Chrissies Logbog


Chrissie
 Share

Recommended Posts

Jeg er selv ret imponeret over lørdagen, efter arbejde (fra kl 7 til 17.30) klarede jeg min 7 km rute :4thumbup: Yes!

Ja, det er sku' godt gaet, 10 timer arbejde og derefter en god lobetur... NICE.

Det var skulderklappet, nu til snage afdelingen. :secret: ............... hvordan gaar det med den vinterforelskelse :wub: ? (godt haaber jeg :heartpump: )

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 360
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, det er sku' godt gaet, 10 timer arbejde og derefter en god lobetur... NICE.

Det var skulderklappet, nu til snage afdelingen. :secret: ............... hvordan gaar det med den vinterforelskelse :wub: ? (godt haaber jeg :heartpump: )

Hehe, Ja syns også selv det var ret godt klaret! :4thumbup: forstår ikke lige hvor den energi kom fra, men den var der og så skulle den da udnyttes!! Vinterforelskelsen er der stadig, det er som om den er ved at dale lige så langsomt... :unhappy: rettere tror han bliver mere en ven med tiden end kæreste.

Nå, MEN! idag var også min første spinningstime! Utrolig godt, kan bedre forstår hvorfor du er så vild med det :bigsmile: Det er hårdt! det er sjovt og følelsen bagefter er fantastisk..! Håber ikke at jeg imorgen får de vilde kramper i benene efter den time! hun var godt nok en effektiv træner :tongue:

Edited by Chrissie
Link to comment
Share on other sites

Hehe, Ja syns også selv det var ret godt klaret! :4thumbup: forstår ikke lige hvor den energi kom fra, men den var der og så skulle den da udnyttes!! Vinterforelskelsen er der stadig, det er som om den er ved at dale lige så langsomt... :unhappy: rettere tror han bliver mere en ven med tiden end kæreste.

Nå, MEN! idag var også min første spinningstime! Utrolig godt, kan bedre forstår hvorfor du er så vild med det :bigsmile: Det er hårdt! det er sjovt og følelsen bagefter er fantastisk..! Håber ikke at jeg imorgen får de vilde kramper i benene efter den time! hun var godt nok en effektiv træner :tongue:

Øv til vinterforelskelsen...... :unhappy: Håber den blomster lidt op igen.

Og tillykke med den første spinningstime, :flowers: dejligt at du nød den. Håber ben-tøjet har det godt idag.

Link to comment
Share on other sites

Så tog jeg lige en gang spinning lørdag =) lækkert! hehe, det er utroligt så højt min puls kommer op på en spinningtime, den ligger stort set hele tiden mellem 180 og 190 :heartpump: men ud over spinningen har jeg heller ikke været så frisk i denne uge på motion. Så det blev til 2 gange spinning, onsdag og lørdag. (og en shopping tur fredag på 5-6 timer, det må da også gøre lidt, hehe.)

Dagen idag står på min mormors 75 års fødselsdag - hvilket betyder en tur på restaurant og masse go usund mad (puha :innocent: )

Link to comment
Share on other sites

Så tog jeg lige en gang spinning lørdag =) lækkert! hehe, det er utroligt så højt min puls kommer op på en spinningtime, den ligger stort set hele tiden mellem 180 og 190 :heartpump: men ud over spinningen har jeg heller ikke været så frisk i denne uge på motion. Så det blev til 2 gange spinning, onsdag og lørdag. (og en shopping tur fredag på 5-6 timer, det må da også gøre lidt, hehe.)

Dagen idag står på min mormors 75 års fødselsdag - hvilket betyder en tur på restaurant og masse go usund mad (puha :innocent: )

Flot at kunne holde den puls en hel spinings time, jeg kørte en time på cross trainer startet med puls 130 og sluttet på 155, jeg får lyst til at prøve spinning, men det har de ikke i mit center, burde du ikke hade tager 5-6 timers spinning og 2 timers shopping :laugh: i stedet.

Usund mad søndag = dobbel træning mandag :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Flot at kunne holde den puls en hel spinings time, jeg kørte en time på cross trainer startet med puls 130 og sluttet på 155, jeg får lyst til at prøve spinning, men det har de ikke i mit center, burde du ikke hade tager 5-6 timers spinning og 2 timers shopping :laugh: i stedet.

Usund mad søndag = dobbel træning mandag :bigsmile:

Hehe, Tja når jeg træner hårdt plejer pulsen at ligge omkring de 175 :heartpump: så det er fint nok, men helt kart en fordel den kommer højere op :bigsmile: Jeg kan kun tale godt om spinning indtil videre, det er lige min form for holdtræning, ikke SÅ meget teknisk og så er det ellers bare om at cykle derudaf og få pulsen op!

men jo træningen var lidt sløv isidste uge så det skal helt klart forbedres i denne uge + maden skal lige ha en justering kan jeg vist rolig sige (desværre).

Det gør helt sikkert noget, særlig hvis det var på udsalg :tongue:

Der VAR nemlig udsalg og fik købt et par rigtig fede bluser + et par øreringe og et halstørklæde :wub::bigsmile:

Edited by Chrissie
Link to comment
Share on other sites

AaaH :dry: Jeg skal hen til diætisten på mandag kl 9, så det blir altså der jeg opdaterer min vægt! håber den er faldet bare lidt for kan se på mig selv det ikke går den rigtige vej. Dog har motionen var ret go indtil videre i denne uge (ikke hårdt men har trænet alle dage, så det...) indtilnu ser træningen sådan ud.

Mandag: Løb 5,6 km

Tirsdag: Morgensvømning (mellem 1500 og 1700 meter gætter jeg på) + Løb 4,53 km

Onsdag: (lidt useriøst ministepper 30 min)

torsdag: Morgensvømning 1500 meter

Så det går stille og roligt, ikke de vilde ture jeg får løbet, men nu har vejr, og arbejde heller ikke været helt optimale blev fx. nød til at aflyst min ellers så dejlige spinningtime onsdag aften :hmmm: ØV!

Edited by Chrissie
Link to comment
Share on other sites

Så det går stille og roligt, ikke de vilde ture jeg får løbet, men nu har vejr, og arbejde heller ikke været helt optimale blev fx. nød til at aflyst min ellers så dejlige spinningtime onsdag aften :hmmm: ØV!

Nej jeg tror da også, at du ville blæse væk :blink:

Men jeg er nu stadigvæk imponeret over, at du får trænet om morgenen. Jeg ville gerne gøre det samme, men det lykkes bare aldrig at komme så tidlig op :sleepy:

Link to comment
Share on other sites

Nej jeg tror da også, at du ville blæse væk :blink:

Men jeg er nu stadigvæk imponeret over, at du får trænet om morgenen. Jeg ville gerne gøre det samme, men det lykkes bare aldrig at komme så tidlig op :sleepy:

Ja, det er vildt at være så frisk om morgen, til gengæld må man kunne slå sin løberekord i det her vejr :tongue:

Chrissie hvor lang tid tager det svømme de 1500 - 1700 M?

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Nej jeg tror da også, at du ville blæse væk :blink:

Men jeg er nu stadigvæk imponeret over, at du får trænet om morgenen. Jeg ville gerne gøre det samme, men det lykkes bare aldrig at komme så tidlig op :sleepy:

Tja det er nu også kun nogen uger min motivation er til morgentræning :blush: men når den er der skal den bare udnyttes :superman: kunne dog ikke lige pt forstille mig en spinning time om morgenen selvom der er hold der kører lidt i 7 :blink:

Ja, det er vildt at være så frisk om morgen, til gengæld må man kunne slå sin løberekord :tongue:

Chrissie hvor lang tid tager det svømme de 1500 - 1700 M?

Tja på en morgensvømmetur tar det ca 35-40 min at svømme de 1500 til 1700m, de syns jeg selv er helt passende, jeg kan ikke så mange svømmearter andet end brystsvømning og rygsvømning :blush:

Link to comment
Share on other sites

Træning uge 5 så sådan ud:

Mandag: Løb 5,6 km

Tirsdag: Morgensvømning (mellem 1500 og 1700 meter gætter jeg på) + Løb 4,53 km

Onsdag: (lidt useriøst ministepper 30 min)

Torsdag: Morgensvømning 1500 meter

Fredag: Løb 7,2 km (på 42 min/ ca 10,2 m i timen)

Mandagsvægten sagde:

Hjemme m tøj 63,9 kg

Hjemme u tøj 63,4 kg

Hos diætisten 63,7 kg (m tøj)

Så ja øv, men kan jo ikke forvente vægttab når jeg ikke har spist ordenteligt. tror jeg prøver at opdatere maden så jeg også kan få lidt styr på den :tongue:

Næste gang jeg skal hen til min diætist er den 14 maj kl 9 - dette bliver så også min mål dato for vægten (delmål kommer senere) :bigsmile:

alt for nu

Link to comment
Share on other sites

Mandag: Hviledag (efter weekendarbejde)

Tirsdag: træning ca 2 timer :tongue:

Onsdag: Syg :crybaby:

Torsdag: stadig Syg! :ill: (ringede til lægen og det er åbenbart noget der er i luften så jeg må vel bare vente til sygdommen er drevet over, maveinfluenza..! øv øv øv!)

Øv, stakkels dig. Håber du snart bliver frisk igen, så'en gang maveinfluenza er ikke lige det hyggeligste at ligge syg med.

Link to comment
Share on other sites

Mandag: Hviledag (efter weekendarbejde)

Tirsdag: træning ca 2 timer :tongue:

Onsdag: Syg :crybaby:

Torsdag: stadig Syg! :ill: (ringede til lægen og det er åbenbart noget der er i luften så jeg må vel bare vente til sygdommen er drevet over, maveinfluenza..! øv øv øv!)

Stakkel, træls at være syg når man gerne vil over at træne, håber ikke det der i luften blæser mod Århus, god bedring :smile:

Link to comment
Share on other sites

Stakkel, træls at være syg når man gerne vil over at træne, håber ikke det der i luften blæser mod Århus, god bedring :smile:

Tak Mollerup, ja, det er bare utrolig irriterende ikke at kunne træne eller for den sags skyld lave alt muligt andet, øv øv :dry: Jeg er bundet til huset, i det mindste er det ikke så godt vejr som det var igår (der kunne jeg nu godt ha tænkt mig en dejlig løbetur i skoven).

Hmm.. min læge sagde det er noget som går på omgang i øjeblikket... håber ikke for dig du får det, for det er meget ubehaligt! :gal::cold: (Har ikke sovet de sidste to nætter pga mavekramper!)

Link to comment
Share on other sites

Well Well... endelig tegn på bedring! ugen igennem er ikke blevet til den helt store træning desværre.. men det kan der jo ikke rigtig gøres noget ved.

Så jeg må bare træne det dobbelte i næste uge :bigsmile:

Rart at høre, men hvis du er ved at være frisk, så kan du godt nå at træne i dag :tongue:

Ja dobbelt træning er dobbelt så godt :smile: bare gå til den, men Jeg tror du skal være glad hvis du bare kan holde normal træning mængde efter sådan en omgang, man bliver altid lidt svækket.

Link to comment
Share on other sites

Yes så er jeg tilbage på benene! Stod "tidligt" op idag og løb en dejlig 10 km. Det var ekstremt hårdt og måtte gå noget af tiden :blush: MEN også utrolig godt at få trænet. Begyndte lørdag/søndag at få kramper i benene det kommer når jeg ikke får trænet ordenteligt. Nå, men de 10 km klarede jeg på lige under en time (58:44 min) så jeg er godt tilfreds :superman:

Vægten bliver først opdateret lidt senere tør ikke se på den efter min sygdomsperriode :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Yes så er jeg tilbage på benene! Stod "tidligt" op idag og løb en dejlig 10 km. Det var ekstremt hårdt og måtte gå noget af tiden :blush: MEN også utrolig godt at få trænet. Begyndte lørdag/søndag at få kramper i benene det kommer når jeg ikke får trænet ordenteligt. Nå, men de 10 km klarede jeg på lige under en time (58:44 min) så jeg er godt tilfreds :superman:

Vægten bliver først opdateret lidt senere tør ikke se på den efter min sygdomsperriode :crazy:

God start på ugen :4thumbup: , jeg tror ikke du skal være bange for vægten, man plejer jo at tabe sig ved sygdom, jeg har prøvet at tabe næsten 10 kg på en god omgang influenza.

Link to comment
Share on other sites

God start på ugen :4thumbup: , jeg tror ikke du skal være bange for vægten, man plejer jo at tabe sig ved sygdom, jeg har prøvet at tabe næsten 10 kg på en god omgang influenza.

Tja, nu har jeg ikke spist helt sundt under sygdommen, kan mærke bukserne er lidt strammere så tror desværre ikke jeg har tabt mig, jeg hopper på vægten imorgen tidligt! så må vi se hvordan den har udviklet sig :blush:

Link to comment
Share on other sites

Tja, nu har jeg ikke spist helt sundt under sygdommen, kan mærke bukserne er lidt strammere så tror desværre ikke jeg har tabt mig, jeg hopper på vægten imorgen tidligt! så må vi se hvordan den har udviklet sig :blush:

Ø øv øv, vægten sagde 65,7 kg!! Tænkte nok jeg havde taget på efter sygdomsugen! - men visdste det for det sker hver gang!

Træning indtil nu:

Mandag: 10 km løb

Tirsdag: 20 min step, 20 min airtrack, 10 min romaskine, 20 min skimaskine = 1 time og 10 min :smile:

Onsdag: tro det eller ej - morgen spinning! :w00t:

så ugen er startet ret godt på træningsfronten :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ø øv øv, vægten sagde 65,7 kg!! Tænkte nok jeg havde taget på efter sygdomsugen! - men visdste det for det sker hver gang!

Træning indtil nu:

Mandag: 10 km løb

Tirsdag: 20 min step, 20 min airtrack, 10 min romaskine, 20 min skimaskine = 1 time og 10 min :smile:

Onsdag: tro det eller ej - morgen spinning! :w00t:

så ugen er startet ret godt på træningsfronten :tongue:

Det var da surt at du fik ret med hensyn til vægten :blush: Du kan låne mit program så er vægten snart ned på normal :smile:

Hvad fan... er en airtrack?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share