Resultater fra DM A og DM damer 2007


Salby
 Share

Recommended Posts

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Klaus lavede altså 280?

Ja, og nappede 2 pladsen for næsen af RYAN, som desværre blev skadet i squatten på 320 som ellers var pisse god lige indtil 10 cm før lockout, så fik det gamle fjols squ en fiberskade i låret, det afholdt ham dog ikke fra at dødløfte 247,5 i stiffleg DL...

Link to comment
Share on other sites

Ja, og nappede 2 pladsen for næsen af RYAN, som desværre blev skadet i squatten på 320 som ellers var pisse god lige indtil 10 cm før lockout, så fik det gamle fjols squ en fiberskade i låret, det afholdt ham dog ikke fra at dødløfte 247,5 i stiffleg DL...

Ja man kan jo ikke være lige heldig vær gang.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja, og nappede 2 pladsen for næsen af RYAN, som desværre blev skadet i squatten på 320 som ellers var pisse god lige indtil 10 cm før lockout, så fik det gamle fjols squ en fiberskade i låret, det afholdt ham dog ikke fra at dødløfte 247,5 i stiffleg DL...

Ahh, pis! Nu troede jeg lige jeg havde fundet en med en grimmere dødløft stil end mig, men det var åbenbart af andre årsager at den blev stivbenet sådan op :4thumbup:

Var iøvrigt ret imponeret over det squat i den gamle Inzer Hardcore squatdragt. Mon ikke der er til endnu flere i en af de nye Titan dragter som flertallet valgte at løfte i :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ahh, pis! Nu troede jeg lige jeg havde fundet en med en grimmere dødløft stil end mig, men det var åbenbart af andre årsager at den blev stivbenet sådan op :4thumbup:

Var iøvrigt ret imponeret over det squat i den gamle Inzer Hardcore squatdragt. Mon ikke der er til endnu flere i en af de nye Titan dragter som flertallet valgte at løfte i :smile:

Nope, stadig pænere end din :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Royale billeder fra DM i 3-kamp i Horsens 2007

Link til fil på MegaUpload

Håber det virker. Jeg har nedskaleret billederne til ca. 1200+ pixels i bredde. Alle 148 billeder fra dagen i en fil der fylder omkring 13,37 MB. :smile:

Der er billeder af de fleste, hvis ikke alle deltagerne fra søndagens program.

Og naturligvis fire mugshots af Rommel, Benedikt Magnússon og OnkelTroels, samt et billede af en regulær MOL-parade med AndersHolm, Rommel, Bogs, OnkelTroels, LaMotta og helt yderst Mølvis med sine spinkle arme i en hvid Samsøe-sweater. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Royale billeder fra DM i 3-kamp i Horsens 2007

Link til fil på MegaUpload

Håber det virker. Jeg har nedskaleret billederne til ca. 1200+ pixels i bredde. Alle 148 billeder fra dagen i en fil der fylder omkring 13,37 MB. :smile:

Der er billeder af de fleste, hvis ikke alle deltagerne fra søndagens program.

Og naturligvis fire mugshots af Rommel, Benedikt Magnússon og OnkelTroels, samt et billede af en regulær MOL-parade med AndersHolm, Rommel, Bogs, OnkelTroels, LaMotta og helt yderst Mølvis med sine spinkle arme i en hvid Samsøe-sweater. :superman:

De hermed lagt på ironsport.dk! Tak for fede billeder kongkent! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Kan vel diskuteres :laugh:

Men ihvertfald godt at se at de tungeste dødløft der blev lavet til DM stadig var konventionelle vikinge kranløft :superman:

Her tænker jeg på Tonnis 325kg, Sørigs 317,5 og Ralfs 330kg (Dog underkendt). Det er sateneme Dø'løft :superman:

Mener godt nok, Mortens sidste dødløft var på 315?! (for at lave 900 kg totalt)

Nogle TSK-resultater:

-67.5 Morten Rasmussen: 210-166(DK-rekord)-210 guld

-82.5: Daniel V: 240-172.5(disciplinsejr)-237.5 og sølv

-100: Kim Dahl: 270-190-282.5 og sølv - godt kommet igen af Kim efter at have døjet med en fiber i baglåret det mest af året :smile: og super flot løftet af Sune på førstepladsen! :4thumbup:

-60: Eva: 130-72.5-147.5 - guld, disciplinsejr i squat og EM-billet

mig: 115-70-150 - sølv og disciplinsejr i dødløft - satsede og gik på 165 i andet forsøg i dødløft for at lave EM-krav... var chanceløs :laugh: men stangede gav sig i da lidt :tongue: (der havde nok været til 157.5-160 i dødløften - squatten var max, og i bænken var jeg bare et skvat efter et veloverstået første løft :wacko:)

Link to comment
Share on other sites

De hermed lagt på ironsport.dk! Tak for fede billeder kongkent! :4thumbup:

No problem. :smile:

Og godt du har fået dem lagt op på en "rigtig" server. Er ikke helt tryg ved de upload-sider hvor det er gratis, men så kan/skal man betale osv. Så det er cool, at de nu ligger trygt og godt på en dansk side. På den måde kan alle nyde de nærmest gasblå ansigter der presser! :devil:

Fed dag. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

No problem. :smile:

Og godt du har fået dem lagt op på en "rigtig" server. Er ikke helt tryg ved de upload-sider hvor det er gratis, men så kan/skal man betale osv. Så det er cool, at de nu ligger trygt og godt på en dansk side. På den måde kan alle nyde de nærmest gasblå ansigter der presser! :devil:

Fed dag. :4thumbup:

Godt nok :superman:

Hvis der er nogle der har flere billeder så PM mig eller L^P, hvis de skal ligges op :superman:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med de mange flotte resultater og DR.

Ikke mindst tillykke med den overraskende sejr til Sune i 100 kg's klassen. Altid forfriskende at se en bænkpresser vinde et trekampsstævne.

Og tak for de mange flotte billeder til KK, du er tæt på at blive udpeget til statsautoriseret styrkeløfterfotograf.

Link to comment
Share on other sites

-100: Kim Dahl: 270-190-282.5 og sølv - godt kommet igen af Kim efter at have døjet med en fiber i baglåret det mest af året :smile:

Selvom Kim ikke løftede op til sit bedste, skal han ihf have at vide, at hans squatstil er blevet tusind gange flottere. Rigtigt god teknik i går :smile:

Og self ærgeligt med den fiber.

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med de mange flotte resultater og DR.

Ikke mindst tillykke med den overraskende sejr til Sune i 100 kg's klassen. Altid forfriskende at se en bænkpresser vinde et trekampsstævne.

Og tak for de mange flotte billeder til KK, du er tæt på at blive udpeget til statsautoriseret styrkeløfterfotograf.

Glem ikke Anette også vandt sin klasse og JFK for 3. år i træk :superman: ...også bænkpressere... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ikke mindst tillykke med den overraskende sejr til Sune i 100 kg's klassen. Altid forfriskende at se en bænkpresser vinde et trekampsstævne.
Glem ikke Anette også vandt sin klasse og JFK for 3. år i træk :superman: ...også bænkpressere... :bigsmile:

Der er da vist noget i har misforstået. Bænkpressere? I får det jo til at fremstå som noget positivt...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share