Will Smith, Michael Clark Duncan?


Eduardo
 Share

Recommended Posts

Hey

Jeg er en stor fan af Will Smith, er vild med alt han laver :)

Efter at have set I, Robot her i formiddags (for 117 gang;)) og for nyeligt set Den grønne mil med Michael Clark Duncan, er jeg blevet lidt nysgerrig..er der nogen der ved noget om hvodan de træner, spsier og forbereder sig til film som eks. de to nævnte?

Det er ikke lykkedes mig at finde noget som helst, men måske jeg bar ikke kigger de rigtige steder :)

Sys specielt Wills form i I, Robot er for vild, kan huske da jeg så filmen første gang, jeg troede næsten ikke på at det var ham, hehe...og Michael Clark Duncan i Den Grønne Mil, ja han er jo bar enormus :)

Håber i kan hjælpe mig lidt..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Lidt om den måde Will Smith bænkede på op til I, Robot:

http://www.menshealth.com/cda/article.do?s...bbd2010cfe793cd____

Dit link virker ikke.

Jeg tror linket er for langt, men hvis man bare søger oppe i venstre hjørne kommer omtale artikel frem øverst i søgemaskinen.

Der står blandt andet at Will Smith bænker 175kg hvilket jeg har utroligt svært ved at tro på.

Edited by Thorhauge
Link to comment
Share on other sites

Her er teksten:

Celebrity Muscle - Will Smith's WorkoutWill Smith brings his fitness to a new level to defend mankind in I, Robot

ADVERTISEMENTTHE PROJECT

After losing muscle mass while promoting Bad Boys II and producing his UPN sitcom, All of Us, Will Smith had to regain his fitness and take it to a new level to defend mankind in I, Robot, according to Smith's trainer, Darrell Foster. Foster was a boxing and fitness coach for welterweight champion Sugar Ray Leonard for 18 years before training Smith for Ali.

THE PROBLEM

Smith's body-fat percentage was up 2 points, and his maximum bench press had dropped by 35 pounds.

SMITH'S PROGRAM

Each of his 5-day-a-week lifting sessions focused on one or two body parts. He ran at least 5 miles 6 days a week, and he boxed twice a week. "There is no better fitness regimen than the one a professional fighter uses," Foster says.

SMITH'S PROGRESS

In 3 months, Smith's bench press increased by 75 pounds, to 385--35 pounds more than he benched during Ali. A high-protein, high-carbohydrate diet maximized muscle repair. With his metabolic rate cranked up from the extra muscle, he slowly reduced his food intake to burn fat, cutting--but not eliminating--carbs. You need carbs to keep your brain sharp and fuel your workouts, says Foster. After 6 months, Smith's body fat had shrunk to 7.5 percent, down from 12 percent. And all those zero-body-fat robots never had a chance.

YOUR PLAN

To boost the amount you can bench-press, follow Smith's pyramid routine. He did either flat or incline bench presses once a week. Warm up with three sets of 10 repetitions, increasing the weight with each set, but staying below 70 percent of your one-rep max. (Smith did 135, 185, and 225.) Then do up to six sets of one repetition, starting with a weight that's at least 80 percent of your one-rep max. Progress by small--5 percent or less--increments. (Smith did 315, 335, 355, 365, 375, and 385.) Then reverse this path until you're back to the weight you used for your first one-rep set. To thoroughly exhaust the pectorals, Smith would finish by bench-pressing 315 pounds for two sets of five reps, then finally lifting 135 until failure.

Link to comment
Share on other sites

Dit link virker ikke.

Jeg tror linket er for langt, men hvis man bare søger oppe i venstre hjørne kommer omtale artikel frem øverst i søgemaskinen.

Der står blandt andet at Will Smith bænker 175kg hvilket jeg har utroligt svært ved at tro på.

Jeg skal ikke kunne stå inde for indholdet af teksten :tongue:

Jeg syntes nu også det lyder af lidt meget..!

Link to comment
Share on other sites

Det progrm will har kørt, bruger jeg også selv, og det giver VIRKELIG meget ! men skulder træning, kan man faktisk godt droppe i den periode, man køre programmet syndes jeg.

Meen lyder lidt overdrevet med de kg han løfter den bette dreng :)

Link to comment
Share on other sites

Det progrm will har kørt, bruger jeg også selv, og det giver VIRKELIG meget ! men skulder træning, kan man faktisk godt droppe i den periode, man køre programmet syndes jeg.

Meen lyder lidt overdrevet med de kg han løfter den bette dreng :)

Tjaa, de 175 lyder lidt som hollywood-kg, men who knows really, og Will Smith er da bestemt ikke nogen lille lort :wink: (ifølge imdb 1,88m høj).

Link to comment
Share on other sites

Det er da lige voldsomt nok :crazy:

Det er 30 miles på en uge (6 dage). Det svarer til ca. 48 km. Er man i god nok form kan det da sagtens lade sig gøre. Der står jo ikke hvor lang tid han brugte på det. Jeg har i periode på 1 1/2 år selv løbet et sted mellem 40 og 60 km hver uge.

Som skrevet så er der nok overdrevet lidt, men det meste burde da være muligt for os dødelige. Will Smith har jo også en god grundform og har trænet hårdt til tidligere film fx. Muhammed Ali-filmen.

Link to comment
Share on other sites

Og så har han den luksus, at han ikke skal passe et 8 - 16 job, hvilket gør det noget mere sandsynligt, at han har tid/overskud til både at løbe 50 km om ugen, samt løfte jern fem gange om ugen. Har man derudover en personlig træner der følger sig i hvert enkelt pas, som samtidig sammensætter en optimal kost med de rette proteiner, fibre, vitaminer, kulhydrater, fedt osv., så er det vist ikke umuligt at komme til at se godt ud.

De 175 kg i bænk er sådan set underordnet. Om det 'kun' var 140, så var det nok også ganske pænt. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tusind tak for de svar, var præcis sådan noget jeg gerne ville se:)

175 kg, hvorfor skulle han ikke kunne det, tror jeg gerne på...manden er jo kæmpe i I, Robot! ;)

Lyder lidt specielt hans bænkpres program, er de 6 sæt efter opvarmning kun med 1 rep hver?

Link to comment
Share on other sites

Tusind tak for de svar, var præcis sådan noget jeg gerne ville se:)

175 kg, hvorfor skulle han ikke kunne det, tror jeg gerne på...manden er jo kæmpe i I, Robot! ;)

Lyder lidt specielt hans bænkpres program, er de 6 sæt efter opvarmning kun med 1 rep hver?

Ja

Then do up to six sets of one repetition, starting with a weight that's at least 80 percent of your one-rep max.
Link to comment
Share on other sites

Jeg har personligt mødt Will flere gange og han er for det første ekstremt seriøs omkring hans træning - altid. I de perioder hvor han træner op til særlige roller, så går al hans tid fokuseret på at forberede sig til rollen, herunder træning med ALT hvad dertil hører af hjælpere. Men, derudover er han utroligt fokuseret som menneske og har den fornødne mentale energi og fokusering, og disciplin.

Derudover er han ikke en bette lort :smile: ... han er cirka et hovede højere end mig og jeg er 1,85.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har personligt mødt Will flere gange og han er for det første ekstremt seriøs omkring hans træning - altid. I de perioder hvor han træner op til særlige roller, så går al hans tid fokuseret på at forberede sig til rollen, herunder træning med ALT hvad dertil hører af hjælpere. Men, derudover er han utroligt fokuseret som menneske og har den fornødne mentale energi og fokusering, og disciplin.

Derudover er han ikke en bette lort :smile: ... han er cirka et hovede højere end mig og jeg er 1,85.

Undskyld, men nu er det jo at jeg som fan bliver helt elektrisk :)

Hvor har du mødt ham? Hvorfor osv..:)

Fortæl fortæl:)

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skulle han ikke kunne bænke 175 kg???

Kigger man på hans fysik i "I, Robot", ville jeg da godt kunne tro det. :smile:

Ud fra de tilstedeværende fakta er det jo hlet umuligt at vurdere. Et 175kg bænkpres, lyder umiddelbart relativt urealistisk for en skuespuller, som næppe er super dedikeret i lange perioder af gangen.

let`s face it. Hvor mange på mol kan reelt bænke 175kg og over? Er der 10 der kan det? Hvis der er, så er det nok også det.

Der med ikke sagt at 175kg ikke er muligt, det lyder bare relativt usandsynligt. Især hvis der er tale om træning om til en film. Der er folk (inklusiv mig) der har trænet i årevis, uden at nærme sig 175kg. Også personer med lidt større dedikation, og bedre gener end undertegnede.

Men er det ikke underordnet i forhold til Topic. I øvrigt vil jeg så nok mene det er lidt overkill at kalde ham kæmpe :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har personligt mødt Will flere gange og han er for det første ekstremt seriøs omkring hans træning - altid. I de perioder hvor han træner op til særlige roller, så går al hans tid fokuseret på at forberede sig til rollen, herunder træning med ALT hvad dertil hører af hjælpere. Men, derudover er han utroligt fokuseret som menneske og har den fornødne mentale energi og fokusering, og disciplin.

Derudover er han ikke en bette lort :smile: ... han er cirka et hovede højere end mig og jeg er 1,85.

han er 1.88 så dit hovede må dælme være lille....

Link to comment
Share on other sites

Bænk på 175 kg vil betyde at han bænker bedre end folk som Kern, Onkel troels & Moos, og er på niveau med Thomas J da han var stærkest

(hvis vi går ud efter MOL listen)

Muligt..naturligvis

Men sandsynligt??

Men ingen tvivl om at han har en god fysik og tydeligvis kan træne meget dedikeret (han gik til den i forbindelse med Ali)!

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share