Julies log 2007 -Spinningnordjyde m hang til yoga,løb og fitness


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

:4jumpy::rofl2: Genial tegning der... Vær hilset alle kaffedrikkere i min kaffelog. Jeg havde aldrig troet, at jeg skulle blive afhængig... :innocent: Meeeeen... indrømmet jeg er kaffoman... :tongue:

Lige et par humørbomber til denne smukke men kolde dag :

swim.gif

____________________________________________________________________________

beanme.gif

____________________________________________________________________________

cutting.gif

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 299
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja du kan jo ikke holde dig væk din cykelmus.. :smile: Op på hesten og videre ! Sejt..

Kaffe.... kaaaaarffe... Ralle.. Elsker kaffe

Tror virkelig heller ikke jeg kunne klare mig uden den gudedrik.

Desværre faldt jeg ikke i gryden som spæd så jeg skal også have mit daglige kaffe fix.

kaffedrop.jpg

Hav en dejlig dag !

/ T

Lige et par humørbomber til denne smukke men kolde dag :

swim.gif

____________________________________________________________________________

beanme.gif

____________________________________________________________________________

cutting.gif

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Mit navn er MH, og jeg er kaffoholiker

Link to comment
Share on other sites

:lolabove: Vi er åbenbart flere, der er afhængig af det sorte guld :innocent:

Onsdag den 18 april 2007 Suveræn spinning dag :superman:

Forlod jobbet med en øm højre arm og skulder. Er bange for at jeg er ved at udvikle noget muse-skade-noget, da jeg ikke er rasende god til genvejstaster, og da jeg i mit nye job har fået en mus, som er lidt mindre, end den forrige, jeg havde... Føler det trækker op fra armen i skulderen. :sneaky2:

Inden jeg ramte centret var jeg blevet ringet op omkring timen 17.40, hvorvidt jeg kunne afløse. Tjo. Selvom jeg ikke lige følte, jeg havde musik med til det, tog jeg alligevel chancen.

Derfor blev det til styrketræning og 2 spin timer denne dag. Et stk ved med selv og et stk ved Palle. :smile: Timerne vil blive beskrevet så godt som muligt nedenfor.

Styrketræning dag 1. Bryst, skuldre og triceps (manglede 1 øvelse , men den tager jeg torsdag) :4flex:

Spin Distance ved mig :bike:

Tid 50 min

:heartpump: Snit 168 :devil:

:heartpump: Max 192 :devil: :devil:

Spin Interval 1 ved Palle :king: :bike:

Tid 54 min

:heartpump: Snit 165 :devil:

:heartpump: Max 190

FEEEE OG LEEEEE spinning den dag. Min puls var fuldstændig vild og balstyrisk. Tror vist ikke den ever har været så høj på en distance time. Til trods for at jeg ikke syntes timen forløb særligt godt hverken program eller musikmæssigt, ja så overraskede deltagerne alligevel ved at rose timen??? Musikken var bare SÅ motiverende :raisebrow: Viser lidt at man nogle gange tror ét, og så viser det hele sig at være totalt i orden. Mystisk.

Programmet var inspireret fra MH dog med lidt ændringer, da timen jo var udholdenhedsmæssig.

Opvarmning 12 min.

Siddende mellemtakt 5 min

Stående mellemtakt 1 min

siddende mellemtakt 2 min

stående enkelttakt 4 min

Blok 1.

4 min siddende mellemtakt skala 3 (7)

3 min siddende enkelttakt skala 3

3 min stående enkelttalkt skala 3,5 (7,5)

Blok 2

3 min siddende mellemtakt skala 3

3 min siddende enkelttakt skala 3

3 min stående enkelttakt skala 3,5

1 min siddende enkelttakt skala 3,5

Blok 3

3 min siddende mellemtakt skala 3,5

3 min siddende enkelttakt skala 3,5

2 min stående enkelttakt skala 4

2 min siddende enkelttakt skala 4

Blog 4

2 min siddende mellemtakt skala 3,5

3 min siddende enkelttakt 3,5

3 min stående enkelttakt skala 4

2 min stående/siddende angreb skala 4,5-5

Simpel time men effektiv. Kræver dog megen fokus fra deltagerne til hvordan, de arbejder pulsmæssigt...Musikken var blot et kontinuerligt mix af hvad ved jeg...alt muligt. :tongue:

Time to ved Palle blev indledt med et "Det bliver en lidt hårdere time idag". Åh tænkte jeg.. Gys.. Jeg havde overvejet at stå af efter min egen, men for pokker da...skal jo køre 7 timer på lørdag og 2 på søndag, så det ville være for dårligt. Godt jeg blev.

Det VAR en hård time, som også resulterede i en krampelignende tilstand i min venstre lægmuskel de sidste 10 min af timen. Dog kun kortvarigt. Knæet fra sidst var også en smule ømt, så efter timen var jeg brændt af i ben og røv. avavavav

Jeg nyder virkelig de her timer. Rent flow i form af Palles kyndige vejledning og hans musik (en gammel DJ ruster aldrig) :wub: Programmet for denne her time lugter lidt af nedenstående. Jeg er ikke for god til det med at huske. Det lader vi Arne om. :cool:

8 min opvarmning i siddende mellemtakt og stående enkelttakt

1 min stående enkelttakt

1 min stående mellemtakt

30 sek siddende angreb

Direkte 1 min stående enkelttakt

1 min stående mellemtakt

30 sek siddende angreb

2 min stående enkelttakt

1 min stående mellemtakt

60 sek siddende angreb

2 min stående enkelttakt

1 min stående mellemtakt 60 sek siddende angreb

pause 1 min

Således fortsatte P med stående enkelttakt, siddende mellem og nu stående angreb.

30 min i denne stil satte godt gang i syren i mine stænger.

Sidste del kørtes nogle 40/20 og 30/30 angreb.. 10 stk.

Siddende restitution og stående angreb.

Og så var der bare NOTHING LEFT I MIN KROP...

Lidt :blahblah::blahblah: og så luskende ud under bruserne. Fornemmelsen af at være i en brændtaw krop var dybdegående... :blink:

Træning torsdag bliver KUN styrketræning. INTET cardio. Fredag SLET INGEN TRÆNING. Der lades op til 12 timers eventet på lørdag. Jeg kan se, at jeg kommer på en hård prøve, men det skal nok gå..

Rigtig god torsdag til alle.

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Nå ja og så har jeg jo forresten en aftale med Vivs :wink: om, at jeg død og pine skal igennem en løbetur imorgen kl 6.20 inden job... Må tilstå motivationen ikke er der idag. :dry: Men jeg skal..jeg vil mærke effekten af det. :cool::blush: Anyway mit tidspunkt er jo også sent sammelignet med fx mizzra.. og Vivs. De står jo nærmest op om natten for at løbe :blink: . Fatter ikke hvordan, de kan? Jeg er nærmest i sovemode indtil kl 10, hvor jeg langsom vågner efter 4 kopper kaffe (ligesom idag). Ja gudfaderbevares jeg står da op, men er zombie et langt stykke op ad formiddagen. How how how.....

"JEG VED DET GODT, og jeg skammer mig også over det, men det er sådan det er" (Citat Anders Mathesen- Anden på Coke)

Jeg kom ikke afsted, og det er simpelthen fordi, jeg ikke vil dø på lørdag, men i næste uge...i næste uge....såååå gør vi det :innocent: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:laugh: Nå du kan jeg bedre forstå hvorfor et par koffeinjunkier kan sidde på et cykel som en anden Duracelkanin :bunny::bunny::laugh:

Tror at du er ret heldig at koffein ikke er på dopingliste længere :tongue: Da du efterhånden lige så godt kan få sat en termoflaskeholder på den spinningcykel :laugh::laugh: Og tolv timer i weekenden :crazy: Ja så kommer kaffemaskinerne sku´da på overarbejde :cool:

Man siger jo at man skal drikke mindst en liter i time :bigsmile: så den lørdags tur komme til at koste nogen kaffeposer :laugh:

Husk nu at kroppen også skal afkalkes :laugh::laugh:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

:laugh: Nå du kan jeg bedre forstå hvorfor et par koffeinjunkier kan sidde på et cykel som en anden Duracelkanin :bunny::bunny::laugh:

Tror at du er ret heldig at koffein ikke er på dopingliste længere :tongue: Da du efterhånden lige så godt kan få sat en termoflaskeholder på den spinningcykel :laugh::laugh: Og tolv timer i weekenden :crazy: Ja så kommer kaffemaskinerne sku´da på overarbejde :cool:

Man siger jo at man skal drikke mindst en liter i time :bigsmile: så den lørdags tur komme til at koste nogen kaffeposer :laugh:

Husk nu at kroppen også skal afkalkes

:bunny::bunny::bunny::bunny::bunny::bunny::bunny::bunny::bunny::bunny::bunny::bunny::bunny::bunny::bunny:

Nåååå det var derfor, det kørte så godt for mig igår. :wink:

Blurp har nu sluttet det tredje krus, så jeg holder der ellers går der bunny i den igen senere, og det er slet ikke planen... Men enig Keld E, der skal nok køres lidt coffee ned på lørdag. Spoken like a true sportsman :tongue: or woman :innocent: Kunne godt være, jeg skulle skære lidt ned...

Uh mine ben er heavy idag, så godt der hverken skal løbes eller cykles....

J :4boxing:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

:4jumpy::rofl2: Genial tegning der... Vær hilset alle kaffedrikkere i min kaffelog. Jeg havde aldrig troet, at jeg skulle blive afhængig... :innocent: Meeeeen... indrømmet jeg er kaffoman... :tongue:

Hej Danf..

Jeg vover at smide en hilsen trods det at jeg ikke er den store kaffefan :4whistling: :wink: , men mon ikke jeg er velkommen alligevel :laugh:

Når jeg kigger på din ugeplan tænker jeg, har hun noget liv ved siden af træning???? Hold da op, hvor er du dog aktiv pige :bowdown:

Dipy

Link to comment
Share on other sites

Hej Danf..

Jeg vover at smide en hilsen trods det at jeg ikke er den store kaffefan :4whistling: :wink: , men mon ikke jeg er velkommen alligevel :laugh:

Når jeg kigger på din ugeplan tænker jeg, har hun noget liv ved siden af træning???? Hold da op, hvor er du dog aktiv pige :bowdown:

Dipy

Jeg har endda skåret ned. :innocent::smile: Kaffe eller ikke ...du er mere end velkommen, selvom der ikke sker så megen løb i min log, som i din eller Mizzra...vil gerne men men men men men.... forsøger at have et liv ved siden af træning. :tongue:

:nono: :nono:

:tongue:

aj, med 7 timer "ahead of you" er det vist forståeligt.. god fornøjelse i morgen :bigsmile: fyr den af !!

/ :sun:

TAAAAAAAAAk gruer for det..... :crazy: Og er irriteret over MixMeister... :sneaky2: Eller det vil sige min computer er noget gammel l--- Den vil ikke brænde, så nu må jeg anskaffe mig en ny. og indtil da nøjes med Nero.. Pinligt og træls men det funker da. ...der røg den racer..ligenu ihvertfald.. :nonono:

Btw torsdag nada træning og heller ikke idag. :smile: Feels good but weird...

Så helt slem er jeg da ikke Dipy? :bigsmile:

God weekend folks.

Link to comment
Share on other sites

Eine frage til dem, som lurer herinde... Hvis man nu skal anskaffe sig en bærbar computer, som vil være ideel at mixe på (jeg taler ikke om en profession som DJ men en, som kan bruges med MixMeister og også BRÆNDE), hvilken skal man så vælge. Jeg har 1. krav. Den må ikke koste over 10.000, men jeg vil allerhelst have en bærbar, så kan jeg jo også sidde i sofaen og molle den :innocent: .

Jeg har ikke behov for diverse programmer til dit og dat. Kun de basale samt altså behov for at mixe (lovlig) musik. Forslag?? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Eine frage til dem, som lurer herinde... Hvis man nu skal anskaffe sig en bærbar computer, som vil være ideel at mixe på (jeg taler ikke om en profession som DJ men en, som kan bruges med MixMeister og også BRÆNDE), hvilken skal man så vælge. Jeg har 1. krav. Den må ikke koste over 10.000, men jeg vil allerhelst have en bærbar, så kan jeg jo også sidde i sofaen og molle den :innocent: .

Jeg har ikke behov for diverse programmer til dit og dat. Kun de basale samt altså behov for at mixe (lovlig) musik. Forslag?? :smile:

hej Julle

De krav der vil næsten alle nye bærbare computere kunne klare, så er ikk nødvendigt at gå efter noget specifikt.

Jeg ville evt gå efter en af HP's bærbare, fåes vidst fra ca 8000 og er sgu god kvalitet til en god pris..

God weekend

Link to comment
Share on other sites

Nu går der da helt sikkert smiley-orgie i denne log :crazy:

c050.gif Jo da men du kan jo bare befri SMILEY grænsen og sætte nogle flere ind, så vi kan plastre logsene til MAXP? FREE SMILEYS... :tongue: Øh og hvorfor er det lige denne log, der går inflation i a040.gif Der er da mange andre, der er vildere end mig hehe.

Okey okey så... så kan det måske gå g030.gif

Og jepper, de er nemlig fine b030.gifa020.gif

De er overseje.

Vil du ikke være med?

d035.gif

Så, nu må jeg nok hellere være med at kapre DanF log mere :blush: ..der er jo også noget der hedder arbejde :4whistling:

Nej det vil han ikke.. g025.gif for MaxP er nemlig Smiley betjent...

Okay nu tror jeg vist, vi skal til at være seriøse :innocent: Kapr du båre lille de....Men ja der er jo noget, der hedder arbejde. Det er bare som om, weekenden allerede er igang.

c060.gif

hej Julle

De krav der vil næsten alle nye bærbare computere kunne klare, så er ikk nødvendigt at gå efter noget specifikt.

Jeg ville evt gå efter en af HP's bærbare, fåes vidst fra ca 8000 og er sgu god kvalitet til en god pris..

God weekend

Mkay...Tak Teddy bear. Jeg vil forhøre mig hos diverse forhandlere.. For noget skal der ske. e040.gif

TAK FOR DE SMILEYS :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Velkommen i Julies køkken.. Er nemlig lavende-mad og spisende i dette øjeblik....

Gosh hvor skal jeg snart starte. Jeg ved godt, at jeg skal opdatere, men når man lige pludselig rammer 9 timers spinning på 28 timer, ja så er det svært at finde ud af, where to begin. Vågnede imorges med en følelse af, at have festet igennem hele natten og et udråb "Det er bare løgn", at jeg allerede skal på den cykel igen. Dehydreret og i komplet ubalance...I kender sikker følelsen af at stå og glo ind i sit skab og tænke, "hvad var det nu liiiige?". Sådan havde jeg det i mange timer igår, og det ser ud til at fortsætte idag også. Men selvom hovedpinen er der, og man er diamantfyldt i benene og r---er øm og fuld af sår, ville jeg så undvære at bruge en lørdag aften i mit elskede Scandinavian Center? ALDRIG. Derfor må jeg jo nu nedskrible min opfattelse af dagens gang, og jeg håber naturligvis at dem, som var med, og dem som læser min log kan nikke genkendende til en del af disse beretninger. Hvor starter man hmm? Jow jow 12 timers spin eventet levede fuldt op til mine forventninger og endda mere til. Der var ikke én instruktør, hverken udefra eller ansat i centret, som ikke leverede en komplet lækker time. Havde jeg haft ben til det, havde jeg helt sikkert været med på 12 ligesom Cyclingspinner og dennes makker, men de 7 jeg kørte var tilstrækkeligt i tidsummet fra 9-21. b020.gif Godt kørt Jea. Du er sgu ikke lavet af menneskestof. :4thumbup:

Tid til headline selvom pastaen koger og kødet er i ovnen.. DER SKAL lades op. :4mewantfood:

Mums muf muf sjældent har pasta, ketchup, salat og fyldt skinkemignon smagt såååå godt

Lørdag den 21 april 2007 12 timers spinning event Equinox Scandinavian Center Århus

Var det ikke 1. gang dette blev afholdt i Scan? Jeg mener det...

Det kunne ha' været en svær dag, idet "publikum" var meget meget kritiske og velkørende (læs i form), men jeg hørte faktisk ikke en eneste dårlig omtale af nogen. Der kunne være lidt knas med musikken, men der var virkelig tale om instruktører i superklasse efter min egen vurdering, og de havde alle kredset om netop deres program og musik. Det var tydeligt at mærke.

To the beginning please. Jeg troppede op ganske tidligt lørdag morgen lidt i 8. Diverse folk havde nemlig overplastret min telefon med sms-beskeder omkring, hvorvidt jeg ville tage en cykel til dem (sådan er vi spinningfolk og Lone i receptionen rystede også på hovedet, da jeg lullede ind i salen med flere "reservations" sedler. "I er ikke normale". Øh nej.

Minut for minut dukkede flere forventningsfulde op. Der blev delt T-shirts ud (lækre NewLine stuff), og ja så var det bare at vente på, at Centerleder Thomas bød velkommen. (den lille stepper var sørme med på flere timer heriblandt min til sidst, men nok om det senere). Sus i maven. Nerver på. Forventning. Jeg skulle køre de første to timer for 'mit hold' (vi var 2). Første instruktør på podiet var Lotte. se evt instruktørlisten nedenfor. Der var kommet et par afbud, men det gjorde ikke kvaliteten mindre god.

Jeg ved ikke så meget om de timer, jeg ikke kørte på, andet end som sagt, at der ikke hørtes nogle negative kommentarer andet end et par småting så jeg vil naturligvis knytte et par kommentarer til de timer, jeg ved noget om....

Time 1 Lotte 9-10.00

Lotte er jo forholdsvis ny og meget kompetent allerede i hendes stil og musikvalg. Kæmpede med en smule nervøsitet i starten, men jo længere inde i timen, jo mere løsnede hun op. Lotte lavede en distance (udholdenhed) time til os, hvor vi blev ført gennem bakker og dale samt en del siddende landevej til lækkert musik som fx Red hot C og Scissor Sisters (der var vist en, der havde været til koncert i Cph med dem hva hva hva)- Deriblandt en del Tribal tromme musik som havde god effekt på vores morgentrætte ben. Mange komplimenterede hendes time, som genialt lavet til at starte et event på af denne art. Ikke for hårdt og perfekt sammensat. Ja og så bliver man jo glad for at se på Lotte (hint hun er med i reklamerne om vensyssel i tv i øjeblikket) Vi skulle kæmpe for ikke at få pulsen for højt, da der stadig var mange timer igen.

Tid 54 min

:heartpump: Snit 154

:heartpump: max 175

Time 2 Morten 10-11.00

Her blev det virkelig svært at holde pulsen igen, og også for L min venstre sidebuddy. Jeg måtte flere gange bede folk passe lidt på, men når Morten er en så motiverende instruktør, som han er, og når han lige presser lidt + ikke at glemme hans lækre musik, ja så er det svært at lade være, så jeg kørte et smut i hegnet (citat vivsen)

En relativ hård time med masser af stående mellemtakt og siddende angreb. Spinning på baskt men højt niveau. Beklageligvis rækker min hukommelse ikke til at huske programmer som blandt andre Arne og Candygirl. a035.gif

Tid 54 min

:heartpump: Snit 159

:heartpump: Max 186

Lunch mellem timerne var lækker pastasalat med kylling og groft brød samt naturligvis en del energidrik og prot.barer. Overleve skal man jo, men man bliver bare så tung i maven af for meget af den slags, og 2 timers pause er ikke meget, når man bruger 15 min på at bade.

Time 3 Laue 13-14.00 + reklame for 24 timers i september. YEP vi er med igen.

Laue er virkelig en hyggelig og varm fyr. Jeg kan enormt godt lide hans timer. Der er masser af glimt i øjet og noget suverænt dejligt, motiverende musik. Han fik virkelig kørt folk godt til og igennem, også selvom den stående dobbelttakt til sidst liiiige var hård nok efter min mening, men den stod jeg så også over på...

Plus så var Palle kommet tilbage på cyklen bag mig efter en omgang superspinning i det andet Århus center Viby. Herligt når man er omgivet af superpersoner. (psst jeg ved, du læser med)

:heartpump: Snit 158

:heartpump: Max 175

Time 4 Sidse 14-15.00

Vores allesammens hardcore spinningmor-chick-whatever. Hun er så sej og ser så hamrende godt ud, at det er skræmmende. Alene det er nok til at ens puls bare pisker op af. Hende udtryk "HAR I DIAMANTER I BENENE NU?" var bare så perfekt på det tidspunkt, for jeg kunne godt mærke knuderne i mine ben. Sidse valgte at køre en (hård) distance med masser af stående mellemtakt 2-2,5-3 min stående. Jeg troede, jeg skulle dø. Lignede lidt inspiration var Chris' time i Vejle, men det blev den bestemt ikke mindre god af og slet ikke mindre hård. Gys. Hun er barsk men herlig. De sidste 10 min hang jeg bare ved cyklen for at overleve.

Her slukkede jeg min puls de sidste minutter, da jeg blot kørte på fornemmelsen. Min krop begyndte at fortælle mig stille og roligt. NU ER DET NOK JULIE. På forreste række i modsatte side kæmpede Cyclingspinner og Morten videre..Respekt. På det tidspunkt var de igang med 6. time.

Time 5 Anette 17-18.00

Jeg som altid har fundet Anette som et sødt og rart menneske.....fik set hvordan denne kan være på en spinningcykel. a015.gif Jeg var i tvivl om det var den samme person. Kompetent (ikke fordi hun ikke er det ellers :laugh: ), dejlig at se på, god energi og et program, der var SÅ benhårdt, at jeg tænkte "DENNE GANG DØR JEG". Hendes d040.gif Thomas var også med (ja igen) og den fik lige en omgang "Thomas, du kører uden belastning" Uha :w00t: men han kunne li' det.

Vi skulle blandt andet køre 2x2 min 10 sek op og ned i nær dobbelttakt plus 2 x 5 min siddende angreb...Mine ben skreg.

Jeg gennemførte med tungen ud af halsen og pressede mig nok igen lidt for meget. Super time.

Time 6 Julles yndling....Palle (som næsten var alene i verden, da hans hold NÆSTEN svigtede ham) p010.gif

Hmm hvad er der snart at sige om den knægts timer. Flow fra ende til anden. Dejligt dejligt overskueligt program, dog ikke sådan at jeg husker det. Musikken kunne få selv den bedste i knæ. With all my respect. Palle fik mange fans på den time, især også da han først annoncerede, at NU havde vi fået en prinsesse i DK, og at han så spillede noget royalt musik også, var da helt gennemført ( det var vist noget filmmusik fra Rocky, men det virkede godt på 'de royale') Ingen pulstal. Kørte på 'the feeling' som indimellem faktisk fik mig op under loftet, selvom benene var 'lamme'.

Time 7 min egen

Forsøgte at holde sidste time med fokus på bare at komme hjem. I ved stående, siddende enkelttakt til velkendte glade toner. Der blev endda tid til at fejre "Sunes" fødselsdag. En deltager på timen hvis kæreste, havde prikket lidt til mig. Utroligt når folk vil fejre fødselsdag sammen med os andre i en spinningsal hele dagen. SÅDAN SUNE!!!!! Centerleder Thomas og dennes bedårende men djævelske frue var med, og han kører faktisk supergodt, selvom han ikke spinner så meget...Mig en ære at han kom på min time for første gang. :cooldance: Jeg afsluttede timen med 7 min stående running i et ikke hæsblæsende tempo. Lyder umiddelbart sindsygt, men musikken fik folk ud af hullerne, smilet frem, støvet af skulderen og de var ALLE stående til sidste sekund. Syv min med "Saturday night is the loneliest night of the weak, Do you love me, Great balls of fire" tog os dansende hjem i en allerhelvedes god afslutning på en fantastisk dag i Århus ....

:heartpump: Snit 161

:heartpump: Max 178

Centerleder Thomas afsluttede med en stor tak til alle fremmødte + instruktører og et naturligvis...vi kommer igen næste år. DET gør vi. Dette var blot en mindre prøve på noget endnu større....

Jeg vil også gerne sige tak til, dem som læser med her, og som var med. Jeg håber så naturligvis, at der kommer mange flere med næste år. DET ER en oplevelse. Ligesom til 24 timers men det her føltes bare hårdere, fordi man lægger en indsats på ligeså mange timers spinning og så kun på en periode af 12 timer. Ligenu er der lang tid til 2. juni, men der sker det hele igen...denne gang i Randers, og mindsanten om vi ikke er mange, der skal derop også ..Jo da. a060.gif

Tak for denne gang....Og igen skidegodt kørt af de to fra Vejle....

k015.gif

1. Lotte Equinox Århus

2. Morten Equinox Kolding

3. Anders Equinox Århus - Kørte Rock spinning og den sad lige i øjet på mange....

4. Frank Equinox Århus

5. Laue Equinox Horsens

6. Sidse Equinox Århus

7. Jakob Equinox Århus

8. Brian (også kaldet Islandsk Pony idet han kører TØLT hele tiden hæhæ) a080.gif Men han er go.

9. Anette Equinox Kolding

10 Palle Equinox Århus a095.gif

11. Niels Equinox Århus

12. Mæ

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Det var en laaang update, Danf. :smile:

Ja, det er svært at holde styr på det med spisetider, når der er sååå meget, man liiige skal. I går spiste jeg varm mad kl. lidt i 23! :laugh: . Og apropos den megen kaffe-snak, så drak jeg kaffe af et ½ liters ølkrus. :laugh::laugh: . Det er sq hårdt at være hjemmearbejdende.

Godt at se, at der, som altid er gang i dig.

Knuz fra oksen!

Link to comment
Share on other sites

b020.gif

Jooo okse. Det er nok en af de længste updates, jeg nogensinde har lavet, men det er heller ikke hver dag, man lever så godt. :smile:

Søndag den 22. april 2007

Efterveer fra igår. Av av av. Men læs ovenfor why....

Overlevede de to timer idag og mindsanten om ikke, der var mødt 3 personer op fra gårsdagens event. Så var jeg ikke ene om, at lide a030.gif . Det var synd at sige, at salen var fuld, men det er vist forståeligt nok ovenpå igår. b030.gif

Så jeg vil ikke skrive så meget mere, andet end de sørgelige puls data fra timerne idag, hvor jeg fik besøg af den lille TØLT Mester Spinamok på time 2...selv han var mærket...Jeg droppede styrketræning idag. Det var der ikke energi til...

Spin Interval 1 ved mig :bike:

Tid 53 min

:heartpump: Snit 152

:heartpump: Maz 177

Spin Distance ved mig :bike:

Tid 51 min

:heartpump: Snit 153

:heartpump: Max 168

Påfaldende godt trick at slutte med "Sunday Bloody Sunday"....Søndag er ikke lige favorit dagen..

Rigtig god dag til alle.

Træt men glad Danf f015.gif

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Du har godt nok givet den gas i weekenden :crazy: Godt gået - håber du har indtaget velfortjent placering i sofaen :tongue: Selv fik jeg bare for meget at drikke i går (har hørt at det er meget smart - og godt for formen - at drikke for meget en uges tid inden man skal løbe sæsonens første marathon...øhhh :nonono: )

Link to comment
Share on other sites

Du har godt nok givet den gas i weekenden :crazy: Godt gået - håber du har indtaget velfortjent placering i sofaen :tongue: Selv fik jeg bare for meget at drikke i går (har hørt at det er meget smart - og godt for formen - at drikke for meget en uges tid inden man skal løbe sæsonens første marathon...øhhh :nonono: )

Ja jeg kiggede godtnok lige i din log og fik et chok (rimer :4thumbup: ). Sådaaaan. Min aften igår afsluttede med en stor lækker burger og friturestegte kartofler til. FED OG ULÆKKER men lige der var jeg bare ligeglad :innocent: Jeg havde jo 'tømmermænd', bare på en anden måde end via alkohol. Desværre gik fjernsynet ud :sneaky2:

:crazy::blink::blink::blink:

Jullen for høvlan !!! skal du aldrig træne eller wha ??

:devil: godt kæmpet !!! :4thumbup: man sidder jo her med en helt forkert følelse.......... :shades:

Ønsker dig god restitution - og sleep tite !!

/Vivs

Nej det med at træne deeeet lader vi andre om :innocent: Du kender jo selv fornemmelsen af afbrændte, ømme ben og sår alle steder (også de forkerte), så det er vist ikke at ønske sig :laugh: Men jeg ville gøre det igen og igen og...... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Du kender jo selv fornemmelsen af afbrændte, ømme ben og sår alle steder (også de forkerte)

:blush: - ja, med hensyn til afbrændte ømme stænger, ja ! det er en superfed følelse ! at man kan mærke man lever :superman: ................ mht sår........................ shyyyyhhh ikke afsløre mine små hemmeligheder, du.....:blush:

Ha' en dejlig dag, Jullen :smile:

/ :sun:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share