Failure


rimlig_arnold
 Share

Recommended Posts

  • Replies 135
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvordan kan den her tråd ikke være blevet lukket og slettet endnu?

Det er immervæk imponerende, at så mange folk gider spilde tiden med at diskutere David, dog... Er personligt lidt ligeglad. Jeg har det fint med hvad han skriver, men hvis man har så ondt i røven, var det så ikke en idé med Ignore?

Link to comment
Share on other sites

Yetti: Jeg synes, du selv besvarer spørgsmålet.

Jeg tror dog, at lige så mange sikkert træner med for lav intensitet, fordi de gør det, som de andre gør, frem for at følge en plan.

Ok... Jeg mener dog stadig, at i et optimalt program skal det styres efter individets mål, restitutionskrav osv... Hvorfor et fastlagt program aldrig bliver det optimale!!

Link to comment
Share on other sites

INSTINCTIVE TRAINING Experiment to develop an instinct as to what works best for you. Use your training results along with past experiences to constantly fine-tune your program. Go by feel in the gym: If your biceps just don’t feel like they’ve recovered from the last workout, do another bodypart that day instead.

Link to comment
Share on other sites

Guest Jorgen Bodholdt

Hej

Kan man ikke med fordel træne Failure på en muskelgruppe ved f.eks.

hvis man træner 3 dags split og 1 gang om ugen træner Failure på 1 muskel gruppe hvor man har svært med få muskelmasse.

Link to comment
Share on other sites

Det afhænger blandt andet af, hvilken muskelgruppe du tænker på, og hvordan du vil træne til failure, og hvordan din krop reagerer på failure træning.

Der er forskel på arme og ben og bryst, og der er forskel på, om du vil træne et sæt til failure eller 5 sæt til failure.

Men du har vel ikke prøvet alle muligheder uden failure?

Jeg tror, at 10x10 vil hjælpe på de fleste muskelgrupper uden failure.

Link to comment
Share on other sites

Guest Jorgen Bodholdt
Det afhænger blandt andet af, hvilken muskelgruppe du tænker på, og hvordan du vil træne til failure, og hvordan din krop reagerer på failure træning.

Der er forskel på arme og ben og bryst, og der er forskel på, om du vil træne et sæt til failure eller 5 sæt til failure.

Men du har vel ikke prøvet alle muligheder uden failure?

Jeg tror, at 10x10 vil hjælpe på de fleste muskelgrupper uden failure.

Det jeg tænke på er hvis man har problem bryst, f.eks bænkpress køre det sidste sæt træner failure den ene pas lige for at komme vider, og næste gang køres alm.

Jørgen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share