Junkers blandede træning


JUNKER
 Share

Recommended Posts

Fredag d. 31/8 fik jeg spillet fodbold i to timers tid.

I dag søndag 2/9 var jeg oppe og prøve banen til evolutionrace. Den er sgu hård og spændende. Vi løb 4-5 runder og prøvede diverse øvelser flere gange. God træning :4thumbup:

I morgen mandag skulle den gerne står på fullbody. Ser lige hvordan benene har det, de er blevet tæsket helt fint de sidste dage.

Junker

Link to comment
Share on other sites

Har været lidt ramt i kroppen fra træningen på evolutionbanen i søndags.

I dag skulle kroppen dog have en tur igen.

Squat.

1x12x60 kg

4x5x100 kg. ( har lidt svært ved at komme helt ned pga stive ben, måske jeg skal tage lidt vægt af)

Benspark i maskine.

3x9. (der var mange mennesker her til aften, så måtte prøve en benmaskine, længe siden)

Bænkpres.

1x12x50

4x9x90 kg

Chins.

1x12xbw

5x4xbw+15 kg. Her kunne søndagens træning sgu mærkes.

1x10xbw

Rear lateral raises.

3x12x12 kg

Bortset fra en masse snak, var dette vist hva jeg formåede i dag.. :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Kæmper med at tage på, så spiser alt hva jeg kan og træner i øjeblikket hele kroppen hver gang.

Squat. Koncentrerede mig meget om at komme helt ned med nogenlunde rank ryg.

4x10x80 kg

OH squat. Træner den lidt ind i mellem, er sgu for stiv i haserne, men prøver med få kg.

2x12x20 kg

1x10x30 kg

Dødløft.

1x10x60 kg

1x8x80 kg

2x6x100 kg

1x5x110 kg

1x3x120 kg

Kan bare ærgrer mig over, det ikke er en øvelse jeg altid har kørt, skal stige i vægt her.

Chins.

1x12xbw

4x10xbw+10 kg

Bænkpres.

1x20x60 kg

3x9x90 kg

1x8x90 kg

Rear lateral raises. Siddende på bænk.

2 sæt med 6 kg

2 sæt med 5 kg

Dips.

4x12xbw+10 kg

Havde det meste for mig selv i dag, herligt. Så der var ikke meget snak.

I aften står den på nogle timers fodbold med vennerne, så vil bruge eftermiddagen på at læse opskrifter herinde og spise :4mewantfood: , mums...

Junker

Link to comment
Share on other sites

Løbetræning for anden dag i træk, det er ikke hverdagskost.

Var oppe på evolutionbanen igen. Nu er der kun to uger til det er alvor.

Jeg løb 5 omgange, nogle hurtigere end andre. Hurtigste tid var på 4.59. Det er en halvhård rute, fedt.

Derudover var der træning på de forskellige øvelser. Så lidt tovklatring osv blev det da til.

Junker.

Link to comment
Share on other sites

Så skulle der flyttes vægte.

SQUAT.

1x5x60 kg

4x5x80 kg

BB BÆNKPRES.

1x15x50 kg

3x5x90 kg

2x5x100 kg

CHINS.

1x10xbw+ 10 kg

2x9xbw + 10 kg

BOR.

3x10x60 kg

DIPS.

1x10xbw + 10 kg

2x10xbw + 15 kg

LAT. RAISES.

3x12x12 kg

HANGING LEG RAISES.

3x10

God omgang. Havde det meste af centret for mig selv, så effektiv omgang uden for meget snak.

Link to comment
Share on other sites

Har været på nattevagt de sidste par dage. Det gør sgu et eller andet ved kroppen.

DØDLØFT. Begynder jo at blive helt glad for denne øvelse.

1x12x60 kg

1x5x100 kg

1x5x110 kg

3x5x120 kg

INCLINE BÆNK DB.

3x10x38 kg

CHINS MED UNDERHÅND.

3x9xbw + 10 kg

YATES ROW. Sateme længe siden jeg har kørt denne øvelse.

1x12x60 kg

3x10x80 kg

BICEPS CURLS.

3x10x20 kg

REAR LAT.

3x12x10 kg

STÅENDE LÆG I SMITH STATIV. Det brændte fint i læggen.

3x12x80 kg

God træning. Blev mere frisk jo længere jeg kom hen i træningen. Fullbodytræning tiltaler mig.

Når jeg nu tænker tilbage på min tidligere træning, kan jeg godt se den har været lidt discopræget. (ikke meget for at indrømme det) :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Har været lidt sløv/træt i kroppen de sidste par dage.

Torsdag blev det dog til nogle timers tennis. Er ikke så god, så løb rundt på banen, men vandt da heldigvis alle sæt vi nåede at spille.

I dag stod den på fullbody igen.

SQUAT.

1x10x60 kg

2x5x80 kg

3x5x90 kg. Kom godt ned i dag.

BÆNK. Var ikke helt god i dag. Kan godt mærke de forskellige muskelgrupper plejer at få mere hvile mellem træningerne.

1x20x50 kg

2x5x90 kg

3x5x100 kg.

CHINS.

1x10xbw + 10 kg

2x9xbw + 10 kg

BOR.

1x10x60 kg

2x10x70 kg

DIPS.

1x10xbw + 15 kg

2x10xbw + 20 kg

Lateral raises.

1x10x12 kg

2x10x14 kg

SHRUGS. Længe siden så skulle lige finde en passende vægt.

1x12x30 kg

2x10x34 kg

Og så blev det til 2x3 sæt mave og een masse snak.

JUNKER

Edited by JUNKER
Link to comment
Share on other sites

Træning mandag.

SQUAT. Kom godt ned med røven i dag.

1x15x60 kg

1x5x80 kg

2x5x90 kg

2x5x100 kg

BÆNK.

1x15x50 kg

2x5x90 kg

3x5x100 kg

CHINS. Tror jeg skal prøve + 15 kg næste gang. evt bare i sidste sæt

3x10xbwx10 kg

BOR.

1x10x60 kg

2x10x70 kg

DIPS.

1x10xbw + 15 kg

2x10xbw + 20 kg

LATERAL RAISES.

3x10x14 kg

4 sæt hanging leg raises.

Det her fullbody tiltaler mig i øjeblikket. Giver det nogle uger, kunne godt komme til at savne det at være virkelig gennembanket i enkelte muskelgrupper.. :bigsmile: Det er nok den indre disco der taler i det tilfælde.....

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag.

I dag skulle der bankes lidt løb i benene. Skal jo være klar til søndagens evolutionrace :devil:

Det blev til små 2 km opvarmning.

6 gange hillsprint, tiden var hver gang omkring 35 sek. Distance vil jeg skyde til mellem 150 og 200 meter pr tur, med en stigningsprocent der nogle steder er ganske god for benene. :w00t:

Afjog ca. 2 km hjem igen.

Så skal der ikke løbes meget mere før søndagens strabadser.

Junker

Edited by JUNKER
Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag.

DØDLØFT. skal skal skal forbedre mig her.

1x10x60 kg

1x5x80 kg

1x5x100 kg

3x5x120 kg

INCLINE BÆNK DB.

3x10x38 kg

CHINS MED UH (underhånd)

3x10xbw+10 kg

YATES ROW

1x12x60 kg

2x10x80 kg. Så synes jeg egentlig min ryg var kørt ganske fint :cool:

BICEPS CURLS DB

1x10x20 kg

2x10x22 kg

REAR LAT RAISES

3X10X12 KG

LÆG

3X12

Herlig træning i dag. Ved ikke hvor meget mere jeg træner før strabadserne på søndag. Vil gerne lave en nogenlunde tid. (under 1 t og 20 min.)

Men lad os se hvor meget gas/energi der er i ben og arme. Hvis der kommer så meget regn som de kloge lover, bliver det et værre mudderløb :mad:

Junker

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning/evolutionrace......

Det var sateme en hård omgang.

Jeg startede halvanden time efter første mand, sidste års vinder, så havde masser af folk at løbe efter.

Jeg kom fint afsted og klarede de første 4 discipliner i god stil. 5. disciplin var stenløft. Den var sgu hård. 90 kg sten smurt ind i mudder, så fast greb var helt umuligt. Magnesium var ikke til meget hjælp her. Op kom den dog i anden forsøg. Pis, første gang hver gang tiltaler mig ellers. :sneaky2:

De sidste 5 discipliner var egentlig ikke så hårde fysisk, de bestod af: balancebom, stenkast, træstammeløb (gang), løb med sandsække og svømning.

Løberuten tog dog al energi fra mine små lår. Meget kuperet rute med masser af stigninger osv. Pigsko kunne ha været en fordel i det mudder måske :innocent:

Efter svømmeturen fik jeg de vildeste kramper i begge lår, de blev helt stive og jeg var nød til at gå nogle få minutter, før jeg igen kunne "drøne" i mål.

Fedt, hårdt og spændende løb overstået på omkring 1.36.

Er fint tilfreds, løbetræningen har trods alt ikke stået øverst på min træningshitliste..

Til jer der kender Rommel, så var han jo flyvende i dag :4thumbup:, godt kæmpet styrkeløfter/skabsløber.. :tongue:

Junker

Edited by JUNKER
Link to comment
Share on other sites

Godt taget, knægt! :laugh: Er svært skuffet over jeg ikke deltog....

Hej DBM, forstår din skuffelse. Det var sgu en fed prøvelse.

De talte om, at de måske ville afholde en model vinterevolutionrace, så kan du hoppe med der evt.

Ellers ses vi da bare næste år, skal prøves igen tror jeg.

Junker

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag

Må indrømme at søndages evolutionrace stadig kan mærkes i kroppen, så ikke en dag for nye PR i hvert fald. :bigsmile:

Droppede bentræning, da det er dem, der er hårdest ramt.

BB Bænkpres.

1x20x50 kg

2x5x90 kg

3x5x100 kg

Chins med overhånd.

3x10xbw + 10 kg

BOR.

3x8x70 kg

Dips.

1x10xbw + 15 kg

2x10xbw+ 20 kg

Lat. raises.

1x9x14 kg

2x10x12 kg

Bb shrugs.

1x12x50 kg

2x10x70 kg

Hanging leg raises.

3x10

Var generelt noget mærket i kroppen, og den første kommentar jeg fik, var at jeg så træt ud :mad: , bliver man sgu ikke friskere af. :sneaky2:

Men der skal jo gang i kroppen igen. I morgen skal jeg måske til boksning for første gang, kan godt gå hen og blive rigtig hårdt.

Junker

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag.

I dag havde jeg så debut til boksetræning. God stemning og masser af hård træning.

Vi varmede op med nogle km løb, lidt bakkesprint og forskellige hop/muskeløvelser.

Derefter blev det til en times tid med handsker. Havde mange hårde intervaller, hvor der virkelig skulle bankes igennem. Hver gang vi skulle gøre noget i takt med sangen, føltes det som verdens længste sang :innocent:

Sluttede med lige at banke musklerne hel flade ved diverse krops/maveøvelser. Lyver ikkenår jeg siger, at jeg kunne vride min t-shirt til sidst. Sjipning er sgu ikke lige mig :laugh:

Alt i alt blev det til 2 timers træning, sådan. Ikke sidste gang jeg har ladet mig banke igennem der. Er sikker på massive DOMS i skuldre i morgen i hvert fald.

Junker :superman:

Link to comment
Share on other sites

Har ikke været helt på toppen de sidste dage, forkølet og ondt i halsen. :mad: Så tiden er gået med arbejde. Lidt tennis blev det dog til torsdag.

Var lige inde og se resultater fra evolutionrace, jeg endte som nr. 37, så er ganske tilfreds. Må se om jeg kan forbedre det næste år, eller evt. til vinterudgaven, hvis det bliver til noget.

Skal på job igen om lidt. Håber meget, at jeg er klar til en ordenlig træning i morgen, så der kan komme lidt gang i både loggen og kroppen.

Junker

Edited by JUNKER
Link to comment
Share on other sites

Så kunne der igen løftes lidt vægte..

Det blev en stille og rolig omgang i det lille motionsrum på jobbet.

Bænkpres 5 sæt

Chins 4 sæt

Dips 4 sæt

Laterals 3 sæt

Rear lat 3 sæt

Lounges 4 sæt

Biceps curls 3 sæt

5 sæt med hjulet.

Det var vist alt, var lidt træt efter forkølelse og arbejd hele weekenden :innocent:

Det bliver bedre lige om lidt jo. Så til min store overraskelse, at der i motionsrummet var en masse kettlebells, de skal svinges lidt rundt. :superman:

Junker

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag blev der ikke lavet det store. Det blev dog til nogle chins og lidt begynderleg med jernkugler.

Træningen onsdag stod i boksningens tegn. :superman:

Hård herlig omgang.

Det blev til en tur rundt i parken på et par km. Sluttede af med noget bakkesprint.

Tilbage i salen blev vi varmet yderligere op. Er sikker på jeg har doms i maven i morgen :4thumbup:

Endelig blev det også til nogle slag, dog mest teknik..

Til slut en masse sjipning og noget cirkeltræning. Kommer sgu i form af det l...

Junker

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag blev der ikke lavet det store. Det blev dog til nogle chins og lidt begynderleg med jernkugler.

Træningen onsdag stod i boksningens tegn. :superman:

Hård herlig omgang.

Det blev til en tur rundt i parken på et par km. Sluttede af med noget bakkesprint.

Tilbage i salen blev vi varmet yderligere op. Er sikker på jeg har doms i maven i morgen :4thumbup:

Endelig blev det også til nogle slag, dog mest teknik..

Til slut en masse sjipning og noget cirkeltræning. Kommer sgu i form af det l...

Junker

Fedt du giver den gas med boksning! Hvor træner du henne - og har du planer om kampe??

Link to comment
Share on other sites

Fedt du giver den gas med boksning! Hvor træner du henne - og har du planer om kampe??

Hej DBM. Er lige startet til boksning inde på officerskolen, tror ikke vi kan komme til reelle kampe den vej. Hvis jeg bliver rigtig bidt af det (og lidt god) ville jeg meget gerne prøve et par kampe. Hva man ikke dør af, blir man jo stærkere af ikk??

Junker

Edited by JUNKER
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share