Tour de France 2007


Squatfather
 Share

Hvem vinder trøjerne i årets Tour?  

135 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 663
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sidder og forsøger at følge etapen på www.channelchooser.com via deres Eurosport-feed, men opløsningen er elendig. Har så Channelsurfing.net kørende ved siden af, men de viser ikke billeder af etapen, kun et kort med ruten indtegnet og så kommentering. :dry:

Alt imens jeg venter på, at van(d)viddet på Nürburgring bliver afviklet hurtigst muligt. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Har TV2 tænkt sig at sende F1 indtil løbet er færdigt eller kun til 15:30? Hvis et første, så falder der brænde ned... :mad::sneaky2:

De sender indtil der er fundet en vinder, og du skal endda nok regne med at måtte lide den tort at se kørerne køre en paradeomgang hvor vinderen vinker til publikum, og måske også en podiumceremoni. Ellers falder der brænde ned på TV2 fra FIA/FOM. :wink:

Link to comment
Share on other sites

De sender indtil der er fundet en vinder, og du skal endda nok regne med at måtte lide den tort at se kørerne køre en paradeomgang hvor vinderen vinker til publikum, og måske også en podiumceremoni. Ellers falder der brænde ned på TV2 fra FIA/FOM. :wink:

Så når TV2 da ikke at sende live fra etapen...

Link to comment
Share on other sites

Vino er sat. Han er dermed færdig i klassementet.

Ja, han er sat med et par minuter. Schleck er også væk. Saunier Duval har lavet et kæmpearbejde for Mayo. Rabobank har netop taget over i fronten af feltet. Voigt hænger lige efter frontgruppen, men ser ud til at kæmpe for at nå op på nedkørslen. Sastre sidder stadig med Cuesta og Vandevelde.

Link to comment
Share on other sites

Så når TV2 da ikke at sende live fra etapen...

Det håber jeg fan'me da. :blush: Men godt nok også uheldigt at det skulle regne på Nürburgring, hvilket nok gør, at TdF først starter om 15 - 20 minutter på TV2. :dry:

For "Channelchooser & Channelsurfing"-combo'en er godt nok til at lukke op og s**** i. Man kan knap nok se hvilken rytter det er, selvom det er close-up. :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Sidder og forsøger at følge etapen på www.channelchooser.com via deres Eurosport-feed, men opløsningen er elendig. Har så Channelsurfing.net kørende ved siden af, men de viser ikke billeder af etapen, kun et kort med ruten indtegnet og så kommentering. :dry:

Alt imens jeg venter på, at van(d)viddet på Nürburgring bliver afviklet hurtigst muligt. :blush:

Den hollandske kanal NOS sender live i ok opløsning (ikke super). Det spiller i hvertfald fint fra min pc i øjeblikket.

Klik ind på denne side og vælg linket til højre.

Edited by Scorpio
Link to comment
Share on other sites

Den hollandske kanal NOS sender live i ok opløsning (ikke super). Det spiller i hvertfald fint fra min pc i øjeblikket.

Klik ind på denne side og vælg linket til højre.

Og så er det i øvrigt ren Pim at høre på speaket :laugh: Og de er selvfølgelig vildt begejstrede for Rasmussen og Rabobank.

Link to comment
Share on other sites

Og så er det i øvrigt ren Pim at høre på speaket :laugh: Og de er selvfølgelig vildt begejstrede for Rasmussen og Rabobank.

Han har vel også haft brug for et nyt job efter holdets dopingafsløring. I det mindste kan de udtale "Rasmussen".

Takker mange gange for linket. Måske skal man lære Hollandsk bare for at kunne boykotte TV2 efter deres idioti i dag.

Link to comment
Share on other sites

Mon ikke Mayo har kontakt igen? Men Rasmussen ser sgu stærk ud. Med Eurosport savner jeg ikke News. Det er til tider forfriskende, at hører Mortensen & Bay istedet for Ritter & Rolf.

Ja, og jeg synes det er forfriskende at høre norske kommentatorer. :4thumbup:

Havde aldrig regnet med at jeg skulle få noget ud af at have en norsk kanal. Så fik jeg da lidt for de ellers tvivlsomme kanaler der følger med Stofas basispakke (svensk, norsk, tysk tv samt skandinavia :laugh: )

Link to comment
Share on other sites

Mon ikke Mayo har kontakt igen? Men Rasmussen ser sgu stærk ud. Med Eurosport savner jeg ikke News. Det er til tider forfriskende, at hører Mortensen & Bay istedet for Ritter & Rolf.

Jo men mon ikke han bliver sat på den sidste stigning op mod mål... jeg er nu ganske godt tilfreds med Rolf og Ritter :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jo men mon ikke han bliver sat på den sidste stigning op mod mål... jeg er nu ganske godt tilfreds med Rolf og Ritter :smile:

Det er da muligt, men omvendt er det tit set at de små lette bjergryttere sagtens kan gå ned på en stigning for at komme tilbage på den næste.

Med hensyn til Ritter & Rolf så er det da klart TV2´s bedste kommentatorpar igennem årene. Jeg finder dem bare for begejstrede en gang imellem og så er det fint at kunne vælge Bay & Mortensen istedet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share