Mollerup mod Challenge Aarhus


Mollerup
 Share

Recommended Posts

Nå, det var pga. pulsen du stod op i en hel time - jeg har godt nok også undret mig meget over hvorfor.

Prøv at have god afstand mellem fødderne og hav dem endelig vinklet udaf så de peger parallelt (åhr fuck, det er et af de ord jeg aldrig kan huske hvordan staves) med knæene så du ikke stresser dem. Før i tiden troede jeg også at jeg var så usmidig at jeg kunne glemme alt om pæne benøvelser med en bedre teknik kommer man meget langt - også selv om teknikken måske stadig ikke er 100% korrekt.

Link to comment
Share on other sites

Nå, det var pga. pulsen du stod op i en hel time - jeg har godt nok også undret mig meget over hvorfor.

Prøv at have god afstand mellem fødderne og hav dem endelig vinklet udaf så de peger parallelt (åhr fuck, det er et af de ord jeg aldrig kan huske hvordan staves) med knæene så du ikke stresser dem. Før i tiden troede jeg også at jeg var så usmidig at jeg kunne glemme alt om pæne benøvelser med en bedre teknik kommer man meget langt - også selv om teknikken måske stadig ikke er 100% korrekt.

Det vil jeg prøve, min teknik mangler nok en hel del :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 19-11-2008

Biceps Curl.

12 * 14 kg.

12 * 18 kg.

12 * 20 kg.

12 * 22 kg.

Biceps

8 * 24 kg.

8 * 28 kg.

8 * 30 kg.

Millitary

12 * 11 kg

12 * 31 kg.

8 * 36 kg.

4 * 38,5 kg.

2 * 41 kg.

Spinning

Første time cykling 3, puls avg. 140, max 158, mine ben er stadig smadret fra i søndags, der var ikke så mange til time som der er plejer at være, normale er det fuldt booket, mon det er den nye instruktør at folk ikke kan lide, jeg syntes nu hun er ok.

Anden time cykling 2, puls avg. 132, max 158, jeg var ved at være træt af mine ben :mad:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 20-11-2008

Bench press

12 * 20 kg.

12 * 60 kg.

10 * 70 kg.

5 * 80 kg.

4 * 85 kg.

3 * 87,5 kg.

2 * 90 kg.

1 * 92,5 kg.

Bicepsl.

8 * 30 kg.

Spinning.

Første time, cykling 2, puls avg 141, max 152, ret hård time, da mine ben stadig er lidt smadret.

Anden time, cykling 1, puls avg 133, max 159, godt jeg ikke skulle køre 3 timer :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 22-11-2008.

Cykling 3 jeg kunne slet få min puls op de første 5 min, men det var bare min garmin der var på stoffer :bigsmile: var ret træt i starten af time og jeg frygtet at det skulle blive ligesom i går, men der blev meget bedre, så meget jeg meldte mig til en time mere :superman: puls avg 133(de første 5 min med fejl, så ok) max 159.

Cykling 2 fin time, der var afløser på begge timer, men hun gør det selv om hun har haft 3 års pause, puls avg 143 max 163.

Link to comment
Share on other sites

Søndag 23-11-2008.

Jeg kom første op kl 13, så det blev kun til spinning i dag.

Cykling 1 puls avg 139(75%), max 171(92%)

Cykling 2 puls avg 140(75%), max 160(86%)

Jeg var i Fakta for at købe noget knækbrød, rugbrød og gulerødder, men der var mega kø, så jeg gik igen, så diæten startet uden morgenmad :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Mandag 24-11-2008

Så er jeg startet på diæt

Mad i dag 2 rugbrød med makrel og et æble hade glemt at købe knækbrud i går og glemte det igen i dag :devil:

Jeg arbejdet lidt sent så ingen styrketræning kun spinning.

Min puls bælte er ved at løbe tør for strøm så min puls lå hele tiden på 60 :crazy: , det var ellers 2 godt timer i dag, men ingen data jeg køre ellers bedst når jeg har mit pulsur med.

Jeg burde kikke i min kalender før jeg går på diæt, jeg skal til konference onsdag og torsdag med masser af mad og drikke :mad: og lørdag skal jeg til noget famille haløj, virklig godt tidspunkt at vælge.

Link to comment
Share on other sites

Mad i dag 2 rugbrød med makrel og et æble hade glemt at købe knækbrud i går og glemte det igen i dag :devil:

Har du ikke fået andet at spise i dag? Tror jeg ville gå død på så lidt - især hvis jeg skulle køre en spinning-time.

Jeg burde kikke i min kalender før jeg går på diæt, jeg skal til konference onsdag og torsdag med masser af mad og drikke :mad: og lørdag skal jeg til noget famille haløj, virklig godt tidspunkt at vælge.

Ah - surt.. men held og lykke med diæten alligevel :smile:

Link to comment
Share on other sites

Har du ikke fået andet at spise i dag? Tror jeg ville gå død på så lidt - især hvis jeg skulle køre en spinning-time.

Ah - surt.. men held og lykke med diæten alligevel :smile:

Nej, men jeg fik meget at spise i går, så det er nok det jeg køre på og nu har jeg fået risengrød til aftensmad, det er som regel første efter et par dage det kan mærkes.

Tak :smile:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Så er jeg startet på diæt

Mad i dag 2 rugbrød med makrel og et æble hade glemt at købe knækbrud i går og glemte det igen i dag :devil:

Godt du har fundet motivation til at gå igang igen, bare pleace gør det lidt mere fornuftigt.. Får helt nervøse trækninger med så lidt mad.. :cry: Håber du får handlet lidt ind i dag, og tænk på at få lidt mere protien ind, jeg har mange gode ideer hvis du mangler indput :smile:

Min puls bælte er ved at løbe tør for strøm så min puls lå hele tiden på 60 :crazy: , det var ellers 2 godt timer i dag, men ingen data jeg køre ellers bedst når jeg har mit pulsur med.

Hehe.. en max puls på 60, du må være døden nær i din hvilepuls så.. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share