Tour de France Maneger 2007


Squatfather
 Share

Recommended Posts

  • Replies 368
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Wow, for en etape - satsede hele butikken i går og er røget fra en plads som nummer 9006 til nr. 2859! Feeeedt! Nu håber jeg bare ikke at transfergebyret slår hårdt til i morgen... :blush:

Men efter en sløv start bliver der flere og flere i MOL-ligaen der kan læse min bumper sticker: 'We break for nobody' - hehe

Edited by DeepCore
Link to comment
Share on other sites

Knap 7000 pladser frem i den samlede stilling med en score på $1.095.039. 5 pladser frem i ligaen, hvor jeg frem for alt overhalede Klaus Jensen som scorede latterlige $139.548. :w00t:

Tillykke Squatie. Det er vel egentlig ligeså godt som at ligge nr 1? hæhæ

Hov jeg ligger nr 1. :4thumbup: men , den plads er nok kun lånt en tid. :)

Link to comment
Share on other sites

jeg overtager gerne ved lejlighed;-)

Hæ Hæ, den bliver i hvert fald ikke let at holde, det er jo efter etapen imorgen at der kommer til at skifte meget mellem pladserne, nu kan det jo blive svært at sætte et hold, da der vil være mange lykkeriddere...

Link to comment
Share on other sites

Knap 7000 pladser frem i den samlede stilling med en score på $1.095.039. 5 pladser frem i ligaen, hvor jeg frem for alt overhalede Klaus Jensen som scorede latterlige $139.548. :w00t:

Pis, jeg har været i nordjylland og glemte at få skiftet ud! :nonono:

Heldigvis kan jeg se, at luckboxen squatfather kun er meget få point foran mig, så... Jeg kommer stærkt tilbage!

Link to comment
Share on other sites

7 i top 10. Det er ok. og den guld trøje som kaptajn, hvilket ikke var optimalt.. men det giver da nogen point.

Men 1. pladsen går nok til en anden idag, det lyder som om der er nogen der får nogle gode point også. :)

Link to comment
Share on other sites

Manglede lige Bennati og Hushovd, og at have skiftet cavendish (nåede det desværre ikke igår, hvilket os betød 0 transfergebyr).. Ellers havde jeg 6 i top 8 + cancellara og mcewen. 5000 pladser frem, fra 15xxx til 10xxx :smile: Havde desuden Boonen som kaptajn.

Edited by hulck
Link to comment
Share on other sites

Folk har virkelig valgt forskelligt idag!

Jeg var tæt på at tage pozzato på holdet, men fravalgte ham dog til sidst.

Så er der lavet et lille sats ved at tage Kløden. Jeg tror sgu de overspiller omfanget af hans skade på Astana. Eller håber i hvert fald. :smile:

Jeg har ikke taget Klöden på grund af hans 'skade' så jeg håber den er værre end de siger og at han udgår i dag for alle de andre i min private liga har ham på holdet og hvis han går i gult i dag er det lidt skidt for mig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke taget Klöden på grund af hans 'skade' så jeg håber den er værre end de siger og at han udgår i dag for alle de andre i min private liga har ham på holdet og hvis han går i gult i dag er det lidt skidt for mig.

Hæ hæ,skal vi ikke bare håbe at han ikke køre fantistisk idag, og skaden ikke er så voldsom.

Yes jeg er jo stadig på første pladsen efter gårdsdagens etape. Føler næsten jeg har den gule trøje på. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share