Failure


rimlig_arnold
 Share

Recommended Posts

Er han clean? Nej.

Matt Kroczaleski har ikke erkendt et doping misbrug.

Han har indtaget testosteron i forbindelse med testiskel kræft, men kun nok til at få sit test. niveau tilbage til det normale.

Betyder det at manden ikke har taget doping? Absolut ikke, men hold dine injurier for dig selv når du ikke er sikker i din sag.

Det er vist skrevet flere steder, at der ikke bør gå for lang tid mellem træning af muskelgrupper. Fx, Bian Haycock fra hans hst side

In order for the loading to result in significant hypertrophy, the stimulus must be applied with sufficient frequency to create a new "environment", as opposed to seemingly random and acute assaults on the mechanical integrity of the tissue. The downside of taking a week of rest every time you load a muscle is that many of the acute responses to training like increased protein synthesis, prostaglandins, IGF-1 levels, and mRNA levels all return to normal in about 36 hours. So, you spend 2 days growing and half a week in a semi-anticatabolic state returning to normal (some people call this recovery), when research shows us that recovery can take place unabated even if a the muscle is loaded again in 48 hours. So true anabolism from loading only lasts 2 days at best once the load is removed. The rest of the time you are simply balancing nitrogen retention without adding to it.

(http://www.hypertrophy-specific.com)

Fordi vi ved jo alle sammen godt at alle de største clean atleter i verden træner efter HST principperne. BS.

kthnxdie

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 135
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Matt Kroczaleski har ikke erkendt et doping misbrug.

Han har indtaget testosteron i forbindelse med testiskel kræft, men kun nok til at få sit test. niveau tilbage til det normale.

Betyder det at manden ikke har taget doping? Absolut ikke, men hold dine injurier for dig selv når du ikke er sikker i din sag.

:laugh:

Han konkurrerer i WPO, det er alt hvad jeg behøver at vide. :wink:

Fordi vi ved jo alle sammen godt at alle de største clean atleter i verden træner efter HST principperne. BS.

For helvede David, læs nu hvad der bliver skrevet og lad være med at argumentere som en 5 årig.

Link to comment
Share on other sites

:wink:

Hvori ser du sammenligningen Moos? Mener du selv at en gut med en total på den gode side af 1000 kg som konkurrerer i WPO er clean?

Meget apropos.

Blaze Of Incompetence. Under alt kritik.

Jeg refererer til at du slet ikke læser hvad der bliver skrevet og går i selvsving over det.

Link to comment
Share on other sites

Hvori ser du sammenligningen Moos? Mener du selv at en gut med en total på den gode side af 1000 kg som konkurrerer i WPO er clean?

Selvsving? Det er dig der kaster om dig med injurier. Dét er selvsving.

You talk the talk.

Dine indlæg er tomme og barnagtige og din argumentation er kritisabel.

Lad os rette blikket mod de danske IPF løftere, der ville kunne lave en +1000 total i WPO/IPA regi.

På Thorbjørns vejne vil jeg gerne erklære alle disse danske IPF løftere for drugged.

kthxgg

Link to comment
Share on other sites

Det var ikke længe du holt dig væk hva', men du ved jo godt selv kan er krudtet, du diskuterer det bare for at diskutere på din latterlige facon.

PS: Til alle andre, I skal være gode ved dpo, han har det med at blive sur, og så forlader han mol for stedse, det er allerede sket to gange!!!

Edited by Søren W
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det var ikke længe du holt dig væk hva', men du ved jo godt selv kan er krudtet, du diskuterer det bare for at diskutere på din latterlige facon.

PS: Til alle andre, I skal være gode ved dpo, han har det med at blive sur, og så forlader han mol for stedse, det er allerede sket to gange!!!

LOL!

normal_Internet-SeriousBusiness.jpg

Link to comment
Share on other sites

Selvsving? Det er dig der kaster om dig med injurier. Dét er selvsving.

You talk the talk.

Dine indlæg er tomme og barnagtige og din argumentation er kritisabel.

kthxgg

Tomme og barnagtige...har du flere floskler du vil af med David? Jeg er af den holdning at toppen af WPO er dopede, fordi de har lemfældige doping regler og en del af dem tidligere har indrømmet det. At du så tror noget andet er helt i orden med mig. :wink:

Det var bare ikke det jeg reagerede på. Det var det indlæg, hvor du meget provokerende angriber et andet indlæg uden at have fanget essensen af det. Måden hvorpå du så skriver det virker bare barnligt på mig.

Lad os rette blikket mod de danske IPF løftere, der ville kunne lave en +1000 total i WPO/IPA regi.

På Thorbjørns vejne vil jeg gerne erklære alle disse danske IPF løftere for drugged.

Du må da gerne nævne et par danske løftere du tror ville kunne løfte +1000 kg i 110 kgs klassen. Nu træner jeg selv i HSK, hvor Tonni træner(Danmarksmester i 110 kg og vel pt. den stærkeste løfter i DK). Tonni er et genetisk freak og brutalt stærk, men jeg tror ikke engang at han ville være i stand til at løfte i nærheden af 1000 kg i sin klasse. Der er altså forskel når vi kommer op i de kilo. Der skal virkelig kæmpes for selv de små forøgelser i totalen her. Man smækker ikke bare lige 100 kg på totalen fordi man får lov at bruge noget andet udstyr. Det kunne jo være man ikke kunne løfte i det nye udstyr.

Edited by T
Link to comment
Share on other sites

Du må da gerne nævne et par danske løftere du tror ville kunne løfte +1000 kg i 110 kgs klassen. Nu træner jeg selv i HSK, hvor Tonni træner(Danmarksmester i 110 kg og vel pt. den stærkeste løfter i DK). Tonni er et genetisk freak og brutalt stærk, men jeg tror ikke engang at han ville være i stand til at løfte i nærheden af 1000 kg i sin klasse. Der er altså forskel når vi kommer op i de kilo. Der skal virkelig kæmpes for selv de små forøgelser i totalen her. Man smækker ikke bare lige 100 kg på totalen fordi man får lov at bruge noget andet udstyr. Det kunne jo være man ikke kunne løfte i det nye udstyr.

Nu ved jeg godt at man som med alt andet udstyr skal arbejde en del for det. Men mon ikke 100kg på totalen nemt kommer på, når man får 4 lag polyester omkring ens krop, monolift, lidt breddere stand samt en mere lempelig dybde som man kan få i WPO, bare i squatten sammen med en 2-lags trøje i bænken? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu ved jeg godt at man som med alt andet udstyr skal arbejde en del for det. Men mon ikke 100kg på totalen nemt kommer på, når man får 4 lag polyester omkring ens krop, monolift, lidt breddere stand samt en mere lempelig dybde som man kan få i WPO, bare i squatten sammen med en 2-lags trøje i bænken? :smile:

Squatten er helt sikkert der man kan hente flest kilo pga monolift og udstyr, men jeg tror som sagt stadig at 100 kg ikke kommer nemt på totalen. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Squatten er helt sikkert der man kan hente flest kilo pga monolift og udstyr, men jeg tror som sagt stadig at 100 kg ikke kommer nemt på totalen. :smile:

Nej, der skal ihf noget tilvænning til med så tunge vægt. :smile:

Men du kunne jo altid smide Tonni og Morten i noget WPO udstyr, og se hvad der skete :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hvori ser du sammenligningen Moos? Mener du selv at en gut med en total på den gode side af 1000 kg som konkurrerer i WPO er clean?

Jeg tror på at der findes freaks derude, ja. Med folk som Magnus Onerud, og vores egen Søren Mølgård ( :wub: ) skal der ikke meget til, for at forestille sig, at en total på 1000 kg er mulig i WPO (Magnus laver det jo næsten i IPF).

At jeg så ikke tror at Matt K er clean, skyldes nærmere hans top lede fysik, hans træning og at han har en del tears og pulls (Det virker det ihf som om, har kun fulgt hans træning de sidste par måneder)

Det ændrer dog ikke på at din argumentation med at ALLE i WPO er krudtede, ikke holder :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror på at der findes freaks derude, ja. Med folk som Magnus Onerud, og vores egen Søren Mølgård ( :wub: ) skal der ikke meget til, for at forestille sig, at en total på 1000 kg er mulig i WPO (Magnus laver det jo næsten i IPF).

At jeg så ikke tror at Matt K er clean, skyldes nærmere hans top lede fysik, hans træning og at han har en del tears og pulls (Det virker det ihf som om, har kun fulgt hans træning de sidste par måneder)

Det ændrer dog ikke på at din argumentation med at ALLE i WPO er krudtede, ikke holder :smile:

Det har jeg aldrig skrevet.

Jeg hentydede til at manden laver godt over 1000 kg i totalen i 110 kg i WPO. WPO diskussionen har vi jo haft før. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det har jeg aldrig skrevet.

Jeg hentydede til at manden laver godt over 1000 kg i totalen i 110 kg i WPO. WPO diskussionen har vi jo haft før. :wink:

Er det ikke præcis det, du skriver her?

Han konkurrerer i WPO, det er alt hvad jeg behøver at vide.

:wink:

Og jeg mener nu stadig, at med freaks som Magnus, så smid flerlagsudstyr på, slæk lidt på de tekniske krav, og så en længere træningsperiode, kan det godt lade sig gøre :smile:

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke præcis det, du skriver her?

:wink:

Og jeg mener nu stadig, at med freaks som Magnus, så smid flerlagsudstyr på, slæk lidt på de tekniske krav, og så en længere træningsperiode, kan det godt lade sig gøre :smile:

Jo ok sådan kan man godt læse det, men det er jo taget ud af kontekst. Det er jo et svar til dpo som bringer hans total på +2500 pund i 110 kgs klassen op. Jeg spørger jo også dig i indlægget efter om du selv mener han er clean. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jo ok sådan kan man godt læse det, men det er jo taget ud af kontekst. Det er jo et svar til dpo som bringer hans total på +2500 pund i 110 kgs klassen op. Jeg spørger jo også dig i indlægget efter om du selv mener han er clean. :wink:

Hvortil jeg svarer, at jeg mener at hans fysik lugter mere af krudt, end hans resultat :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvortil jeg svarer, at jeg mener at hans fysik lugter mere af krudt, end hans resultat :smile:

Hans fysik, specielt hans vaskularitet gør da helt sikkert at man har sin tvivl, men jeg syntes nu også hans resultater peger i den retning.

Link to comment
Share on other sites

Det var ikke længe du holt dig væk hva', men du ved jo godt selv kan er krudtet, du diskuterer det bare for at diskutere på din latterlige facon.

PS: Til alle andre, I skal være gode ved dpo, han har det med at blive sur, og så forlader han mol for stedse, det er allerede sket to gange!!!

Bare af ren nysgerrighed: hvad har du imod David?

Link to comment
Share on other sites

Det kunne evt være hans arrogante debat-niveau og evne til at være tøsefornærmet over alt... det er sådan en dejlig combo

David er kontroversiel og offensiv i sin retorik - ingen tvivl om det. Men hvis man dog bare kunne se en anelse i mellem fingre med de negative sider af David og komme over den barriere, vil man altså lynhurtigt opdage, at der gemmer sig et intelligent menneske bag "people equal shit"-facaden, der ikke mindst dedikerer sig til sin egen sport såvel som styrketræning på et plan, hvor det er de færreste på hans alder, der kan følge med.

Vær nu bare glade, gutter - det klæder sgu jer selv og boardet :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share