Luciferase IV


Luciferase
 Share

Recommended Posts

Dagens Træning: ca 2 timer:

Bænkpres:

10*50kg

10*80kg

8 cm Boardpress:

5*120kg

3*140kg

5*140kg

2*150kg

3*150kg

God fremgang - utroligt at bare lidt vægttilvænning kan give så meget stabilitet.

T-Bar Row:

10*20kg + stang

10*40kg + stang

10*60kg + stang

10*80kg + stang

3*10*60kg + stang

DB Rows:

3*10*50kg

Nice at være tilbage på dem - der er desværre ikke plads til mere øgning her uden brug af gaffa.

Wide grip pulldown:

10*50kg

10*70kg

10*80kg

10*90kg

DB Curls:

10*12½kg

10*15kg

10*17½kg

3*10*20kg

+ Xplode inden træning.

Glimrende træning med gode fremgange over hele linien.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 168
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det ser sgu godt ud lill' per... det kører bare men husk nu for guds skyld denne gang at lytte til din krop og lad så vær' med at brænde den glas-skulder af... i så fald er det over knæet

Jeg gør hvad jeg kan. Lytter til kroppen og lader den styre det - faktisk har det at jeg er begyndt at træne igen fået inflammationen til at gå helt ned i skulderen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg gør hvad jeg kan. Lytter til kroppen og lader den styre det - faktisk har det at jeg er begyndt at træne igen fået inflammationen til at gå helt ned i skulderen :bigsmile:

Heh den har bare fået så mange tæsk på så kort tid at den ikke aner hvordan den skal reagere... lyder godt Per

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning: ca 1½time:

Squat:

2*10*50kg

10*80kg

5*90kg

3*5*100kg

Uden bælte som altid - ingen brok fra knæene og det er jo dejligt.

Front Squat:

3*10*50kg

Stadigvæk lidt rusten så jeg fortsætter lidt stille og roligt her.

Goodmornings:

3*10*50kg

Nem men det er også meningen - vil ikke brænde lænden helt af.

+ Rotator

+ Xplode inden træning og PWO shake efter.

Jeg kørte det hele idag med min ipod i ørerne og med fokus på mig selv. Er stadigvæk lidt rystet over det med Squatfather - det er utroligt underligt at sidde og se på en msn-liste hvor man ved at han vil være offline for altid fra nu af :unhappy: Det får sgu en til at sætte det hele lidt i perspektiv.

Jeg til kbh igen på mandag i håb om at jeg kan finde mig et job og det tager også en del tanker. Håber virkeligt at det bliver til noget.

Link to comment
Share on other sites

AUS for mig - Tind er i Nordland. ANTO og Nikolaj er stadigvæk i AUS sammen med en del andre der er begyndt at skrive breve til AUS om hvor latterligt kalkforbudet er.

Kommer du snart forbi og leger?

Okay super..Så er der stadig en god folk dernede! :bigsmile:

Ja jeg må starten igen her fra på torsdag...så kommer jeg igang igen! :superman:

Har de andre egentlig fået noget svar på deres klager? Jeg har intet hørt fra aus nemlig

Link to comment
Share on other sites

Okay super..Så er der stadig en god folk dernede! :bigsmile:

Ja jeg må starten igen her fra på torsdag...så kommer jeg igang igen! :superman:

Har de andre egentlig fået noget svar på deres klager? Jeg har intet hørt fra aus nemlig

Det lyder jo godt - det er altid sjovere når der er lidt folk i kælderen.

Jeg fangede Mikkel på medicin i forgårs og der fik jeg en undskyldning fordi han ikke havde svaret på min mail - og på samme tid fortalt han at der havde været MANGE klager fra folk der har fået kalk på tøjet og derfor er det blevet forbudt. Hvis det er rigtigt der det sgu langt ude. For det første skal man ned og slikke gulvet for at få kalk på sig, og for det andet er det de færreste der skal direkte ud og danse moderne efter træning :blink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning: ca 1 time og 45min:

Bænkpres:

2*10*50kg

10*90kg

5*100kg

5*110kg

120kg

130kg

135kg....they call me the ROCKET MAN :devil:

5*115kg

5*110kg

9*110kg

Kører min bænk ret meget på dagsformen her i starten - men eneste kriterie er at alt skal være med overskud og ikke noget grind. Derfor fik jeg kun 9*110kg.

For en lille uge siden missede jeg på 130kg og idag tog jeg så 135kg med overskud og ok stil - ca 10kgs fremgang på en uge er da ikke helt skidt :w00t:

Lateral Raise:

10*12½kg

10*15kg

10*17½kg

10*20kg

10*17½kg

Db Curls:

10*12½kg

10*15kg

10*17½kg

10*20kg

+ Xplode inden træning, Proteinbar i starten af træning og PWO shake efter :tongue:

Uha hvor det kørte idag. Blev nødt til at holde igen for ikke at smadre mig selv helt eller blive skadet - tror ikke 140kg var urealistisk idag - det er så efter ca 5 ugers træning :w00t:

Vægten er kommet under 85kg og hvis jeg dropper Xplode i en uges tid eller to tror jeg hurtigt jeg smider lidt ekstra for jeg har styr på kalorierne og vægten er ikke faldet så meget på det sidste i forhold til der hvor jeg ikke tog Xplode.

Nu står den så på røde bøffer og Comedy Fight Club for Viderekommende i aften - jojo det er da lige til at overskue :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ser dælme godt ud med bænken :devil:

Formen er jo kommet lynhurtigt tilbage. Håber at jeg kan lave samme trick som dig. Er også igang med "back on track" træning.

Kan være at vi får dig at se til ER Open til næste år. Der burde være god tid til at finde den gamle form og lidt til :devil:

Takker og bukker for "musclememory" :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ser dælme godt ud med bænken :devil:

Formen er jo kommet lynhurtigt tilbage. Håber at jeg kan lave samme trick som dig. Er også igang med "back on track" træning.

Kan være at vi får dig at se til ER Open til næste år. Der burde være god tid til at finde den gamle form og lidt til :devil:

Takker og bukker for "musclememory" :w00t:

Heeey Onkel Marathon - Tillykke med den flotte marathon.

Jeg er klar på et vædemål om ER Open? .............. - er du? :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning: ca 1 time og 45min:

Squat:

10*50kg

5*90kg

5*100kg

3*110kg

120kg

130kg

2*120kg

10*90kg

Skulle lige prøve med lidt vægt på. Gik ok men kunne godt mærke at det er lang tid siden.

DB Curls:

10*12½kg

10*17½kg

3*10*20kg

+ Xplode inden træning.

Var enormt træt i hovedet igen idag - håber snart det bliver bedre. Træner igen de næste to dage.

På vej hjem så jeg lige denne her skønhed i Storcenteret:

post-991-1191433625_thumb.jpg

Det er Alice Coopers 1966 Ford Mustang - shit den er nice!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Giver xplode dig noget - er det det værd? :smile:

Jeg anbefalede nu det der voltaren som generelt anti inflammatorisk..uanset om det er håndledene eller skulderen der bøvler. det nedsætter dog hypertrofien mærkbart i den periode man tager dem :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Giver xplode dig noget - er det det værd? :smile:

Jeg anbefalede nu det der voltaren som generelt anti inflammatorisk..uanset om det er håndledene eller skulderen der bøvler. det nedsætter dog hypertrofien mærkbart i den periode man tager dem :tongue:

Jeg kender godt Voltaren. Tror jeg kender de fleste tips, tricks osv - og har prøvet de fleste. Hvordan nedsætter det hyertrofien? det er jo bare NSAID.

Hmm det var nu mest min nysgerrighed der fik mig til at prøve det - og så det at Xplode indeholder Kreatin Malate hvilket er det eneste Kreatin som jeg kan mærke en effekt af. Jeg kan mærke en ret stor effekt jo bedre form jeg kommer i, men det er svært at vurdere hvad den effekt kommer af - der er fx koffein i og det gør jo altid en lidt friskere. Den direkte effekt er for mig større pump overall, højere hjertefrekvens og så er jeg klart friskere når jeg træner med end uden (plus de normale kreatin effekter).

Jeg snakkede med et par stykker der står bag bodybuilding.dk om at skrive en artikel om NO produkter for dem så det er muligt der kommer en snart med en beskrivelse af hvad de forskellige stoffer gør. Teorien bag det større pump er helt sikkert på plads for det er det jeg arbejder med til hverdag - jeg gad bare godt prøve nogle af de ting hver for sig og mærke effekten - for det er ekstremt svært at vurdere en effekt fra en så komplex blanding som Xplode.

Xplode er som så mange andre smarte produkter idag - ret dyrt men også sjovt at prøve af :bigsmile:

Edited by Luciferase
Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning: ca 1½time:

Dødløft:

Sumo:

10*60kg

5*100kg

5*130kg

160kg

190kg...næsten men benene var lidt mærket fra igår.

Konventionelt:

10*130kg....blev stort set stivbenet fordi benene var trætte.

T-bar Row:

10*20kg + stang

10*40kg + stang

10*60kg + stang

3*10*80kg + stang

DB Rows:

3*10*50kg

+ rotator

+ Xplode inden træning og PWO shake efter.

Imorgen står den på TUNG triceps - for første gang i 10 måneder - glæder mig så meget :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning: Ca 1 time og 45min:

Bænkpres:

2*10*60kg

10*90kg

10*110kg

8 cm Boardpress:

5*120kg

5*140kg

3*150kg

160kg

2*5*150kg

Fandme tough! max ligger omkring 170kg og de 160kg var slet ikke all out.

Lateral Raise:

10*12½kg

10*15kg

10*17½kg

10*20kg

3*10*17½kg

DB Curls:

10*12½kg

10*15kg

10*17½kg

10*20kg

10*22½kg

10*20kg

10*17½kg

+ Xplode inden træning og PWO shake efter.

Fantastisk træning med super energiniveau, genial metal i højtalerne og tunge vægte der fik vinger - sådan skal det være :superman:

Link to comment
Share on other sites

Uha det havde jeg ikke lige regnet med :bigsmile:

Men what the fuck - lad os bare sige det. Sålænge du ikke bænker 200 :tongue:

Nice JM iøvrigt...

Tja de 200 var jo sådan set målet i 2007, men det bliver nopk lidt presset. Jagten er sat ind, men der er jo kun 7 uger til.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share