Tour de France Maneger 2007


Squatfather
 Share

Recommended Posts

  • Replies 368
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

3 mand i top 15. Er godt nok spændt på dagens udfald, der må være en del, der ikke lige havde spottet Gerdemann :superman:

Havde du Gerdemann? :4thumbup:

Jeg havde Valverde og Moreau i top 15. Valverde som kaptajn. Havde så en enkelt som ikke kom med feltet hjem.

Det bliver sgu tough, at skulle sætte hold til i morgen. Det var jo ikke meget man kunne læse ud fra dagens etape om favoriterne.

Link to comment
Share on other sites

Havde du Gerdemann? :4thumbup:

Jeg havde Valverde og Moreau i top 15. Valverde som kaptajn. Havde så en enkelt som ikke kom med feltet hjem.

Det bliver sgu tough, at skulle sætte hold til i morgen. Det var jo ikke meget man kunne læse ud fra dagens etape om favoriterne.

Cardenas tabte da kun 20 min :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Imponerende. Jeg havde glemt af vælge anfører :crazy: det troede jeg slet ikke var muligt. Jeg havde ellers planlagt Moreau som anfører. Men som alle andre har jeg to i top 15.

Det hedder kaptajn! Anfører er noget man bruger i tøsesport, hvor der løbes efter en bold. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Så skete der endelig noget for Kongerne. På den mærkeligste måde lykkedes det at rykke væsentligt frem. Var ellers meget usikker på holdet denne dag, og 300.000+ var da også skidt umidelbart, men da jeg kan se, at de fleste andre har skrabet seriøse minus point sammen, er min begejstring stor :4thumbup:

Imorgen bliver ligeså svær at forudse... :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share