CandyGirls logse


Candygirl
 Share

Recommended Posts

Jeg ser der danner sig to grupperinger; pigerne kan lide den lyseblå farve, drengene kan ikke (I skulle høre, hvis jeg havde en båndoptager ved hånden :rolleyes:)

Interessant link fra fitnessdk-udendørscykling, men hvorfor står der hele tiden tness dk :blink:

Ja, jeg ved ikke hvad der sker - måske Arne har været korrekturlæser?! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser der danner sig to grupperinger; pigerne kan lide den lyseblå farve, drengene kan ikke (I skulle høre, hvis jeg havde en båndoptager ved hånden :rolleyes: )

Ja, jeg ved ikke hvad der sker - måske Arne har været korrekturlæser?! :laugh:

jaja nu har du vist fået det sagt :laugh:

Jeg synes den der Moreno lyder lidt dyr - og mistænker at endnu engang er en tøs ved at vælge efter farven (og den latinske cykelhandler? :cool::innocent: hehe)

Jeg sætter stadig mine penge på Vision - mest cykel for dine pene - men den er åbenbart skredet i svinget)

Link to comment
Share on other sites

Hey Candy

Jeg købte min MTB for nogen år tilbage hos Moreno - og kan kun sige godt og positivt om den italienske herre :smile: Jeg har fået supergod og hurtig service, når der var problemer med den (iøvrigt også en, han selv havde stykket sammen)

Men det er jo ikke just "kendte mærker" han fører - og du skal nok dermed regne med at skal cyklen repareres, så skal du til djævleøen ! for mig var det ikke noget problem, da jeg arbejder lidt rundt om hjørnet :tongue:

Fortsat god jagt :smile:

/Vivs

ps

Der står ikke helt hvornår det starter

joooo:

2008 sæsonen

Vi starter søndag den 6. maj og forventer at slutte i oktober.

Vi deltager med hold til cykelløb - se mere info på Cykelklubben´s hjemmeside

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

jaja nu har du vist fået det sagt :laugh:

Jeg synes den der Moreno lyder lidt dyr - og mistænker at endnu engang er en tøs ved at vælge efter farven (og den latinske cykelhandler? :cool::innocent: hehe)

Jeg sætter stadig mine penge på Vision - mest cykel for dine pene - men den er åbenbart skredet i svinget)

Okay så :blush:

Mht Vision'en så syntes jeg da bare, at jeg får mere for pengene i Battaglin'en, da spec's er nogenlunde de samme? men den er 2000 billigere. Derfor er den skredet i svinget.

Link to comment
Share on other sites

Hey Candy

Jeg købte min MTB for nogen år tilbage hos Moreno - og kan kun sige godt og positivt om den italienske herre :smile: Jeg har fået supergod og hurtig service, når der var problemer med den (iøvrigt også en, han selv havde stykket sammen)

Men det er jo ikke just "kendte mærker" han fører - og du skal nok dermed regne med at skal cyklen repareres, så skal du til djævleøen ! for mig var det ikke noget problem, da jeg arbejder lidt rundt om hjørnet :tongue:

Fortsat god jagt :smile:

Ok godt at høre (det med erfaringerne). Det eneste der ikke er "kendte mærker" er da stellet - kan ikke lige se, hvorfor det skulle medføre flere reperationer?! Men oplys mig gerne :bigsmile:

2008 sæsonen

Vi starter søndag den 6. maj og forventer at slutte i oktober.

Vi deltager med hold til cykelløb - se mere info på Cykelklubben´s hjemmeside

Tænkte bare at det kunne da ikke passe, at det først startede til maj - der er jo lang tid til :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg mindes ikke at have sagt/skrevet at noget skulle medføre flere reparationer ?

Jeg skrev HVIS du købte cykel hos Moreno, og HVIS der skulle repareres på den, så er du nok nødt til at tage til Moreno.

Hvis du køber en model, som sælges i flere andre butikker, så er dine muligheder for service lidt større. De fleste yder kun service på modeller, de kender i forvejen - og nogen endda kun på cykler købt hos dem.

Og mht cykelholdet, det var ca. samme tidspunkt de startede sidste år.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mindes ikke at have sagt/skrevet at noget skulle medføre flere reparationer ?

Jeg skrev HVIS du købte cykel hos Moreno, og HVIS der skulle repareres på den, så er du nok nødt til at tage til Moreno.

Hvis du køber en model, som sælges i flere andre butikker, så er dine muligheder for service lidt større. De fleste yder kun service på modeller, de kender i forvejen - og nogen endda kun på cykler købt hos dem.

Og mht cykelholdet, det var ca. samme tidspunkt de startede sidste år.

Ahhh, der fik jeg vist lige, læst lidt for hurtigt :blush:

Men ok, det er jo også en ting, man skal have i baghovedet - dog er det nu lidt hip som hap om jeg skal køre til vesterbrogade (Bikebuster) eller Amager (Moreno). Men kortest har jeg jo faktisk til RoadBikeShop a015.gif

Ihhh, altså alle de valg.

Men tak for input -også til farvevalget :tongue:- fra jer alle, det er super fedt :4thumbup:

@Cykelholdet: Ok, syntes bare det er liiiidt sent. Men det er nok bare fordi jeg er lidt ivrig efter at "kommer ud" :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d.2.april

Startede med Styrketræning for Bryst, skulder, biceps

Armstrækning

9 @ me på tæerne

10 @ me på tæerne

9 @ me på tæerne

Shoulder press

5 @ 13 kg

3 @ 13 kg... besluttede at køre med 12'ere i stedet

4 @ 12 kg

5 @ 12 kg

5 @ 12 kg

Db bænkpres

3*10 @ 12 kg

Vægten er ikke tunge, men kører primært øvelsen for at træne stabiliteten. Det kniber stadig på de sidste reps, men de første er dog blevet meeeeget bedre.

Upright rows

8 @ 21 kg

8 @ 21 kg

10 @ 21 kg

Skal vist op i vægt

Db curls

4/5 @ 11 kg PR

3/3 @ 11 kg

6/6 @ 10 kg

6/6 @ 10 kg

De har ikke noget ab wheel på Nørrebro (det er jo også ret dyrt, at købe i forhold til alle de maskiner de har stående :rolleyes:), så det blev i stedet:

Mave på maskine

10 @ 32 kg

10 @ 39 kg

10 @ 46 kg

10 @ 53 kg

Efter spinning blev det til lidt mere

Cabel curls

3*8 @ ??

Preachers curl

2 @ 18,5 kg - ikke fuld ROM, ned i vægt :dry:

5 @ 16,0 kg - stadig ikke fuld ROM, ned i vægt :sneaky2:

8 @ 13,5 kg

8 @ 13,5 kg

Edit: Troede stangen vejede 7,5 kg, men det lader til at den vejer 8,5 kg *weee*

Lateral raise

3*8 @ 4 kg - mere vægt gjorde ondt i højre arm/skulder

Derefter stod den på Spinning elite ved Ulrik

Opvarmning

3 min siddende dobbelttakt (kørt som mellemtakt), 20 sek stående pr. minut (kørt som 10)

7:30 siddende enkelt takt, langsomt øget belastning. Stående de sidste 2 minutter.

3 min siddende dobbelttakt (kørt som mellemtakt), 20 sek stående pr. minut (kørt som 10)

3 runder á:

1 min siddende enkelt

1 min siddende mellemtakt

1 min stående mellemtakt

3 min siddende dobbelttakt (kørt som mellemtakt), 20 sek stående pr. minut (kørt som 10)

7 min, som jeg ikke kan huske :blush:

3 min siddende dobbelttakt (kørt som mellemtakt), 20 sek stående pr. minut (kørt som 10)

4 min; Øget tempo hvert minut

Den megen forholdsvis hurtige takt gjorde, at pulsen hele tiden forblev høj, hvilket gav følgende pulsdata:

:heartpump: Gns.puls: 87% :devil:

:heartpump: Maxpuls: 93%

post-13362-1207212553_thumb.jpg

Torsdag d.3.april

Det stod på en gang morgenspin, på 58 minutter.

Oven på gårsdagens time var jeg ikke indstillet på at give den max gas - pulsuret drillede også en del. Men benene var nu bedre end frygtet, og jeg fik lavet en pæn stor svedpøl, så helt inaktiv kan jeg ikke have været :tongue:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Preachers curl

2 @ 17,5 kg - ikke fuld ROM, ned i vægt :dry:

5 @ 15,0 kg - stadig ikke fuld ROM, ned i vægt :sneaky2:

8 @ 12,5 kg

8 @ 12,5 kg

Den er altså tungere, den stang på Nørrebro :smile:

Torsdag d.3.april

Det stod på en gang morgenspin, på 58 minutter.

Oven på gårsdagens time var jeg ikke indstillet på at give den max gas - pulsuret drillede også en del. Men benene var nu bedre end frygtet, og jeg fik lavet en pæn stor svedpøl, så helt inaktiv kan jeg ikke have været :tongue:

Ih - det er da længe siden, der har været morgenspin på programmet :smile:

Jeg fatter ikke hvordan du/I orker at komme så tidligt op :blush:

Link to comment
Share on other sites

Den er altså tungere, den stang på Nørrebro :smile:

Ih - det er da længe siden, der har været morgenspin på programmet :smile:

Jeg fatter ikke hvordan du/I orker at komme så tidligt op :blush:

Jeg har ikke rigtigt kørt preacher - syntes jo egentlig det er en dum øvelser. Regnede med at den vejde 7,5 kg, hvis den vejer mindre er det sku alt for deprimerende :unhappy:

Og ja morgenspin har ikke rigtigt været på programmet et stykke tid. a055.gif Forhåbentlig er det lidt lettere, at komme op nu hvor det er lysere. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke rigtigt kørt preacher - syntes jo egentlig det er en dum øvelser. Regnede med at den vejde 7,5 kg, hvis den vejer mindre er det sku alt for deprimerende :unhappy:

Og ja morgenspin har ikke rigtigt været på programmet et stykke tid. a055.gif Forhåbentlig er det lidt lettere, at komme op nu hvor det er lysere. :bigsmile:

Ok - jeg mente tungere i forhold til Adelgade's EZ-stang :smile:

Var det ikke på Nørrebro, vi så, at den vejer 8½ kg? Der var et sted, der var sat et mærke på :unsure: så du behøver ikke blive deprimeret over det :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ok - jeg mente tungere i forhold til Adelgade's EZ-stang :smile:

Var det ikke på Nørrebro, vi så, at den vejer 8½ kg? Der var et sted, der var sat et mærke på :unsure: så du behøver ikke blive deprimeret over det :bigsmile:

Jo, det var på Nørrebro de havde sat mærker på, men de er selvfølgelig væk igen :wink:

Kan dog ikke huske hvad der stod - men 8,5 kg lyder fint :cool:

Link to comment
Share on other sites

Ok - jeg mente tungere i forhold til Adelgade's EZ-stang :smile:

Var det ikke på Nørrebro, vi så, at den vejer 8½ kg? Der var et sted, der var sat et mærke på :unsure: så du behøver ikke blive deprimeret over det :bigsmile:

Jo, det var på Nørrebro de havde sat mærker på, men de er selvfølgelig væk igen :wink:

Kan dog ikke huske hvad der stod - men 8,5 kg lyder fint :cool:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer også - ved dog ikke hvor meget gas den skal have, update følger i min log :blush:

Årsagen er ingen skader eller lignende, men at Arne lokkede med morgenspin med

post-13362-1207306393.jpg

Og hvem kan modstå stådan en fristelse?! :w00t:

Ikke mig :innocent: Så det bliver spændende at skulle spinne igen om 3½ time - og træne ben og ryg bagefter.

Jaja, Marianne, jeg er ikke god til at holde mig i skindet. a050.gif Tror det bliver restitutionsspin, så jeg er klar til at give den gas bagefter. :devil:

Programmet var dejligt simpelt, tungt og hårdt. :firebounce: Der var også nogen der klagede over at ventilationen ikke virkede, men jeg nød nu varmen og "regnvejret". :wub:

Opvarmning 7 min

1.bjerg - 6 min

1 min siddende mellemtakt

2 min siddende enkelt

2 min stående enkelt

1 min angreb

2.bjerg - 8 min

1 min siddende mellemtakt

3 min siddende enkelt

3 min stående enkelt

1 min angreb

Pause 2 min

3.bjerg - 10 min

2 min siddende mellemtakt

3 min siddende enkelt

3 min stående enkelt

2 min angreb

4.bjerg - 12 min

2 min siddende mellemtakt

2 min siddende enkelt - under syregrænsen

2 min stående enkelt - under syregrænsen

2 min siddende enkelt - over syregrænsen

2 min stående enkelt - over syregrænsen

2 min angreb

Mon det er rigtigt husket?! :blush:

Det sidste 1½ minut lå jeg på 95-96%!!! :devil: Har ikke været over 95% de seneste halve år b020.gif

Pulsdata

:heartpump: Gns.puls: 82%

:heartpump: Maxpuls: 95%

post-13362-1207305590_thumb.jpg

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Tak for godt selskab i morges - dig og Vivs ved siden af - og Mette på podiet - bliver jo ikke meget bedre :bigsmile:

EZ stangen på Adelgade er forsynet med et mærke hvor der står 8,5 kg

Selv tak! og ja super selskab og :blahblah:

Og så kan jeg for de uindviede afsløre, at mit cykelvalg -nok- bliver Vision'en.

Det er den jeg drømmer om, om natten :wub: Super argument ikke :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ikke mig :innocent: Så det bliver spændende at skulle spinne igen om 3½ time - og træne ben og ryg bagefter.

Jaja, Marianne, jeg er ikke god til at holde mig i skindet. a050.gif Tror det bliver restitutionsspin, så jeg er klar til at give den gas bagefter. :devil:

Det lyder som om du får brug for at låne Chicks rules-badge'n i dag til spinningen. Den giver super-kræfter :superman:

:laugh:

EZ stangen på Adelgade er forsynet med et mærke hvor der står 8,5 kg

Jeg har svært ved at tro det for den føles lettere, men.... et mærke :w00t: så må det jo passe :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder som om du får brug for at låne Chicks rules-badge'n i dag til spinningen. Den giver super-kræfter :superman::laugh:

Årrrh hvad? Har du allerede afprøvet den?! (Gav i tirsdags Marianne en blå (selvfølgelig) badge med en kylling på, hvor der står "Chicks rules" :bigsmile: )

Men tror også min nye blå træningstop, som de havde i Parken vil gøre underværker :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share