Failure


rimlig_arnold
 Share

Recommended Posts

David er kontroversiel og offensiv i sin retorik - ingen tvivl om det. Men hvis man dog bare kunne se en anelse i mellem fingre med de negative sider af David og komme over den barriere, vil man altså lynhurtigt opdage, at der gemmer sig et intelligent menneske bag "people equal shit"-facaden, der ikke mindst dedikerer sig til sin egen sport såvel som styrketræning på et plan, hvor det er de færreste på hans alder, der kan følge med.

Vær nu bare glade, gutter - det klæder sgu jer selv og boardet :smile:

Jeg kan da sige det samme om de andre i denne tråd(altså at de er intelligente), men hvorfor skal de tage fløjlshandskerne på? Hvorfor henvender du dig ikke til dpo og beder ham om at "tone it down a little"? Syntes det er sjovt at du lige henvender dig til alle andre, når det nu er tydeligt at det ikke er der problemet ligger. :smile:

Jeg kan sagtens se igennem fingre med dpos "små" finurligheder, da jeg kender hans historie her på MOL. Det er trods alt kun internettet. Man kan jo bare lade være med at læse med. :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 135
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hold op hvor er det her barnligt.

Kan I ikke oprette en tråd der hedder "min pik er større end din" Eller "............jeg sladrer til mion mor gør jeg" hvor I kan fortsætte jeres umodne og fuldstændige irrellevante (i forhold til trådens oprindelige spørgsmål) "debat"?

Helt ærligt - denne tråd fortsætter på 3 sider, men der er kun relevante indlæg på side 1!!! Kom nu venner - Kiss and make up - eller gå udenfor og få det ordnet som mandfolk. Under alle omstændigheder hører det ikke hjemme på dette forum i denne tråd, og det er dybt respektløst overfor personen der oprettede tråden!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Hmm, måske er det også barnligt, at kalde andre debattører for barnlige?

Desværre giver tråden ikke vild megen oplysning samlet set.

Min opfattelse er, at failure træning, det er noget erfarne styrketrænere kan forsøge at benytte enten for at se, om det passer til deres mentalitet, eller for at prøve at komme over en stilstandsperiode.

Desværre ses mange nybegyndere, som ikke bare træner til failure, men som træner med forced reps, hvor de istedet skulle forsøge at lære at lave basis træning.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan da sige det samme om de andre i denne tråd(altså at de er intelligente), men hvorfor skal de tage fløjlshandskerne på? Hvorfor henvender du dig ikke til dpo og beder ham om at "tone it down a little"? Syntes det er sjovt at du lige henvender dig til alle andre, når det nu er tydeligt at det ikke er der problemet ligger. :smile:

Jeg kan sagtens se igennem fingre med dpos "små" finurligheder, da jeg kender hans historie her på MOL. Det er trods alt kun internettet. Man kan jo bare lade være med at læse med. :wink:

OK, så lad os snakke om David herinde.. jeg startede selv, så jeg må også slutte det.

Hele humlen ved David er, at han, ligesom jeg selv til dels, er en speciel person - og specielle personer kræver oftest specielle krav til, hvordan folk behandler dem.

Selvfølgelig har jeg, mange gange, snakket med David om, at "tone it down a little" men når (de samme) mennesker gang på gang irriterer David, bliver han hurtigt 'tøsefornærmet'.

Desuden er jeg ikke helt enig med, at problemet tydeligvis ligger hos David - det befinder sig lige så meget hos de personer, der formår at komme med imbecile, kværulerende indlæg, der pisser David af. Der findes absolut ingen grund til, at Søren W skulle skrive de beskeder, han skrev.

Link to comment
Share on other sites

Hele humlen ved David er, at han, ligesom jeg selv til dels, er en speciel person - og specielle personer kræver oftest specielle krav til, hvordan folk behandler dem.

Så dig og David skal have særbehandling... vi indretter os efter din og David's specielle person, det har I jo krav på nu da I er specielle... vi makker ret nu, undskyld

Edited by TLunau
Link to comment
Share on other sites

Åbenbart ikke ligeså speciel som David og Payam... og nu ikke drille dem Polle, husk at de er specielle

Jeg kan ikke se dit link Thomas. Skal man have noget specielt for at se det? :tongue:

@ Payam: ligesom jeg ikke forventer at David ændrer sig forventer jeg heller ikke andet fra de andre her fra boardet. Ze internetz iz zeriouz bizinezz u know...

Link to comment
Share on other sites

@ Payam: ligesom jeg ikke forventer at David ændrer sig forventer jeg heller ikke andet fra de andre her fra boardet. Ze internetz iz zeriouz bizinezz u know...

Ja, men sådan er det jo.. det må naturligvis være op til folk selv, hvordan de vælger at udstille sig selv - dog er det chokerende at læse nogle af de ting, der bliver skrevet herinde. Specielt når man tænker på, det er voksne mennesker - fra det inderste af mit hjerte, er jeg helt seriøs, når jeg siger, at nogle herinde har rykket mine standarder for voksnes stupiditet.. men når de sidder som 70-årige og efterrationaliserer deres liv, kan de vel se det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja, men sådan er det jo.. det må naturligvis være op til folk selv, hvordan de vælger at udstille sig selv - dog er det chokerende at læse nogle af de ting, der bliver skrevet herinde. Specielt når man tænker på, det er voksne mennesker - fra det inderste af mit hjerte, er jeg helt seriøs, når jeg siger, at nogle herinde har rykket mine standarder for voksnes stupiditet.. men når de sidder som 70-årige og efterrationaliserer deres liv, kan de vel se det :smile:

Jeg regner med at have gjort værre ting inden jeg bliver 70, end at fornærme én eller anden ligegyldig person på et internetforum. Heldigvis ved jeg Herren tilgiver mig, bare jeg fortryder på dødslejet.

PS: Er man speciel nok kan man få lov at konkurrere mod ligestillede ved The Special Olympics, god vind.

Edited by Søren W
Link to comment
Share on other sites

Ja, men sådan er det jo.. det må naturligvis være op til folk selv, hvordan de vælger at udstille sig selv - dog er det chokerende at læse nogle af de ting, der bliver skrevet herinde. Specielt når man tænker på, det er voksne mennesker - fra det inderste af mit hjerte, er jeg helt seriøs, når jeg siger, at nogle herinde har rykket mine standarder for voksnes stupiditet.. men når de sidder som 70-årige og efterrationaliserer deres liv, kan de vel se det :smile:

Det er jo så nemt at sidde bag et keyboard og spille smart. Det er desværre en side af internettet man må tage med. Det er heldigvis ikke noget der kan få mit blodtryk til at stige. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er jo så nemt at sidde bag et keyboard og spille smart. Det er desværre en side af internettet man må tage med. Det er heldigvis ikke noget der kan få mit blodtryk til at stige. :smile:

NAR!

stiger dit tryk nu?

Det mest værdige for alle parter er vist at holde hovedet koldt, selv om jeg selv kan skrive unde rpå at det ikke er let.

Jeg har endda hidset mig op over swissballtræning. Who cares? Nogle tosser ruller rundt på en bold fordi de tror det er sportsspecifikt. De holder sig fra squatracket, paul chek sægler nogle bolde, alle får gratis cirkusunderholdning. Dem der er mindre dumme tæsker dme i deres idræt.

Everybody wins :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja, men sådan er det jo.. det må naturligvis være op til folk selv, hvordan de vælger at udstille sig selv - dog er det chokerende at læse nogle af de ting, der bliver skrevet herinde. Specielt når man tænker på, det er voksne mennesker - fra det inderste af mit hjerte, er jeg helt seriøs, når jeg siger, at nogle herinde har rykket mine standarder for voksnes stupiditet.. men når de sidder som 70-årige og efterrationaliserer deres liv, kan de vel se det :smile:

Mener du at dpo er stupid?

Link to comment
Share on other sites

Jeg regner med at have gjort værre ting inden jeg bliver 70, end at fornærme én eller anden ligegyldig person på et internetforum. Heldigvis ved jeg Herren tilgiver mig, bare jeg fortryder på dødslejet.

PS: Er man speciel nok kan man få lov at konkurrere mod ligestillede ved The Special Olympics, god vind.

Så du må gøre, hvad du vil, fordi du ved, Herren tilgiver dig? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Brugte du lang tid på at udtænke dette snappy comeback?

I det mindste forholder jeg mig, og svarer på, hvad du skriver :smile:

Men, ok.. jeg troede inderligt på, at folk herinde var i stand til at føre en normal samtale uden mudderkastning og personligt fnidder-fnadder. Sorry, men jeg har altså bedre ting at bruge min tid på end overstående og nægter at synke ned på så dybt et plan. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan godt lide den måde du bruger dine smilies på så du hele tiden virker ovenpå. Jeg har ingen problemer med den måde jeg behandler David på, man ligger som man har redt. Det må i øvrigt være herligt for ham at se du udstiller ham som en der er lidt speciel som man skal tage hensyn til (=retard).

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hele humlen ved David er, at han, ligesom jeg selv til dels, er en speciel person - og specielle personer kræver oftest specielle krav til, hvordan folk behandler dem.

post-4462-1201730357_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ingen problemer med den måde jeg behandler David på, man ligger som man har redt. Det må i øvrigt være herligt for ham at se du udstiller ham som en der er lidt speciel som man skal tage hensyn til (=retard).

Men bare fordi du ikke har et problem med det, kan det jo godt være, andre har. Men har det ikke noget at sige i din verden? :wink:

David har intet problem med det, jeg skriver. I øvrigt er din fortolkning, at jeg (åbenbart) har ment, han er en 'retard', hvilket naturligvis er en fejlfortolkning. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Men bare fordi du ikke har et problem med det, kan det jo godt være, andre har. Men har det ikke noget at sige i din verden? :wink:

David har intet problem med det, jeg skriver. I øvrigt er din fortolkning, at jeg (åbenbart) har ment, han er en 'retard', hvilket naturligvis er en fejlfortolkning. :smile:

Det pudsige er at du mener at dig og David har krav på særbehandling... hvis det ikke er barnligt, ja så ved jeg snart ikke hvad er

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share