Mollerup mod Challenge Aarhus


Mollerup
 Share

Recommended Posts

*lol* det er noget af et projekt du har om morgen (veje dig 4 gange) både på ny vægt og den gamle.. :tongue: Men kan nu godt forstå dig, når den gamle vejer så meget mindre... Men det går da godt derned af. Flot :superman:

Ps. prøv at skrive fx. (dato: 09. dec. 08)

Samtlet vægttab: 8,5kg

idag = 96kg (-600g)

Link to comment
Share on other sites

Hvor er dine grøntsager???

Og du sir jeg ikke spiser ret meget :blink::wink:

Ha en go dag :bigsmile:

Jeg var mega træt efter træning så jeg gik bare over i Netto og købte færdig ret, der var ikke mange grøntsager i kun katofler :blush: men du har ret jeg burde spise nogle grøntsager, jeg meget dårlig til at spise grøntsager :devil:

Du skal jo heller ikke tabe dig :bigsmile: jeg mangler jo stadig ca. 20 kg :unhappy:

Ha selv en god dag :smile:

Link to comment
Share on other sites

*lol* det er noget af et projekt du har om morgen (veje dig 4 gange) både på ny vægt og den gamle.. :tongue: Men kan nu godt forstå dig, når den gamle vejer så meget mindre... Men det går da godt derned af. Flot :superman:

Ps. prøv at skrive fx. (dato: 09. dec. 08)

Samtlet vægttab: 8,5kg

idag = 96kg (-600g)

He he, ja det må sku se sjovt om morgenen når jeg går fra vægt til vægt :laugh: jeg gør det mest for at kun se forskelen, jeg ved godt at det er den nye der viser den rigtige vægt :devil:

Ja det begynder at hjælpe, tak :smile:

God ide at skrive på den måde, jeg vil forsøge i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 9 December.

Styrketræning

Bench press

12 * 17 kg.

12 * 47 kg.

10 * 77 kg.

6 * 87 kg.

2 * 89,5 kg.

2 * 92 kg.

0 * 94,5 kg.

Biceps Curl

8 * 16 kg.

8 * 18 kg.

8 * 20 kg.

Biceps

8 * 22 kg.

8 * 26 kg.

8 * 30 kg.

Cykling

Første time, Cykling 1, puls avg 130, max 151.

Anden time, Cykling 3, puls avg 130, max 148, jeg var mega træt i denne time.

Mad

Morgen 2 rugbrød med ost.

kl. 10 en gulerodsbolle og en træstamme :blush: fy slem Martin :laugh:

Middag et stjerne skud 312 G

Eftermiddag 1 pære.

Aften 6 forårsruller og noget Bacon som var ved at blive for gammel, så jeg blev nød til at spise det :bigsmile:

Jeg er så træt når jeg kommer fra træning at jeg ikke gider lave mad, mega træls :mad:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 9 December.

Styrketræning

Bench press

12 * 17 kg.

12 * 47 kg.

10 * 77 kg.

6 * 87 kg.

2 * 89,5 kg.

2 * 92 kg.

0 * 94,5 kg.

Biceps Curl

8 * 16 kg.

8 * 18 kg.

8 * 20 kg.

Biceps

8 * 22 kg.

8 * 26 kg.

8 * 30 kg.

Cykling

Første time, Cykling 1, puls avg 130, max 151.

Anden time, Cykling 3, puls avg 130, max 148, jeg var mega træt i denne time.

Mad

Morgen 2 rugbrød med ost.

kl. 10 en gulerodsbolle og en træstamme :blush: fy slem Martin :laugh:

Middag et stjerne skud 312 G

Eftermiddag 1 pære.

Aften 6 forårsruller og noget Bacon som var ved at blive for gammel, så jeg blev nød til at spise det :bigsmile:

Jeg er så træt når jeg kommer fra træning at jeg ikke gider lave mad, mega træls :mad:

Det ser godt ud med al den cykling :bigsmile:

(maden skulle der måske justeres lidt på?!)

Link to comment
Share on other sites

Har du prøvet at tage en proteinshake lige efter træning? Det hjælper i hvert fald mig til at komme hjem og få lavet noget ordentlig mad inden jeg er ved at dø af sult.

Jeg gør som regel det, at jeg laver en stor gryderet, som jeg så fryser ned i passende portioner. Hvis jeg lige husker at tage den op af fryseren dagen før, tager det kun 10 min at varme når man kommer hjem om aftenen.

Jeg putter masser af grønsager i, måske bønner eller kikærter e.lign, og så okse- eller kyllingekød. Så behøver man ikke engang vente på at få lavet ris eller pasta til :smile:

PRØV DET!!

Link to comment
Share on other sites

Har du prøvet at tage en proteinshake lige efter træning? Det hjælper i hvert fald mig til at komme hjem og få lavet noget ordentlig mad inden jeg er ved at dø af sult.

Jeg gør som regel det, at jeg laver en stor gryderet, som jeg så fryser ned i passende portioner. Hvis jeg lige husker at tage den op af fryseren dagen før, tager det kun 10 min at varme når man kommer hjem om aftenen.

Jeg putter masser af grønsager i, måske bønner eller kikærter e.lign, og så okse- eller kyllingekød. Så behøver man ikke engang vente på at få lavet ris eller pasta til :smile:

PRØV DET!!

Det kunne være en god ide med en protienshake, jeg har ikke drukket proteinshake før, men det kunne være en godt at jeg ikke er mega sulten når jeg er over at handle, så kan det let komme noget junk med hjem.

Jeg må igang med at lave noget til fryseren.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 10-12-2008.

Det blev kun til cykling i dag.

Første time, cykling 3, puls avg 146(78%) max 173(94%) første gang i nogle dage jeg kom op på over 90% :bigsmile:

Anden time, cykling 1, puls avg 130(70%) max 151(82%)

Mad

Morgen kl 10 :bigsmile: rugbørd med ost.

Middag kyling sandwich med bacon, Rikke fra Cykling siger hun ikke kan lide bacon :crazy: hvordan kan det lade sig gøre :blink: hun sage at det til var blød, jeg fortalte hende at det hvis var hende der var blød :laugh:

Aften 6 forårsruller med masser af chilli :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 11-12-2008

Bench Press

8 * 60 kg.

4 * 80 kg.

2 * 85 kg.

2 * 90 kg

Fail 95 kg.

Cykling

Første time cykling 2, puls avg 138(74%) max 171(92%)

Anden time cykling 1, puls avg 121(65%) max 140(75%)

Mad

Morgen 2 rugbrød med ost, øv har glemt at købe en ny ost :unhappy:

Middag 2 klejner og 2 frikadeller med katoffelsalat :blush:

Aften Chilli bønner, majs, hakket tomat, champignon, en masse chilli og andet krydderi med fulkost pasta, det koger der ude nu og jeg er mega sulten.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Øv

Forside - vi lukker

2007-3-7-9-55-18-Traeningjpg.jpgDa vi har valgt at lukke vores center i Nørrebrogade pr. 2. januar 2009, henviser vi alle medlemmer til Equinox Fitness i Scandinavian Center. Her er alle meget velkomne til at fortsætte deres træning.

Equinox Fitness Nørrebrogade er solgt til FitnessWorld. Med venlig hilsen

Equinox Fitness

LINK

Det var dog træls, hvor skal jeg så træne om søndagen :devil:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Øv

Forside - vi lukker

2007-3-7-9-55-18-Traeningjpg.jpgDa vi har valgt at lukke vores center i Nørrebrogade pr. 2. januar 2009, henviser vi alle medlemmer til Equinox Fitness i Scandinavian Center. Her er alle meget velkomne til at fortsætte deres træning.

Equinox Fitness Nørrebrogade er solgt til FitnessWorld. Med venlig hilsen

Equinox Fitness

LINK

Det var dog træls, hvor skal jeg så træne om søndagen :devil:

Hmmm.... de har også solgt en afdeling i Aalborg til Fitness world (- den er var på vesterbro).

Link to comment
Share on other sites

Lørdag og Søndag 13/14 dec.

Lørdag Cykling

Første time cykling 3 puls avg 146, max 174.

Anden time cykling 1 puls avg 133, max 170, jeg har godt nok svært ved at få pulsen op i anden time :devil:

Styrketræning blandet ved MOLtræf.

Søndag

Cykling 1 puls avg 112, max 126, jeg var ret svimmel og noget død så det blev kun til en time, men tager 3 i morgen :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Maddag 15-12-2008

Morgenvægt

Gammel vægt 93,3, 93,2 og 92,7 = 93,1 kg - 1,3 siden lørdag og - 10,5 kg siden 24-11-2008.

Ny vægt 100,8 kg - 900 g siden lørdag og 2,2 kg siden 03-12-2008.

Syret at weenendet ikke har kostet på vægten.

Tak til alle for et fed fest i lørdags.

Link to comment
Share on other sites

Hey... Tak for sidst og for en fed fest.... Det kan ikke have været helt ringe, når selv værten må gå nee´´´ :tongue:

Mål

1. under 110 inden den 1-2-2008, det tror jeg ikke er et problem.

2 under 100 inden sommer, lidt sværer.

3 på 90 kg inden nytår 2008, svær.

Tjekkede lige dine mål ud fra første side.

Ifølge dine indlæg har du været nede omkring 92-93kg, right?

Vejer du dig på to forskellige vægte?

Link to comment
Share on other sites

Hey... Tak for sidst og for en fed fest.... Det kan ikke have været helt ringe, når selv værten må gå nee´´´ :tongue:

Tjekkede lige dine mål ud fra første side.

Ifølge dine indlæg har du været nede omkring 92-93kg, right?

Vejer du dig på to forskellige vægte?

Selv tak, det var fedt :4thumbup: men jeg ved ikke hvor de rygter om jeg var gået ned kommer fra :crazy: jeg kan nemlig ikke huske jeg gik ned :laugh:

Jeg fik en ny vægt i gave og jeg vejer en del mere på den nye, så jeg forsætter lidt med den gamle, men det er desværre den nye der passer :unhappy: så hvis jeg er under 100 kg til nytår på den nye vægt er det fint.

Link to comment
Share on other sites

Mandag 15-12-2008

Det blev til lidt skå bænk da de alm var optaget.

12 * 20 kg.

10 * 50 kg.

8 * 60 kg.

6 * 70 kg.

Biceps curl

8 * 17,5 kg

8 * 20 kg

8 * 22,5 kg.

6 * 25 kg.

Biceps

8 * 27,5 kg

8 * 30 kg

8 * 32,5 kg

4 * 35 kg.

Cykling

1. time cykling 2 puls avg. 152(83%) max 173(93%)

2. time cykling 3(aktivo/spinaway) puls jeg glemte at klikke da timen startet så jeg fik pausen med :devil: jeg gætter på at det har været min bedste time noglesinde, pisse træls at jeg glemte at starte den ved timens start :mad: inc pause bliv avg puls på 144(77%) max 176(96%) inc. 6.28 i zone 5 og 26.17 i zone 4 :superman:

3. time cykling 2 puls avg. 144(77%) max 160( 87%) jeg var ved at være lidt træt.

Maden

Morgen hade lavet 2 runbrød med ost, men fik den ikke spist, da jeg hade mega travlt på jobbet og det var selvforskyldt.

Middag 2 rugbrød med markrel.

Til spinning fik jeg 3 protein bars.

Aften blev på Cafe Ziggy med Rikke en karrygryde smagte super, det bliver lidt sent når man tager 3 timer.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share