Resultater fra DM A og DM damer 2007


Salby
 Share

Recommended Posts

Hvis man ikke kan se det seje i det klip så vil jeg mene at der er et eller andet galt.

Selvfølgelig ville det da have været bedre hvis han havde fået den, men kæmpet blev der dælme. Og det var immervæk det tungeste squat i -100kgs klassen , som var SÅ tæt på at komme op-

I kan jo hører hvordan publikum lader sig rive med og prøver at råbe ham op. Så er det også interessant at være publikum når man ser den slags løft :smile:

Helt enig, og jeg synes også klippet er fedt nok. Og det handler ikke om, som Lars Mikkelsen skriver, bare at sætte for mange kg på, fordi det skulle være sejt at misse. Enhver kan jo sætte for meget på og så bare falde sammen på gulvet, men her bliver der virkelig kæmpet - og det kan da kun være seværdigt.

Man skulle næsten tro, at nogle af indlæggene her bunder i en modvilje mod løfteren...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Næh men havde Mads ik taget fat i dig, så det da ud som om du ville ha fået de 300 med!

Nu skal det lige siges, at jeg bad Mads tage fat i mig, fordi ellers var jeg væltet om af iltmangel, så han skal nu ikke have skyld for at ødelægge det løft.....som iøvrigt var et teknisk meget dårligt løft, hvilket jeg ikke synes Marcs var

Edited by Lars mikkelsen
Link to comment
Share on other sites

Man skulle næsten tro, at nogle af indlæggene her bunder i en modvilje mod løfteren...

Præcis sådan opfatter jeg det også, Lars er fra Aalborg og Ham Marc kæmpede imod i squat var også fra Aalborg, Marcs 310 ville derimod ha taget guldet fra Aalborgløfteren, men dette er så ikke tilfældet siger Lars, og så lader vi den bare ligge, men at se det ikke er seværdigt er sgu noget fis synes jeg, især når han er så tæt på at få den, hele hallen var vidst også enige, (kunne jeg høre) :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Nu skal det lige siges, at jeg bad Mads tage fat i mig, fordi ellers var jeg væltet om af iltmangel, så han skal nu ikke have skyld for at ødelægge det løft.....

Nå okay det kunne jeg ikke se fra rækkerne, det så bare ud som om han greb dig lige inden du var ved at være oppe, men så er det jo i orden

Link to comment
Share on other sites

Præcis sådan opfatter jeg det også, Lars er fra Aalborg og Ham Marc kæmpede imod i squat var også fra Aalborg, Marcs 310 ville derimod ha taget guldet fra Aalborgløfteren, men dette er så ikke tilfældet siger Lars, og så lader vi den bare ligge, men at se det ikke er seværdigt er sgu noget fis synes jeg, især når han er så tæt på at få den, hele hallen var vidst også enige, (kunne jeg høre) :innocent:

ØH, hold lige en gang her........Det var nu mig der skrev jeg ikke syntes det var et sejt løft da det blev kikset, jeg syntes osse det var godt kæmpet, men det har da intet at gøre med om det var en Aalborg løfter han kæmpede imod, stop nu nu al det der snot. Hvis "vi" ikke havde ondt Marc en guld medajle i squatten kunne "vi" jo bare have forlangt 312,5 og prøvet den, men "vi" gamblede og vandt, andet er der som ikke i det..

JEG VIL GERNE SIGE, JEG SYNTES MARC LARSSON ER RIGTIG FIN FYR OG HAR INTET I MOD HAM ELLER ANDRE FOR DEN SAGS SKYLD, SOM TILLADER SIG AT KÆMPE I MOD NOGEN FRA AALBORG......For de har jo alligvel så svært ved at slå os, så når det sker er det jo extraordinært flot.... :4thumbup: :laugh::superman:

Link to comment
Share on other sites

ØH, hold lige en gang her........Det var nu mig der skrev jeg ikke syntes det var et sejt løft da det blev kikset, jeg syntes osse det var godt kæmpet, men det har da intet at gøre med om det var en Aalborg løfter han kæmpede imod, stop nu nu al det der snot. Hvis "vi" ikke havde ondt Marc en guld medajle i squatten kunne "vi" jo bare have forlangt 312,5 og prøvet den, men "vi" gamblede og vandt, andet er der som ikke i det..

JEG VIL GERNE SIGE, JEG SYNTES MARC LARSSON ER RIGTIG FIN FYR OG HAR INTET I MOD HAM ELLER ANDRE FOR DEN SAGS SKYLD, SOM TILLADER SIG AT KÆMPE I MOD NOGEN FRA AALBORG......For de har jo alligvel så svært ved at slå os, så når det sker er det jo extraordinært flot.... :4thumbup: :laugh::superman:

Lars har skrevet til mig over PM så vi har taget den der, så ingen grund til at fortsætte den her :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Den var egentlig heller ikke kun til dig....Men der blev alligvel brugt 1,5 side på at diskutere det jeg fik startet op.....

Det var jo faktisk Troels der startede det op, og så fulgte jeg bare trop og sagde det er et sejt løft :laugh: og SÅ kom du og SÅ startede diskussionen, men hvis der ingen diskussioner var gad vi jo ikke hænge ud på nette vel :superman:

Og Jan du er jo en af de "Gode" jyder hehe :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det var jo faktisk Troels der startede det op, og så fulgte jeg bare trop og sagde det er et sejt løft :laugh: og SÅ kom du og SÅ startede diskussionen, men hvis der ingen diskussioner var gad vi jo ikke hænge ud på nette vel :superman:

Og Jan du er jo en af de "Gode" jyder hehe :4thumbup:

Tak Louis...

Og læg mærke til at, jeg ikke har nævnt noget om :crazy::nonono: ............................nogen steder.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tak Louis...

Og læg mærke til at, jeg ikke har nævnt noget om :crazy::nonono: ............................nogen steder.. :smile:

Bare svin mig til jeg fortjener det med det lort jeg lavede igår, :innocent: men jeg vender tilbage pludseligt og så laver jeg et super stævne :superman:

Nu har jeg så også prøvet at bomme, og det sker nok ikke igen :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, ved sgu ikke lige hvad jeg skulle have startet op.

Om det var Aalborg eller Hvidovre der tog squat medaljen i -100kg er jeg fuldstændig ligeglad med. Regnede ikke at med at det ville rippe op i den slags.

Sagen er bare den at jeg synes der var nogle kommentarer, til det løft som jeg havde postet, som jeg var meget uenige i.

Hvis det ikke er seværdig styrkeløft, så ved jeg ikke hvad er. :smile:

Synes egentligt at Kongkent siger det meget godt.

Link to comment
Share on other sites

Øhh nå!? Men så fortæl mig hvad den drejer sig om? kan ik se pointen i dit indlæg

Jeg synes det klip er fedt fordi han gir alt hvad han overhovedet har i sig, og han brænder så længe med den, og er virkelig tæt på at få den. Det var nok også derfor at alle dommerne bagefter kom over til ham bagefter og gav ham et skulderklap

Jeg syntes, at det var godt kæmpet af Marc. Pointen med mit indlæg var at styrkeløft handler om at få godkendt den højest mulige vægt. Nu var Marc jo trods alt temligt tæt på at få godkendt sit løft. Men der var jo også ihvertfald et eksempel på en løfter som gik på en fuldstændig urealistisk vægt i sidste bænkpres.

Man skulle næsten tro, at nogle af indlæggene her bunder i en modvilje mod løfteren...

Jeg tvivler på at der er nogen der har nogen som helst modvilje imod en flink fyr som Marc.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kendt Marc i mange år, og jeg kan IKKE lide ham!!! :sneaky2::laugh:

Jeg synes det er den slags løft der gør styrkeløft til en fed sport! Da jeg så klippet vidste jeg godt at han ikke fik den, men tænkte bagefter: Hvordan fanden kan han ikke få den! Men det er netop det. Den ser ud som om den er der, og så nej. Og det samme gælder selvfølgelig den anden vej rundt. Når man lige når at tænke: No way! Og så kommer den op alligevel.

Mere af den slags. Jeg synes, til trods for at han ikke fik den, at det er ganske pænt løftet rent teknisk. Det er selvfølgelig ikke til at se om han ryger frem eller tilbage.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes, at det var godt kæmpet af Marc. Pointen med mit indlæg var at styrkeløft handler om at få godkendt den højest mulige vægt. Nu var Marc jo trods alt temligt tæt på at få godkendt sit løft. Men der var jo også ihvertfald et eksempel på en løfter som gik på en fuldstændig urealistisk vægt i sidste bænkpres.

Jeg tvivler på at der er nogen der har nogen som helst modvilje imod en flink fyr som Marc.

jamen der er vi slet ikke uenige, folk der bare øser på og som man inderst inde ved er chanceløse er jo fuldstændig ligegyldigt, men dette synes jeg nu bare ikke var tilfældet lige med Marc´s 310

Link to comment
Share on other sites

Jo, det skulle jeg mene. Der gik ihf en tøs frem og tilbage fra kameraet på scenekanten og tændte og slukkede det mellem løft.

Rommel

Jaaah, som der blir sagt, er det Helges datter.. mon ikk det er muligt at få sig en kopi af disse optagelse.. vil da være mægtigt!

Rigtig hyggeligt at snakke med dig btw.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share