Tour de France Maneger 2007


Squatfather
 Share

Recommended Posts

  • Replies 368
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg kan ikke tie længere, nu hvor du er i front, Scorpio. Min samvittighed forbyder mig det.

Da jeg var i Canada bad Scorpio mig om at tage en æske med glemte cykelsko med hjem. Jeg undersøgte heldigvis æsken, der viste sig at indeholde blod fra myg, tappet i højderne i Mexico. Jeg drøftede det med en lokal læge, og hældte skidtet i floden. Idag svømmer laksene hurtigere i floden end nogensinde før.

Så måske ligger Scorpio nr. 1, men med så flosset en moral er der ingen der kan sige, hvilke ureglementerede midler han har taget ibrug for at nå dertil.

Sandheden er ude, nu må pressen tage over...

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke tie længere, nu hvor du er i front, Scorpio. Min samvittighed forbyder mig det.

Da jeg var i Canada bad Scorpio mig om at tage en æske med glemte cykelsko med hjem. Jeg undersøgte heldigvis æsken, der viste sig at indeholde blod fra myg, tappet i højderne i Mexico. Jeg drøftede det med en lokal læge, og hældte skidtet i floden. Idag svømmer laksene hurtigere i floden end nogensinde før.

Så måske ligger Scorpio nr. 1, men med så flosset en moral er der ingen der kan sige, hvilke ureglementerede midler han har taget ibrug for at nå dertil.

Sandheden er ude, nu må pressen tage over...

Hehe... fedt nok. Undrede mig også over hvordan jeg kan ligge så langt nede, men hvis der nu også er doping indblandet i mols liga, så kan det jo meget vel være grunden.

Havde i øvrigt 5 i top 15 og vino som kaptajn på dagens enkelstart.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke tie længere, nu hvor du er i front, Scorpio. Min samvittighed forbyder mig det.

Da jeg var i Canada bad Scorpio mig om at tage en æske med glemte cykelsko med hjem. Jeg undersøgte heldigvis æsken, der viste sig at indeholde blod fra myg, tappet i højderne i Mexico. Jeg drøftede det med en lokal læge, og hældte skidtet i floden. Idag svømmer laksene hurtigere i floden end nogensinde før.

Så måske ligger Scorpio nr. 1, men med så flosset en moral er der ingen der kan sige, hvilke ureglementerede midler han har taget ibrug for at nå dertil.

Sandheden er ude, nu må pressen tage over...

Et kort uddrag fra Team Pepsi-Franks pressekonference.

Lars Werge. Enhver ved jo at der skal mere end vand og brød til at føre MOLs liga. Kan du fortælle lidt om de kosttilskud du tager?

Scorpio: Dette bliver hurtigt et meget langt møde, hvis…

LW: Her er det mig, der snakker. Hvad spiser du til morgenmad?

S: Øh?

LW: Hvad spiser du til morgenmad, sig det nu!

S: Jamen.. Intet usædvanligt.

LW: Blod? Spiser du blod?

S: Nej jeg har ikke spist blod, hold nu op for… pokker da.

LW: Du har et troværdighedsproblem, jeg tror der er mange danskere, der gerne vil høre dig sige at sige at du ikke har spist blod. Kan man få dig til at sige det?

S: Det kan du godt.

LW: Så spørger jeg igen. Har du spist blod?

S: Jeg har aldrig spist blod.

LW: Ok, men hvad spiser du SÅ til morgenmad?

S: Hvad fanden rager det dig, hvad jeg spiser. Jeg er 42 år og jeg har aldrig været mere sund og rask. Så skal man fandeme ikke komme og beskylde mig for den slags. Hvad spiser du måske selv?

LW: Ingenting, jeg spiser INTET. Aldrig. Hvorfor tror du ellers jeg er så anorektisk tynd?

S: Øh, jeg troede bare du var lykantrop?

LW: Det er MIG, der stiller spørgsmålene. Siger navnet Klaus Jensen dig noget, kender du ham?

S: Jeg kan bekræfte, at jeg kender det navn..

LW: Er den historie han har fortalt, så også korrekt?

S: Jeg kan ikke kommentere yderligere, men jeg kender den fyr. Grupetto-Klaus kalder vi ham. Luner sig midt i MOL-feltet, han skal ikke op og have vind på næsen, da.. :tease:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share