Tour de France Maneger 2007


Squatfather
 Share

Recommended Posts

  • Replies 368
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Også en fin dag for mig. Afstanden til Squatfather er grænsende til det ydmygende. :4thumbup:

Tja selv en Skvatfader kan vel ikke klare hele verden;-)

Og når nu vi er ved administrator... kunne det så ikke være rart at luge de inaktive i ligaen ud? Så stryger MOL mod toppen af holdkonkurrencen

Link to comment
Share on other sites

Og når nu vi er ved administrator... kunne det så ikke være rart at luge de inaktive i ligaen ud? Så stryger MOL mod toppen af holdkonkurrencen

Jeg sletter ingen fra ligaen, medmindre de beder om det.

Nu er jeg gået imod alle mine principer og har taget Levi "Revisor" Leipheimer på mit hold i morgen. Det er vist første gang i spillets historie. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg sletter ingen fra ligaen, medmindre de beder om det.

Nu er jeg gået imod alle mine principer og har taget Levi "Revisor" Leipheimer på mit hold i morgen. Det er vist første gang i spillets historie. :laugh:

Jeg har haft ham de seneste to dage, og det har jeg ikke fortrudt.

Men hvordan kan det være, at cykeleksperten bliver ved med at være uheldig med sit hold.

Link to comment
Share on other sites

Tror Menchov, ville have været et godt sats, at have på sit hold idag.

Han faldt fra relativt tidligt igår, uden at se specielt mærket ud, og tabte en hel del tid..

JEg tror han bliver udnyttet som trækdyr, og må derfra selv kæmpe sig hjem...

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Er lige kommet hjem fra ferie - ni dage - har ikke nået at ændre mit hold fra en sprinteropstilling... Jeg tør ikke kigge :innocent:

Bare rolig de dominerede i bjergene.. eller noget.

Jeg har regnet lidt på det. Trækkes point indkørt af Astanaryttere fra alle hold i ligaen er jeg ikke uventet i spids.

Tænk hvis man skulle trække point fra for alle dopede ryttere, så er der ingen, som ville ligge over 50mio nu.

I øvrigt overvejede jeg, om jeg skulle skifte Kløden ud i dag, det havde nok hjulpet mig, hvis jeg fulgte lidt bedre med i touren :cry:

Link to comment
Share on other sites

I øvrigt overvejede jeg, om jeg skulle skifte Kløden ud i dag, det havde nok hjulpet mig, hvis jeg fulgte lidt bedre med i touren :cry:

Det så jeg godt i går aftes, og sad og klukkede lidt skadefro over det for mig selv. :tongue:

Men ak, det blev en fordel for dig - han gav ikke noget minus, mens jeg tabte 37.000 på Astarloza! Håbløse regler! Det burde give -10mio! :tongue:

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

:tongue:

Det så jeg godt i går aftes, og sad og klukkede lidt skadefro over det for mig selv. :tongue:

Men ak, det blev en fordel for dig - han gav ikke noget minus, mens jeg tabte 37.000 på Astarloza! Håbløse regler! Det burde give -10mio! :tongue:

Som et godt og ærligt medmenneske, havde du selvfølgeligt tænkt dig at PM'e mig og fortælle mig om min fejl, men næ nej ingen sportsånd i det nordjyske :4ranting: :tongue:

Jeg overvejede et kort øjeblik at købe Cobo i stedet. Det have nok ikke været dumt.

Men det er nu flovt for MOL, at jeg kan ligge nr 5 med minimal cykelviden og med Ladbrokes som eneste informationskilde :cool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share