DeepCores Log


DeepCore
 Share

Recommended Posts

Træning tirsdag d. 27. august 2008

Bill Starr insipreret træning - dvs. løst sammensat :bigsmile:

Bench Press

1 x 12 x 51 kg

1 x 8 x 61 kg

1 x 5 x 80 kg

2 x 5 x 90 kg

Dead Lift

1 x 5 x 70 kg

1 x 5 x 90 kg

3 x 5 x 110 kg

Weighted Pull-ups

4 x 10 x BW x 15 kg vægtskive

Seated Cabel Row

1 x 8 x 63 kg

1 x 8 x 70 kg

1 x 8 x 77 kg

1 x 8 x 84 kg

Preacher Curl

3 x 8 x 30 kg

I alt 1 hurtig times træning.

C over n' out....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 540
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Træning lørdag d. 30. august 2008

5 km løb

Jeg har nu ikke fået trænet meget i løbet af ugen, dog af god grund da jeg blåstemplet som Cand.merc.(kom.) i går efter at have forsvaret mit speciale. :4smartass: Så nu er mange års studietid endt og det kunne ikke være bedre! :4thumbup: Lad en ny æra begynde! Det blev også fejret i går hvor jeg var med min kæreste og familie ude og spise en omgang sushi i midtby og fik brugt en masse penge på shopping derefter. Desuden fik jeg lidt uventet en masse fantastiske gaver, en af de bedste var helt klart en tur til Paris af min kæreste hvor vi skal afsted sammen i november. Det kunne ikke være en bedre gave da jeg ellers ikke har holdt ferie i år og virkelig trænger til det - og så er Paris jo 'the city of låååååve'! :wub::bigsmile:

I dag løb jeg en tur i fælledparken i det gode vejr og nød min frihed. Jeg medbragte derfor intet pulsur da tiden ikke betød det store. Fantastisk... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag d. 1. september 2008

Styrketræning og løb

Fik banket godt og vel 1 1/2 times træning af efter arbejde i dag. :cool:

Opvarmning: Techno-gym exercise bike

3 km

Incline Bench Press

2 x 12 x 51 kg

2 x 8 x 71 kg

3 x 5 x 81 kg

Chin-ups supersæt med one-arm cabel lateral raise

4 rep / 8 rep hver arm

3 rep / 8 rep hver arm

3 rep / 8 rep hver arm

2 rep / 8 rep hver arm

Ground base high pull - Shrugs

4 x 8 x 60 kg

Push-ups

3 x 20 x BW

Derefter

3 km løb på løbebånd

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag d. 8. september 2008

32 km MTB plus styrketræning

2 x 16 km MBT til og fra arbejde. Fik kørt mig helt i sænk særligt på hjemturen, hvor jeg kørte ræs igennem Utterslev mose. :w00t: Jeg har stadig den største optur over hvor fedt det er at køre på min MBT i forhold til min almindelige slave-cykel. Samtidig havde jeg en røvfuld fed musik i ørene som kunne mærkes på tempoet. Det nye Volbeat er afsindig fedt - og det samme kan siges om det nye Metallica og Motorhead.

Nå, men efter hjemturen fik jeg smidt en cacaomælk i svælget og daffede i centeret for at smide rundt med noget jern.

Bench Press

1 x 10 x 51 kg

1 x 8 x 71 kg

2 x 8 x 81 kg

2 x 5 x 91 kg

Seated Cabel Row

1 x 8 x 63 kg

1 x 8 x 70 kg

1 x 8 x 77 kg

1 x 8 x 84 kg

Lateral Raise

4 x 8 x 10 kg

Shrugs i Ground Base High Pull maskine

3 x 8 x 80 kg

Evil Wheel Roll-outs (negativer)

8 rep x BW

Standing DB Alternating Biceps Curl

4 x 8 x 12,5 kg

I alt 2 1/2 times træning :cool:

------

Det her Pantera nummer rykker ALTID under træning!

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag d. 8. september 2008

32 km MTB plus styrketræning

2 x 16 km MBT til og fra arbejde. Fik kørt mig helt i sænk særligt på hjemturen, hvor jeg kørte ræs igennem Utterslev mose. :w00t: Jeg har stadig den største optur over hvor fedt det er at køre på min MBT i forhold til min almindelige slave-cykel. Samtidig havde jeg en røvfuld fed musik i ørene som kunne mærkes på tempoet. Det nye Volbeat er afsindig fedt - og det samme kan siges om det nye Metallica og Motorhead.

Nå, men efter hjemturen fik jeg smidt en cacaomælk i svælget og daffede i centeret for at smide rundt med noget jern.

Bench Press

1 x 10 x 51 kg

1 x 8 x 71 kg

2 x 8 x 81 kg

2 x 5 x 91 kg

Seated Cabel Row

1 x 8 x 63 kg

1 x 8 x 70 kg

1 x 8 x 77 kg

1 x 8 x 84 kg

Lateral Raise

4 x 8 x 10 kg

Shrugs i Ground Base High Pull maskine

3 x 8 x 80 kg

Evil Wheel Roll-outs (negativer)

8 rep x BW

Standing DB Alternating Biceps Curl

4 x 8 x 12,5 kg

I alt 2 1/2 times træning :cool:

------

Det her Pantera nummer rykker ALTID under træning!

Hey flotte :bigsmile:

Fedt at se at du er tilbage i god stil efter speciale skrivningen. :dumbbell_lift:

Nu har jeg jo længe lovet at skrive en lille besked til dig på din log, så here it is.

Forresten tak for al den fede trænings musik. Nu skal der bare løftes noget tungt jern. :w00t:

Maria :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hey flotte :bigsmile:

Fedt at se at du er tilbage i god stil efter speciale skrivningen. :dumbbell_lift:

Nu har jeg jo længe lovet at skrive en lille besked til dig på din log, så here it is.

Forresten tak for al den fede trænings musik. Nu skal der bare løftes noget tungt jern. :w00t:

Maria :wub:

Takker - hmmm god stil og god stil... Jeg kommer langsomt i omdrejninger igen :blush: - men jeg er i hvert tilfælde tilbage :bigsmile: Og godt du kan bruge musikken, det plejer at give lidt ekstra power :devil:

I øvrigt vildt nok at du tænker på at stille op til boksestævne her i november. Vær nu ikke alt for hårdt ved din modstander! :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag d. 10. september 2008

Styrketræning

Fed omgang træning - dog med meget snak ind imellem, som tog lidt af tempoet og intensiteten ud af dagens øvelser. Men fed omgang træning!

Opvarmning

3 km på technogym kondicykel

Dead Lift

2 x 8 x 51 kg

1 x 5 x 71 kg

1 x 5 x 91 kg

2 x 5 x 101 kg

1 x 5 x 111 kg

Bench Press

2 x 8 x 60 kg

1 x 5 x 80 kg

3 x 5 x 90 kg

Pull-downs

1 x 8 x 56 kg

1 x 8 x 63 kg

3 x 8 x 70 kg

Standing BB Biceps Curls

3 x 8 x 32,5 kg

Calfes - Seated Rotary Calf Machine

3 x 12 x 50 kg

Fik hørt en del til den nye Metallica skive under træning og den holder OK, men er dog laaaangt fra tidligere tiders højder. Jeg er ikke så hooked på den trashy lyd, hvor det lyder som om de gerne vil have småfalske toner inde over konstant, kombineret med en rodet og støjende trommelyd. Særligt lilletrommen er for fremtrædende, som mange andre også har påpeget. Og så synes jeg at Kirk Hammets soloer er uinspirerende, ikke så meget pga. hans brug af wah-wah, men mere pga. jeg synes at han mister feelet og timingen - på den nye disc minder de fleste soloer om noget der ikke er gennemtænkt.

Men alt i alt en meget fed skive med nogle OK fede passager ind i mellem. Jeg er nok stadig mere til deres gamle gudespade.

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag d. 15. september 2008

ca. 20 km MTB i alt

11-12 km gåtur da min cykel punkterede... :mad:

1 times Styrketræning

Godt nok surt at punktere på cykelturen hjem fra arbejde i dag, hvor jeg havde godt og vel 11-12 km gåtur foran mig. Dækket eksploderede simpelthen da det blev revet på af en spids sten. Jeg havde heller ikke penge på mig så jeg kunne købe ny slange og dæk, da jeg spærrede mit visa-kort fra morgenstunden, da jeg troede jeg havde mistet det - hvilket jeg dog ikke havde, fandt jeg ud af. :dry: Jeg fik fixet cyklen igen da jeg kom hjem, så jeg er klar til morgendagens cykeltur :cool:

Efter lapning osv. daffede jeg i centeret og smed rundt med nogen vægtskiver :showoff:

Rigtig fed omgang full-body træning!!

Styrketræning

Yates Rows

2 x 8 x 50 kg

1 x 8 x 60 kg

1 x 8 x 70 kg

3 x 8 x 80 kg

BB Lunges

3 x (2x) 4 x 50 kg

Dips

3 x 8 x BW

Military Press

3 x 5 x 40 kg

Cabel Biceps Curls supersættet med Chin-ups

1 x 8 x 30 kg / 3 chin-ups

1 x 8 x 40 kg / 3 chin-ups

1 x 8 x 50 kg / 3 chin-ups

Alt for i dag! C out...

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag d. 20. september 2008

Opvarmning: 3 km cykling

De sidste ugers cutting kombineret med cykling har klart haft sin effekt og der er røget et kilo eller to. Dog er der et stykke vej endnu og jeg vil fortsat holde mit kalorieindtag på en 2500-3000 kalorier på en træningsdag. :cool:

shutterstock_1426791.jpg

Bench Press

1 x 10 x 60 kg

2 x 5 x 80 kg

1 x 5 x 90 kg

1 x 5 x 95 kg

1 x 5 x 100 kg

DB Bend-over Row

1 x (2x) 8 x 25 kg DB

1 x (2x) 8 x 30 kg DB

1 x (2x) 8 x 32,5 kg DB

1 x (2x) 8 x 35 kg DB

1 x (2x) 8 x 40 kg DB

Shrugs - Ground Base High Pull

3 x 8 x 70 kg

Chin-ups

10 stk x BW

Dips

3 x 8 x BW

Decline Crunch

2 x 8 x BW

Alt for i dag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning søndag d. 21. september 2008

Hurtig omgang træning da dagen blev lidt presset på tid. Satsede derfor på at køre kort pauser under træningen, hvilket må siges at have sin effekt! :gun2:

Opvarmning 3 km cykling

Dead Lift - Tabatha style! :devil:

3 x 5 x 70 kg med 20 sekunders pause i mellem hvert sæt

5 x 5 x 90 kg med 20 sekunders pause i mellem hvert sæt

God damn, det var en hård omgang!! :devil:

Seated Cabel Row

3 x 8 x 56 kg

Pretty Easy

Triceps Push-downs

1 x 8 x 30 kg

2 x 8 x 35 kg

Face-pulls

1 x 8 x 30 kg

1 x 8 x 35 kg

2 x 8 x 40 kg

Lateral Raise supersættet med Front Raise

1 x 8 x 10 kg / 1 x 8 x 10 kg

1 x 6 x 10 kg / 1 x 6 x 10 kg

Calf - Technogym machine

3 x 12 x 55 kg

Og så direkte hjem og spise en omgang kyllingfilet i pitabrød! Not bad... not bad at all!! :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag d. 23. september 2008

36 km MTB

Havde ikke så meget energi i dag, så der blev trasket stille og roligt igennem. Danm, netop mens jeg skriver dette kan jeg høre at luften suser ud af mit bagdæk på min cykel. Crap, så skal jeg til at lappe cykel...

Edited by DeepCore
Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag d. 24. september 2008

25 km MTB (ny hurtigere rute til og fra arbejde, stadig med mange små stier og nogle nasty bakker)

Udturen var rigtig hård, særligt da jeg kom lidt senere ud ad døren i morges klokken 7 :sleepy: og derfor måtte jokke ekstra meget igennem. Hjemturen var i OK tempo fra start, men med fuld smadder på de sidste bakker.

Derefter 200 ml kakaomælk indenbords og så direkte til ca. 1 1/2 times styrketræning:

Styrketræning

Bench Press

2 x 8 x 60 kg

2 x 8 x 80 kg

2 x 8 x 90 kg

DB Seated Shoulder Press

1 x 8 x 20 kg

1 x 8 x 22,5 kg

1 x 8 x 25 kg

Havde seriøst igen energi herfra og resten af træningen. Kører cut i øjeblikket og har helt sikkert ikke spist nok i løbet af dagen.

Chin-ups

3 x 4 x BW

Seated Cabel Row

1 x 8 x 63 kg

1 x 8 x 70 kg

1 x 8 x 77 kg

1 x 8 x 84 kg

Triceps Rope Push-downs

3 x 8 x 20 kg

BB Biceps Curls

3 x 8 x 32,5 kg

Jeg tænker i øvrigt lidt på at køre Hillerød MTB Marathon ligesom sidste år. :devil: Jeg kører nok 47 km ruten og satser på at formen er i top til den tid... forhåbentligt :smile:

C over n' out!

Link to comment
Share on other sites

Hey Casper....

Du skal passe på i trafikken.... :bike:

Håber din tandpine er gået iorden igen.

Har hørt fa Maria at din cutting går rigtig flot... Tillykke med det. Nu skal hun jo også igang med de planer hun går rundt med... Sys sgu det er sejt.. :kickass:

Skal også selv igang med noget seriøs diæt fra next måned. Så hvis du har nogen gode fif og råd er du velkommen til at smide dem over til mig. Især hvis det er nogen jeg kan bruge, nu hvor jeg ikke rigtig har noget køkken eller fryser... :wink:

Mette

Link to comment
Share on other sites

Hey Casper....

Du skal passe på i trafikken.... :bike:

Håber din tandpine er gået iorden igen.

Har hørt fa Maria at din cutting går rigtig flot... Tillykke med det. Nu skal hun jo også igang med de planer hun går rundt med... Sys sgu det er sejt.. :kickass:

Skal også selv igang med noget seriøs diæt fra next måned. Så hvis du har nogen gode fif og råd er du velkommen til at smide dem over til mig. Især hvis det er nogen jeg kan bruge, nu hvor jeg ikke rigtig har noget køkken eller fryser... :wink:

Mette

Hej Mette!

Jo takker, jeg kom igennem både den heftige myldretidstrafik og tandpinen. :bigsmile:

Cuttingen går rigtig godt - dog med et enkelt stykke slik her i weekenden :blush: Men der er stadig et stykke tids fokus på kost og cardio endnu til jeg når målet.

Som en del af min kostplanlægning virker det for mig perfekt at spise havregryn med protpulver om morgenen, en dåse tun med grøntsager og rugbrød til frokost og noget kød og carbs til aftensmad, med frugt som mellemmåltid og kakaomælk efter træning. Hmm well, det er min måde at gribe det an på, pointen er jo bare at bruge flere kalorier end der indtages.

Der er en tråd herinde et sted, hvor det fremhæves, at man kan blende 1 dåse tun, vand og fun-ligth saftevand til en 'Tun-shake'. Hertil behøver du hverken køkken eller fryser! Har dog ikke prøvet Tun-shaken, og kommer nok heller ikke til det HA HA. :tongue:

Og ja, for dælen, Maria er sej. Nu må vi se hvad det bliver til, og jeg er også lidt spændt på at høre om den politiforberedende højskole - det skal nok blive hårdt. Men det skal hun nok klare i god stil :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag d. 29. september 2008

25 km MTB & Styrketræning

Kørte de 25 km i dag med OK tempo, særligt på hjemturen.

1/2 liter cultura indenbords og videre til en omgang jernbøjning

Bench Press

3 x 8 x 60 kg

2 x 5 x 80 kg

1 x 5 x 90 kg

2 x 5 x 100 kg

Weighted Push-ups

3 x 10 x BW + 15 kg vægtskive

Efter 2. sæt med vægtskiven på ryggen, drejede jeg mig til venstre for at få skiven af, og den ramte direkte ovenpå min Ipod - RIP!! Jeg må sige, at den har tjent mig trofast i mange situationer, og nu fik den så dødsstødet - altid noget at det skete under træning. :4flex:

BB Bend-Over Row

3 x 8 x 70 kg

BB Walking Lunges

3 x 10 x 40 kg

Lateral Raise

3 x 8 x 10 kg (hver hånd)

BB Biceps Curl

3 x 8 x 32,5 kg

Calfs - Technogym machine

3 x 12 x 55 kg

C over n' out

Link to comment
Share on other sites

Desuden synes jeg, at det er en super fed drejning indenfor Mr. Olympia, at det æstetiske har fået større vægt i år end udelukkende muskelstørrelse. Jay Cutler er en klump efter min mening, og Dexter Jackson har klart en bedre fysik omend han ikke er så stor. Fedt at Dex vandt. Og så er dette billede intet andet end EPIC!!!

_H4X6627.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share