Chrissies Logbog


Chrissie
 Share

Recommended Posts

  • Replies 360
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det tror jeg ikke, men du kan pm en mod og bede om at få det slettet.

Hvad er der galt med vandet i dk, bortset fra der ofte er ret kolde, jeg vil nu også hellere bade i Middelhavet, sidst jeg badet i Danmark hade jeg mærker over hele kroppen pga. brændmand.

Hmmm... ved ikke har ikke kunne li vand sådan rigtig, bassin er okay men anet bryder jeg mig ikke om, ja, ved godt jeg er lidt sart, kan heller ikke li at få vand i øjnene.. så svømmer stort set altid med hovedet over vandet eller i "vandkanten".. heh.

Link to comment
Share on other sites

Hmmm... ved ikke har ikke kunne li vand sådan rigtig, bassin er okay men anet bryder jeg mig ikke om, ja, ved godt jeg er lidt sart, kan heller ikke li at få vand i øjnene.. så svømmer stort set altid med hovedet over vandet eller i "vandkanten".. heh.

:laugh: det lyder som du er vandskræk, ret godt gået når du smømmer så meget :bigsmile: men jeg skal ikke snakke jeg har kun været ude og svømme en gang på de sidste 5 - 10 år.

Link to comment
Share on other sites

:laugh: det lyder som du er vandskræk, ret godt gået når du smømmer så meget :bigsmile: men jeg skal ikke snakke jeg har kun været ude og svømme en gang på de sidste 5 - 10 år.

Well, jeg er ikke som såan bange for vand jeg kan bare ikke li det i nærheden af mit hoved :tongue: hehe

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning

Spinning m Lisbet

Avg: 79 % af max pulsen :heartpump:

Max: 91 % af max pulsen :heartpump:

Step m Dorit (hun forstår at sætte gang i pulsen)

Avg: 83 % af max pulsen :heartpump:

Max: 94 % af max pulsen :heartpump:

Syns det føltes utrolig dejligt endelig at komme igang igen (trænede jo kun en gang i sidste uge hvilket ikke var min gode hensigt, jeg var både træt, uoplagt, og havde derudover fået en lille hjernerystelse af en bytur der gik lidt for vildt for sig. puha!)

Men altså kort sagt utrolig lækkert! det var som man nød når det nev i lårene under spinning, puha, hehe :bigsmile: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdagens Træning

Ja, jeg skulle ud at kører (i bil) i lyngby så jeg tog min cykel m. i toget og tænkte så jeg ville kører hjem bagefter, som sagt så gjort.

Ruten blev på 24,7 km

Jeg cyklede stille og roligt for var lidt kvæstet efter mandagens træning så det blev til en gens fart (selv beregnet m lyskryds og div. ting der kan genere tiden) 20,8 km/t Så det er jo ikke helt på højde m. så meget mege jeg syns nu det var en dejlig tur.

Pulsdata

Avg: 71 % af max pulsen :heartpump:

Max: 86 % af max pulsen :heartpump:

Link to comment
Share on other sites

Onsdagens Træning :bike:

Sidste Spinningstime med Torben (han stopper nu for sommeren og kommer først tilbage til efteråret hvor jeg ikke mere er i 4 fitness, øøøv. :cry3: ) Nå, men det var en stille og rolig time hvilket passede mig fint. Havde lidt ømme lår og benmuskler efter de par dages træning. Holdt jo en del pause i sidste uge... hvilket har gjort at ledene opføere sig lidt mærkeligt. Men det er jo i sidste ende nok ikke så mærkeligt igen. Well, bla bla bla... :blahblah:

Pulsdata

Avg: 76 % af max pulsen :heartpump:

Max: 88 % af max pulsen :heartpump:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdagens Træning

Ja, jeg skulle ud at kører (i bil) i lyngby så jeg tog min cykel m. i toget og tænkte så jeg ville kører hjem bagefter, som sagt så gjort.

Ruten blev på 24,7 km

Jeg cyklede stille og roligt for var lidt kvæstet efter mandagens træning så det blev til en gens fart (selv beregnet m lyskryds og div. ting der kan genere tiden) 20,8 km/t Så det er jo ikke helt på højde m. så meget mege jeg syns nu det var en dejlig tur.

Pulsdata

Avg: 71 % af max pulsen :heartpump:

Max: 86 % af max pulsen :heartpump:

God første tur, så skal der bare nogle fler km på og lidt mere fart :smile:

Onsdagens Træning :bike:

Sidste Spinningstime med Torben (han stopper nu for sommeren og kommer først tilbage til efteråret hvor jeg ikke mere er i 4 fitness, øøøv. :cry3: ) Nå, men det var en stille og rolig time hvilket passede mig fint. Havde lidt ømme lår og benmuskler efter de par dages træning. Holdt jo en del pause i sidste uge... hvilket har gjort at ledene opføere sig lidt mærkeligt. Men det er jo i sidste ende nok ikke så mærkeligt igen. Well, bla bla bla... :blahblah:

Skal du til at skifte center?

Hvis du har ømme muskler, så har du da trænet igennem.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

God første tur, så skal der bare nogle fler km på og lidt mere fart :smile:

Skal du til at skifte center?

Hvis du har ømme muskler, så har du da trænet igennem.

Well, jeg overvejede faktisk at kører begge veje, men da jeg også havde trænet mandag hårdt så syns jeg måske det var at sætte målet lidt for højt. Derudover var det ret tidligt jeg skulle være derinde, hehe så det bliver en anden gang =) Km antallet føltes ellers meget godt, fik også lidt krampe i benene, ikke noget der som sådan gjorde noget vare bare irriterende.

Jeg skal starte på Aalborg Sportshøjskole her i slutningen af aug :bigsmile: så der bliver jeg nød til at hoppe fra mit center og flytte langt væk fra familien i et års tid.

Edited by Chrissie
Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning

Jeg hevde egentlig lidt planlagt at jeg ikke skulle træne idag men da jeg så blev hurtig færdig med at læse teori, kunne jeg lige så godt kører en dejligt tur den blev som sidste gang distancen 24,7 km dog var der modvind og en masse bakker :dry: men så fik jeg også forbrændt det ekstra :tongue:

Pulsdata blev som følgende

Avg: 77 % af max pulsen :heartpump:

Max: 92 % af max pulsen :heartpump:

Link to comment
Share on other sites

Well, jeg overvejede faktisk at kører begge veje, men da jeg også havde trænet mandag hårdt så syns jeg måske det var at sætte målet lidt for højt. Derudover var det ret tidligt jeg skulle være derinde, hehe så det bliver en anden gang =) Km antallet føltes ellers meget godt, fik også lidt krampe i benene, ikke noget der som sådan gjorde noget vare bare irriterende.

Jeg skal starte på Aalborg Sportshøjskole her i slutningen af aug :bigsmile: så der bliver jeg nød til at hoppe fra mit center og flytte langt væk fra familien i et års tid.

Det lyder som en god ide, så har du jo heller ikke brug for et center, hvad skal du lave der?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share