Chrissies Logbog


Chrissie
 Share

Recommended Posts

  • Replies 360
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger

Godmorgen :superman:

Vil da også lige ønske tillykke med de 1,6 kg. det er rigtig flot :4thumbup: - og vejen frem.

Med den stil bliver det jo intet problem for dig at komme ned på 59.

Hvilken slags træning er de du dyrker/hvor?

Link to comment
Share on other sites

Godmorgen :superman:

Vil da også lige ønske tillykke med de 1,6 kg. det er rigtig flot :4thumbup: - og vejen frem.

Med den stil bliver det jo intet problem for dig at komme ned på 59.

Hvilken slags træning er de du dyrker/hvor?

Håber også vægten fortsat går ned ad i det tempo, men nu må vi se om det bare var en heldig uge :tongue:

Af træning varriere det meget en uge kan se sådan ud (det er fra sidste uge )

Mandag: 4-5 km løb (skov eller slots sø)

Onsdag: svømning (svømmer jeg 1500 meter ½ bryst og ½ ryg)

Fredag: svømning (svømmer jeg 1500 meter, ½ bryst og ½ ryg)

Denne uge:

Trisdag: 4,8 km (løb, skov eller slots sø )

Onsdag: Fitness cardio (20 min på hver maskine, her går jeg i Hillerød i sportsclub)

Torsdag: 10 km løb (skov)

Jeg træner ca 3 gange om ugen, men igen det kommer meget an på hvad jeg har tid og lyst til :smile:

Edited by Chrissie
Link to comment
Share on other sites

Køn: Kvinde

Fødselsdato: 08.05.87

Civilstatus: Single

Bestæftigelse: Arbejder

Trænings erfaring: Trænet fitness i ca 3 år, derudover svømmet og løbet (har også haft pauser indimellem)

Jeg har meldt mig ind i vægt-klubben (her på siden) og målet er at nå 59 kg.

Tæller kaloier og spiser ca 1200 til 1500 om dagen (fordelt på ca 4 måltider).

Vejer mig hver tirsdag morgen så der bliver vægten opdateret.

Har ikke lavet en fast træningsplan, men det kan være det kommer.

Hvad med højde? Uden den kan det være svært at vurdere vægten.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Det var meget præcist mål må man sige :smile:

Hvordan er du bygget?

Jeg tænker bare, hvis jeg skulle veje 59 kg ville jeg komme til at se meget, meget tynd ud. Er selv 173.

Har selv trænet i Sportsclub Hillerød, da jeg boede der. Fint nok center, men nogle fornuftige hold :bigsmile:

:4thumbup:

PS jeg kan godt lide den nye trend, som dig og Carpediem/Caterpillar har lagt ud med, at man skriver civilstatus i sine stats :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det var meget præcist mål må man sige :smile:

Hvordan er du bygget?

Jeg tænker bare, hvis jeg skulle veje 59 kg ville jeg komme til at se meget, meget tynd ud. Er selv 173.

Har selv trænet i Sportsclub Hillerød, da jeg boede der. Fint nok center, men nogle fornuftige hold :bigsmile:

:4thumbup:

PS jeg kan godt lide den nye trend, som dig og Carpediem/Caterpillar har lagt ud med, at man skriver civilstatus i sine stats :laugh:

Hehe, jah ville nu gerne være 175 cm så derfor fik jeg lige set hvor meget jeg manglede :smile:

Tja, har et billede i mit galleri af hvordan jeg så ud sidste år i maj (inden min træningspause på 4-6 måneder) her lå jeg stabilt omkring de 57 kg... (også med en dejlig lav fedtprocent som jeg savner :rolleyes:)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Kender det godt, villle også selv gerne være et par cm højere.

Billedet ser godt ud - dit første løb :smile: Mit første løb var DHL Stafet 2006, det var starten på min interesse for løb. I dag elsker jeg det bare, og kan ikke leve uden.

Har du planlagt nogle løb her til efteråret?

Link to comment
Share on other sites

Kender det godt, villle også selv gerne være et par cm højere.

Billedet ser godt ud - dit første løb :smile: Mit første løb var DHL Stafet 2006, det var starten på min interesse for løb. I dag elsker jeg det bare, og kan ikke leve uden.

Har du planlagt nogle løb her til efteråret?

Jeg har desværre ikke været til nogen løb i år :unhappy: syns ellers også det var ret sjovt! Har ikke rigtig tænkt på nogen løb her i år.. men planlægger et 10 kms løb her til foråret :tongue: men derfor løber jeg stadig nogen gange om ugen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Chrissie

Jeg vil bare lige smide en kommentar ang din "lille" skuffelse ved vejningen.

Når man kun har en ugentlig vejedag, så er man nødt til at tage med i regnestykket er dagsvægten ikke nødvendigvis er særlig repræsentativ ift ugens faktiske vægtændring. Tænk på hvor lidt der skal til mht ændret væskeindtag (eller "udledning"), om du spiste lidt senere dagen før osv osv. Vægten kan sagtens svinge ½-1kg fra dag til dag og dermed sløre et reelt vægttab. Dertil kommer så mensen for jer piger, der smider yderligere usikkerhed oveni.

Det går jo også glimrende for dig, så fortsat god vind. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Chrissie

Jeg vil bare lige smide en kommentar ang din "lille" skuffelse ved vejningen.

Når man kun har en ugentlig vejedag, så er man nødt til at tage med i regnestykket er dagsvægten ikke nødvendigvis er særlig repræsentativ ift ugens faktiske vægtændring. Tænk på hvor lidt der skal til mht ændret væskeindtag (eller "udledning"), om du spiste lidt senere dagen før osv osv. Vægten kan sagtens svinge ½-1kg fra dag til dag og dermed sløre et reelt vægttab. Dertil kommer så mensen for jer piger, der smider yderligere usikkerhed oveni.

Det går jo også glimrende for dig, så fortsat god vind. :smile:

1000 tak for dit indlæg, ved godt det bliver lidt mere ustabilt ved kun at ha en vejningsdag om ugen, og ja der spiller jo lige ind med væske, og hvad der kommer ind og ud, det tænkte jeg ikke lige på da jeg var på vægten :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lige et par opdateringer på træningen:

7 sep Fredag var jeg ude at svømme 1500 meter (dejligt, føler mig så afslappet bagefter)

Mandag i denne uge 1½ time i fitness center, blev lige inspirerret til at ta en ordentlig omgang på step maskinen 60 min og derefter lidt "tilfældig træning" :tongue:

Edited by Chrissie
Link to comment
Share on other sites

Hej Chrissie.

Kender godt til skuffelsen over at vægten ikke viser minus nok..... jeg har heller ikke smidt nok i denne uge. Men men de andre har jo ret, alt minus er godt (bortset fra når det er på ens bankkonto......

Du havde jo også et super flot vægttab i sidste uge. Så gennemsnittet er slet ikke så ringe igen.

Link to comment
Share on other sites

Hej Chrissie.

Kender godt til skuffelsen over at vægten ikke viser minus nok..... jeg har heller ikke smidt nok i denne uge. Men men de andre har jo ret, alt minus er godt (bortset fra når det er på ens bankkonto......

Du havde jo også et super flot vægttab i sidste uge. Så gennemsnittet er slet ikke så ringe igen.

Det har du fuldstændig ret i :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, jah ville nu gerne være 175 cm så derfor fik jeg lige set hvor meget jeg manglede :smile:

Tja, har et billede i mit galleri af hvordan jeg så ud sidste år i maj (inden min træningspause på 4-6 måneder) her lå jeg stabilt omkring de 57 kg... (også med en dejlig lav fedtprocent som jeg savner :rolleyes:)

Kender det godt, villle også selv gerne være et par cm højere.

Billedet ser godt ud - dit første løb :smile: Mit første løb var DHL Stafet 2006, det var starten på min interesse for løb. I dag elsker jeg det bare, og kan ikke leve uden.

Har du planlagt nogle løb her til efteråret?

:crazy: I skal aldrig ønske jer at blive højere! Verden er ikke bygget til høje mennesker... ! :cry:

Nårh ja, og held og lykke med vægttabet!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share