Julies log 2007 -Spinningnordjyde m hang til yoga,løb og fitness


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

Jeg når ikke en egentlig update på de sidste to dages træning, så jeg opsamler søndag, når jeg er tilbage på fastlandet igen, men jeg må dog lige ønske jer alle en fantastisk påske og så kommentere nedenstående comments

:innocent:

Hav en rigtig god påske, og en hygsom tur til Kbh., Danf. Øv, smileyerne virker ikke.

Nå, men så får du bare maaaange gode hilsner her fra Oksens hule.

Tusind tak M, og lad nu være med at forsvinde med et UFO, medens jeg er væk

I Sats da :wink:

Også go påske til dig.

PS. Så er lås til hoveddøren og pizzahjulet købt, naturligvis i det pureste guld med 2 karats diamanter på.

Mvh. PoshMH :laugh:

:laugh::laugh:

Hey Julie :superman:

hvis ikke du har fundet dig en makker vil jeg gerne melde mig til et 12 timers spin med dig :superman: kunne være morsomt at hilse på dig :smile:

ønsker dig en rigtig god påske :superman:

Kenn

:4thumbup: Super godt af høre Kenn. Jeg har fået en makker nu, men jeg kender ihvertfald 1 eller 2 som mangler, så hvis du er på, så sig endelig til. Kunne være rigtig fedt endelig at møde cykel freaken Britone :w00t:

God påske :flowers:

Nicolai

Takker Nikolaj. Håber det går lidt bedre... :wink:

Hej Julie :smile:

Vil lige ønske tillykke med log nr. 4 :bigsmile: og som Kjøvenhavner kan jeg oplyse at du ikke behøver frygte shopping hverken idag torsdag eller i morgen fredag ALT er lukket - lige bortset selvfølgelig fra 711... :laugh:

God tur till Hovedstaden :smile:

M :elvis:

TAAAARK GD.. der må da være butikker med lørdagsåbent i staden :dry::w00t: Fyfferpyffer lad mig undgå dem....

J

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 299
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej allerskønneste

for hulen det er længe siden, sidst jeg lige var inde og lure, var din log lukket, det er altid en af de første jeg leder efter.

Skønt igen at kunne følge din færden.

Ang vores alder...... ka du sige 2 mdr til Duenn blir 40 :4goodbye: ej jeg har det faktisk fantastisk med det. tænk at have den alder man har, med en krop man altid har ønsket sig som 20 årig og en erfaring og selvtillid der fører dig ud i solen i alle livets henseender !!! det er lidt sådan jeg har det, og kan også fornemme på dig det sidste år at der er blevet taget nogle stor beslutninger påde på det personlige men også det faglige plan... det er bare skønt at være voksen...

ha den dejligste påske og hygge i KBH

knus Duenn

Link to comment
Share on other sites

Hey Julie

Ved du om der er flere pladser på jeres 12 timers ting den 21/4, måske kan jeg få lokket en kami med!!!

Håber du har haft en super tur til CBH, med masse af power :walking: eller var det power-shopping :bigsmile:

:hehe: / Tantor

Link to comment
Share on other sites

Hej allerskønneste

for hulen det er længe siden, sidst jeg lige var inde og lure, var din log lukket, det er altid en af de første jeg leder efter.

Skønt igen at kunne følge din færden.

Ang vores alder...... ka du sige 2 mdr til Duenn blir 40 :4goodbye: ej jeg har det faktisk fantastisk med det. tænk at have den alder man har, med en krop man altid har ønsket sig som 20 årig og en erfaring og selvtillid der fører dig ud i solen i alle livets henseender !!! det er lidt sådan jeg har det, og kan også fornemme på dig det sidste år at der er blevet taget nogle stor beslutninger påde på det personlige men også det faglige plan... det er bare skønt at være voksen...

ha den dejligste påske og hygge i KBH

knus Duenn

:bigsmile: Det er simpelthen en gave, at du er vendt tilbage til os igen.

Mht alderen...Tak for dit dejlige input. Jeg har det nu også fint nok. :innocent: Sådan da. Er jo stadig 29

Hey Julie

Ved du om der er flere pladser på jeres 12 timers ting den 21/4, måske kan jeg få lokket en kami med!!!

Håber du har haft en super tur til CBH, med masse af power :walking: eller var det power-shopping :bigsmile:

:hehe: / Tantor

T.. Jeg har sendt dig en pm. :smile:

Tak for input.

J

Link to comment
Share on other sites

:cry3: Påske slut. Why??? :hands:

Det må vist være på tide med en lille update, selvom man hænger i en klokkestreng. MOL skal der bare være plads til. Skræmmende så hurtigt en Påske kan gå. Der er røget et par æg ned, så NU skal kosten igen sættes lidt på plads. Vægten siger stadig 59 kg, så den holder sig da stabilt….

Jeg skruer lige tiden lidt tilbage.

Onsdag den 4 april 2007

Opvarm på Rotex 20 min

Spin Basic ved mig :bike:

Tid 49 min

:heartpump: Max 170

:heartpump: Snit 149

Spin Interval 2 ved mig :bike:

Tid 52 min

:heartpump: Max 189

:heartpump: Snit 163

Torsdag den 5. april 2007

Løb 30 min

Spin Distance ved mig :bike:

Tid 54 min

:heartpump: Max 179

:heartpump: Snit 154

Styrketræning.

Fredag den 6 april 2007 København

30 min egen cykling på den røde

1 time og 15 min MBT walk i Cph’s gader.

Og dejlig mad på VIVA. Kan godt anbefales :4mewantfood:

Lørdag den 7 april 2007 København

Fitness på hotellet. 30 min løb + styrketræning. :4thumbup:

1 time og 30 min MBT walk i Cph’s gader. Hvor ER den by bare VIDUNDERLIG suk.

LÆKKER LÆKKER :4mewantfood: :cheer: på ERAORA. Men for dælanda det var dyrt. slurp. 17 retter værsgo bøvs. Det gode var, at det var små velsmagende lækkerier. Vinene dertil var forrygende og ja så får man jo alt andet lige end lille fis i kasketten..Bimle bamle gennem Christianshavn.

Søndag den 8 april 2007 Hjem fra København

Løb 50 min

Rotex 20 min

Styrketræning ryg, biceps, mave

Mandag den 9 april 2007 Familiebesøg

Styrketræning af mave

Spin Distance ved mig :bike:

Tid 52 min

:heartpump: Max 180

:heartpump: Snit 161

Spin Interval 1 ved mig :bike:

Tid 54 min

:heartpump: Max 187

:heartpump: Snit 163

God time med 5 intervaller, hvor jeg bestemte intensiteten, men folket selv måtte overveje, hvordan og hvad de ville gøre for at presse pulsen op til det niveau, som jeg ville have, de skulle ligge på. Det med at køre frit valg sekvenser til musik, som folk nyder at presse sig selv til, bliver mere og mere en del af mine egne spinning timer.

Programmet for time 2 så ca. sådan ud. (jeg benævner 3 forsk. skalaer for forståelsens skyld) :smile:

Opvarmning 11 min

Interval 1. 4 min Intensitet 83-88% (E skala 4-4,5 ) (Fs 8-8,5)

8 min stående enkelttakt 75% (3) (7)

Interval 2. 3 min Intensitet 80-85% (4) (8)

4 min siddende landevej 70-75% (2,5-3) (6-7)

Interval 3. 3 min Intensitet 83-88% (4-4,5) (8-8,5)

4 min stående enkeltakt 70-75% (2,5-3) (6-7)

Interval 4. 3 min Intensitet 80-85% (4) (8)

9 min stående enkelttakt 75-85% (3-3.5-4) (7-7,5-8)

Interval 5 3 min Intensitet 85-90% (4,5-5) (8,5-9) Pyh brændt af.

Det var så den Påske. I år fik jeg dog et påskeæg af én af mine ’elever’. Noget for mig helt nyt :smile:

Dejlig dag til boardet.

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag den 10 april 2007 Snart 16 år siden man blev konfirmeret :4whistling:

Sikke dog en nytteløs kommentar Julie :wink: men ret funny alligevel :w00t:

Træning idag bestod af:

30 min løb + 25 min Rotex :4boxing:

Styrketræning: Bryst, skuldre og triceps. :4flex:

Glæder mig til torsdag hvor jeg skal have lagt et nyt program, så jeg kan udfordre mig selv lidt mere. Havde heldigvis ladet min cykelsko blive hjemme til afdampning, for ellers var jeg ved at blive overtalt til at tage med på en spinningtime, men jeg må ikke spinne så meget. Det bliver ALT for megen cardio, og det giver alt for trætte ben i længden... Så begrænset bliver det til de timer, jeg nu selv har...desværre. Ville så gerne køre ved andre..

Nu skal der laves madpakke til imorgen og så kalder sofaen vist, selvom jeg hellere ville sidde og lumre på mol, men en bærbar og trådløs internet, næhh det har jeg ikke noget af....

God aften til Mols læsere.

Pssst der blev iøvrigt ikke powershoppet i Cph. Det blev til et visit i Illums Bolighus og så kunne min jyske tålmodighed ikke klare mere. :4crutches:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Du må også passe på dine knæ, med alt det spinning, Danf. Du skal jo helst holde i maaaange år endnu, så vi engang kan udveksle historier om dengang, der var noget, der hed MOL, og hvor der var RIGTIGE cykel-folk til. :laugh:

Nå, men du ved jo sikkert, hvad du gør. Selv skal jeg ikke gøre mig så klog på `rigtig´ spinning. Jeg ved bare, at cykling er godt! Hihi!

Jeg trænger vist til at komme til Kbh. Det er længe siden, at jeg har været der, og jeg er ikke så kendt derovre. Når man kunne finde Blågårds Plads, Folkets Park, Det Frie Gymnasium, og et par steder mere, så var det rigeligt til mit behov, dengang.

Nå, men nu ikke noget med at fordærve Danf med vilde historier, Okse. :nonono:

Godt, at du havde en god påske.

Link to comment
Share on other sites

Du må også passe på dine knæ, med alt det spinning, Danf. Du skal jo helst holde i maaaange år endnu, så vi engang kan udveksle historier om dengang, der var noget, der hed MOL, og hvor der var RIGTIGE cykel-folk til. :laugh:

Nå, men du ved jo sikkert, hvad du gør. Selv skal jeg ikke gøre mig så klog på `rigtig´ spinning. Jeg ved bare, at cykling er godt! Hihi!

Jeg trænger vist til at komme til Kbh. Det er længe siden, at jeg har været der, og jeg er ikke så kendt derovre. Når man kunne finde Blågårds Plads, Folkets Park, Det Frie Gymnasium, og et par steder mere, så var det rigeligt til mit behov, dengang.

Nå, men nu ikke noget med at fordærve Danf med vilde historier, Okse. :nonono:

Godt, at du havde en god påske.

Knæene har det sådan set fint gamle søde okse. Det er vist mere den der med for lidt og for meget, og især nu hvor jeg virkelig er grebet af styrketræning. :ilovemuscle:

Een ting skal du vide okse. Du fordærver ALDRIG med dine historier. Det er colorit på tilværelsen med dine fortællinger....

:superman:

Uhh så sidder man lige her på kontoret med de varmeste fødder i støvlerne..Det er så ikke gået op for Danf, at sommeren er på vej :innocent: Nu tager jeg mig lige et break og opdaterer min log for igår, før turen går til centret, hvor der skal lægges et nyt styrkeprogram ved Fitnesscoach P. Spændende. Bare det ikke indeholder bolden. Jeg HADER den, og det til trods for, at jeg selv er uddannet i det l... men dog aldrig har benyttet mig af den uddannelse :nonono: Det var pengene lige ud af vinduet... Men sådan er det jo indimellem, hvor man foretager nogle forkerte valg. Når man så træffer de rigtige, ja så synger fuglene jo :smile: (ligesom Vivs og den nye lækre cykel, hun lige har erhvervet sig skumme skumme :sneaky2::bigsmile: )

1. maj er iøvrigt der, hvor jeg stopper med mine 2 onsdags spinning timer. Nye arbejdstider samt en manglende lyst er årsagen til, at disse timer ryger af planen. Jeg vil fokusere mere på min egen træning, da styrke VIRKELIG er der, hvor det giver noget. Således blev jeg også gjort opmærksom på igår af et par medlemmer, at der virkelig er sket noget, siden jeg har intensiveret denne side af min træning.

Onsdag den 11 april 2007

Een af de dage hvor man bare ønsker, at man var blevet i sengen. Det kender de fleste vel. En trist og sørgmodig dag på det personlige plan men som mine citater indikerer, så kommer man som regel ovenvande igen. Det tager bare lidt tid.

Træning blev ved mine 2 spinning timer. Ikke mere end det.

Spin Basic ved mig :bike:

Tid 45 min

:heartpump: Snit 149

:heartpump: Max 165

Spin Interval 2 ved mig :bike:

Tid 52 min

:heartpump: Snit 159

:heartpump: Max 185

Meget mere opløftende er der vist ikke at sige om lige den dag.

Som tidligere nævnt, bliver det ikke til så megen træning idag andet end prøvning af nyt styrkeprogram, men weekenden bliver også fin træningsmæssigt og :4mewantfood: :4mewantfood: :4thumbup:

Rigtig glædelig torsdag til alle.

J :smile:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Nøjjj hvor er jeg dog håbløst bagud med mine egne skriblerier, men det er nogle gange SÅ meget sjovere at læse i andres logs, tjekke deres træning ud og poste et par kommentarer, så de kan se, at man har været der. :innocent: Fremfor at se tilbage på de sidste dage. Man bliver jo helt træt. :tongue: + Jeg burde vel egentlig kaste mig i grams med jobbet ligenu, men mol skal jo også passes. :innocent:

Jeg ved, at mange andre har kommenteret vejret i deres logs, men det skal endelig ikke forhindre mig i at udvise min ypperligste glæde og solen og dens livgivende stråler. :flowers::sun:Sol du gør mig så glad, og den sat sammen med en perfekt weekend, har givet mig ekstra energi til denne uges strabadser :superman: Der er jo en god solid omgang spinning i vente den kommende weekend. :bike: :bigsmile:

Men måske først tid til en lille update på de sidste dages bedrifter.

Torsdag den 12 april 2007 Programlægning ved Fitnessinstruktør P

20 min Rotex

Og ellers blot gennemgang af nyt splitprogram. Det var som at få en julegave, og jeg var henrykt for øvelserne, som P havde lavet til mig. Det så hårdt ud (og det kan jeg nu bekræfte, at det er :superman: )

Fredag den 13 april 2007 :freaked: Jeg kom igennem dagen ved kun at spilde kaffe på mit bord.

Dag 1 programmet skulle prøves. Bryst, skuldre og Triceps.

Uhh rigtig mange skulder øvelser, som jeg nu kan lide det. Godt busted bagefter og da jeg nu er tvunget til at nedskrifle gentagelser samt vægt, således P kan følge mit fremskridt, jamen så giver man jo også lidt ekstra.. Jeg ER ikke stærk, men jeg kan løfte NOGET mere end for bare 1 år siden... Så den side af min træning trækker så meget nu. :4thumbup:

Og JA jeg skal nok skrive mit program ind her en dag (tør bare ikke kg hehe). :innocent:

Noget nyt er opvarmning 10 min inden fitness..Det har jeg ikke gjort før. Ved det godt. Det er skidt, men når man så har en bunke cardio bagefter sååå. Nej det er ikke godtnok, så derfor forsøger jeg også, at få tid til lige at varme op først.

Efter styrke : 50 min rotex med god høj puls.

På vej ud mødte jeg en panikramt instruktør N, som havde glemt sit musik... så jeg lånte ham et par skiver, hvortil han så grinende sagde Bare de nu ikke sys musikken er SÅ fed

Fredag aften (nej det er ikke træningsrelevant men nevertheless ret interessant) skulle filmen 'Pans Labyrint' ses. Jeg havde nok regnet naivt med, at den var ret harmløs, men det var den så ikke. Situationen i en biograf er også bare frygtindgydende med kæmpe lærred og høj lyd.. GRUSOMT :freaked: Jeg dur bare ikke til sådanne film, for det er 100% sikkert, at jeg har mareridt flere dage efter, og denne her var bare ingen undtagelse uha uha...

Derfor ikke megen søvn natten til lørdag, så jeg var møgtræt lørdag morgen, da jeg kørte afsted til centret.

Lørdag den 14 april 2007 Fantastisk lørdag

Dag 2 styrkeprogram Ryg, mave biceps

Og hvilken ryg.. DAMN det gik godt. I lååååve it

Herefter cardio:

Spin Interval 1 ved mig :bike:

Tid 53 min

:heartpump: Snit 161

:heartpump: Max 183

Ud i solen et par timer og nu tilbage til center nummer 2 for at deltage i møde + workshop ved Mads H.

Desværre blev det ikke til så megen cykling. Jeg havde håbet på lidt mere, men tiden fløj fra os. Vi skulle hver især (centrets instruktører) undervise 6 min, som vi nu ville, og derefter blev vi evalueret af alle dem, der var med. Det var meget givende, men man når desværre ikke at vise så meget på så kort tid. Jeg er godt tilfreds med min feedback. :smile: , og det var fedt at se SÅ mange forsk. måder at undervise på. Det er jo sjældent, at vi selv når hinandens timer. Godt initiativ.

Efter dette var der :4mewantfood: og :beerchug: os imellem. Fantastisk bånd der er blevet mellem os og jeg håber bestemt ikke, at folk lyttede for meget til vor ikke-helt-stuerene snak om nøgenspinning og andet :4jumpy:

Søndag den 15 april 2007 HER nåede jeg for alvor solen

Nåede lige at sige 'go'morn' til smukke frøken spinningsild i centret.

Dag 1 styrketræning Bryst, skuldre, triceps

AV AV AV nu tager det til. FED SMERTE I ARME OG SKULDRE ...DOMS som de kloge siger.

Bagefter cardio i form af spinning. Super energi og mange fremmødte. Må indrømme at der hersker et dejligt sammenhold os imellem. Det er dejligt, at man på den måde kan joke med medlemmerne :smile: OG når man møder op i en "Race across America" Tshirt, ja så forpligter det .... ikke også M?

Spin Interval 1 ved mig :bike: feat øverstbefalende :tongue:

Tid 53 min

:heartpump: Snit 157

:heartpump: Max 189

Spin Distance ved mig :bike:

Tid 52 min

:heartpump: Snit 154

:heartpump: Max 174

Jeg blev overbevist om, at folk var OVERKLAR til næste lørdag og 12 timers i centret..da jeg blev mødt med et overvældende BRØL, da jeg spurgte om de var klar til det... SÅDAN!!!

Resten af dagen blev brugt i godt selskab, solskin, fed bil og god :4mewantfood: Yeah life is great.

Dagen idag skal bruges til styrke og spinning ved P i Scan sammen med slænget.. Har lokket et par med sagesløse med....

God dag til mol...

Kramz :cheer:

ØVVV hvorfor man man ikke bare plastre til med smileys.....

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Hej smuksak

kan slet ikke forstå hvordan jeg har kunnet undvære det her i så mange måneder. Du bringer som altid solen lige lukt int i sjælen på mig, og sammenholdt med al den solskin uden for, ja så kan ban bare ikke blive gladere.. :4thumbup:

hva faen julle er du ved at blive en stor grum bodybilder babe *LOL* ej det ser sgu godt ud her i din log, dejligt at finde energi her

ha en fantastisk dejlig dag

krams

Link to comment
Share on other sites

Det opfordrer til at man poster sin træning lidt oftere :poking: eller i det mindste deler det over flere indlæg, så man ikke forsøger at når en hel uge i ét indlæg. :tongue:

:tongue::tongue: Damn den knægt er da for kvik, selvom han holder til på øen' :tomaatit::laugh: Men ja okay godt ord igen. Det er jo sandt nok...

Hej smuksak

kan slet ikke forstå hvordan jeg har kunnet undvære det her i så mange måneder. Du bringer som altid solen lige lukt int i sjælen på mig, og sammenholdt med al den solskin uden for, ja så kan ban bare ikke blive gladere.. :4thumbup:

hva faen julle er du ved at blive en stor grum bodybilder babe *LOL* ej det ser sgu godt ud her i din log, dejligt at finde energi her

ha en fantastisk dejlig dag

krams

:blush: Rødme rødme...Beskedenhed hmm. Det glæder mig nu også, at du er tilbage igen. Dine beretninger får smilet helt op til ørerne hos mig duemor. Mht bodybuilding haha ja så er det et sandt BB program, jeg har fået lavet, men noget stort muskelbundt bliver jeg nok aldrig, og det er heller ikke meningen. Vil da gerne bevarer en smule former :innocent: , men jeg kan godt forstå, at nogle bliver SÅ grebet af det, at det kan tage overhånd.... Men mig BB'er :4jumpy: That'll be the day....

Tak for din tilstedeværelse...

Julie

Link to comment
Share on other sites

:tongue::tongue: Damn den knægt er da for kvik, selvom han holder til på øen' :tomaatit::laugh: Men ja okay godt ord igen. Det er jo sandt nok...

Amager er en dejlig (og flad) lille ø - tæt på alt. Mine ører har det lidt hårdt med de rigtig indfødtes dialekt (det nordlige amager), så var århusiansk en smule mere behageligt må jeg nok indrømme. :laugh:

Men ud over det har du helt ret - jeg er meget kvik. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Tror du ikke snart at du skal slæbe jernhesten med uden for ?? :tongue: Det er sku´da alt for meget :sun::sun: til at sidde i lokale at svede :nonono:

Men som man siger de fede på svede :laugh::laugh:

Nej ud på bakkerne og sparkerøv Julie :4thumbup: :bike: :bike: Du ligner jo en rigtigt bjergged med det flotte lysehår :tongue4: Så tror faktisk at du kunne sætte kyllingen af uden problemer. :laugh: :laugh:

Og iøvrigt held og lykke med de 12 timers spinning i weekenden :crazy::crazy: Tror jeg springer over denne gang , har lige noget andet jeg skal :4whistling: :4whistling: :laugh::laugh:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Tror du ikke snart at du skal slæbe jernhesten med uden for ?? :tongue: Det er sku´da alt for meget :sun::sun: til at sidde i lokale at svede :nonono:

Men som man siger de fede på svede :laugh::laugh:

Nej ud på bakkerne og sparkerøv Julie :4thumbup: :bike: :bike: Du ligner jo en rigtigt bjergged med det flotte lysehår :tongue4: Så tror faktisk at du kunne sætte kyllingen af uden problemer. :laugh: :laugh:

Og iøvrigt held og lykke med de 12 timers spinning i weekenden :crazy::crazy: Tror jeg springer over denne gang , har lige noget andet jeg skal :4whistling: :4whistling: :laugh::laugh:

JOoooooo du har ret, men når man skal jobbe også og være på diverse kursus og workshops jamen sååååå :innocent: men enig... dog æææælsker jeg jo mit center :wub: og og og og jeg er ikke Rambo typen der styrketræner via torve, træer og grene i skoven... DER er jeg nok lidt forfinet hehe :w00t:

FED? :wink:

Bjergged ? :blink::w00t: Okay jeg vender tilbage til hanekammen.... men på den anden side så ligner jeg sgu en høne. Ak ak hårproblemer. :laugh:

Den dag jeg ser KE på en spinning cykel...der lover jeg at fiske karper i 12 timer... :4thumbup: Yeah right.

Fed og bjergged...kært barn har mange navne :smile:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Og det siger jo - som vi alle ved - en hel del om seriøsitetsniveauet :tongue: Nyd solen mens den er her :smile:dmi - hvad sker der med vejrudsigten...kan vi få noget Voldborg på banen :sneaky2:

Uh jeg fornemmer kærligheden fra jer alle. :laugh::laugh: DMI ja what is going on?? 5-10 grader imorgen..What the f... :blink::blink::dry: Nu havde jeg lige hevet de korte bukser frem og lagt pelsen på hylden (billedeligt talt). Ej hvor er det bare ærgerligt altså.

1 time mere såååå :wub: træne træne træne

:devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg må vist engang have smagt det der tzatziki. Jeg har aldrig smagt det, men hvis det smager af hvidløg, så kan Oksen sikkert lide det :4mewantfood: . Hvidløg er skøøønt!

Jeg går ud fra, at du ved, hvad allioli er? Hvis ikke, så har du en oplevelse til gode. Sluuurp! Men den spanske udgave er bedst. Franskmændene, som staver det aioli, laver det med for meget eddike, efter min smag.

Nyd nu det gode vejr, sålænge det holder, og nyd også din træning.

Jeg hepper på dig! :cheer::cheer::cheer:

Link to comment
Share on other sites

Jeg må vist engang have smagt det der tzatziki. Jeg har aldrig smagt det, men hvis det smager af hvidløg, så kan Oksen sikkert lide det :4mewantfood: . Hvidløg er skøøønt!

Jeg går ud fra, at du ved, hvad allioli er? Hvis ikke, så har du en oplevelse til gode. Sluuurp! Men den spanske udgave er bedst. Franskmændene, som staver det aioli, laver det med for meget eddike, efter min smag.

Nyd nu det gode vejr, sålænge det holder, og nyd også din træning.

Jeg hepper på dig! :cheer::cheer::cheer:

Tilbagelænet i stolen nu til tonerne af Sko/Torp "A young girls heart". Finder lidt nostalgi frem. Jullen var jo ikke så mange år, da de kom frem. Der er bare ikke noget, som når man lige hitter en ældre plade (ja okay cd så) og sætter den på og tænker på det, der var DENGANG. Dejligt.

WHAT??? Okse???Har du ikke smagt Tzak......... ?????? BIG MISTAKE OKSE. Det kan jo spise på alt. Næsten også på havregryn. :4jumpy: Tror ikke jeg helt ved, hvad Alioli er?? Forveksler det vist med Ravioli.. Men det må du lige forklare mig nærmere om en dag. Ser også ud som om, du har nydt det gode vejr samt fået samlet en del flasker. Du må da snart kunne invitere mol vennerne på lidt godt. :partytime2:

Tænk da jeg forlod centret føltes temperaturen åh så behagelig. Det er slet ikke til at forstå at fra imorgen så :cold::4goodbye: til solen.

Perfekt træning idag ellers, så den må jeg hellere komme til nu, inden mine kontaktlinser tørrer ud af bar træthed.

Mandag den 16 april 2007 Uhh Dronningen fylder jo 67 år

Og ja så bliver det til 1 opdatering for ellers kan der jo ikke være smileys nok :bottom::poking:(den var til dig Max P) :tease:

Styrketræning Dag 2 Ryg, Biceps og mave.... LÆKKERT IGEN IGEN. Naturligvis incl opvarmning.

Løb 20 min som forprang på Spinning time.

Spin Interval 1 ved Palle (feat Danf og Øverstbefalende :tease: ) :bike:

Tid 52 min

:heartpump: Snit 161

:heartpump: Max 189

Længe siden at har jeg kørt så godt og med så høj puls det meste af tiden. Da jeg løb tør for vand (MØG), måtte jeg af halvvejs, og det resulterede i et pulsfald, således at snit 'kun' blev 161. Jeg forsøgte at huske programmet, men gav slip og lod mig rive med, så egentlig aner jeg ikke hvor længe og hvad....men flød bare med.... Folk ydede.. Eneste minus var mit knæ som ramte den røde bremse knap på de nye cykler. AV FOR F....... :4crutches: Mærker det nu...suk.

Mine ben og min krop er brændt af. Det har været en fantastisk god dag.....

Godnat folks.

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Hej igen, Danf.

Allioli er ikke ravioli, men derimod en spansk hvidløgsdressing, som kan spises til næsten alle kødretter. På restauranterne i Såanien står der sådan nogle specielle røremaskiner og kværner det sammen.

Det er godt, kan jeg love dig! :4mewantfood: :4mewantfood:

Det lyder da rigtig rigtig lækkert okse. :smile:

Tirsdag den 17 april 2007 Basketball finale i Århus

Nej det var ikke mig, der var med... :tongue: Jeg ville jo nærmest ikke engang nå op til de store fyres knæ. Højeste spiller i kampen var Svendborgs nummer 4... 2 meter og 25cm slam. :4thumbup:

Jubiii fik overværet, at Bakken Bears igen igen vandt DM i Basketball. Fed kamp. Spændende. Vi fik det hele med... omkamp und alles.

Sendte varme tanker til min bror i Frederikshavn, som selv spiller BB, men nu i den lidt 'ældre' ende :innocent: Sorry M... :laugh:

BAKKEN BEARS ER DANSKE MESTRE

Den tredje DM-finale blev endnu mere dramatisk end de to første. Kampen gik i overtime efter 76-76 efter 40 minutter. I overtiden slog Bears til og vandt den via blandt andet to treere af Jens Jensen med 15-6. Dermed er Bakken danske mestre for syvende gang i klubbens historie.

Uh af alle sportsgrene, så nyder Danf virkelig at se BB... Ja det havde mol folket nok ikke kalkuleret med. Surprise surprise. I love it. Den sport kan fange min interesse max kontra fx fodbold og håndbold zzzzzzzz. Af andre ting kan nævnes.... Nej det vil jeg lade være med, så tror I, at jeg er sindsyg, men lad det være sagt. Det er ikke curling. :blink::w00t:

Ingen træning whatsoever, og det har min krop vist haft godt af. In fact burde jeg lade være igen idag, da jeg stadig kan mærke lidt 'affald' i mine ben samt mit ømme blå mærke på knæet spiller et bette puds, men jeg skal lige have mit fix idag. Et par spinning timer ved S og P :wub: + styrke :wub::wub::wub::wub: Og SÅ er det også slut med spinning indtil lørdag, hvor jeg skal presses igennem 7 timer og søndag 2 timer. :devil: eller :blink:

Nå ja og så har jeg jo forresten en aftale med Vivs :wink: om, at jeg død og pine skal igennem en løbetur imorgen kl 6.20 inden job... Må tilstå motivationen ikke er der idag. :dry: Men jeg skal..jeg vil mærke effekten af det. :cool::blush: Anyway mit tidspunkt er jo også sent sammelignet med fx mizzra.. og Vivs. De står jo nærmest op om natten for at løbe :blink: . Fatter ikke hvordan, de kan? Jeg er nærmest i sovemode indtil kl 10, hvor jeg langsom vågner efter 4 kopper kaffe (ligesom idag). Ja gudfaderbevares jeg står da op, men er zombie et langt stykke op ad formiddagen. How how how.....

So far...god dag mollere og mine læsere.

Link to comment
Share on other sites

Ingen træning whatsoever, og det har min krop vist haft godt af. In fact burde jeg lade være igen idag, da jeg stadig kan mærke lidt 'affald' i mine ben samt mit ømme blå mærke på knæet spiller et bette puds, men jeg skal lige have mit fix idag. Et par spinning timer ved S og P :wub: + styrke :wub::wub::wub::wub: Og SÅ er det også slut med spinning indtil lørdag, hvor jeg skal presses igennem 7 timer og søndag 2 timer. :devil: eller :blink:

Ja du kan jo ikke holde dig væk din cykelmus.. :smile: Op på hesten og videre ! Sejt..

Fatter ikke hvordan, de kan? Jeg er nærmest i sovemode indtil kl 10, hvor jeg langsom vågner efter 4 kopper kaffe (ligesom idag). Ja gudfaderbevares jeg står da op, men er zombie et langt stykke op ad formiddagen. How how how.....

Kaffe.... kaaaaarffe... Ralle.. Elsker kaffe

Tror virkelig heller ikke jeg kunne klare mig uden den gudedrik.

Desværre faldt jeg ikke i gryden som spæd så jeg skal også have mit daglige kaffe fix.

kaffedrop.jpg

Hav en dejlig dag !

/ T

Link to comment
Share on other sites

Ja du kan jo ikke holde dig væk din cykelmus.. :smile: Op på hesten og videre ! Sejt..

Kaffe.... kaaaaarffe... Ralle.. Elsker kaffe

Tror virkelig heller ikke jeg kunne klare mig uden den gudedrik.

Desværre faldt jeg ikke i gryden som spæd så jeg skal også have mit daglige kaffe fix.

kaffedrop.jpg

Hav en dejlig dag !

/ T

:4jumpy::rofl2: Genial tegning der... Vær hilset alle kaffedrikkere i min kaffelog. Jeg havde aldrig troet, at jeg skulle blive afhængig... :innocent: Meeeeen... indrømmet jeg er kaffoman... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share