubehag.

HAHA nej desværre ik denne gang, da Hinge måtte stå bagved og spotte mig. Men ved han tog et billede af det hjemmelavede grej :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Moviestar oh moviestar... :4whistling:

Ha ha, nice video! :clap:

Det kan da være, at jeg skal være guest star i 2'eren! :tongue:

Din træning ser ellers fin ud! ...langt bedre end min disse dage :innocent:

Hej søde :smile:

Haha ja den er bar grineren den video og du må meget gerne være med i den næste :banana::cheer:

Tak tak, det går oxo bar fint :smile: Ja men du er længe undskyldt men din uheldige ferie :ill:

Kram

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share